ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- lubchitu
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 103
- Регистриран на: 27.06.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Тази врътка /в кръгчето/ само за откачане на жилото ли е, или от там могат да се регулират и оборотите на празен ход...!??!

П.С. - за М43Б16 ме интересува

П.С. - за М43Б16 ме интересува
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Принципно е да обира луфта на жилото... не ти пречи и да вдигнеш оборотите на празен ход от там, но това не е регулиране. Ако имаш проблеми с празния ход, определено не е там мястото, от което се решава проблема 

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
има ли някой с гонг, който да не пищи като дадете на контакт?
понеже си сложих, но тая екстра не върви, а при колегата, от който го взех, си пееше
понеже си сложих, но тая екстра не върви, а при колегата, от който го взех, си пееше
- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
От системата за измиване на фаровете, къде се захваща гредичката, която носи маркуча между двата фара? Благодаря!
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
- EnimEn
- ентусиаст
-
- Мнения: 921
- Регистриран на: 23.06.2007
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: яки шестаци...
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
JOGI написа:има ли някой с гонг, който да не пищи като дадете на контакт?
понеже си сложих, но тая екстра не върви, а при колегата, от който го взех, си пееше

nai veroqtno ne mu e rabotil korektno termometyra, ako izobshto e imalo takyv, ty predpolagam na borda pishelo -37, ty zatova piska, inache ne trqbva
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Въпроса ми е, коя от букса на снимката е за airbagа, защото се сдобих с компонентие за залъгването, но не знам която е буксата за да ги вържа ...
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Tрябва ми орентировъчна цена за датчика на коляновия вал за М44!
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
lubchitu написа:Тази врътка /в кръгчето/ само за откачане на жилото ли е, или от там могат да се регулират и оборотите на празен ход...!??!
П.С. - за М43Б16 ме интересува
От тук можеш да го регулираш ако не се лъжа, като го мръднеш леко нагоре-надолу, някакво моторче му беше името, но ми излезе от главата ... /стъпково мисля/
А аз да попитам как мога да разбера дали свещите са за смяна? И възможно ли е сутрин при ниски температура /само при първото палене/ да пали трудно от тях? Ето снимката на една от тях дано се вижда



Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Le Transporteur написа:От системата за измиване на фаровете, къде се захваща гредичката, която носи маркуча между двата фара? Благодаря!
Случайно някой с такава с-ма да е размислил и да е слязъл в канала.
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
- Yanko Petrov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 433
- Регистриран на: 21.04.2010
- Местоположение: Αθἠνα
- Пол: Мъж
- Кара: е36 купе
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Rainbow написа:
А аз да попитам как мога да разбера дали свещите са за смяна? И възможно ли е сутрин при ниски температура /само при първото палене/ да пали трудно от тях? Ето снимката на една от тях дано се вижда
За смяна са определено! Как да ги познаеш- не трябва да са с толкова нагар,черни,нито пък побелели. Не знам къде точно във форума имаше тема беше обяснено подробно кога и защо се цапат свещите,имаше и снимки та ако попаднеш на тая тема със сигурност ще ти стане ясно! Аз от нея запомних само,че стават като твойте черни при наличието на богата смес,мисля че това беше и симптом на преебана ламда сонда,ама не съм 100%. А при бедна смес знам,че побеляват- примерно от мръсен въздушен филтър.
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Yanko Petrov написа:За смяна са определено! Как да ги познаеш- не трябва да са с толкова нагар,черни,нито пък побелели. Не знам къде точно във форума имаше тема беше обяснено подробно кога и защо се цапат свещите,имаше и снимки та ако попаднеш на тая тема със сигурност ще ти стане ясно! Аз от нея запомних само,че стават като твойте черни при наличието на богата смес,мисля че това беше и симптом на преебана ламда сонда,ама не съм 100%. А при бедна смес знам,че побеляват- примерно от мръсен въздушен филтър.
Мерси за отговора колега. Ето това май е линка за свещите ако и на някой друг колега му потрябва като на мен

А да попитам съответно, защото не съм забелязал да ми гори повече или нещо такова, може ли да са почернели от преди /филтъра беше зле от предният собственик, а и не знам кога са сменени тези свещи преди, аз не съм ги сменял/. Питам с надеждата дали ще мога да мина със смяна на свещите само или ще се намесва и ламбда сондата


Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
- Yanko Petrov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 433
- Регистриран на: 21.04.2010
- Местоположение: Αθἠνα
- Пол: Мъж
- Кара: е36 купе
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Rainbow написа:Yanko Petrov написа:За смяна са определено! Как да ги познаеш- не трябва да са с толкова нагар,черни,нито пък побелели. Не знам къде точно във форума имаше тема беше обяснено подробно кога и защо се цапат свещите,имаше и снимки та ако попаднеш на тая тема със сигурност ще ти стане ясно! Аз от нея запомних само,че стават като твойте черни при наличието на богата смес,мисля че това беше и симптом на преебана ламда сонда,ама не съм 100%. А при бедна смес знам,че побеляват- примерно от мръсен въздушен филтър.
Мерси за отговора колега. Ето това май е линка за свещите ако и на някой друг колега му потрябва като на мен-> http://www.ladaclub-bg.com/faq/43-faq/53-spark-plugs
А да попитам съответно, защото не съм забелязал да ми гори повече или нещо такова, може ли да са почернели от преди /филтъра беше зле от предният собственик, а и не знам кога са сменени тези свещи преди, аз не съм ги сменял/. Питам с надеждата дали ще мога да мина със смяна на свещите само или ще се намесва и ламбда сондата
В никакъв случай не искам да те плаша със ламда сонда,моята не е много в час и да ти кажа определено се усеща! Така че ако не си усетил преразход или пък нещо по вървежа или оборотите,не мисля че има проблем. Както казваш не знаеш от кога за свещите. Щом филтъра е бил зле има вероятност и свещите да са били стари


Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Предни амортисьори на 318is купе 92г. могат ли да се заменят с такива от 325 TDS 94г. 4 врати?
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Rainbow написа:Мерси за отговора колега. Ето това май е линка за свещите ако и на някой друг колега му потрябва като на мен-> http://www.ladaclub-bg.com/faq/43-faq/53-spark-plugs
А да попитам съответно, защото не съм забелязал да ми гори повече или нещо такова, може ли да са почернели от преди /филтъра беше зле от предният собственик, а и не знам кога са сменени тези свещи преди, аз не съм ги сменял/. Питам с надеждата дали ще мога да мина със смяна на свещите само или ще се намесва и ламбда сондата
Ако на някои в същата ситуация му е полезно да кажа продължението. Днес минах и на диагностика за всеки случай за ламбдата и извади грешка в 4-ти цилиндър mis-fire, което е или свещ, или кабела /с възможност и за нещо по-сериозно де/. Кабелите са около 5 кОма, но свещта в 4-ти цилиндър е доста зле като съпротивление. Определено ще се сменят, като мисля за всеки случай да почистя и стъпковото моторче. Ще ъпдейтна с резултата.
UP: След почистването на стъпковото моторче оборорите замръзнаха


Последна промяна Rainbow на 15 Май 2010, 13:05, променена общо 1 път

Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани