Ръжда по окачването и изобщо?!
Модератор: Технически модератори
20 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Shishmanov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 225
- Регистриран на: 29.10.2009
- Местоположение: Stara Zagora
- Пол: Мъж
- Кара: E34 520i
Re: Ръжда по окачването и изобщо?!
ktv написа:Сори за спама, ама има отношение към темата за ръждата. Изгнили вежди на задни калници как се лекува? Кърпи ли се, нови вежди ли се слагат? Нови вежди къде се намират?
Вариянтите са два:
1.купуваш си нови вежди и отиваш на тенекеджия да ти ги смени. За съжаление почти винаги след година-две ръждата пак изпълзява.
2. ръждата се зачиства хубаво и дупките изгнило се запълват с влакнест кит. След това кита се оформя, детайла се подготвя и боядисва. По мои наблюдения този вариянт изкарва повече. Разбира се е неприложим ако имаме много изгнило...
- \MITETO\ DSB
- ентусиаст
-
- Мнения: 1013
- Регистриран на: 9.05.2008
- Местоположение: Нови хан София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 525ТДС
- Мечтае да кара: Е 38 Дизел
- Детайли за колата: Снегорин
http://prntscr.com/c056ee
Re: Ръжда по окачването и изобщо?!
Shishmanov написа:ktv написа:Сори за спама, ама има отношение към темата за ръждата. Изгнили вежди на задни калници как се лекува? Кърпи ли се, нови вежди ли се слагат? Нови вежди къде се намират?
Вариянтите са два:
1.купуваш си нови вежди и отиваш на тенекеджия да ти ги смени. За съжаление почти винаги след година-две ръждата пак изпълзява.
2. ръждата се зачиства хубаво и дупките изгнило се запълват с влакнест кит. След това кита се оформя, детайла се подготвя и боядисва. По мои наблюдения този вариянт изкарва повече. Разбира се е неприложим ако имаме много изгнило...
За жалост лек няма всичко е времено решение.


- ktv
- оптимист-неверник
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: без значение
- Пол: Мъж
- Кара: старо Е 34
- Мечтае да кара: ново Е 34
- Детайли за колата: най- добрата
Re: Ръжда по окачването и изобщо?!
Все пак бих бил благодарен, ако някой сподели къде може да се намерят задни вежди 

Едно е да искаш, второ е да можеш, а трето и четвърто е да го направиш!
- dokie
- ентусиаст
-
- Мнения: 862
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
- Мечтае да кара: Е60 М5
Re: Ръжда по окачването и изобщо?!
Вчера намазах обилно където имаше нужда... на пръв поглед праговете изглеждаха добре, но като хванах покритието и дръпнах и
отлепи се като лейкопласт... а отдолу ръждица колкото искаш - търках и с четка и с шкурки, после преобразувател, после обезмаслител (скъп) и после битумен антикор - като гледах да покрие навсякъде плътно и обилно...
Въпрос: тъй като не успях да сваля цялата ръжда до огледало - като съм запечатал да няма достъп въздух и вода ще си продължи ли процеса или ще го позабавим?

Въпрос: тъй като не успях да сваля цялата ръжда до огледало - като съм запечатал да няма достъп въздух и вода ще си продължи ли процеса или ще го позабавим?
- Stoqnov_
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 591
- Регистриран на: 2.04.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E30- 324 D, E30-318 i
- Мечтае да кара: Автентична "М"-ка на верния модел.
Re: Ръжда по окачването и изобщо?!
Колега, искам да ти отговоря на въпроса възможно най-точно, но ще ми е трудно, защото еднозначен отговор няма. Всички знаем, че ръждата е нежива, но от жива е по-гладна, както беше там лафа. При положение, че от никъде няма достъп на кислород, ръждата спира да се развива, но противно на логиката и противно на препаратите-само временно. Не искам да споря с никого- но щом веднъж е тръгнало-не може да го спасиш. Единственият начин е да се отреже до здраво. Ако има дори следа от петънце-тя ще се развие, каквото и да правиш. Просто можеш да забавиш процеса.
С времето се уверих, че ако искаш БМВ-то ти да върви.., трябва да си го направиш.
20 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани