Помощ!!! Проблеми с оборотите на Е30 М40, 89 г.
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
Помощ!!! Проблеми с оборотите на Е30 М40, 89 г.
Колеги, имам проблем с оборотите на Е30 М40, 89. Когато е студен автомобила /през зимата и до загряването му/ оборотите са добре, на със загряване на двигателя и през лятото оборотите се менят и спад до около 500. Пробвал съм да ги увеличавам на загряла кола от болчето, което е до началото на жилото на газта, но нещо не се получава - тогава стигат до 900 /не винаги/, но ако я запаля после студена са много всиоки 2000. И няма нагаждане. Имали от друго място от където мога да пробвам да регулирам оборотите. Забравих да кажа, че това го прави на газ, но на бенцин е даже по-зле. Благодаря предварително! 

- biem_w
- ентусиаст
-
- Мнения: 1023
- Регистриран на: 4.12.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: на 15''ки
- Мечтае да кара: 300C hemi 6.1L
Re: Помощ!!! Проблеми с оборотите на Е30 М40, 89 г.
пробвай да настройш газта развномерно. Щом ти мени оборотите значи и идва в повече газта.
Информация само по телефона! Не ми се играе на чат срещи!
- Dafy
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 575
- Регистриран на: 7.10.2007
- Местоположение: Sliven City
- Пол: Мъж
- Кара: е30 coupe IS
- Мечтае да кара: Мойта си Е30-ка !
- Детайли за колата: черно e30 купе IS на газ
Re: Помощ!!! Проблеми с оборотите на Е30 М40, 89 г.
направи я първо да работи нормално на Заводското Гориво !!!!
/НОВ Бензин, а не от 2-3-4 месеца/
и аз съм за Стъпково моторче или дебитомер ...
а може и маркуч да има проблемен и да смуче въздух от където не трябва ...
лошо е че си барал болтчето ... свали маркуча откъм дроселовата клапа и виж да е е останала леко отворена ... заслушай се има едни микрети под клапата трябва да цъкат в крайно отворено и крайно затворено положение ...
след това си я прави на газ ...
Ако не разбираш, не тормози колата, заведи я на сервиз !
/НОВ Бензин, а не от 2-3-4 месеца/
и аз съм за Стъпково моторче или дебитомер ...
а може и маркуч да има проблемен и да смуче въздух от където не трябва ...
лошо е че си барал болтчето ... свали маркуча откъм дроселовата клапа и виж да е е останала леко отворена ... заслушай се има едни микрети под клапата трябва да цъкат в крайно отворено и крайно затворено положение ...
след това си я прави на газ ...
Ако не разбираш, не тормози колата, заведи я на сервиз !

Re: Помощ!!! Проблеми с оборотите на Е30 М40, 89 г.
Dafy написа:Ако не разбираш, не тормози колата, заведи я на сервиз !




Re: Помощ!!! Проблеми с оборотите на Е30 М40, 89 г.
Блаодаря за мненията - това за сервиза ми допада, явно без това няма да мине 

- power of bmw
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 240
- Регистриран на: 28.02.2010
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: дифа да вие...
Re: Помощ!!! Проблеми с оборотите на Е30 М40, 89 г.
един колега беше заменил ст.моторче с кранче за чУшма 

Ако БМВ е религия,то Е30 е икона!
- Dafy
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 575
- Регистриран на: 7.10.2007
- Местоположение: Sliven City
- Пол: Мъж
- Кара: е30 coupe IS
- Мечтае да кара: Мойта си Е30-ка !
- Детайли за колата: черно e30 купе IS на газ
Re: Помощ!!! Проблеми с оборотите на Е30 М40, 89 г.
Стига с тъпи мнения ! или помогнете на човека или не пишете вобще !
четете, пробвайте, и по малко тъпотии ... Заводско БМВ не слагат кран от Чушми ...
Колега все пак като откриеш проблема напиши от какво е ! може да помогнеш на някой, който чете ...
поздрави от Сливен !
четете, пробвайте, и по малко тъпотии ... Заводско БМВ не слагат кран от Чушми ...
Колега все пак като откриеш проблема напиши от какво е ! може да помогнеш на някой, който чете ...


- chipipk
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 202
- Регистриран на: 10.12.2008
- Пол: Мъж
- Кара: e30 318 is;e30 325ix+ инхалатор
Re: Помощ!!! Проблеми с оборотите на Е30 М40, 89 г.
колега със времето от газта се събират гадости в стъпковото моторче и не може да работи правилно иди да ти го изчистят на ултра звук и предполагам че ще се оправи поне при мен се оправи,лошото наистина е че си въртял тука там
- Ludmil
- ентусиаст
-
- Мнения: 915
- Регистриран на: 4.09.2003
- Местоположение: Plovdiv
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Е46 M47N20
Re: Помощ!!! Проблеми с оборотите на Е30 М40, 89 г.
Доста са едри наслоените частици в стъпковото моторче и почистването му с ултразвук е безмислено.
Постави го в съд с някакъв разтворител /бензин, разредител, спирт,.../ като си внимава разтворитела да не навлезне към моторчето /само клапана да е натопен/ след няколко часа киснене трябва да е готово и да се движи свободно.
Може да се провери дали му е здрава намотката като се провери с омметър - трябва да е около 6-8 Ома.
Постави го в съд с някакъв разтворител /бензин, разредител, спирт,.../ като си внимава разтворитела да не навлезне към моторчето /само клапана да е натопен/ след няколко часа киснене трябва да е готово и да се движи свободно.
Може да се провери дали му е здрава намотката като се провери с омметър - трябва да е около 6-8 Ома.
... _______
o/_______\o
(Оo=00=oO)
[]==***==[]
o/_______\o
(Оo=00=oO)
[]==***==[]
Re: Помощ!!! Проблеми с оборотите на Е30 М40, 89 г.
а да попитам имам същия проблем но направо гасне не държи никакви обороти ако е спряло напълно да работи стъпковоото моторче има ли смисъл да го чистя ?
Re: Помощ!!! Проблеми с оборотите на Е30 М40, 89 г.
прежалвате 80-90 кинта и на диагностика така ще ви кажат със сигорност
- Petar_Tonev
- Потребител
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: 28.12.2009
- Пол: Мъж
Re: Помощ!!! Проблеми с оборотите на Е30 М40, 89 г.
които е на газ и не само от времето с тея наши мрасни горива има мн боклуци с които колкото и филтарчета да имаме не може да се справим затова моя савет е сваляш чистиш всичко ако си на газ мембраните на изпарителя проверяваш слагаш настроиваш и трябва да стане!Желателно е на особено ако си на гас на всеки 20-30 хил километра да се прави прочистване!
Re: Помощ!!! Проблеми с оборотите на Е30 М40, 89 г.
При мен проблема се реши - оказа се, че въздуховода от въздушния филтър към двигателя бе спукан на няколко места, които трудното се виждаха. След като ги забелязак смених въздуховода и колата работи равномерно и на газ и бензин. Явно съм се мъчил доста време заради такава простичка причина 

15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани