ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 103
Регистриран на: 27.06.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от lubchitu » 22 Апр 2010, 11:09

Тази врътка /в кръгчето/ само за откачане на жилото ли е, или от там могат да се регулират и оборотите на празен ход...!??!

Изображение

П.С. - за М43Б16 ме интересува
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3380
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от kdl » 23 Апр 2010, 15:53

Принципно е да обира луфта на жилото... не ти пречи и да вдигнеш оборотите на празен ход от там, но това не е регулиране. Ако имаш проблеми с празния ход, определено не е там мястото, от което се решава проблема :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 844
Регистриран на: 2.02.2007
Местоположение: София

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от JOGI » 23 Апр 2010, 22:19

има ли някой с гонг, който да не пищи като дадете на контакт?
понеже си сложих, но тая екстра не върви, а при колегата, от който го взех, си пееше

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2871
Регистриран на: 11.10.2006
Местоположение: Ruse
Пол: Мъж

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от Le Transporteur » 25 Апр 2010, 2:06

От системата за измиване на фаровете, къде се захваща гредичката, която носи маркуча между двата фара? Благодаря!
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 921
Регистриран на: 23.06.2007
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: яки шестаци...

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от EnimEn » 25 Апр 2010, 3:24

JOGI написа:има ли някой с гонг, който да не пищи като дадете на контакт?
понеже си сложих, но тая екстра не върви, а при колегата, от който го взех, си пееше

:no:
nai veroqtno ne mu e rabotil korektno termometyra, ako izobshto e imalo takyv, ty predpolagam na borda pishelo -37, ty zatova piska, inache ne trqbva
Изображение
Read the fuckin` MANUAL!!!
Never took this road before... destination unknown!

"Good drivers,Just drive!"

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 92
Регистриран на: 27.08.2009
Местоположение: София

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от MaNiNC » 25 Апр 2010, 10:49

Въпроса ми е, коя от букса на снимката е за airbagа, защото се сдобих с компонентие за залъгването, но не знам която е буксата за да ги вържа ...
DSC00993.JPG

DSC00995.JPG
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3678
Регистриран на: 28.03.2007
Местоположение: Хасково
Кара: e36 318is M44
Мечтае да кара: камаро.

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от Nukem » 26 Апр 2010, 15:46

Tрябва ми орентировъчна цена за датчика на коляновия вал за М44!
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 746
Регистриран на: 7.01.2007
Пол: Мъж
Кара: X7 G07 LCI 40i

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от Rainbow » 27 Апр 2010, 18:47

lubchitu написа:Тази врътка /в кръгчето/ само за откачане на жилото ли е, или от там могат да се регулират и оборотите на празен ход...!??!

Изображение

П.С. - за М43Б16 ме интересува


От тук можеш да го регулираш ако не се лъжа, като го мръднеш леко нагоре-надолу, някакво моторче му беше името, но ми излезе от главата ... /стъпково мисля/

А аз да попитам как мога да разбера дали свещите са за смяна? И възможно ли е сутрин при ниски температура /само при първото палене/ да пали трудно от тях? Ето снимката на една от тях дано се вижда

Изображение
Изображение
Изображение
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2871
Регистриран на: 11.10.2006
Местоположение: Ruse
Пол: Мъж

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от Le Transporteur » 28 Апр 2010, 2:22

Le Transporteur написа:От системата за измиване на фаровете, къде се захваща гредичката, която носи маркуча между двата фара? Благодаря!


Случайно някой с такава с-ма да е размислил и да е слязъл в канала.
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 433
Регистриран на: 21.04.2010
Местоположение: Αθἠνα
Пол: Мъж
Кара: е36 купе

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от Yanko Petrov » 28 Апр 2010, 2:57

Rainbow написа:
А аз да попитам как мога да разбера дали свещите са за смяна? И възможно ли е сутрин при ниски температура /само при първото палене/ да пали трудно от тях? Ето снимката на една от тях дано се вижда

Изображение
Изображение



За смяна са определено! Как да ги познаеш- не трябва да са с толкова нагар,черни,нито пък побелели. Не знам къде точно във форума имаше тема беше обяснено подробно кога и защо се цапат свещите,имаше и снимки та ако попаднеш на тая тема със сигурност ще ти стане ясно! Аз от нея запомних само,че стават като твойте черни при наличието на богата смес,мисля че това беше и симптом на преебана ламда сонда,ама не съм 100%. А при бедна смес знам,че побеляват- примерно от мръсен въздушен филтър.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 746
Регистриран на: 7.01.2007
Пол: Мъж
Кара: X7 G07 LCI 40i

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от Rainbow » 28 Апр 2010, 11:47

Yanko Petrov написа:За смяна са определено! Как да ги познаеш- не трябва да са с толкова нагар,черни,нито пък побелели. Не знам къде точно във форума имаше тема беше обяснено подробно кога и защо се цапат свещите,имаше и снимки та ако попаднеш на тая тема със сигурност ще ти стане ясно! Аз от нея запомних само,че стават като твойте черни при наличието на богата смес,мисля че това беше и симптом на преебана ламда сонда,ама не съм 100%. А при бедна смес знам,че побеляват- примерно от мръсен въздушен филтър.


Мерси за отговора колега. Ето това май е линка за свещите ако и на някой друг колега му потрябва като на мен :) -> http://www.ladaclub-bg.com/faq/43-faq/53-spark-plugs

А да попитам съответно, защото не съм забелязал да ми гори повече или нещо такова, може ли да са почернели от преди /филтъра беше зле от предният собственик, а и не знам кога са сменени тези свещи преди, аз не съм ги сменял/. Питам с надеждата дали ще мога да мина със смяна на свещите само или ще се намесва и ламбда сондата :confused:
Изображение
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 433
Регистриран на: 21.04.2010
Местоположение: Αθἠνα
Пол: Мъж
Кара: е36 купе

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от Yanko Petrov » 28 Апр 2010, 14:14

Rainbow написа:
Yanko Petrov написа:За смяна са определено! Как да ги познаеш- не трябва да са с толкова нагар,черни,нито пък побелели. Не знам къде точно във форума имаше тема беше обяснено подробно кога и защо се цапат свещите,имаше и снимки та ако попаднеш на тая тема със сигурност ще ти стане ясно! Аз от нея запомних само,че стават като твойте черни при наличието на богата смес,мисля че това беше и симптом на преебана ламда сонда,ама не съм 100%. А при бедна смес знам,че побеляват- примерно от мръсен въздушен филтър.


Мерси за отговора колега. Ето това май е линка за свещите ако и на някой друг колега му потрябва като на мен :) -> http://www.ladaclub-bg.com/faq/43-faq/53-spark-plugs

А да попитам съответно, защото не съм забелязал да ми гори повече или нещо такова, може ли да са почернели от преди /филтъра беше зле от предният собственик, а и не знам кога са сменени тези свещи преди, аз не съм ги сменял/. Питам с надеждата дали ще мога да мина със смяна на свещите само или ще се намесва и ламбда сондата :confused:


В никакъв случай не искам да те плаша със ламда сонда,моята не е много в час и да ти кажа определено се усеща! Така че ако не си усетил преразход или пък нещо по вървежа или оборотите,не мисля че има проблем. Както казваш не знаеш от кога за свещите. Щом филтъра е бил зле има вероятност и свещите да са били стари ;) Ако не са му се давали 15лв за филтър що пък да ги е дал за свещи?! Смени ги заедно с филтъра и ако останалото по колата е ОК ще видиш как ще излети 8) Във форума има инфо за свещи откъде,колко пари и какви да вземеш. Дано е само това. Успех!

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 21.04.2010
Пол: Мъж

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от rampag3 » 28 Апр 2010, 20:00

Предни амортисьори на 318is купе 92г. могат ли да се заменят с такива от 325 TDS 94г. 4 врати?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 844
Регистриран на: 2.02.2007
Местоположение: София

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от JOGI » 29 Апр 2010, 19:10

не.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 746
Регистриран на: 7.01.2007
Пол: Мъж
Кара: X7 G07 LCI 40i

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от Rainbow » 29 Апр 2010, 22:35

Rainbow написа:Мерси за отговора колега. Ето това май е линка за свещите ако и на някой друг колега му потрябва като на мен :) -> http://www.ladaclub-bg.com/faq/43-faq/53-spark-plugs

А да попитам съответно, защото не съм забелязал да ми гори повече или нещо такова, може ли да са почернели от преди /филтъра беше зле от предният собственик, а и не знам кога са сменени тези свещи преди, аз не съм ги сменял/. Питам с надеждата дали ще мога да мина със смяна на свещите само или ще се намесва и ламбда сондата :confused:


Ако на някои в същата ситуация му е полезно да кажа продължението. Днес минах и на диагностика за всеки случай за ламбдата и извади грешка в 4-ти цилиндър mis-fire, което е или свещ, или кабела /с възможност и за нещо по-сериозно де/. Кабелите са около 5 кОма, но свещта в 4-ти цилиндър е доста зле като съпротивление. Определено ще се сменят, като мисля за всеки случай да почистя и стъпковото моторче. Ще ъпдейтна с резултата.

UP: След почистването на стъпковото моторче оборорите замръзнаха :). Следват свещите. И те бяха сменени + 1 добавка за почистване на инжекциона /redex/ + 100 октана бензин в момента и доста мазен вървеж за сега :mhihi:
Последна промяна Rainbow на 15 Май 2010, 13:05, променена общо 1 път
Изображение
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook