Миризма&Разход
Модератор: Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- DekeR
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 235
- Регистриран на: 23.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е39 525D 163hp 2001г.
Миризма&Разход
Колеги имам два проблема които мисля че са свързани помежду си но незнам точно как....скоро пътувах до с.Варвара(близо до Велинград) ...100км. в едната посока и освен че в купето миришеше ужасно много на изгорели газове(или нещо от сорта) за отиване и връщане (200км.+/-) даде разход 15 на 100 при средна скорост 120-130км.(сега от време на време и малко повече) но колкото и да е повече не мисля че трябва да е 15/100 а вътре да е за противогаз!!!Беше ми дадено предложение че сместа е богата от няколко човека...от което ми предпоръчаха да отида на диагностика...за да видят все пак...и да отида да ми регулират дебитомера!!Кажете моля...от къде идва бензина тъй като не стига че попринцип подхарчва повечко пък и си е бая скъпичък бензина напоследък...а така все едно карам некой V12!!! Мерси предварително
Поздрави !!
Поздрави !!

- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Re: Миризма&Разход
DekeR написа:Колеги имам два проблема които мисля че са свързани помежду си но незнам точно как....скоро пътувах до с.Варвара(близо до Велинград) ...100км. в едната посока и освен че в купето миришеше ужасно много на изгорели газове(или нещо от сорта) за отиване и връщане (200км.+/-) даде разход 15 на 100 при средна скорост 120-130км.(сега от време на време и малко повече) но колкото и да е повече не мисля че трябва да е 15/100 а вътре да е за противогаз!!!Беше ми дадено предложение че сместа е богата от няколко човека...от което ми предпоръчаха да отида на диагностика...за да видят все пак...и да отида да ми регулират дебитомера!!Кажете моля...от къде идва бензина тъй като не стига че попринцип подхарчва повечко пък и си е бая скъпичък бензина напоследък...а така все едно карам некой V12!!! Мерси предварително
Поздрави !!
отиди на диагностика при някой дето е в час

- Нено Б.
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 130
- Регистриран на: 7.01.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Омега А '86; E53 3.0d '06
Re: Миризма&Разход
Правилно са те насочили, отиди да минеш един елкон, обикновено е ~30 лв.
Другото, което можеш да провериш, е дали отнякъде не ти тече бензин, тръгни по бензинопроводите. Най-вероятните места са там, където маркучите са гумени и/или прегорели, или скобата им е изпуснала.
Лоша миризма в купето може да е причинена и от теч на масло(двигателно, скоростно, диференциално) и така да попадат капки върху горещите изпускатели и генерация. Казвам ти го само да го имаш впредвид
Другото, което можеш да провериш, е дали отнякъде не ти тече бензин, тръгни по бензинопроводите. Най-вероятните места са там, където маркучите са гумени и/или прегорели, или скобата им е изпуснала.
Лоша миризма в купето може да е причинена и от теч на масло(двигателно, скоростно, диференциално) и така да попадат капки върху горещите изпускатели и генерация. Казвам ти го само да го имаш впредвид

rwd фен
- Alexch
- ентусиаст
-
- Мнения: 1212
- Регистриран на: 26.07.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше E39, сега Нисан 370z с 4 врати
- Мечтае да кара: Z8
Re: Миризма&Разход
Проблема с миризмата в купето и аз го имам, но не се усеща чак толкова силно. Мисля да сменя всички маркучи, където квото видя, но за целта трябва да са нови и май ще отидат множко пари. Колкото до разхода, 15 на 100 стигам само в града и то с яко газ.
bai_ILIA написа:стига сте се депресирали с ремонти, наслаждавайте се на колите си и радостта от шофирането понеже те ще се развалят със сигурност
- DekeR
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 235
- Регистриран на: 23.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е39 525D 163hp 2001г.
Re: Миризма&Разход
А а разхода може ли да се дължи и на дебитомера..освен от ламбда сондата?? (аа иначе аз градско като я настъпя..имам чувството че виждам как стрелката за бензина пада
) ...не че е смешно де..за тази абсурдна цена на бензина...и за гледам за оправия 


- gi4o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 171
- Регистриран на: 24.02.2010
- Местоположение: Хисар
- Пол: Мъж
- Кара: -ше Е34 525 м50
Re: Миризма&Разход
...може да е от много неща, но за да не гадаем напразно, и да те вкарваме в разни филми и проби/грешки, най-добре си мини една диагностика, пък тогава като излезе резултатът, ще мислим дали може да помогнем
- porsche_design
- Потребител
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: 14.10.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Миризма&Разход
Колега дебитомера много трудно се регулира,по добре потърси 2ра ръка има за по 50-60лв.Главния проблем за разхода е дебитомер и ако работи кофти нещо.Но както казват колегите,отиди на диагностика мен ми взеха 50лв.
Re: Миризма&Разход
Миризма в купето - провери да не тече масло около капака на клапаните. Като капне на колекторите изгаря и всичката смрад отива в купето.
- gi4o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 171
- Регистриран на: 24.02.2010
- Местоположение: Хисар
- Пол: Мъж
- Кара: -ше Е34 525 м50
Re: Миризма&Разход
а дали не мирише на бензин?! ако ти тече бензин от маркучето за регулатора на налягане ще губиш бензин и ще мирише вътре в купето...оттам влиза директно през парното
- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
Re: Миризма&Разход
А дали не ти мирише на сяра от изпечен катализатор.
ПС : Оправи кво караш че в6 бмв е34 рядко има.
ПС : Оправи кво караш че в6 бмв е34 рядко има.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
- DekeR
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 235
- Регистриран на: 23.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е39 525D 163hp 2001г.
Re: Миризма&Разход
Ми от тази вечер мога да заключа само едно...а останалото ще го оставя на диагностиците...карах докато загрее(прибирайки се от работа) пред блока преди да сляза в купето не миришеше...веднага щом отворих вратата ме удари миризмата на бензин(няма как да се обърка)...отворих капака откъм двигателя миризма липсваше(освен нормалната си)...върнах се в задната част на возилото и пак познатата вече миризма
!!!

Re: Миризма&Разход
DekeR написа:Ми от тази вечер мога да заключа само едно...а останалото ще го оставя на диагностиците...карах докато загрее(прибирайки се от работа) пред блока преди да сляза в купето не миришеше...веднага щом отворих вратата ме удари миризмата на бензин(няма как да се обърка)...отворих капака откъм двигателя миризма липсваше(освен нормалната си)...върнах се в задната част на возилото и пак познатата вече миризма!!!
колега аз така ходих чак до Венеция с старата е34-ка като отворим прозорецаа и вътре се не живее(виското избутва въздуха под купето и го завихря към прозорците) като го затвориш и не мирише ,та чак там видяхме че маркуча този където идва бензина леко е омазнен не течеше а само леко омазнен и разхода си беше нормален. като отрязах тази част от маркучето и всичко се оправи.
прегледаи добре всички маркучи за бензина!
http://dobavi.info/cars/BMW/m18721.gif[/img][/url]
Миризма&Разход
Колега при мен се оказа едно едно малко маркуче до капака на клапаните беше се разяло от бензина смених го исе опраи сащото това е гумено и се свързва към метален тръбопровод 

- DekeR
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 235
- Регистриран на: 23.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е39 525D 163hp 2001г.
Re: Миризма&Разход
Такаа....резултати от диагностиката
1)Миризима - без катализатор, малка пробойна и трябвало да се слагат някви пури и нещо такова(не го разбрах много че не е българин...все пак Али се казва човека
иначе има много добри отзиви от него) ...цена 180 лв. (включен труд) !!!
2)Разход - оказа се че сондата не е за този модел а за следващата 5-ца...имаше някакъв жълт кабел който не трябвало да го има и била 5 волтова....а трябвало да е 1-волтова с 2-ва бели 1-дин сив и 1-дин черен кабел !!!
3)Други - компресията е 12 и има малко "масълце"...както се изрази в цилиндрите !!
Имам само няколко въпроса:
1.BOSH(като марка за сондата) става ли че имам намаление 30% от там и ако става да взимам направо ?
2.Копресията дали е нормална да е толкоз...тъй като до колкото си спомням е добре ?
3.И това шибано "масълце" в цилиндрите...на какво се дължи....гарнитура ли...гумички ли...или какво ?
Мерси...предварително и Поздрави

1)Миризима - без катализатор, малка пробойна и трябвало да се слагат някви пури и нещо такова(не го разбрах много че не е българин...все пак Али се казва човека

2)Разход - оказа се че сондата не е за този модел а за следващата 5-ца...имаше някакъв жълт кабел който не трябвало да го има и била 5 волтова....а трябвало да е 1-волтова с 2-ва бели 1-дин сив и 1-дин черен кабел !!!
3)Други - компресията е 12 и има малко "масълце"...както се изрази в цилиндрите !!
Имам само няколко въпроса:
1.BOSH(като марка за сондата) става ли че имам намаление 30% от там и ако става да взимам направо ?
2.Копресията дали е нормална да е толкоз...тъй като до колкото си спомням е добре ?
3.И това шибано "масълце" в цилиндрите...на какво се дължи....гарнитура ли...гумички ли...или какво ?
Мерси...предварително и Поздрави

Re: Миризма&Разход
Колега, при теб е по - вероятно сондата да е титаниева (5 Волта) отколкото другата.
Може и да има някакви изключения през граничните години, но ако мотора е с 24 клапана, 150 кс., променливи фази на газоразпределение и управление на Сименс, сондата е точно 5 Волта. И то не, че вади напрежение 5 Волта ами тази сонда си променя съпротивлението в зависимост от ламбда стойноста и опорното й напрежение е 5 Волта.
Другата сонда се слага обикновено на Бош управление и представлява галваничен елемент - т.е. генерира напрежение в зависимост от лабда стойноста.
Погледни още един път, с какво управление си и коя е точната година на производство.
А това,че имало малко масло в цилиндрите - майсторски фолклор. Във всеки двигател има малко масло в цилиндрите. Колко е, никой не може да ти каже, без да отвори. Ти самият трябва да знаеш най - добре, колко масло гори. И другото, ако с малко масло в цилиндрите стига само до 12 бара, атмосфери? Не мога да си представя, колко ще е без масло.
Може и да има някакви изключения през граничните години, но ако мотора е с 24 клапана, 150 кс., променливи фази на газоразпределение и управление на Сименс, сондата е точно 5 Волта. И то не, че вади напрежение 5 Волта ами тази сонда си променя съпротивлението в зависимост от ламбда стойноста и опорното й напрежение е 5 Волта.
Другата сонда се слага обикновено на Бош управление и представлява галваничен елемент - т.е. генерира напрежение в зависимост от лабда стойноста.
Погледни още един път, с какво управление си и коя е точната година на производство.
А това,че имало малко масло в цилиндрите - майсторски фолклор. Във всеки двигател има малко масло в цилиндрите. Колко е, никой не може да ти каже, без да отвори. Ти самият трябва да знаеш най - добре, колко масло гори. И другото, ако с малко масло в цилиндрите стига само до 12 бара, атмосфери? Не мога да си представя, колко ще е без масло.
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани