Теч(сълзене) около клапа на парно М50Б20

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2196
Регистриран на: 6.03.2008
Местоположение: гр. Свищов
Пол: Мъж
Кара: Peugeot 307 HDI

Теч(сълзене) около клапа на парно М50Б20

Мнение от Kambe » 29 Апр 2010, 16:23

колеги здравейте, от скоро забелязах, че когато колата е загрята ми капе антифриз от клапата на парното, но не мога да установя точно къде е проблема, само виждам на земята капката и напипвам че от долната страна е мокро, маркуч ли е какво е незнам, защото не съм запознат с устройството на тази машинка, когато е студена не тече. С М50Б20 съм с климатроника с врътките. Възможно ли е да се спре с добавка против теч в охладителната система ? :roll: и ако някой е имал такъв проблем нека сподели как да го премахна, мерси :bowdown:
Последна промяна Kambe на 02 Май 2010, 14:58, променена общо 1 път
Изображение
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 488
Регистриран на: 26.11.2008
Местоположение: WWW
Пол: Мъж
Кара: E39... :D
Мечтае да кара: платноходка

Re: Теч(сълзене) от клапа на парно М50Б20

Мнение от eekset » 29 Апр 2010, 16:49

по-добре виж ако може да се завре огледалце там(не чак чак толкова тясно) и го разгледай отдолу. може някоя скоба да е за притягане, може маркуч да се е понапукал, а клапана, ако е от него, се сменя за 15мин...
препоръчвам ти да не сипваш добавки за запушване(и в конкретния случай, и по принцип).
Изображение Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2196
Регистриран на: 6.03.2008
Местоположение: гр. Свищов
Пол: Мъж
Кара: Peugeot 307 HDI

Re: Теч(сълзене) от клапа на парно М50Б20

Мнение от Kambe » 30 Апр 2010, 22:37

колеги а как да сваля маркучите от другия край на клапата за парното, трябва ли да се свалят пластмасовите колектори :roll:
Изображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2073
Регистриран на: 6.08.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 600 коня с умивна на лицето
Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
Детайли за колата: Garrett 3582

Re: Теч(сълзене) от клапа на парно М50Б20

Мнение от Smoocki » 02 Май 2010, 8:44

Kambe написа:колеги а как да сваля маркучите от другия край на клапата за парното, трябва ли да се свалят пластмасовите колектори :roll:


не трябва просто махни капаците на мотора ,чистачките и кората под джама да ти е по удобно .Направо си купи 4 скоби и с нож понагласи маркучите че може или скоба да не държи или да са се посрязали от яко натягане

Махнеш ли колекторите трябва да махаш дебитомера ,филтъра ,дросела абе маркумите на бензиновата рейка :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2196
Регистриран на: 6.03.2008
Местоположение: гр. Свищов
Пол: Мъж
Кара: Peugeot 307 HDI

Re: Теч(сълзене) от клапа на парно М50Б20

Мнение от Kambe » 02 Май 2010, 11:14

имах предвид маркучите с номер 4, 5 и 6, как се свалят
http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/S ... ater_hose/
Изображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2163
Регистриран на: 2.08.2007
Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
Пол: Мъж
Кара: По-долу изброеното...
Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.

Re: Теч(сълзене) от клапа на парно М50Б20

Мнение от Борис_Малинов » 02 Май 2010, 11:38

При мен тези маркучи се бяха спукали точно след като излизат от главата,от там се уливаше надолу по тях та чак до клапана.Сменят се без да се маха нищо по двигателя,но с много ловкост.Аз използвах много малко тресчотка и след като разхлабя скобите,къса отверка.
Ръцете ти се оплитат на осморка,но става.Дори тази операция е правих на тъмно със захапал в устата фенер. :mhihi:
ИзображениеИзображение
Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2196
Регистриран на: 6.03.2008
Местоположение: гр. Свищов
Пол: Мъж
Кара: Peugeot 307 HDI

Re: Теч(сълзене) от клапа на парно М50Б20

Мнение от Kambe » 02 Май 2010, 11:53

Борис_Малинов написа:При мен тези маркучи се бяха спукали точно след като излизат от главата,от там се уливаше надолу по тях та чак до клапана.Сменят се без да се маха нищо по двигателя,но с много ловкост.Аз използвах много малко тресчотка и след като разхлабя скобите,къса отверка.
Ръцете ти се оплитат на осморка,но става.Дори тази операция е правих на тъмно със захапал в устата фенер. :mhihi:

:bowdown: :bowdown: мерси много колеги, като се снабдя с маркучи ще видя и аз какво ще направя :mhihi: засега само доливам антифриз един пат в седмицата
Изображение
Изображение

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook