воден радиатор- подлежи ли на ремонт
Модератор: Технически модератори
22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: воден радиатор- подлежи ли на ремонт
Lenco написа:Течен метал или метал пластик, кой как си ще му вика.
На място изчистваш много добре и заливаш на по-голяма кръпка. Как обаче ще уцелиш свестен си е проблем, а трябва да е издържлив на температура.
Пробвано е, държи години.
Е ако е решил да рискува само не с поксипол.

- brankovv
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 394
- Регистриран на: 20.02.2010
- Местоположение: с. Казичене
- Кара: c220 diesel
- Мечтае да кара: e30 m50b25
- Djelebov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 669
- Регистриран на: 30.01.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: е46 325ci кабрио - М3 реплика
- Мечтае да кара: Mercedes S Class Coupe/Convertible
Re: воден радиатор- подлежи ли на ремонт
На мен също ми течеше радиатора преди 1-2 месеца- от мястото където се свързват метала с пластмасата. Казаха ми, че може да се оправи, но след отварянето на металните щипки, майстора ми звънна, че няма да стане (евала, за което). Проблема не беше само от там където тече ами пукнатината беше тръгнала да обикаля по ръба и да се рони...
Аз си взех за околко 200 кинта от магазина някаф -АВА май се казваше- що? Щото оригинален на 4-5 години направо му се ронеше пластмасата (или там както му се казва материала) като пластелин , което за мен е недопустимо, или поне не отговаря на цената му...не го лепи, ще се пръсне другъде, дори тая дупка да ти я залепят.
Аз си взех за околко 200 кинта от магазина някаф -АВА май се казваше- що? Щото оригинален на 4-5 години направо му се ронеше пластмасата (или там както му се казва материала) като пластелин , което за мен е недопустимо, или поне не отговаря на цената му...не го лепи, ще се пръсне другъде, дори тая дупка да ти я залепят.

- BMario
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 113
- Регистриран на: 29.11.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 524 тд
- Мечтае да кара: самолет
- Детайли за колата: невзрачна
Re: воден радиатор- подлежи ли на ремонт
Колегата "lavitan" от форума ми даде идеална оферта за радиатор за Е34 дизел-автоматик,и то за нов,което винаги е за предпочитане
Просто съвет.

Искаш ли да направиш нещо,намираш начин.Не искаш ли-намираш причина и то важна!
Re: воден радиатор- подлежи ли на ремонт
Колега,по добре нов радиатор,отколкото нов мотор.Ти си решаваш колата е твоя. 

- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Re: воден радиатор- подлежи ли на ремонт
BMario написа:Колегата "lavitan" от форума ми даде идеална оферта за радиатор за Е34 дизел-автоматик,и то за нов,което винаги е за предпочитанеПросто съвет.
Те са с голяма вместимост и на добра цена са си най-добре

Аз дълги години карах с оригиналния ,който беше малко малък ,да не кажа смешно даже ,но не съм имал пробелм с охлаждането.Като се скапа преди година и нещо питах първо Сашо Plague и той имаше от М50В25 който бе по-голям ,но леко течеше от едно място на питата.Занесох го в Нисенс (такъв беше и самия радиатор и то на не повече от година) и те го прегледаха и залепиха и оттогава го карам и няма проблем да чукна на дърво

Георги Пенчев
- tdk
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 208
- Регистриран на: 4.07.2007
- Местоположение: plovdiv
- Кара: 520 туринг 96
Re: воден радиатор- подлежи ли на ремонт
абе ще се сменя
намерих радиатор от колега от форума
чакам да се видим на събора
а иначе оня ден замалко да хвърля мотор
сутринта проверих воата и тръгвам на път ама съм забравил капачката да я завия само си стоеше отгоре
30 км карах и постоянно си слядя водата
по навик и влизам в едно село и поглеждам след малко стрелката в червеното
може би от не повече от минута
мотора вреше
вода много малко
всичко беше излязло
обаче изчаках, обезвъздуших я понеже нямаше парно
доиде парното и газ
300 км карам оттогава стои стрелката на 12 без 1
налях поне 4 лт вода
та зелезни са тия коли
така да знаете
оная година смеених термостат с водна помпа и засега проблеми нямам
само радиатора остана
намерих радиатор от колега от форума
чакам да се видим на събора
а иначе оня ден замалко да хвърля мотор
сутринта проверих воата и тръгвам на път ама съм забравил капачката да я завия само си стоеше отгоре
30 км карах и постоянно си слядя водата
по навик и влизам в едно село и поглеждам след малко стрелката в червеното
може би от не повече от минута
мотора вреше
вода много малко
всичко беше излязло

обаче изчаках, обезвъздуших я понеже нямаше парно
доиде парното и газ
300 км карам оттогава стои стрелката на 12 без 1
налях поне 4 лт вода
та зелезни са тия коли
така да знаете
оная година смеених термостат с водна помпа и засега проблеми нямам
само радиатора остана
22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани