Заглъхване на двигателя помощ
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
41 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
redex написа:Смених горивния филтър няма никакъв резултатотново си заглъхва когато достигне 5000 оборота.
Въздушния филтър го смених преди месец незнам колко е истински. Днес ще сменя и свещите тъй,като несъм сигурен колко са читави. Външно изглеждат добре но несъм специалист и немога да предценя. Иначе къде се намира бензиновата помпа на Е36 316и "93"? има ли начин да проверя дали работи правилно или смяната е проверката ?
А дали това не е ефекта на прословутия м40 и разпределителния вал да ти е заминал?
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- The only easy day was yesterday.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- The only easy day was yesterday.
Steen възможно е и това да е но се надявам данеси прав
Ако съдя по звука двигателя не е толкова зле в смисъл че не се е разцъкал като дизел но не е отварян зада се провери вала. Интересно че преди два дни сипах добавка за прочистване на инжекторите добавката е на STP концентриран почиствач за инжектори, изминах около 300км и като че ли има подобрение в смисъл че сега като изюркам колата оборотомера ми достига малко над 5к оборота на 4-твърта скорост и някак си колата се опитва да дръпне, възможно е и да е съвпадение.

Локализирах проблема водещ до заглъхването. Проверихме налягането на горивото и помпата беше нормално 3 бара и малко горница.Изчистих дюзите с ултразвук (небяха много мръсни) но нищо нямаше резултат. Закарах колата във Виа Интеркар (Плевен) в моят случай ми е по близо от Сф. Направиха ми пълна диагностика на двигателя и се указа че четвъртия цилиндър има значително по- малко компресия от другите три. На въпроса на какво се дължи това механика ми обясни че има недобре работещ клапан(каквото и да значи това) ,който допринася за ниското налягане в цилиндъра. Естествено аз поисках да ми калкулират ремонта но цената беше неоправдано висока предвит годинките на колата ми. Възможна ли е смяната само на въпросния клапан на този цилиндър или трябва да сменя и на четерте (както щяха да направят в Интеркар). МЕжду другото използвах че съм в оторизиран сервиз и смених маслото, като ми наляха БМВ спешъл ойл 10W40 полусинтетично.УСетих много голяма разлика в шума на двигателя от преди.Сега моторчето цъка много по-малко от преди,има го шума но е по-глух но заглъхването си остана
.

- Se7ven
- ентусиаст
-
- Мнения: 887
- Регистриран на: 20.10.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5, Е60, Е30
- Мечтае да кара: с талон
- Детайли за колата: БМВ
Ще споделиш ли колко ти излезна ремонта с частите и какво точно смени , клапани сменя ли и сваля ли цялата глава или само капака?
Смених Разпределителен вал и 8-те кубилици също и гумичките на клапаните. Разглаба се само капачката на клапаните и се сваля капака на ангренажния ремък, естествено и перката, дистрибуторната капачка, след това вала се вади и кубилице също. като пари 520 лева за частите и 120 труд. Вала и кубилиците са Febi гумичките незнам какви са. Повдигачите и клапаните са ми наред поне според монтьора и неги смених. Неприсъствах на зглабането и монтирането на частите и немога да опиша как става но в крайна сметка всички проблеми изчезнаха шум, заглъхване придръпване на студен двигател зимата.
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
хмм, дано да са наред повдигачите, защото до колкото знам точно те са причината за износването на останалите неща, а не обратното...
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- The only easy day was yesterday.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- The only easy day was yesterday.
- flober
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 546
- Регистриран на: 29.01.2006
- Местоположение: ELHOVO
- Пол: Мъж
- Кара: G30
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
какво е това "влиза на регулатор" ?
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- The only easy day was yesterday.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- The only easy day was yesterday.
Квото и да си гоориме М40 си е М40 и не го обиждай пове4е. Аз съм с такъв мотор, имам същия проблем, ще сменям същите работи, само дето ще сменя и повдигачите. И да знае6 колега - по-добре ги смени и тях, щото наистина те са причината за проблема в по-голяма степен. И като ги смениш земи си слагай некаква добавка в маслото като например руския модификатор, щото това феби, ако се окаже турско след две смени на масла, демек около 20000км пак ще почне да ти заглъхва, а ако се застраховаш с добавка може и да изкара 150-200000 точно даокуто продадеш колата и отново и врътнеш километража назад. Щото да ти кажа, че на имоти се обзалагам, 4е колата не ти е на 150000, а на пове4ко.
- flober
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 546
- Регистриран на: 29.01.2006
- Местоположение: ELHOVO
- Пол: Мъж
- Кара: G30
сигорно знаеш как изключва като иде около 6200 оборота зада не пръснеш мотора това имах предвид .моята го прави това и на 5 скорост
Заеби тия добавки
Аз когато потроших бившето си М40 (беше 97 година обаче ), обиколих де що имаше морги и си събрах доста читав да не кажа перфектен ремонтен комплект за баснословната сума от 150 кинта. Купих си само семеринг гарнитурите и разни други гумени боклуци.После си свалих тиквата на мотора и си я качих в нас . Лъскане, търкане, сглобяване, качване бръм и
кафенцето можеше да седи отгоре до тогава не бях виждал М40 да работи като нов М50
и така още 100к после го махнах .
Ама сега е 2006 и едвали има нещо свястно по моргите ма не пречи да се пробва



Аз когато потроших бившето си М40 (беше 97 година обаче ), обиколих де що имаше морги и си събрах доста читав да не кажа перфектен ремонтен комплект за баснословната сума от 150 кинта. Купих си само семеринг гарнитурите и разни други гумени боклуци.После си свалих тиквата на мотора и си я качих в нас . Лъскане, търкане, сглобяване, качване бръм и




Ама сега е 2006 и едвали има нещо свястно по моргите ма не пречи да се пробва
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Flober, не знам защо се чудиш, че колата ти изключва на 5-та?
Ти какво предлагаш? На 1, 2, 3 и 4-та да има защита срещу пръсване на мотора ама на 5-та да няма, така ли? Ами тогава какъв е смисълът от тая защита? При мен М50В20 изключваше на 6400 (215 км/ч) преди чипа... Сега вече само на 5-та ми се струва, че не изключва ама това е друга тема все пак е чипосана бръмчалката.
Ти какво предлагаш? На 1, 2, 3 и 4-та да има защита срещу пръсване на мотора ама на 5-та да няма, така ли? Ами тогава какъв е смисълът от тая защита? При мен М50В20 изключваше на 6400 (215 км/ч) преди чипа... Сега вече само на 5-та ми се струва, че не изключва ама това е друга тема все пак е чипосана бръмчалката.

Когато купих колата на километража пишеше 213000км иначе само тя си знае на колко е. Когато разлгобихме главата и установихме проблема с износения вал и кубилици аз също се засилих да сменям и повдигачите, но монтьора каза че са наред, аз лично несъм много в час с двигателите но го послушах все пак е монтьор разбира повече от мен. Изчетох доста теми относно износени повдигачи и доколкото разбрах ако са износени трябва да чукат. При мен се получава причукване за около 1-2 секунди когато колата е на открито и е -15-20 градуса, на скоро умишлено я оставих на такъв студ зада видя резултата и това и стана 1-2 секудни се чува леко чукане на повдигачите след това всичко е ок. Дано да съм случил на хубав вал и кубулици иначе както казва колегата може и след 1000км да си замине. Иначе наистина ако повдигачите са заминали ще съсипе и този вал и кубилиците 

- Se7ven
- ентусиаст
-
- Мнения: 887
- Регистриран на: 20.10.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5, Е60, Е30
- Мечтае да кара: с талон
- Детайли за колата: БМВ
А как се разбира дали повдигачите не са заминали като ги свалиш?
Въпроса ми е може ли да сменя само някой?
Въпроса ми е може ли да сменя само някой?
41 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани