Разлика м/у 4 и 6 цилиндрови купета
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
- r3s1s74nc3
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 309
- Регистриран на: 28.07.2008
- Местоположение: Бургас
Разлика м/у 4 и 6 цилиндрови купета
Колега ако може някой да ми обясни каква е разликата м/у купето на 4 и купето на 6 цилиндровите Е36-ци .
Понеже от време на време в купува изкача обява от типа "Тьрся голо купе за присаждане на двигател , задьлжително да бьде от 6 цилиндрово ..."
Та се питах каква е разликата ?
Както и купетата с започваща рама "WBS..." , какви са , че ги водят по "елитни" ?
Понеже от време на време в купува изкача обява от типа "Тьрся голо купе за присаждане на двигател , задьлжително да бьде от 6 цилиндрово ..."
Та се питах каква е разликата ?
Както и купетата с започваща рама "WBS..." , какви са , че ги водят по "елитни" ?
- 7S\/E7OSLA\/
- ентусиаст
-
- Мнения: 870
- Регистриран на: 19.03.2006
- Местоположение: Сф
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5 E70 08.2010
- Детайли за колата: Сив металик
Re: Разлика м/у 4 и 6 цилиндрови купета
r3s1s74nc3 написа:Колега ако може някой да ми обясни каква е разликата м/у купето на 4 и купето на 6 цилиндровите Е36-ци .
Понеже от време на време в купува изкача обява от типа "Тьрся голо купе за присаждане на двигател , задьлжително да бьде от 6 цилиндрово ..."
Та се питах каква е разликата ?
Както и купетата с започваща рама "WBS..." , какви са , че ги водят по "елитни" ?
Колега, разрови се из търсачките- матрял бол

Най- съществената разлика е окачването и т.н.
- r3s1s74nc3
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 309
- Регистриран на: 28.07.2008
- Местоположение: Бургас
Re: Разлика м/у 4 и 6 цилиндрови купета
не ме интересува разлика в окачване , спирачки и крушки на стоповете . Интересува ме разликата в самите купета , шасита !
- petio_bmw 318is
- ентусиаст
-
- Мнения: 1264
- Регистриран на: 27.04.2008
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: M42 POWER
- 7S\/E7OSLA\/
- ентусиаст
-
- Мнения: 870
- Регистриран на: 19.03.2006
- Местоположение: Сф
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5 E70 08.2010
- Детайли за колата: Сив металик
Re: Разлика м/у 4 и 6 цилиндрови купета
sabi1984 написа:няма разлика в купетата от 316 до 3.2

- Smoocki
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
Re: Разлика м/у 4 и 6 цилиндрови купета
Има разлика във планкине
4 ри цилиндровите- мястото за казана за хидравликата е на лявата греда ,има планк за бубина/и и месатат за въздушния филтър са с различни планки ,акомулатора е отпред
6таци- казана за хидравликата е за лявата лапа ,няма планка за бубини ,акомулатора е в багажника
4 ри цилиндровите- мястото за казана за хидравликата е на лявата греда ,има планк за бубина/и и месатат за въздушния филтър са с различни планки ,акомулатора е отпред
6таци- казана за хидравликата е за лявата лапа ,няма планка за бубини ,акомулатора е в багажника

Re: Разлика м/у 4 и 6 цилиндрови купета
Smoocki написа:Има разлика във планкине
4 ри цилиндровите- мястото за казана за хидравликата е на лявата греда ,има планк за бубина/и и месатат за въздушния филтър са с различни планки ,акомулатора е отпред
6таци- казана за хидравликата е за лявата лапа ,няма планка за бубини ,акомулатора е в багажника
тези неща не са задължителни

акумолатора може да е и отпред и отзат без значение дали са 4 или 6 цилиндъра

мястото на планките за кутията на въздушния филтър са едни и същи при 6 цилиндъра и при големите,квадратни кутий на 4 цилиндровите(при малките кутий има разлика в планките)
- jbankov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1346
- Регистриран на: 11.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e46 M54 '01
Re: Разлика м/у 4 и 6 цилиндрови купета
sabi1984 написа:Smoocki написа:Има разлика във планкине
4 ри цилиндровите- мястото за казана за хидравликата е на лявата греда ,има планк за бубина/и и месатат за въздушния филтър са с различни планки ,акомулатора е отпред
6таци- казана за хидравликата е за лявата лапа ,няма планка за бубини ,акомулатора е в багажника
тези неща не са задължителни![]()
акумолатора може да е и отпред и отзат без значение дали са 4 или 6 цилиндъра![]()
мястото на планките за кутията на въздушния филтър са едни и същи при 6 цилиндъра и при големите,квадратни кутий на 4 цилиндровите(при малките кутий има разлика в планките)
...да да,ама не

фабрично,до колкото съм запознат, излизат с акумулатор : 4 цил. - отпред, 6 цил. - отзад!
Това,че и при двете модификации може да се види какви ли не промени на мястото на акумулатора не означава ,че така си е от завода


Re: Разлика м/у 4 и 6 цилиндрови купета
jbankov написа:sabi1984 написа:Smoocki написа:Има разлика във планкине
4 ри цилиндровите- мястото за казана за хидравликата е на лявата греда ,има планк за бубина/и и месатат за въздушния филтър са с различни планки ,акомулатора е отпред
6таци- казана за хидравликата е за лявата лапа ,няма планка за бубини ,акомулатора е в багажника
тези неща не са задължителни![]()
акумолатора може да е и отпред и отзат без значение дали са 4 или 6 цилиндъра![]()
мястото на планките за кутията на въздушния филтър са едни и същи при 6 цилиндъра и при големите,квадратни кутий на 4 цилиндровите(при малките кутий има разлика в планките)
...да да,ама не![]()
фабрично,до колкото съм запознат, излизат с акумулатор : 4 цил. - отпред, 6 цил. - отзад!
Това,че и при двете модификации може да се види какви ли не промени на мястото на акумулатора не означава ,че така си е от завода
а аз немога да разбера защо говорите без да сте сигурни и само обърквате колегите

ей тая зелената ис-ка от галерият ми е с акумолатор отзат ОРИГИНАЛНО
Re: Разлика м/у 4 и 6 цилиндрови купета
jbankov написа:...
фабрично,до колкото съм запознат, излизат с акумулатор : 4 цил. - отпред, 6 цил. - отзад!
Това,че и при двете модификации може да се види какви ли не промени на мястото на акумулатора не означава ,че така си е от завода
Виждал съм 4-ри цилинтрово с акумулатор в багажника. Така си дойде от Германия.

Мисля че има разлика отпред под кората за чистачките. При 6-цилинтровите има неква ламарина и моторчето за парното излиза по-трудно. Нищо чудно ако някои ламарини на 6-ците са по дебели.
- ///M BOSS
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 258
- Регистриран на: 13.03.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW
Re: Разлика м/у 4 и 6 цилиндрови купета
Разлика няма еднакви са ,съвсем дребни неща се различават но, не са от значение .
- Изрода
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 523
- Регистриран на: 26.02.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: На криво
- Мечтае да кара: Още по-на криво
Re: Разлика м/у 4 и 6 цилиндрови купета
Специално съм задавал тоя въпрос на Явор , щото е нарязал не една М ка и 316 ка
Каза че специално е рязал роговете и гредите и са ги мерили със шублери - никаква разлика никъде, всичко е еднакво като ламарина



Каза че специално е рязал роговете и гредите и са ги мерили със шублери - никаква разлика никъде, всичко е еднакво като ламарина

- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Разлика м/у 4 и 6 цилиндрови купета
колега разлики няма. купето е разработено за всички предлагани двигатели
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Разлика м/у 4 и 6 цилиндрови купета
Време е да затворим този бисер в музея, за да му се радват бъдещите поколения.
Never mistake motion for action...
15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани