воден радиатор- подлежи ли на ремонт

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: воден радиатор- подлежи ли на ремонт

Мнение от zvetiko » 17 Апр 2010, 20:20

Lenco написа:Течен метал или метал пластик, кой как си ще му вика.
На място изчистваш много добре и заливаш на по-голяма кръпка. Как обаче ще уцелиш свестен си е проблем, а трябва да е издържлив на температура.
Пробвано е, държи години.



Е ако е решил да рискува само не с поксипол. :!: Имам един английски нещо от рода на BJ2 -утре ще му видя точно името,втвърдява за 24 часа,много е здрав и издържа до 300гр.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 394
Регистриран на: 20.02.2010
Местоположение: с. Казичене
Кара: c220 diesel
Мечтае да кара: e30 m50b25

Re: воден радиатор- подлежи ли на ремонт

Мнение от brankovv » 17 Апр 2010, 21:35

ако се е спукал веднъж ще спука пак
Изображение
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 669
Регистриран на: 30.01.2008
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: е46 325ci кабрио - М3 реплика
Мечтае да кара: Mercedes S Class Coupe/Convertible

Re: воден радиатор- подлежи ли на ремонт

Мнение от Djelebov » 22 Апр 2010, 0:52

На мен също ми течеше радиатора преди 1-2 месеца- от мястото където се свързват метала с пластмасата. Казаха ми, че може да се оправи, но след отварянето на металните щипки, майстора ми звънна, че няма да стане (евала, за което). Проблема не беше само от там където тече ами пукнатината беше тръгнала да обикаля по ръба и да се рони...
Аз си взех за околко 200 кинта от магазина някаф -АВА май се казваше- що? Щото оригинален на 4-5 години направо му се ронеше пластмасата (или там както му се казва материала) като пластелин , което за мен е недопустимо, или поне не отговаря на цената му...не го лепи, ще се пръсне другъде, дори тая дупка да ти я залепят.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 113
Регистриран на: 29.11.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 524 тд
Мечтае да кара: самолет
Детайли за колата: невзрачна

Re: воден радиатор- подлежи ли на ремонт

Мнение от BMario » 24 Апр 2010, 11:26

Колегата "lavitan" от форума ми даде идеална оферта за радиатор за Е34 дизел-автоматик,и то за нов,което винаги е за предпочитане :yes: Просто съвет.
Искаш ли да направиш нещо,намираш начин.Не искаш ли-намираш причина и то важна!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 215
Регистриран на: 26.11.2009

Re: воден радиатор- подлежи ли на ремонт

Мнение от xristo » 24 Апр 2010, 12:17

Колега,по добре нов радиатор,отколкото нов мотор.Ти си решаваш колата е твоя. :dunno:

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Re: воден радиатор- подлежи ли на ремонт

Мнение от Penchev » 24 Апр 2010, 23:21

BMario написа:Колегата "lavitan" от форума ми даде идеална оферта за радиатор за Е34 дизел-автоматик,и то за нов,което винаги е за предпочитане :yes: Просто съвет.


Те са с голяма вместимост и на добра цена са си най-добре :)

Аз дълги години карах с оригиналния ,който беше малко малък ,да не кажа смешно даже ,но не съм имал пробелм с охлаждането.Като се скапа преди година и нещо питах първо Сашо Plague и той имаше от М50В25 който бе по-голям ,но леко течеше от едно място на питата.Занесох го в Нисенс (такъв беше и самия радиатор и то на не повече от година) и те го прегледаха и залепиха и оттогава го карам и няма проблем да чукна на дърво :) Щом миналата година два дни "дране" на пистата по време на събора не мръдна значи ще кара.Свърши ли курса в един момент ще си купя нов


Георги Пенчев
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 208
Регистриран на: 4.07.2007
Местоположение: plovdiv
Кара: 520 туринг 96

Re: воден радиатор- подлежи ли на ремонт

Мнение от tdk » 28 Апр 2010, 6:50

абе ще се сменя
намерих радиатор от колега от форума
чакам да се видим на събора
а иначе оня ден замалко да хвърля мотор
сутринта проверих воата и тръгвам на път ама съм забравил капачката да я завия само си стоеше отгоре
30 км карах и постоянно си слядя водата
по навик и влизам в едно село и поглеждам след малко стрелката в червеното
може би от не повече от минута
мотора вреше
вода много малко
всичко беше излязло :dummy:
обаче изчаках, обезвъздуших я понеже нямаше парно
доиде парното и газ
300 км карам оттогава стои стрелката на 12 без 1
налях поне 4 лт вода
та зелезни са тия коли
така да знаете
оная година смеених термостат с водна помпа и засега проблеми нямам
само радиатора остана

Предишна

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook