Красивото изживяване на име Е90

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

Малката чичка
Малката чичка
Аватар
Мнения: 6065
Регистриран на: 21.12.2002
Местоположение: с. София

Мнение от naskoksan » 06 Окт 2005, 9:49

гледам че с много смесени чувства
се подхожда към тази кола, но
както и Василен каза че е мразел
малки нафтови тройка, но си е
променил мнението и има смисъл
в думите му!!!
Колата наистина е един своеобразен
успех на баварската техника!!!

иначе аз също имам малко инфо по
въпроса и за да непускам нова
тема ще го споделя тук.

Вече може да се поръча Е90 М-тех
със окачване снижено с 15мм
брони прагове и жанти ;)
както и новата гама двигатели,
която включва 318i с 129 hp
318d и 330d с 231 hp. За сега
няма да има 335d или както там
искате го наричайте. Очаква се евентуално
при появата на купето и кабриолета
да има 323i
Това е е мойта информацийка от кухнята
надявам се да съм бил полезен!
Изображение
Stick 'em up PUNK, it's da Fun Lovin' Criminal
Изображение
www.evoksis.bg

Ценко изложбения
Аватар
Мнения: 3813
Регистриран на: 26.11.2003
Местоположение: Регистриран на: 26 Ное 2003 | Мнения: 1117
Пол: Мъж
Кара: дългия да си плати входа !!!

Мнение от rtzankov » 06 Окт 2005, 9:52

Честито на новия собственник ;) 1 000 000 км да и навърти :shock:
Изображение
Изображение
R.I.P Landikar

т-т-т-тузар
Аватар
Мнения: 3389
Регистриран на: 6.01.2004

Мнение от GaD » 06 Окт 2005, 10:18

Супер е колата, надявам се и аз скоро да мога да се докосна до тази кола !

:D

главен сектант :)
Аватар
Мнения: 2511
Регистриран на: 3.01.2004
Местоположение: Лондон
Пол: Мъж
Кара: E36 325i
Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета

Мнение от WeiSTD » 06 Окт 2005, 15:24

Мдаа, но за сега ще трябва да докосваш други неща докато си мечтаеш за Е90 :mhihi: :P
БИАД Авто-Пазар Тийм

You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.

Доктор на БМВ науките
Аватар
Мнения: 1854
Регистриран на: 9.02.2004
Местоположение: В хасиенда на края на града
Пол: Мъж
Кара: 400 коня и едно магаре зад волана

Мнение от Vasilen » 07 Окт 2005, 13:21

naskoksan написа:Вече може да се поръча Е90 М-тех
със окачване снижено с 15мм
брони прагове и жанти ;)

Въпросната тройка е и с въпросното М-тех в който влизат спортното окачване освен че е по-ниско е и по-твърдо, джантите и още нещо ма не помня какво :uups:
Прави сте че май не е много удачно да се сравнява голфа с тройката, защото тя доста се е преместила към средния клас... ма и двете ги виждам в горе-долу един и същи момент и за това си направих паралела, пък и нали съм откровен голфомразец :D
May the BMW force be with you!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 698
Регистриран на: 13.04.2005
Местоположение: Wherever I may roam...

Мнение от F-14 » 07 Окт 2005, 19:52

е е е
айде сега...
да не ми скочите че защитавам голфа само предупреждавам не е нарочно.
Вчера и аз гледах тука такава 3ка.И новото ауди карах а голф 5 карах в Бг преди да тръгна.
Ся не може да снимаш некъв тъп базов вариянт на голфа и да го снимаш с бмв с по-високо оборудване.
Щото като снимаш ГТИ и после снимаш тва същото бмв дето си снимал и ще видиш рязка промяна.
После, голфа си е голф той е за мисирки - нали и аз си купих голф преди :) - шегувам се,но не наистина той е кола за масите.
Бмвто е висок клас.
Обаче братчеее с аудито си много в грешка.
Не знам за кое говориш само да се уточним.
аз ти говоря ей за тва :
Изображение
ся като излязат Рс4 и м3 и ще има ново схващане в редиците на бмв феновете.
И аз имам бмв/вече/ и мене ме кефи ама тука дотакава степен се умаловачават постиженията на другите марки че някой път ми става зле.Както например с темата за транспортьора 2 и падението му с а8...
казвам ти го щото съм карал подобни на тия които описа коли,въпреки чее освен голфа другите са бензини щото тука дизела е забранен
мнението ми е че 3ката си е на абсолютен кантар с аудито и всичко вече опира до стил на каране

devildriver
Аватар
Мнения: 4054
Регистриран на: 21.04.2002
Пол: Мъж
Кара: E30
Мечтае да кара: McLaren F1

Мнение от SlipKnoT » 07 Окт 2005, 23:37

..бе хубаво да сравнявате А4 с Е90 ама не сравнявайте Голф5 с Е90.., а с Е87 (1ва серия).. те са в един клас и в един ценови диапазон..

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 698
Регистриран на: 13.04.2005
Местоположение: Wherever I may roam...

Мнение от F-14 » 08 Окт 2005, 0:13

SlipKnoT написа:..бе хубаво да сравнявате А4 с Е90 ама не сравнявайте Голф5 с Е90.., а с Е87 (1ва серия).. те са в един клас и в един ценови диапазон..

:yes:

...и то хидравличен :)
Аватар
Мнения: 3314
Регистриран на: 1.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: джата
Мечтае да кара: на Ринга
Детайли за колата: Двете 2и2ки

Мнение от krika » 08 Окт 2005, 14:43

Чочо то при 1цата и голфа е още по-фрапиращо: Е87 = единствения със задно автомобил в тоя клас :twisted: + има 3литров играещ в линия шестак :twisted: + струва колко голфа(базово и не при 130и) и накрая за да избереш голфа тряа си мнооооо П Р О С Т Т Т Т Т Т Т :idea: оп ся се сетих че говорим за итериор :mhihi:

devildriver
Аватар
Мнения: 4054
Регистриран на: 21.04.2002
Пол: Мъж
Кара: E30
Мечтае да кара: McLaren F1

Мнение от SlipKnoT » 08 Окт 2005, 17:40

krika написа:оп ся се сетих че говорим за итериор :mhihi:


..и простор.., а тези 2 думи са отсъствали когато е проектирана Е87..
..иначе да.. задно + доста коне на това купе най вероятно е весело (имах възможността само да я разгледам, без тест драйв).Има харо които я харесват.. това е хубаво.. ма май само за БМВ АГ.

...и то хидравличен :)
Аватар
Мнения: 3314
Регистриран на: 1.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: джата
Мечтае да кара: на Ринга
Детайли за колата: Двете 2и2ки

Мнение от krika » 09 Окт 2005, 1:56

В БМВ използват "простора" само за сушене на дрехи :idea: :mhihi: Дай да ги напраат с приедно та да са просторни изодзадзе колко голфа а :?:Аз също смятам че 1цата е пръчка(поне докат не направят двувратка и да сменят стоповетеа и иеМков двигател да и турат.... леко че се осрах :mhihi: ) ма па голфа е ебати ушната кал :!:

Малката чичка
Малката чичка
Аватар
Мнения: 6065
Регистриран на: 21.12.2002
Местоположение: с. София

Мнение от naskoksan » 12 Окт 2005, 11:05

BTW има и още един интересен факт
в новите 4-цилиндрови двигатели на
БМВ и той е че те са с ванос :shock:
(...и валвтроник) ;)
Изображение
Stick 'em up PUNK, it's da Fun Lovin' Criminal
Изображение
www.evoksis.bg

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3117
Регистриран на: 9.08.2004
Местоположение: СофиА
Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31

Мнение от Bavarishe » 14 Окт 2005, 2:47

naskoksan написа:BTW има и още един интересен факт
в новите 4-цилиндрови двигатели на
БМВ и той е че те са с ванос :shock:
(...и валвтроник) ;)

а в бмв.бг пишат тва за ваноса-
Благодарение на техническите иновации, като ДВОЕН-Ванос и Валвтроник, коефициентът на полезно действие е повишен чувствително.
Я сега що е двоен ванос? ;)
ТДС - Турбо Див Селянин

ентусиаст
Аватар
Мнения: 877
Регистриран на: 13.10.2005

ре

Мнение от Angel_Georgiev » 14 Окт 2005, 3:05

Ванос и двоен Ванос (двоен променлив контрол на разпределителния вал) значително подобряват кривата на въртящия момент на двигателя. Особеността на Ванос и двоен Ванос е, че се влияят от положението на педала за газта, регулирайки положението на двата разпределителни вала, много прецизно. Резултатът е още по-голям въртящ момент при ниски скорости и много добро представяне при високи обороти. Намаляването на неизгорелите остатъчни газове подобрява работата на празен ход. Специални контролни схеми за подгряващата фаза подобряват работата на катализатора. Електронната система на мотора (DME) е отговорна за контрола на Ванос и двоен Ванос.


Даннни: бмв.бг

т-т-т-тузар
Аватар
Мнения: 3389
Регистриран на: 6.01.2004

Мнение от GaD » 14 Окт 2005, 11:35

1-цата си е пък точно БМВ !!!

И това което определя БМВ не е външния вид а усещането от каране + перфектно балансираната кола.

ПредишнаСледваща

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook