е30 проблем.
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
- buffitto
- Потребител
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 20.11.2009
- Местоположение: гр.Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ e46
- Мечтае да кара: БМВ X6
е30 проблем.
Здравейте , имам проблем с моето е30 ... казаха ми, че тук е мястото да попитам.Имам проблем със запалването на колата. Като вкарам ключа и завъртя за запалване , не пали ако не натисна по силно ключа навътре и не размърдам.. ако не направя това въобще не завърта мотора за да запали. Не е от стартера понеже... стартера си е в ред.. Ако можете да ми помогнете ще съм много благодарен.
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
Re: е30 проблем.
клемореда на патрона

С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- Alexbmw
- Кукуригуууу
-
- Мнения: 1377
- Регистриран на: 21.07.2005
- Местоположение: София Дружба Сити
- Пол: Мъж
- Кара: Луда Баба Яга
- Мечтае да кара: Още по-луда Баба Яга
Re: е30 проблем.
Явор написа:клемореда на патрона

Смени си клемореда

- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
Re: е30 проблем.
има ли разлики в клеморедите на е30ките или всичко са 1:1
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
- 9900
- Потребител
-
- Мнения: 30
- Регистриран на: 2.06.2008
- Местоположение: РУСЕ
- Пол: Мъж
- Кара: кара на татко си колата
- Мечтае да кара: е30....
Re: е30 проблем.
някой път колега само се вади клемореда от самото таралежче така че опитай .отвори кората като махнеш първо волана ключа трябва да е на ключалката иначе и да е отключен няма да може да извадиш самия волан

- buffitto
- Потребител
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 20.11.2009
- Местоположение: гр.Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ e46
- Мечтае да кара: БМВ X6
Re: е30 проблем.
Аха.. значи да търся клеморед , като цена скъпо ли е това нещо понеже бях я закарал на майстор... оправиха ми го за около 2 седмици и пак стана така и ми казаха да приготвя около 150лв.
- buffitto
- Потребител
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 20.11.2009
- Местоположение: гр.Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ e46
- Мечтае да кара: БМВ X6
Re: е30 проблем.
И ако можете да ми кажете къде да търся .. тази част , защото съм много бос.. по тия работи
- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
Re: е30 проблем.
1. сваляш волана
2. над пластмасовата кора зад волана има 2 болта кръстати
3. отдолу пак има 2 и О чудо долната кора пада.
4. или се мъчиш като клетник да извадиш и горната - или я вдигаш леко нагоре и сменяш клемореда който ти се пада малко зад лост-а на мигачите.
5. вързан е с някви св. опашки за един сноп кабели и буксата му е леко назад.
6. сменяш и по обратния ред сглобяваш
7. ти си пич и караш е30 пак
ПС: Внимавай да не си чупиш носа като сваляш волана че няма си първия
2. над пластмасовата кора зад волана има 2 болта кръстати
3. отдолу пак има 2 и О чудо долната кора пада.
4. или се мъчиш като клетник да извадиш и горната - или я вдигаш леко нагоре и сменяш клемореда който ти се пада малко зад лост-а на мигачите.
5. вързан е с някви св. опашки за един сноп кабели и буксата му е леко назад.
6. сменяш и по обратния ред сглобяваш
7. ти си пич и караш е30 пак
ПС: Внимавай да не си чупиш носа като сваляш волана че няма си първия

Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
- buffitto
- Потребител
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 20.11.2009
- Местоположение: гр.Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ e46
- Мечтае да кара: БМВ X6
Re: е30 проблем.
Благодаря ти много колега за подробното описание
утре я почвам само че да питам ... къде мога да намеря такъв клеморед.. ? защото ще е жалко да я разглобя и да нямам тая част




- VaLy0
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 669
- Регистриран на: 3.07.2007
- Местоположение: Sliven
- Пол: Мъж
- Кара: S50 @_@
Re: е30 проблем.
Само че най-вероятно няма да е проблема в климореда му а в патрона.... поне аз до сега не съм виждал изяден климоред(дупчицата в която влиза патрона)... въпреки че там е пластмасово незнам как ама не се изяжда, а се изяжда алуминиевото чопче което стърчи от патрона-което влиза в климореда.Аз на две 30-ки правих- слагах едни малки ламаринки вътре в дупчицата на климореда за да се уплътни изядения патрон и става здраво за поне още 5г.
ама при теб случая може да е друг- може самия климоред вътре да е прецакан и да не прави връзка между отделните клемички
най-лесно ще разбереш като извадиш климореда и с една права отвертка го върти- на контакт... на стартер..... изключваш... пак въртиш и ше разбереш и погледни чопа на патрона дали не е в почти обла форма 




10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани