По голям ъгъл на завиване е30 е36

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

Плевен тийм
Плевен тийм
Аватар
Мнения: 3296
Регистриран на: 5.09.2007
Местоположение: Плевен!
Пол: Мъж
Кара: 323ti
Мечтае да кара: 332ti
Детайли за колата: сива

Re: По голям ъгъл на завиване е30 е36

Мнение от Ogi » 14 Апр 2010, 16:33

VaLy0 написа:Може да се промени единствено ако зъбите на пръта са повече от на стандартните рейки- както казвате "тъкмо да изтърва завоя..... завивам волана още малко и..... става работата" ама за да завиеш още малко волана трябва да има още зъбки на прътаааа.... :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :weed: :1:

Такава е приказката... ясно е че оборотите на волана си остават същите... въпроса е че завива повече...
а тоя среден пръст незнам защо ми го показа ама можеш да си го завреш в песимисткия задник :1:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Re: По голям ъгъл на завиване е30 е36

Мнение от Sharo » 14 Апр 2010, 16:38

VaLy0 написа:Аз имам само едно питане:
след като сложите тея прословути втулки.... регулирате ли си сходимостта :mhihi: :banghead: :ranting: :bowdown: :kuku: :no: ,
и ако Да... нали накрайника се навива?!.. защото с втулките сходимостта се отваря с общо 8мм ако правилно съм разбрал-втулките нали са по 4мм???!!!!.... и цялата дължина- от пръта на рейката до края на външния накрайник пак ще е същата като дължината преди да се сложат втулките и да се наглася сходимостта ?????????!!!!!!!!!!!!
Следователно хода или(завиването) няма да се промени защото се компенсира от регулирането на накрайника!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Може да се промени единствено ако зъбите на пръта са повече от на стандартните рейки- както казвате "тъкмо да изтърва завоя..... завивам волана още малко и..... става работата" ама за да завиеш още малко волана трябва да има още зъбки на прътаааа.... :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :weed: :1:

айде на бас, че волана почва се върти повече след като се сложат шайбите ...
просто рейката има резерв от зъби и точно те се използват като сложиш шайбите.
Над 3мм вече гребена свършва и е безцелно да се слагат по-големи шайби.
:1:
И да прави се сходимост, и да след шайбите се отваря предницата, и не хода не остава същия, и да завиваш повече, и това защото се удължава пръта който влиза и минава през рейката с тия шайби, външния диаметър не им е случаен
:1: :1: :1:
Другия път преди да храниш си провери тезата.
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола


Аватар
Мнения: 1402
Регистриран на: 14.11.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: e30 318is

Re: По голям ъгъл на завиване е30 е36

Мнение от E30_M_Tech_ll » 14 Апр 2010, 17:55

Ogi написа:искам да благодаря на човека пуснал темата и на момчетата които дадоха точните размери на шайбите :bowdown:
не вярвах че само с/у 4 лв. ще се постигне чак такъв резултат в завиването...
миналата седмица тествах на нашата картинг писта и на места кадето преди винаги съм бил на ръба да се завъртя сега нямах никакви грижи... чукваш още малко волана и колата си завива :mrgreen:
изкефен съм от ефекта на шайбите :bchug:

радвам се че с темата съм бил полезен не само на мен :yes: в крайна сметка за това е форума... да си помагаме и който не знае нещо ако може да го научи.... а също и как да си прайм колата да завива повече не за 3,40 ами за 4 лв :yes:
аа и оги ще ти кажа още един вариянт да ти завива още повече колата то ко повече направо макс... доакто джантат опре в стабилизиращата щанга :lol:
отиваш и си разпробиваш шенкелите където ти е дупката за шарнира колкото може повече навътре към самия амортесйор и там пъхаш шарнирния болт.... при е36 има повече хляб за тая интервенция отколкото при е30 ама и при е30 става :) е тогава завой дето да го изтърваш няма да има....
имаше някъде видео с някви японци май дето дрифтиха с задницата напред :mhihi: и беше много ефектно :yes:
Аз съм изключително нагъл, въпреки, че ме предупредиха за комерсиалните обяви, аз използвах подписа си за такава, и затова получих дъъъъъъъъъъъъълъга почивка!!!

пияния майстор
Аватар
Мнения: 1211
Регистриран на: 6.11.2007
Местоположение: Там далеч,зад реката
Кара: на мастика с айрян
Мечтае да кара: е30 М3

Re: По голям ъгъл на завиване е30 е36

Мнение от remaka » 14 Апр 2010, 18:47

Sharo написа:
VaLy0 написа:Аз имам само едно питане:
след като сложите тея прословути втулки.... регулирате ли си сходимостта :mhihi: :banghead: :ranting: :bowdown: :kuku: :no: ,
и ако Да... нали накрайника се навива?!.. защото с втулките сходимостта се отваря с общо 8мм ако правилно съм разбрал-втулките нали са по 4мм???!!!!.... и цялата дължина- от пръта на рейката до края на външния накрайник пак ще е същата като дължината преди да се сложат втулките и да се наглася сходимостта ?????????!!!!!!!!!!!!
Следователно хода или(завиването) няма да се промени защото се компенсира от регулирането на накрайника!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Може да се промени единствено ако зъбите на пръта са повече от на стандартните рейки- както казвате "тъкмо да изтърва завоя..... завивам волана още малко и..... става работата" ама за да завиеш още малко волана трябва да има още зъбки на прътаааа.... :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :weed: :1:

айде на бас, че волана почва се върти повече след като се сложат шайбите ...
просто рейката има резерв от зъби и точно те се използват като сложиш шайбите.
Над 3мм вече гребена свършва и е безцелно да се слагат по-големи шайби.
:1:
И да прави се сходимост, и да след шайбите се отваря предницата, и не хода не остава същия, и да завиваш повече, и това защото се удължава пръта който влиза и минава през рейката с тия шайби, външния диаметър не им е случаен
:1: :1: :1:
Другия път преди да храниш си провери тезата.
Треее да си изключително тъп да не се сетиш каква е идеята на тея втулки :kuku:как действат и т.н. ма некой хора се ги сърбят пръстетата не земат да се фанат нещо у работа ми си дращат по форума оти нема що да чинат
Remi Performance Garage
Което не става с акъл,става с мощност :)
Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи :)
Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!

Старши скрапер
Аватар
Мнения: 2716
Регистриран на: 16.04.2008
Местоположение: Бургас и малко в София
Пол: Мъж
Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
Детайли за колата: Powered by M43b19

Re: По голям ъгъл на завиване е30 е36

Мнение от Lenco » 14 Апр 2010, 19:10

Хода на волана от пълно ляво до пълно дясно се увеличава от 3 1/4 на 3 1/2, грубо казано.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 669
Регистриран на: 3.07.2007
Местоположение: Sliven
Пол: Мъж
Кара: S50 @_@

Re: По голям ъгъл на завиване е30 е36

Мнение от VaLy0 » 14 Апр 2010, 21:53

"просто рейката има резерв от зъби и точно те се използват като сложиш шайбите.
Над 3мм вече гребена свършва и е безцелно да се слагат по-големи шайби.
:1:
И да прави се сходимост, и да след шайбите се отваря предницата, и не хода не остава същия, и да завиваш повече, и това защото се удължава пръта който влиза и минава през рейката с тия шайби, външния диаметър не им е случаен "

Добре де, това по горе що не го написахте по рано за да е всичко точно и ясно ???????!!!!!!!!!! А както винаги всичко с недомлъвки..... става ама що става ???

Ясно ми е че ябълките на вътрешните накрайници при пълен завой опират във втулките набити в корпуса на рейката, ама щом казваш Шаро.. че пръта има резерв от зъби тогава естествено че новите втулки ще влизат направо във втулките на рейката, следователно хода наистина ще се увеличи, ама никой до ся не е казал че има достатъчно зъби за още завиване........
и благодаря за храната все пак :yes: и без тва бях гладен :yammy: :bchug:
ИзображениеБъРзИя ///

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 402
Регистриран на: 24.04.2006
Местоположение: Казанлък
Пол: Мъж
Кара: е30
Мечтае да кара: е30

Re: По голям ъгъл на завиване е30 е36

Мнение от Станислав Попов » 22 Апр 2010, 23:54

VaLy0 написа:"просто рейката има резерв от зъби и точно те се използват като сложиш шайбите.
Над 3мм вече гребена свършва и е безцелно да се слагат по-големи шайби.
:1:
И да прави се сходимост, и да след шайбите се отваря предницата, и не хода не остава същия, и да завиваш повече, и това защото се удължава пръта който влиза и минава през рейката с тия шайби, външния диаметър не им е случаен "

Добре де, това по горе що не го написахте по рано за да е всичко точно и ясно ???????!!!!!!!!!! А както винаги всичко с недомлъвки..... става ама що става ???

Ясно ми е че ябълките на вътрешните накрайници при пълен завой опират във втулките набити в корпуса на рейката, ама щом казваш Шаро.. че пръта има резерв от зъби тогава естествено че новите втулки ще влизат направо във втулките на рейката, следователно хода наистина ще се увеличи, ама никой до ся не е казал че има достатъчно зъби за още завиване........
и благодаря за храната все пак :yes: и без тва бях гладен :yammy: :bchug:


аз четох темата преди 2 седмици и в първите мнения който прочетох мислех като теб, няколко мнения по нататък вече разбрах всичко,значи явно все пак някои го е обяснил,а дали някои го е прочел :dunno:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 239
Регистриран на: 10.04.2006
Местоположение: US
Пол: Мъж

Re: По голям ъгъл на завиване е30 е36

Мнение от NEDD » 23 Апр 2010, 9:17

Едит: С джанти 16" ЕТ20 7.5ж , гуми 205/45 и тампони с изместен център на носачите няма никакви ядове с опирането. Нито в задната щанга, нито отпред в подкалника. Моя сетъп е така и съм адски доволен :yes:
The fun is not in the straight line...!

Старши скрапер
Аватар
Мнения: 2716
Регистриран на: 16.04.2008
Местоположение: Бургас и малко в София
Пол: Мъж
Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
Детайли за колата: Powered by M43b19

Re: По голям ъгъл на завиване е30 е36

Мнение от Lenco » 23 Апр 2010, 9:52

Само не забравяйте, че след тази интервенция ограничител на хода се явява зъбното колело, по-точно един зъб от него. Та след пълен ляв, десен и дупка появила се незнайно как по нашите родни улици да няма нова тема в "КУПУВА" :mhihi:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 239
Регистриран на: 10.04.2006
Местоположение: US
Пол: Мъж

Re: По голям ъгъл на завиване е30 е36

Мнение от NEDD » 23 Апр 2010, 10:48

1-2 Е36-ци на части все ще се намерят :mrgreen:
The fun is not in the straight line...!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 223
Регистриран на: 30.12.2008
Кара: kolite da se 4upqt
Мечтае да кара: E30 s izgled kum zvesdite(kabrio)mai mu vikat :D
Детайли за колата: E30 s dve porti namru6tena usmivka na farovete s lupi i kunec :)

Re: По голям ъгъл на завиване е30 е36

Мнение от Egoist » 24 Апр 2010, 23:54

добре аз имам малко питане на реиката която е с амортисиор има една голяма като 6аиба и след нея е завт накраиника трябва ли да елиминирам амортисиор4ето ? за тая интервенция и какув ще е ефекта като го махна колата няма да си изправя само волан или ?
всеки истински ентусиаст рано или къснно прави двигателя на мармалад :)

некъв ентусиаст
Аватар
Мнения: 3022
Регистриран на: 28.11.2005
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: ///М3
Мечтае да кара: ///М3

Re: По голям ъгъл на завиване е30 е36

Мнение от Гецата » 24 Апр 2010, 23:57

този амортисиор служи за денфер на рейката ;)
Изображение
"90 Е30 316i "95 Е36 318i "00 Е46 320i "88 E30 320i "92 E36 318is''95 Е36///М3 ''92 E30 325i LA ''91 E30 316i ''05 E90 320d ''02 E46 330d ''03 E53 3.0d

пияния майстор
Аватар
Мнения: 1211
Регистриран на: 6.11.2007
Местоположение: Там далеч,зад реката
Кара: на мастика с айрян
Мечтае да кара: е30 М3

Re: По голям ъгъл на завиване е30 е36

Мнение от remaka » 25 Апр 2010, 19:16

Гецата написа:този амортисиор служи за денфер на рейката ;)

уж обира дребни вибрации
Remi Performance Garage
Което не става с акъл,става с мощност :)
Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи :)
Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 223
Регистриран на: 30.12.2008
Кара: kolite da se 4upqt
Мечтае да кара: E30 s izgled kum zvesdite(kabrio)mai mu vikat :D
Детайли за колата: E30 s dve porti namru6tena usmivka na farovete s lupi i kunec :)

Re: По голям ъгъл на завиване е30 е36

Мнение от Egoist » 26 Апр 2010, 15:54

с една дума да го изхвърлям и да се радвам на завиването :)
всеки истински ентусиаст рано или къснно прави двигателя на мармалад :)

пияния майстор
Аватар
Мнения: 1211
Регистриран на: 6.11.2007
Местоположение: Там далеч,зад реката
Кара: на мастика с айрян
Мечтае да кара: е30 М3

Re: По голям ъгъл на завиване е30 е36

Мнение от remaka » 26 Апр 2010, 18:00

Egoist написа:с една дума да го изхвърлям и да се радвам на завиването :)
в общи линии да а и не всички го имат зависи каква е гРейката
Remi Performance Garage
Което не става с акъл,става с мощност :)
Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи :)
Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!

ПредишнаСледваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook