Изходящ колектор за М50Б20

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 28.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
Мечтае да кара: е36 с осмак
Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.

Изходящ колектор за М50Б20

Мнение от Boyadjiev » 29 Апр 2010, 19:26

Ха, добра ви вечер :yes: Колеги интересуват ме размери на изходящия колектор от S50B30, като дължина на рънарите, широчина и тн. Идеята е да се подмени оригиналния на 20-ската, но понеже ентусиазмът ни е в повече с приятелите ми се опитваме да измислим размери, за да се изработи нов колектор, а да не се ползва директно от М-ка. Даже според мен М-ковия би бил големичък за тоя мотор, но все пак като ориентир ми трябват размерите от S50. Ако имате и някакви други идеи, споделяйте :bchug: Интересно ми е колектор от 28-мица как ще дойде на 20-ската? Всякакви предложения ще са от полза, че поне на мен ми е интересно как ще станат нещата по хардуеъра. След колектора вече е решено че ще се ползва тръба на 60мм. като ще се опитаме да използваме всяко местенце от където може да мине тръбата, за да е максимално изправена... Абе другото не е интересно, всеки знае как е след колектора, но въпроса си остава, да се разчита ли на нещо стоково (Б25, Б28,М3) или както е според мен по-добрия вариант - да се направи друг с подходящите размери :bchug: :yes:
Изображение Изображение Изображение
Уважавай другия, независимо каква кола кара.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2253
Регистриран на: 22.01.2007
Местоположение: В.Търново
Пол: Мъж
Кара: ...don`t drive fast, just fly low
Мечтае да кара: E36 M3

Re: Изходящ колектор за М50Б20

Мнение от BT9028BA » 29 Апр 2010, 19:32

Boyadjiev написа:Ха, добра ви вечер :yes: Колеги интересуват ме размери на изходящия колектор от S50B30, като дължина на рънарите, широчина и тн. Идеята е да се подмени оригиналния на 20-ската, но понеже ентусиазмът ни е в повече с приятелите ми се опитваме да измислим размери, за да се изработи нов колектор, а да не се ползва директно от М-ка. Даже според мен М-ковия би бил големичък за тоя мотор, но все пак като ориентир ми трябват размерите от S50. Ако имате и някакви други идеи, споделяйте :bchug: Интересно ми е колектор от 28-мица как ще дойде на 20-ската? Всякакви предложения ще са от полза, че поне на мен ми е интересно как ще станат нещата по хардуеъра. След колектора вече е решено че ще се ползва тръба на 60мм. като ще се опитаме да използваме всяко местенце от където може да мине тръбата, за да е максимално изправена... Абе другото не е интересно, всеки знае как е след колектора, но въпроса си остава, да се разчита ли на нещо стоково (Б25, Б28,М3) или както е според мен по-добрия вариант - да се направи друг с подходящите размери :bchug: :yes:



На 320i 323i 325i 328i изпускателните колектори са еднакви - единсвено имаше разлика че на М50 са чугунени а на М52 са жележни
За изпускателния колектор от М-ка - ако ще го правите като оригиналния ще слезе много ниско към земята и ще опира по наще китни пътища
Че генерацията на 20-ка след колектора мисля че е 60мм една тръба вие какви подобрения ще правите незнам

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 28.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
Мечтае да кара: е36 с осмак
Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.

Re: Изходящ колектор за М50Б20

Мнение от Boyadjiev » 29 Апр 2010, 20:06

Генерацията ми е на 48мм, което ме хвърли в публиката лееееко, но практиката показва че трябва да е толкова... Иначе за мен притесненията от Мковия колектор идват не от това че е ниско до земята (понеже моето е трактор с най-високото стоково окачване) а от това че за мен са безмислено много пари, а и искам така да се каже аз да съм го пипнал :oops: То хората са го измислили как да стане, но за това сме ние - да им вземем идеята и да се изкопира :D Иначе по колата няма да се правят поне за това лято кой знае колко неща - обичайните евтини подобрения, но като станат ще си пусна тема за моята стоковица :yes:
Изображение Изображение Изображение
Уважавай другия, независимо каква кола кара.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1654
Регистриран на: 7.06.2003
Местоположение: PB/HD
Пол: Мъж
Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
Мечтае да кара: '96 BMW M3

Re: Изходящ колектор за М50Б20

Мнение от BiTurbo » 30 Апр 2010, 23:21

BT9028BA написа:
На 320i 323i 325i 328i изпускателните колектори са еднакви - единсвено имаше разлика че на М50 са чугунени а на М52 са жележни


Аз не знаех че в чугуна няма желязо..............
ааааааа и желязо в чиста форма в машиностроенето няма, така че такова определение като "желязно" звучи доста неправдоподобно, какво точно имаш предвид с това ?

Има стомани, стоманата е комбинацич между желязо и въглерод. Стоманата е със съдържание на въглерод до 2.1%, от там нататък е чугун до максимум 6.65% (един вид ако щеш, чугуна е високовъглеродна стомана, макар и това да е грешно да се каже!)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 28.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
Мечтае да кара: е36 с осмак
Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.

Re: Изходящ колектор за М50Б20

Мнение от Boyadjiev » 01 Май 2010, 0:21

Хубаво разяснение за сплавите от колегата отгоре :clap: Започнах да се замислям дали има смисъл от правене на изходящ колектор с нашите "задълбочени" знания или ще е по-добре да използвам моя, като го увия в термо лента като по този начин запазя по-висока температурата на газовете в самия изходящ колектор, което да ускори движението на газовете към другия край на генерацията където налягането е по-ниско. Това в комбинация с тръби на 60мм. според мен май ще е по-добрия вариант, от колкото да се правим на майстори или греша? Според вас ще има ли някакъв осезаем ефект увиването на колектора с термо лента или на практика ефекта е незначителен/граничещ с 0 :?:
Изображение Изображение Изображение
Уважавай другия, независимо каква кола кара.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 28.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
Мечтае да кара: е36 с осмак
Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.

Re: Изходящ колектор за М50Б20

Мнение от Boyadjiev » 02 Май 2010, 13:19

Тука една сток кола няма, ама и акъл няма :shock:
Изображение Изображение Изображение
Уважавай другия, независимо каква кола кара.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 459
Регистриран на: 22.08.2007
Пол: Мъж

Re: Изходящ колектор за М50Б20

Мнение от Soul_Fly » 02 Май 2010, 17:55

Аз съм с термолента и генерация от 328 с проходно крайно гърне :winky: звука е уникален ама за вървеж... нз по скоро психологически ефект :mhihi:

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook