Разпознаване на част М44
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Mpower84
- ентусиаст
-
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 25.08.2007
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: '03 330xd M57N Sedan
Разпознаване на част М44
Мотора е М44! Точно под кутията на въздушния филтър има един черен цилиндър в който влизат един кабел и един маркуч хванат със скоба. Кабела стига до някакъв датчик монтиран под цилиндъра, а маркуча отива някъде към задната част на мотора. Цял ден ровя в RealOEM-а и не мога да открия нищо. Ще гледам да кача снимка утре.
- ///ALPINA\\\
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 229
- Регистриран на: 30.12.2009
- Местоположение: Градът на мечтите
- Пол: Мъж
- Кара: Трите букви да крещят
- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Re: Разпознаване на част М44
Да не споменаваш филтъра за испаренията от резервоара,щот при м42 е това.
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
- ///ALPINA\\\
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 229
- Регистриран на: 30.12.2009
- Местоположение: Градът на мечтите
- Пол: Мъж
- Кара: Трите букви да крещят
- Mpower84
- ентусиаст
-
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 25.08.2007
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: '03 330xd M57N Sedan
Re: Разпознаване на част М44
vladi_a_i написа:Да не споменаваш филтъра за испаренията от резервоара,щот при м42 е това.
Мисля, че не е това. Прилича ми на някакъв вакум вероятно. Маркуча дето влиза в него се беше разхлабил. След като го стегнах ми се струва, че колата спря да притриса на място. Вероятно си въобразявам обаче, защото това притрисане се получава сравнително рядко.
- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: Разпознаване на част М44
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- Mpower84
- ентусиаст
-
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 25.08.2007
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: '03 330xd M57N Sedan
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Re: Разпознаване на част М44
Mpower84 написа:vladi_a_i написа:Да не споменаваш филтъра за испаренията от резервоара,щот при м42 е това.
Мисля, че не е това. Прилича ми на някакъв вакум вероятно. Маркуча дето влиза в него се беше разхлабил. След като го стегнах ми се струва, че колата спря да притриса на място. Вероятно си въобразявам обаче, защото това притрисане се получава сравнително рядко.
Не си въобразяваш, просто за момента е така, не след дълго пак ще претриса. И причината обикновено не е в хлабината на вакуумния маркуч, а в електромагнитния клапан. Дано да се оправи с това притягане, иначе трябва да сменяш клапана.
- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: Разпознаване на част М44
А клапана каква му е цената горе долу, имам предвид афтермаркет цената не тази от Вари и Дару!
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- Mpower84
- ентусиаст
-
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 25.08.2007
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: '03 330xd M57N Sedan
Re: Разпознаване на част М44
Май точно за този клапан става въпрос. Поне стойката му е същата като тази на схемата, а и това дето мислех че е кабел се оказа по-тънък маркуч. Ще гледам да кача снимка тая вечер за да се разбере със сигурност.
- sobiss
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 444
- Регистриран на: 31.08.2008
- Местоположение: Пловдив, Backnang [DE]
- Пол: Мъж
- Кара: Compact m43tu
- Мечтае да кара: E28
Re: Разпознаване на част М44
На този клапан всъщност каква му е точно ролята?
- Mpower84
- ентусиаст
-
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 25.08.2007
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: '03 330xd M57N Sedan
Re: Разпознаване на част М44
Тресенето днес пак се появи.Явно не е било в това проблема.
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Re: Разпознаване на част М44
sobiss написа:На този клапан всъщност каква му е точно ролята?
Отваря и затваря отдушника за бензиновите изпарения, които на загасен мотор влизат в колектора и така не смърди на бензин около колата, както при старите бангии, модел от началото на осемдесетте години и преди това. На изгасен двигател клапана е отворен. Като запалиш мотора вакуума в колектора вкарва в цилиндрите тези пари и те изгарят с горивовъздушната смес. За да не смуче въздух през маркучето, което излиза от черния цилиндър, секунди след старта, този клапан затваря отвора. Прецаква се гуменото уплътнение на ел. клапана, много некадърно измислено и направено според мен. Почва да смуче въздух през него и най-лошото е, че не е постоянно с еднакъв дебит, мотора може да претриса на празен ход, колата има лошо ускорение, забелязва се предимно като си на трета скорост примерно от 2000 оборота, или при потегляне на първа, след по-дълъг престой в задръстванията. Първите признаци на повреден клапан са като се поизпразни резервоара и колата се спъва, след зареждане догоре ускорява отлично. Скоро след това няма значение - пълен празен резервоар, все не върви, понякога претриса яко и мени оборотите на празен ход. Не е като от повреден стъпков мотор, прави го рядко. Като отвъртя капачката на резервоара както си работи двигателя, леко засмуква въздух оттам.
Последна промяна ивчо3 на 28 Апр 2010, 12:52, променена общо 1 път
- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: Разпознаване на част М44
А сега ако някой каже парт. номера и орентировъчна цена!
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Re: Разпознаване на част М44
За тази част едва ли ще намериш по атрактивна цена от тази във Вари или Дару кар- 100 лв. Няма и смисъл да се купува. Само извади маркуча от колектора, или дросела не си спомням къде беше на м44, затапи отвора да не смуче въздух оттам и без да разкачаш кабела на клапана си караш без проблем.
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани