Демферна шайба Е34 525 TDS
Модератор: Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
Демферна шайба Е34 525 TDS
Здрасти колеги
Днес си реших един проблем който дълго време ме дразни
Не пускам подробна тема за проблема и решението но пускам линк от Е39 в който е описано всичко:
viewtopic.php?f=35&t=198862
Успех


Не пускам подробна тема за проблема и решението но пускам линк от Е39 в който е описано всичко:

Успех
- ///MILEN
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 555
- Регистриран на: 14.07.2006
- Местоположение: Русе
- Кара: E30 31? , E34 525 TDS , E34 525 IX
- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
Re: Демферна шайба Е34 525 TDS
///MILEN написа:Не си питалтоя път съм го минавал
Да ама не






- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Демферна шайба Е34 525 TDS
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
Re: Демферна шайба Е34 525 TDS
Колеги искам да Ви питам някой неща:
1. Маховика и демферната шайба ли задържат - спират мотора да не се разтресе?
Проблема е наличен само когато мотора се разтресе! Демек ако един от двата елемента не успее да го удържи и тогава го прави. Когато спре от раз мотора няма грижи. Ако от тези два елемента зависи при положение че е сменено всичко около демферната шайба, няма аксиален луфт и т.н. остава да е маховик. Ако не бях го сменял преди 10К км. нямаше да се чудя
но пак имам съмнения поради причината че не съм го вземал лично и не съм стоял до майстора а ходих при едни и може са ми набутали някой втора ръка.
2. В крайна сметка нямали уред с който да се определи от къде идва протракването. Чувал съм че в Ауди има и дава точното място от където идва шума, тракането и т.н.
3. Защо според вас го прави само като е карана доста в градски условия.
1. Маховика и демферната шайба ли задържат - спират мотора да не се разтресе?
Проблема е наличен само когато мотора се разтресе! Демек ако един от двата елемента не успее да го удържи и тогава го прави. Когато спре от раз мотора няма грижи. Ако от тези два елемента зависи при положение че е сменено всичко около демферната шайба, няма аксиален луфт и т.н. остава да е маховик. Ако не бях го сменял преди 10К км. нямаше да се чудя

2. В крайна сметка нямали уред с който да се определи от къде идва протракването. Чувал съм че в Ауди има и дава точното място от където идва шума, тракането и т.н.
3. Защо според вас го прави само като е карана доста в градски условия.
Re: Демферна шайба Е34 525 TDS
Пешо, можеш ли малко да систематизираш нещата, демек - какво точно прави и кога точно го прави. Защото темата в е39 е толкова разводнена....
- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
Re: Демферна шайба Е34 525 TDS
@2bar написа:Пешо, можеш ли малко да систематизираш нещата, демек - какво точно прави и кога точно го прави. Защото темата в е39 е толкова разводнена....
Здрасти, разбирасе


и
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=18
Също са сменени с оригинал BMW части: тампони двигател, тампони кутия, тампони на цялата генерация, съединител нов / комплект / при смяната проверка на маховика - луфт 2-3 зъба.Маховика е на има няма 10К км. но както споменавам не съм го купил лично и не присъствах на смятана


Тогава за пръви път се появи проблема

шайбата е удряла в вилката на ремъка




А въпросното гадно чудо е следното: Протракване при гасене на мотора- метал в метал се чува.
Правиго само когато:
1. Мотора при спиране се разтресе;
2. Когато колата е доста гореща и карана доста в градски условия;
Оставами да сменя отоново маховик за което Ванката ако чете го моля да ми пише че съм намерил в Англия на добра цена оригинален нов и друго което остава генерация и въпросния елемент №10
- ///MILEN
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 555
- Регистриран на: 14.07.2006
- Местоположение: Русе
- Кара: E30 31? , E34 525 TDS , E34 525 IX
- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
Re: Демферна шайба Е34 525 TDS
///MILEN написа:Вземи шублер и измери диаметъра на шайбата на алтернатора
Милене каква ти е идеята

За № 1 ли става въпрос


Шайба съм сменял и на климатика:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=18
Но виждам че е само един вид и не може да се обърка


Re: Демферна шайба Е34 525 TDS
Здравей, колега. Според мен почти на 100 % е от маховика . Аз имах същия проблем с претрисането и " майсторите " казаха, че е маховик. Да така беше след като смених съединител и маховик ( около 1200лв. ) се оправи да ама не , след 10-на хил. км. пак започна леко-полеко и така съм си и сега след почти 25000км отвратителна история. Не знам какви части се предлагат на БГ пазара ама съм бесен на всякакви майстори и търговци които ти се кълнат за оригиналност без да ти дават право да си избереш според джоба, но да е наистина качествено ( всичко е един дол дренки ) , а за мен това си е подсъдно. Откак си оправям сам колата съм много доволен и много ме е яд, че ми трябваха близо 5 години и около 8-10000лв. за да го разбера. Извинявай за апокалиптичната картинка , но си е точно така. А за маховика си е вярно и почти всеки монтьор на дизелови автомобили ще го потвърди ( както ми се заричаха и "майсторите , че проблема щял да ми изчезне като го сменя ). Между другото го пише и във темата ТДС - от А до Я т.1.15 . Некачествени части (които плащаме като скъпи и качествени) и некадърни майстори , които ги мързи да четат и да се образоват това е отговора на 80-90% от проблемите с колите ни . Аз за една седмица яко четене във форума си оправих сам ГНП за 15.6лв., умна дюза за 2лв. ,цялата предница за 90лв. и колата не мога да си я позная голям кеф е . Сега следва хидравлична помпа , която между другото издава подобни звуци на тези от теб описаните при гасене на двигателя,може би шума ще изчезне , но не и претрисането затова съм за маховик и моят съвет е ако не те дразни много или финанси карай така пък по-нататък някои слънчев ден..... ( и ги гледай в ръцете м...а им ). Жив и здрав !
- ///MILEN
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 555
- Регистриран на: 14.07.2006
- Местоположение: Русе
- Кара: E30 31? , E34 525 TDS , E34 525 IX
Re: Демферна шайба Е34 525 TDS
Peter Angelov написа:///MILEN написа:Вземи шублер и измери диаметъра на шайбата на алтернатора
Милене каква ти е идеята
За № 1 ли става въпрос![]()
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=12&fg=22
Шайба съм сменял и на климатика:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=18
Но виждам че е само един вид и не може да се обърка![]()
Да точно за номер1 два модела са

- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
Re: Демферна шайба Е34 525 TDS
///MILEN написа:Peter Angelov написа:///MILEN написа:Вземи шублер и измери диаметъра на шайбата на алтернатора
Милене каква ти е идеята
За № 1 ли става въпрос![]()
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=12&fg=22
Шайба съм сменял и на климатика:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=18
Но виждам че е само един вид и не може да се обърка![]()
Да точно за номер1 два модела са
Хмм аз не виждам по шаси да ми дава два модела


Но има две схеми:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=12&fg=22
и
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=12&fg=22
но ролката е с един номер: 12312244166
Милене каква идея имаш с въпросната ролка обясни ми по-подробно:?:
И също така може ли да прави проблем този елемент № 10 от схемата:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=18
Все пак си мисля че проблема е от към предната част на колата защото на старите части се вижда как е удряла шайбата в люлката на пистовия ремък, както и беше разбита демферната шайба. Но сега след като всичко е сменено с изключение на №10 от по горната схема вече незнам какво да търся а и протракването е едно към едно със това което беше преди

Ще я покарам 200-500 км. проблема е че при мен много трудно ги правя тея км. и пак ще гледам дали има удари. Смятам също да я покарам градско доста и да видим с моя майстор на крика какво прави...
Благодаря Ви колеги
13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани