Проблем С парното на Е36

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 62
Регистриран на: 15.07.2009
Местоположение: гр.Шумен
Пол: Мъж
Детайли за колата: E36 318is, тъмносин металик

Re: Проблем С парното на Е36

Мнение от nike69 » 09 Фев 2010, 21:48

И при мен не се чува странен шум от клапите. Но нали те при мен не работят добре все пак :D

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 415
Регистриран на: 25.07.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 92,318 sedan

Re: Проблем С парното на Е36

Мнение от BorisMW » 13 Фев 2010, 11:29

Айде някой,който е разглабял да каже-жилото,което върти клапите за смяна на посоката на въздуха,как е захванато за самите клапи и какво е разглобил най-вече?
Нищо не е свършило докато не свърши!
http://www.youtube.com/watch?v=hcvQxaUClNw

Потребител
Аватар
Мнения: 36
Регистриран на: 28.06.2009

Re: Проблем С парното на Е36

Мнение от wiiner » 01 Мар 2010, 21:16

Моят проблем се указа от Термостата колеги бил е блокирал и не е можел да затватя до край
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 110
Регистриран на: 26.11.2008
Местоположение: Ruse
Пол: Мъж
Кара: Е36 320i; Е36 318i

Re: Проблем С парното на Е36

Мнение от ognyan 74 » 01 Мар 2010, 21:57

Опитах се да пусна едни снимки, незнам дали ще излязат. Но не съм разглобявал нищо.
???!!!

Потребител
Аватар
Мнения: 36
Регистриран на: 28.06.2009

Re: Проблем С парното на Е36

Мнение от wiiner » 03 Мар 2010, 15:16

nike69 написа:И при мен не се чува странен шум от клапите. Но нали те при мен не работят добре все пак :D

Как от Клапите или от Моторчето има шум
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 118
Регистриран на: 25.08.2007
Местоположение: гр. София
Пол: Мъж
Кара: 745i e65, 525dA e39
Мечтае да кара: 850 CSi :)

Re: Проблем С парното на Е36

Мнение от rado89 » 03 Мар 2010, 17:03

Няколко неща:
1во - когато запаля и тръгна за момент се чува някакво изсъскване отпред, но незнам откъде. Това е винаги.
2ро - когато пусна на 3 да духа и дам леко газ сякаш почва да свири лекичко и е много странно :)
и 2те не са болка за умиране, и ако незнаете не бихте ги усетили, но мен ме дразнят, но това си се чува.

за топлото:
и при мен нямаше, оказа се, че ми е заяла електромагнитната клапичка дето е под капака зад двигателя. Смених я, но пак не тръгна парно. Да уточна с 95г с климатроника е. имаше съвсем леко парно и то при доста високи обороти и то само от ляво.
Какво ли не опитах, докато накрая не източих всичката охладителна течност. Паркирах на едно нагорнище, с муцуната нагоре и налях около 2, 3 литра. запалих и започнах да изливам всичко. Накрая само 3 мин на 3000 оборота с отворен обезвъздушител и излезе много яко парно. Оттогава нямам проблеми, въпреки, че като я пусна по инерция или е на свободен ход духа по хладно. Но така го оправих аз и си беше доста ядове докато стане :)
Успех на всички!
Сърдитко Петко - празна му торбата..

Потребител
Аватар
Мнения: 36
Регистриран на: 28.06.2009

Re: Проблем С парното на Е36

Мнение от wiiner » 03 Мар 2010, 18:55

rado89 написа:Няколко неща:
1во - когато запаля и тръгна за момент се чува някакво изсъскване отпред, но незнам откъде. Това е винаги.
2ро - когато пусна на 3 да духа и дам леко газ сякаш почва да свири лекичко и е много странно :)
и 2те не са болка за умиране, и ако незнаете не бихте ги усетили, но мен ме дразнят, но това си се чува.

за топлото:
и при мен нямаше, оказа се, че ми е заяла електромагнитната клапичка дето е под капака зад двигателя. Смених я, но пак не тръгна парно. Да уточна с 95г с климатроника е. имаше съвсем леко парно и то при доста високи обороти и то само от ляво.
Какво ли не опитах, докато накрая не източих всичката охладителна течност. Паркирах на едно нагорнище, с муцуната нагоре и налях около 2, 3 литра. запалих и започнах да изливам всичко. Накрая само 3 мин на 3000 оборота с отворен обезвъздушител и излезе много яко парно. Оттогава нямам проблеми, въпреки, че като я пусна по инерция или е на свободен ход духа по хладно. Но така го оправих аз и си беше доста ядове докато стане :)
Успех на всички!

Това при първоначално тръгване го има и пр мен и мисля че е от АБС-са
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 62
Регистриран на: 11.02.2009

Re: Проблем С парното на Е36

Мнение от mirkoo » 04 Мар 2010, 10:59

колеги и аз имах проблем с парното но съм с клима с врътки та така духаше топло после почна да не тръгва изобщо и се почна разглабяне на табло жилото, което върти клапите се намира зад самото управление и е вдясната му част и самият му край е като щипка и се щраква най лесният начин да го видите е като извадите жабката и то ще си покаже дали е както трябва а шума от клапите е разбити втуки на моторчето на парното и трябва смяна на втулките, защото иначе ще се прецака цялото моторче и ще се наложи смяна с ново не мога да ви кажа как се сменят втулките защото ми писна да разглабям и отидох на майстор но той така ги е сменил че работеше 3-4 дни и са съм за ново моторче(нямам никакво парно :twisted: )

и колеги ползвйте търсачката наистина има всичко: viewtopic.php?t=165634

тук последните две снимки в отговора на PNR как се сваля таблото се вижда и въпросното жило на предпоследна се вижда цялото,а на последната се вижда как изгкежда без жабка(това отдясно дето в двата края е червено)

а ако ви се струва сложно и нямате нерви отивате в сервиз взимат ви една торба пари и сте готови
да добавя, че може да има и проблем в електромагнитния клапан да е зацепил някак си и да не работи но не ми се рови и за него оставям това на вас

надявам се да съм ви бил полезен :D

Потребител
Аватар
Мнения: 36
Регистриран на: 28.06.2009

Re: Проблем С парното на Е36

Мнение от wiiner » 04 Мар 2010, 15:28

:clap:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 415
Регистриран на: 25.07.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 92,318 sedan

Re: Проблем С парното на Е36

Мнение от BorisMW » 27 Апр 2010, 19:56

Kris написа:
nike69 написа:Ами явно проблемът не е само там. Защото освен да духа студено проблемът ми е и че не спира да духа от централната духалка независимо от положението на тази врътка



Значи клапата за външен въздух не ти затваря, поради тази причина също когато си настроил на прозореца ти меша въздуха от парното с външния и затова не духа достатъчно топло.
Аз го имам същия проблем но не остава напълно отворена клапата та горе долу съм добре.

Минало е повече от 2 месеца от последното мнение и тъй като не обичам да пускам за едни и същи теми,ще питам тук:
Къде се намира тази клапа за външен въздух,която отваря или затваря??
Като дадете врътката под централната конзола на синьо(климатикът е с врътките)духа ли студено отвън или въздуха е по-скоро топъл??
Когато врътката е в синия сектор,вентилатора е на 2 и пуснеш климатроника на 18 градуса,не се ли смесват двата въздуха-този отвън+този от климатроника?
Проблемът при мен е,че намам разлика кагато пусна вентилатора на 2,при врътка в синята зона и при същото положение включа климатроника на 18 градуса???Въздухът си е полутопъл или хладен,но не и студен.
Нищо не е свършило докато не свърши!
http://www.youtube.com/watch?v=hcvQxaUClNw

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 62
Регистриран на: 15.07.2009
Местоположение: гр.Шумен
Пол: Мъж
Детайли за колата: E36 318is, тъмносин металик

Re: Проблем С парното на Е36

Мнение от nike69 » 27 Апр 2010, 23:55

Тези дни смених филтъра на купето и дозаредих с фреон системата. При положение на врътката на централната конзола в синьото и настроен климатроник на 18 си духа студен въздух с -4-5 градуса (измерихме го с ел. термометър). Проблемът е,че не мога да накарам да спре да духа през централната конзола с врътката която разпределя въздушния поток през различните места (в краката, на стъклото и в центъра). Когато обае сложа климатроника на 26 градуса в краката и на стъклото започва да духа горещ въздух, но в централната конзола продължава да духа хладен въздух (при положение на червеното), но той не е охладен допълнително, ами е с температура на външния въздух. Но аз му измислих колая...През зимата ще спирам централните духалки с другите врътки 0-1 и ще ползвам само на стъклото и краката.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 415
Регистриран на: 25.07.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 92,318 sedan

Re: Проблем С парното на Е36

Мнение от BorisMW » 29 Апр 2010, 19:12

nike69 написа:Тези дни смених филтъра на купето и дозаредих с фреон системата. При положение на врътката на централната конзола в синьото и настроен климатроник на 18 си духа студен въздух с -4-5 градуса (измерихме го с ел. термометър). Проблемът е,че не мога да накарам да спре да духа през централната конзола с врътката която разпределя въздушния поток през различните места (в краката, на стъклото и в центъра). Когато обае сложа климатроника на 26 градуса в краката и на стъклото започва да духа горещ въздух, но в централната конзола продължава да духа хладен въздух (при положение на червеното), но той не е охладен допълнително, ами е с температура на външния въздух. Но аз му измислих колая...През зимата ще спирам централните духалки с другите врътки 0-1 и ще ползвам само на стъклото и краката.

Колко ти струваше зареждането с фреон?
Нищо не е свършило докато не свърши!
http://www.youtube.com/watch?v=hcvQxaUClNw

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 62
Регистриран на: 15.07.2009
Местоположение: гр.Шумен
Пол: Мъж
Детайли за колата: E36 318is, тъмносин металик

Re: Проблем С парното на Е36

Мнение от nike69 » 29 Апр 2010, 19:42

Става дума за дозареждане с фреон, а не цялостно зареждане. Струваше ми 20лв. Миналата година заредих нацяло и тогава ми излезе 90лв. Системата ми се пълни с 1000грама фреон. След 1г. работа се наложи дозареждане с 80грама.Освен дозареждането имаше и преглед на системата като цяло и измерване на изходящата температура на въздуха...трябвало да е между 4 и 6 градуса. Отне ми около 1 час

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2643
Регистриран на: 22.11.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Проблем С парното на Е36

Мнение от Kris » 29 Апр 2010, 22:37

nike69 написа:Става дума за дозареждане с фреон, а не цялостно зареждане. Струваше ми 20лв. Миналата година заредих нацяло и тогава ми излезе 90лв. Системата ми се пълни с 1000грама фреон. След 1г. работа се наложи дозареждане с 80грама.Освен дозареждането имаше и преглед на системата като цяло и измерване на изходящата температура на въздуха...трябвало да е между 4 и 6 градуса. Отне ми около 1 час



1000грама фреон, не е ли много? Или това е заедно с маслото?

По моя информация фреона трябва да бъде от 825гр. до 850гр.,
и масло е системата максимум 150гр.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 62
Регистриран на: 15.07.2009
Местоположение: гр.Шумен
Пол: Мъж
Детайли за колата: E36 318is, тъмносин металик

Re: Проблем С парното на Е36

Мнение от nike69 » 30 Апр 2010, 6:56

Да,забравих,че има и масло.Но маслото мисля е около 20ml, теглото не се сещам.

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook