Дюзи и регулатор
Модератор: bum_bum
23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- ///ivanE30
- ентусиаст
-
- Мнения: 930
- Регистриран на: 22.09.2008
- Местоположение: софия/uk
- Пол: Мъж
- Кара: e60 e30 turbo
Дюзи и регулатор
изпаднаха ми едни малко по голями дюзи имам и един регулатор за бензина китаиски от времето ми с м10тките та въпроса ми е ще има ли ефект с малко по голямите дюзи и с този регулатор върху мотора които е на колата м50б25 (с чип е до 7500 оборота ) попринцип когато го мерих на дино стенд колата дигаше много бързо скалата и в един момент нещо я задушаваше във високите обороти ... момчето предположи че е недостиг на бензин , помпата е от м30б35 външна....
bedrock city racing
- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
Re: Дюзи и регулатор
Не ги слагай,само ще объркаш нещата.Ако искаш по-богата смес,твоите дюзи са
достатъчни.Все пак ги слагат на американската М3,която е 240 коня.Софтуерно
може да се настроят нещата.
достатъчни.Все пак ги слагат на американската М3,която е 240 коня.Софтуерно
може да се настроят нещата.
- ///ivanE30
- ентусиаст
-
- Мнения: 930
- Регистриран на: 22.09.2008
- Местоположение: софия/uk
- Пол: Мъж
- Кара: e60 e30 turbo
- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
Re: Дюзи и регулатор
С Мотроника.Мислиш,че не може да се управлява ли?
- Bass_Man
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 189
- Регистриран на: 3.08.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Дюзи и регулатор
///ivanE30 написа:...................момчето предположи че е недостиг на бензин ...........
Момчето вместо да предполага не е ли могло да погледне показанията на ламбда сондата ?
- ///ivanE30
- ентусиаст
-
- Мнения: 930
- Регистриран на: 22.09.2008
- Местоположение: софия/uk
- Пол: Мъж
- Кара: e60 e30 turbo
Re: Дюзи и регулатор
bmwdriver написа:С Мотроника.Мислиш,че не може да се управлява ли?
кажи как ?

Момчето вместо да предполага не е ли могло да погледне показанията на ламбда сондата ?
нямаше как сичко беше на юруш попринцип

иначе колата си въврви добре и то доста щом доста по нови и мощни автомобили немогат да ме стигнат но въпроса, че ми се губят няколко коня във високите обороти не ми дава да спя

bedrock city racing
- Bass_Man
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 189
- Регистриран на: 3.08.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Дюзи и регулатор
Абсолютно безмислено е да даваш пари за дино , като няма да си вземеш после графиките от сензорите .
Другия начин по , който можеш да отхвърлиш съмненията за малко гориво е , като си соложиш нещо да логва/записва показанията на сензорите . За да можеш горе долу да се ориентираш ти трябват TPS, RPM, Lmabda и ако можеш запалване и въздух ( AFM , MAP, MAF ) . Даже ако може да логваш и инжекторите още по-добре .
Ао не подходиш така влизаш в сверата на БГ old-school тунинга където нещата се правят на око, на ухо , с напипване , по усет , по звук и тн свръх точни методи .
Не съм сигурен дали това може да се нaпарви и през диагностиката на BMW . Със сигурност живи данни може да гледаш но много зависи вече и ской мотроник си и тн .
BTW: конете може да ти се губят по много причини .
Другия начин по , който можеш да отхвърлиш съмненията за малко гориво е , като си соложиш нещо да логва/записва показанията на сензорите . За да можеш горе долу да се ориентираш ти трябват TPS, RPM, Lmabda и ако можеш запалване и въздух ( AFM , MAP, MAF ) . Даже ако може да логваш и инжекторите още по-добре .
Ао не подходиш така влизаш в сверата на БГ old-school тунинга където нещата се правят на око, на ухо , с напипване , по усет , по звук и тн свръх точни методи .

Не съм сигурен дали това може да се нaпарви и през диагностиката на BMW . Със сигурност живи данни може да гледаш но много зависи вече и ской мотроник си и тн .
BTW: конете може да ти се губят по много причини .
- Chimerasv
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 201
- Регистриран на: 3.10.2008
- Местоположение: Свищов/София
Re: Дюзи и регулатор
аз може ли да изкажа едно предположение
а именно
по гоелми инжектори без рпомяна на косумацията на гориво от двигателя значи че трябва да се подава горивото с по малко налягане - което не мисля че е добре
по малки инжектори със по голямо налягане на горивото мсиля е по добре ... до момента в които не започне налягането да не достига - отговор защо - по голямо налягане на горивото => при разпрашаването му ще му се намалява значително температурата
както ще отмена и от Т на входящия въздух пък и колкото по добре е разпрашено горивото толкова по добра е сместа
сори за лиспата на правопис пиша докато мисълта ми е в главата


по гоелми инжектори без рпомяна на косумацията на гориво от двигателя значи че трябва да се подава горивото с по малко налягане - което не мисля че е добре
по малки инжектори със по голямо налягане на горивото мсиля е по добре ... до момента в които не започне налягането да не достига - отговор защо - по голямо налягане на горивото => при разпрашаването му ще му се намалява значително температурата
както ще отмена и от Т на входящия въздух пък и колкото по добре е разпрашено горивото толкова по добра е сместа

сори за лиспата на правопис пиша докато мисълта ми е в главата


- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Re: Дюзи и регулатор
и от колко оборота нагоре почва да губи мощност?
- Bass_Man
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 189
- Регистриран на: 3.08.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Дюзи и регулатор
Chimerasv написа:............................. - отговор защо - по голямо налягане на горивото => при разпрашаването му ще му се намалява значително температурата
както ще отмена и от Т на входящия въздух пък и колкото по добре е разпрашено горивото толкова по добра е сместа![]()
сори за лиспата на правопис пиша докато мисълта ми е в главата![]()
Колега как така ще му се намалява температурата при разпрашаването ? И колко мислиш ще е охлаждането на входящия въздух при положение , че имаш отношение 14 единици въздух 1 единица бензин ?
То идва , че бензина трябва да е 14 пъти по студен

- Chimerasv
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 201
- Регистриран на: 3.10.2008
- Местоположение: Свищов/София
Re: Дюзи и регулатор
отговора е лесен колега
когато сгъстяваш нещо (въздух/гориво) тос е загрява и обратното когато гор азширяваш то се охлайда =>
високо налягане на горивото => до достигане до двигателя по тръбите то отдава топлина в околната среда
последващ процес при разпрашаването му от инжектора то навлиза в среда с по нсико налягане ... следователно се разширява
при разширяването му температурата му спада доста... понеже от 1 бар примерно над атмосферно налягане пада до атмосферно
а ако Т му е по ниска от Т на входящия въздух .. почва да отнема Т от него до изравняването им
пример като напомпаш 8 бара в компресора за пистолета за боядисване
тоис е загрява... след даден период от време отдава Т на околната среда
и като пуснеш от някуъде да издиша няма значение къде ... струята е студена.. не само заради високата и скорост
заради която си мислиш предполагам че е с тудена ами и точно заради разширението та.... при течностите под налягане ефекта е много по голям
заради по големия им капацитен на топлинен пренос нещо такова беше не помня вече учил съм го отдавна

когато сгъстяваш нещо (въздух/гориво) тос е загрява и обратното когато гор азширяваш то се охлайда =>
високо налягане на горивото => до достигане до двигателя по тръбите то отдава топлина в околната среда
последващ процес при разпрашаването му от инжектора то навлиза в среда с по нсико налягане ... следователно се разширява
при разширяването му температурата му спада доста... понеже от 1 бар примерно над атмосферно налягане пада до атмосферно
а ако Т му е по ниска от Т на входящия въздух .. почва да отнема Т от него до изравняването им

пример като напомпаш 8 бара в компресора за пистолета за боядисване

и като пуснеш от някуъде да издиша няма значение къде ... струята е студена.. не само заради високата и скорост


заради по големия им капацитен на топлинен пренос нещо такова беше не помня вече учил съм го отдавна

- Bass_Man
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 189
- Регистриран на: 3.08.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Дюзи и регулатор
По принцип има такова правило но бензина реално не си сменя агрегатното състояние та коефициента му топлопренос в този темепратурен диапазон не ми се вижда особенно голям . До колкото си спомням идеята беше да се ползват вещества с темепратура на кипене много под работната темепратура та , като стоят под голямо налягане втечнени и ги пуснем на свобода да отнемат голямо количество топлина в процеса на кипене . Бензина при тази температура не кипи , а и не го ползваме в термопомпа , а в колектора топлина бол не само от въздуха . Та сигурно охлажда малко всмукателния клапан това малко количество бензин и до там . Виж ако напълниш тръбите със CO2 , фреон или азот при изпускането им може да предизвикаш и снеговалеж в колектора
.
Така си мисля аз .

Така си мисля аз .

- Chimerasv
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 201
- Регистриран на: 3.10.2008
- Местоположение: Свищов/София
Re: Дюзи и регулатор
вярно е че не е фреон
но все пак ефекта е далеч по голям от това което предполага6 ако имаш възможност направи си един експеримент
а за по лесно пробжаи със флакон дезодорант 
задруй го не за 5 секунди а за 25 примерно
6те усети6 как опаковката му изстива ... задоволително макар и в ръката ти



задруй го не за 5 секунди а за 25 примерно
6те усети6 как опаковката му изстива ... задоволително макар и в ръката ти

- Bass_Man
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 189
- Регистриран на: 3.08.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Дюзи и регулатор
Да ве това много по-лесно се наблюдава с бутилка CO2 , или едно време тези патарончетата дето бяха за газирана вода . Както и бирата се изстудява от CO2-то , и Бутилка пропан бутан с горелка пак изстива бутилката . Но все пак е много важно за какви обеми и количества става въпрос . Защото и бучката лед е много студена ама като я сложиш в средата на стаята няма да я охладиш до 0 градуса ( стаята )
.
Ама колегата нищо не каза повече за глъхненето ?

Ама колегата нищо не каза повече за глъхненето ?
- sotir4o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 116
- Регистриран на: 22.08.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 528i sport
- Детайли за колата: M52B28TU sport edition
Re: Дюзи и регулатор
Когато бензина попадне върху всмукателния клапан се изпарява,а като се изпарява-отнема топлина.Така се охлажда и челото на буталото.А по въпроса с дюзите-ако са малки и мотроника ги държи постоянно отворени,не може да се създаде необходимото налягане в рейката и почват да пикаят.Според мен на този М50 7500 об. май са му достатъчно 

23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани