Дюзи и регулатор

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

ентусиаст
Аватар
Мнения: 930
Регистриран на: 22.09.2008
Местоположение: софия/uk
Пол: Мъж
Кара: e60 e30 turbo

Дюзи и регулатор

Мнение от ///ivanE30 » 22 Апр 2010, 19:51

изпаднаха ми едни малко по голями дюзи имам и един регулатор за бензина китаиски от времето ми с м10тките та въпроса ми е ще има ли ефект с малко по голямите дюзи и с този регулатор върху мотора които е на колата м50б25 (с чип е до 7500 оборота ) попринцип когато го мерих на дино стенд колата дигаше много бързо скалата и в един момент нещо я задушаваше във високите обороти ... момчето предположи че е недостиг на бензин , помпата е от м30б35 външна....
bedrock city racing

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4859
Регистриран на: 7.02.2003
Местоположение: София
Кара: на 1,6 бара
Мечтае да кара: 911

Re: Дюзи и регулатор

Мнение от bmwdriver » 22 Апр 2010, 22:07

Не ги слагай,само ще объркаш нещата.Ако искаш по-богата смес,твоите дюзи са
достатъчни.Все пак ги слагат на американската М3,която е 240 коня.Софтуерно
може да се настроят нещата.
'91 Е36 32?i 24V- тия с детските болести и многото екстри 8)
Изображение
Driver's Racing Team
KBDremap

ентусиаст
Аватар
Мнения: 930
Регистриран на: 22.09.2008
Местоположение: софия/uk
Пол: Мъж
Кара: e60 e30 turbo

Re: Дюзи и регулатор

Мнение от ///ivanE30 » 22 Апр 2010, 23:04

как ? с мега ?
bedrock city racing

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4859
Регистриран на: 7.02.2003
Местоположение: София
Кара: на 1,6 бара
Мечтае да кара: 911

Re: Дюзи и регулатор

Мнение от bmwdriver » 22 Апр 2010, 23:16

С Мотроника.Мислиш,че не може да се управлява ли?
'91 Е36 32?i 24V- тия с детските болести и многото екстри 8)
Изображение
Driver's Racing Team
KBDremap

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 189
Регистриран на: 3.08.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Дюзи и регулатор

Мнение от Bass_Man » 23 Апр 2010, 13:28

///ivanE30 написа:...................момчето предположи че е недостиг на бензин ...........


Момчето вместо да предполага не е ли могло да погледне показанията на ламбда сондата ?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 930
Регистриран на: 22.09.2008
Местоположение: софия/uk
Пол: Мъж
Кара: e60 e30 turbo

Re: Дюзи и регулатор

Мнение от ///ivanE30 » 23 Апр 2010, 18:06

bmwdriver написа:С Мотроника.Мислиш,че не може да се управлява ли?

кажи как ? :yes:
Момчето вместо да предполага не е ли могло да погледне показанията на ламбда сондата ?

нямаше как сичко беше на юруш попринцип :yes:
иначе колата си въврви добре и то доста щом доста по нови и мощни автомобили немогат да ме стигнат но въпроса, че ми се губят няколко коня във високите обороти не ми дава да спя :dunno:
bedrock city racing

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 189
Регистриран на: 3.08.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Дюзи и регулатор

Мнение от Bass_Man » 23 Апр 2010, 19:04

Абсолютно безмислено е да даваш пари за дино , като няма да си вземеш после графиките от сензорите .
Другия начин по , който можеш да отхвърлиш съмненията за малко гориво е , като си соложиш нещо да логва/записва показанията на сензорите . За да можеш горе долу да се ориентираш ти трябват TPS, RPM, Lmabda и ако можеш запалване и въздух ( AFM , MAP, MAF ) . Даже ако може да логваш и инжекторите още по-добре .
Ао не подходиш така влизаш в сверата на БГ old-school тунинга където нещата се правят на око, на ухо , с напипване , по усет , по звук и тн свръх точни методи . :mhihi:
Не съм сигурен дали това може да се нaпарви и през диагностиката на BMW . Със сигурност живи данни може да гледаш но много зависи вече и ской мотроник си и тн .
BTW: конете може да ти се губят по много причини .

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 201
Регистриран на: 3.10.2008
Местоположение: Свищов/София

Re: Дюзи и регулатор

Мнение от Chimerasv » 23 Апр 2010, 23:51

аз може ли да изкажа едно предположение :) а именно

по гоелми инжектори без рпомяна на косумацията на гориво от двигателя значи че трябва да се подава горивото с по малко налягане - което не мисля че е добре

по малки инжектори със по голямо налягане на горивото мсиля е по добре ... до момента в които не започне налягането да не достига - отговор защо - по голямо налягане на горивото => при разпрашаването му ще му се намалява значително температурата
както ще отмена и от Т на входящия въздух пък и колкото по добре е разпрашено горивото толкова по добра е сместа :)

сори за лиспата на правопис пиша докато мисълта ми е в главата :) :dummy:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Re: Дюзи и регулатор

Мнение от kirililiev » 24 Апр 2010, 0:02

и от колко оборота нагоре почва да губи мощност?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 189
Регистриран на: 3.08.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Дюзи и регулатор

Мнение от Bass_Man » 24 Апр 2010, 0:51

Chimerasv написа:............................. - отговор защо - по голямо налягане на горивото => при разпрашаването му ще му се намалява значително температурата
както ще отмена и от Т на входящия въздух пък и колкото по добре е разпрашено горивото толкова по добра е сместа :)

сори за лиспата на правопис пиша докато мисълта ми е в главата :) :dummy:


Колега как така ще му се намалява температурата при разпрашаването ? И колко мислиш ще е охлаждането на входящия въздух при положение , че имаш отношение 14 единици въздух 1 единица бензин ?
То идва , че бензина трябва да е 14 пъти по студен :D .

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 201
Регистриран на: 3.10.2008
Местоположение: Свищов/София

Re: Дюзи и регулатор

Мнение от Chimerasv » 24 Апр 2010, 1:08

отговора е лесен колега :)
когато сгъстяваш нещо (въздух/гориво) тос е загрява и обратното когато гор азширяваш то се охлайда =>
високо налягане на горивото => до достигане до двигателя по тръбите то отдава топлина в околната среда
последващ процес при разпрашаването му от инжектора то навлиза в среда с по нсико налягане ... следователно се разширява
при разширяването му температурата му спада доста... понеже от 1 бар примерно над атмосферно налягане пада до атмосферно
а ако Т му е по ниска от Т на входящия въздух .. почва да отнема Т от него до изравняването им :)

пример като напомпаш 8 бара в компресора за пистолета за боядисване :) тоис е загрява... след даден период от време отдава Т на околната среда
и като пуснеш от някуъде да издиша няма значение къде ... струята е студена.. не само заради високата и скорост :) заради която си мислиш предполагам че е с тудена ами и точно заради разширението та.... при течностите под налягане ефекта е много по голям ;)
заради по големия им капацитен на топлинен пренос нещо такова беше не помня вече учил съм го отдавна :)
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 189
Регистриран на: 3.08.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Дюзи и регулатор

Мнение от Bass_Man » 24 Апр 2010, 2:03

По принцип има такова правило но бензина реално не си сменя агрегатното състояние та коефициента му топлопренос в този темепратурен диапазон не ми се вижда особенно голям . До колкото си спомням идеята беше да се ползват вещества с темепратура на кипене много под работната темепратура та , като стоят под голямо налягане втечнени и ги пуснем на свобода да отнемат голямо количество топлина в процеса на кипене . Бензина при тази температура не кипи , а и не го ползваме в термопомпа , а в колектора топлина бол не само от въздуха . Та сигурно охлажда малко всмукателния клапан това малко количество бензин и до там . Виж ако напълниш тръбите със CO2 , фреон или азот при изпускането им може да предизвикаш и снеговалеж в колектора :mhihi: .
Така си мисля аз . :bchug:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 201
Регистриран на: 3.10.2008
Местоположение: Свищов/София

Re: Дюзи и регулатор

Мнение от Chimerasv » 24 Апр 2010, 3:59

вярно е че не е фреон :) но все пак ефекта е далеч по голям от това което предполага6 ако имаш възможност направи си един експеримент ;) а за по лесно пробжаи със флакон дезодорант :)

задруй го не за 5 секунди а за 25 примерно
6те усети6 как опаковката му изстива ... задоволително макар и в ръката ти ;)
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 189
Регистриран на: 3.08.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Дюзи и регулатор

Мнение от Bass_Man » 26 Апр 2010, 22:00

Да ве това много по-лесно се наблюдава с бутилка CO2 , или едно време тези патарончетата дето бяха за газирана вода . Както и бирата се изстудява от CO2-то , и Бутилка пропан бутан с горелка пак изстива бутилката . Но все пак е много важно за какви обеми и количества става въпрос . Защото и бучката лед е много студена ама като я сложиш в средата на стаята няма да я охладиш до 0 градуса ( стаята ) :D .
Ама колегата нищо не каза повече за глъхненето ?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 116
Регистриран на: 22.08.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж
Кара: BMW 528i sport
Детайли за колата: M52B28TU sport edition

Re: Дюзи и регулатор

Мнение от sotir4o » 27 Апр 2010, 6:29

Когато бензина попадне върху всмукателния клапан се изпарява,а като се изпарява-отнема топлина.Така се охлажда и челото на буталото.А по въпроса с дюзите-ако са малки и мотроника ги държи постоянно отворени,не може да се създаде необходимото налягане в рейката и почват да пикаят.Според мен на този М50 7500 об. май са му достатъчно :mhihi:
Изображение

Следваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook