Изпъване на геометрията - впечатления?

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 473
Регистриран на: 12.04.2003

Изпъване на геометрията - впечатления?

Мнение от Diablo » 07 Окт 2005, 14:13

Според майсторите машината изпъва колата по въведени данни, специфични за нейното купе и след това тя придобива здравина, почти както е била преди това, защото и най - малките гънки се изправяли. Е тоя момент не ми стана ясен и реших да изчакам и да видя как ще се изправят гънките.
Сега като я гледам си стои нагънато и определено ме притеснява. Мисля си дори за заварка на допълнителни профили към носещите греди... оправдано ли е според вас?

Имате ли впечатления и мнения от такава процедура?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 698
Регистриран на: 13.04.2005
Местоположение: Wherever I may roam...

Мнение от F-14 » 07 Окт 2005, 19:40

братле глей са аз до къв ламерски извод стигнах вчера по същата тема :
мойта кола я праснаха маняшки и сега е крива.и за да се оправи трябва да се качи на тази машина за изправяне.
В бг не знам кви има ,ама тука има най-вече 20 тонни и 40 тонни.Поне така ми обясниха
качват я и със определената сила я опъват в посока противоположна на удара.Хубу де,ама тази кола дори да е права вече, според мен поне- то там където са се изправили гънките метала 100% е много по износен от колкото е бил преди.
СИРЕЧ колата е ПО-МЕКА!
И като та хлопне некой тъпан някаде тя много по лесно ще се изкриви отново.
Не съм специялист в областта но ще е трудно да ме убедят че от удрана силно кола отново може да се постигне нещо подобно на това което излиза от завода.
Колата е крива - изправяш я.Но според мен трябва да я доусилиш за да не се изкриви пак.
Това е като телта според мен.Гънеш я гънеш па накрая се скъса... :roll:
аз поне не бих карал такава кола

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 473
Регистриран на: 12.04.2003

Мнение от Diablo » 07 Окт 2005, 20:08

Прав си принципно, но случая не е такъв, а и въпроса не беше такъв :D Колата е рядкост и има колекционерка стойност. Стендове в БГ за автомобили БОЛ и то все хубави и са пълни с поръчки!
Рали автомобилите в БГ например като ги халосат некъде, а те по 3 пъти на година поне на тренировките ги халосват, да не ги хвърлят? Ще се направи и ще се кара отново, въпроса беше дали има някой тук с опит...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1062
Регистриран на: 11.01.2003
Местоположение: Caracciola-Karussell

Мнение от bravo » 10 Окт 2005, 0:57

сериозните рали коли са целите в карбон , фибростъкло и разни други завършващи на пласт думички . та като се блъснат и сменят . ти говориш за нискобюджетни тиймове от които неможе да се очаква че го правят правилно , а по скоро евтино ;)
така че опъвъй щом искаш....
Най-мразя да съм прав!!!

...и то хидравличен :)
Аватар
Мнения: 3314
Регистриран на: 1.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: джата
Мечтае да кара: на Ринга
Детайли за колата: Двете 2и2ки

Мнение от krika » 10 Окт 2005, 1:55

Батко пича пита за гредите :idea: Кви карбони кви пластмаси те гонят немога да разбера ти ни прати в кокпита на Ф1 уе :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1062
Регистриран на: 11.01.2003
Местоположение: Caracciola-Karussell

Мнение от bravo » 12 Окт 2005, 11:47

:dummy: сори момчета аз такова .... ами ..... как да кажа.... :mhihi:
да бе не съм разбрал , но за гредите споделям " ламерския извод " на F-14 или с други думи " там където е текло , пак ще тече "
Най-мразя да съм прав!!!


Аватар
Мнения: 1825
Регистриран на: 23.09.2005
Местоположение: Варна, морето, сините вълни...
Пол: Мъж
Кара: Кенеф от Инголщат

Мнение от ms » 12 Окт 2005, 22:32

Diablo написа:...Колата е рядкост и има колекционерка стойност. ...


Това е май единственият случай при който си заслужава да запазиш жестоко блъсната кола- както е и в случая явно...

Мисля си дори за заварка на допълнителни профили към носещите греди... оправдано ли е според вас?


Оправдано е ако искаш да си поне донякъде спокоен за колата и за себе си като седнеш да я караш :arrow: една разпъвана вече кола се деформира много лесно и от недотам силен удар.Ако при неудряна кола се разминеш например със смачкан калник, в твоя случай е много вероятно отново да се сгъне някоя греда. Но от друга страна ако ще я изкарваш на пътя само за да и се порадваш от време на време може би не си струва :arrow: макар и отслабена конструкцията няма да се разпадне от минаване на 1000-1500 км. годишно. А и зависи колко ще ти струва подсилванети и колко качествено ще бъде изпълнено.
Изображение
Изображение

Петко ///M големия
Аватар
Мнения: 2369
Регистриран на: 1.12.2002
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 330xd / Mini Cooper S

Мнение от BMW///M-ma6inata » 13 Окт 2005, 13:49

Оооох, батко, батко, батко

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 101
Регистриран на: 10.10.2004
Местоположение: Varna

Мнение от Bavarcheto » 16 Окт 2005, 23:45

Малко :OT: Какви пари вземат за разпъване на колата???

Разработва двигатели и хотели
Аватар
Мнения: 1699
Регистриран на: 6.06.2003
Местоположение: Враца
Пол: Мъж
Кара: M3 s54 , e23 745i ,e36 328, M3 s38
Мечтае да кара: отново м3 е30 :)

Мнение от BESSNIA » 17 Окт 2005, 0:16

Е щом колата има колекционерска стойност кво ше заваряваш и кой ше ти я купи някои ден тая кола, кат легне под нея и то едни винкели заварени с електрожена.
:mhihi: :mhihi: А тия танекиджииски глупости не ги слушаи те ще я изправят толко добре ,че никои нема да разбере ,че е блъскана. :mhihi: Ама кат я караш зимата направо и тя остава 4 следи. :shock:
0878155158 BG. номер
+447733066030 англ. номер

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1190
Регистриран на: 4.04.2003
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: BMW F30 335I xDrive
Мечтае да кара: M12 nasca, e31 850CSI, e30 M3

Мнение от DEFLEPPARD » 17 Окт 2005, 7:22

доколкото разбирам от съпромат и механика материала веднъж деформиран намалява силно якостта си, а ти искаш да го деформираш втори път :arrow: намаля още по-силно якостта си, плюс това никога не могат да ти я изпънат така както е излязла от завода и като го направят пак ще си личи, че е удряна и ще си има разни кривини и подсилването е задължително според мен - може да пробваш да вкараш един []- образен профил в гредата (тя е куха нали ? като луфтовете да са максимално малки, капваш малко заварка където може да се стигне и няма да си личи "заздравянето" отвън..... не знам доколко е възможно ама мисля че е :idea:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1054
Регистриран на: 15.10.2005
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: Е 30

Т

Мнение от t_andonov » 26 Окт 2005, 18:14

ТОВА Е БРАТЛЕ ВСЕ ЕДНО ДА НАМАЧКАШ ХУБАВО ЛИСТ ХАРТИЯ И ПОСЛЕ ДА ГО ИЗГЛАДИШ Е ОПРЕДЕЛЕНО НЯМА ДА Е ЗДРАВ КОЛКОТО ПРЕДИ НАЛИ

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1054
Регистриран на: 15.10.2005
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: Е 30

Т

Мнение от t_andonov » 26 Окт 2005, 18:15

ТОВА Е БРАТЛЕ ВСЕ ЕДНО ДА НАМАЧКАШ ХУБАВО ЛИСТ ХАРТИЯ И ПОСЛЕ ДА ГО ИЗГЛАДИШ Е ОПРЕДЕЛЕНО НЯМА ДА Е ЗДРАВ КОЛКОТО ПРЕДИ НАЛИ

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1054
Регистриран на: 15.10.2005
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: Е 30

Мнение от t_andonov » 26 Окт 2005, 18:17

ОПА КОПЧЕТО ЗАЯДЕ

Следваща

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook