и пааак масло...

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum


Аватар
Мнения: 2141
Регистриран на: 19.01.2002
Местоположение: Враца

Мнение от DA WOLF » 01 Окт 2005, 20:22

мойта и дават 15W50 ама турбото много ми нагрява маслото и за тва карам с 20W60 :idea:
DaWolf
ИзображениеИзображениеИзображение
:bowdown::bowdown::bowdown: forced induction M42B18

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 01 Окт 2005, 21:13

по-някой път, и маслените радиатори вършат работа ;)


Аватар
Мнения: 2141
Регистриран на: 19.01.2002
Местоположение: Враца

Мнение от DA WOLF » 02 Окт 2005, 7:57

е ще слагам ама място не остана отпред.... :help:
DaWolf
ИзображениеИзображениеИзображение
:bowdown::bowdown::bowdown: forced induction M42B18

юзър
Аватар

Мнение от юзър » 02 Окт 2005, 8:39

aaa има има место,и за кулер и за маслен радиатор и за климатичен и за воден ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 200
Регистриран на: 23.06.2005

Мнение от jamie » 02 Окт 2005, 11:07

Trevor Wilkinson написа:
jamie написа:ДаВолф, ако се погрижиш с маслен радиатор да държиш маслото в по-ниски температури - ще откриеш че няма никакъв смисъл да използваш най-скъпи масла

Не е баш така. Мотула си е ужасно добро масло и почти без конкуренция. Какъв вискозитет се иска за БМВ двигателите при работна температура? 60 не е ли малко дебело? Какви температури стават че карате с 60?



Аз също ползвам изцяло Мотул - макар и не Льо Ман вариантите.
Засегнал съм друг аспект - за температурата на маслото (все пак ДаВолф се оплака че прекалено бързо става на вода).

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 02 Окт 2005, 11:09

DA WOLF написа:е ще слагам ама място не остана отпред.... :help:

Илияне, представа си нямаш какво е липса на място ;)
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 40
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: Southampton

Мнение от Trevor Wilkinson » 02 Окт 2005, 11:49

jamie написа:Аз също ползвам изцяло Мотул - макар и не Льо Ман вариантите.
Засегнал съм друг аспект - за температурата на маслото (все пак ДаВолф се оплака че прекалено бързо става на вода).

Каза за най-скъпите масла, и не те разбрах какво си имал впредвид. При мене почти всичките Мотул 300в масла са на 1 цена.


Аватар
Мнения: 2141
Регистриран на: 19.01.2002
Местоположение: Враца

Мнение от DA WOLF » 02 Окт 2005, 21:50

TOM написа:
DA WOLF написа:е ще слагам ама място не остана отпред.... :help:

Илияне, представа си нямаш какво е липса на място ;)


като ти прочетох поста ти и са сетих за колата ти си припомних :mhihi: :mhihi: :mhihi:
DaWolf
ИзображениеИзображениеИзображение
:bowdown::bowdown::bowdown: forced induction M42B18

Ценко изложбения
Аватар
Мнения: 3813
Регистриран на: 26.11.2003
Местоположение: Регистриран на: 26 Ное 2003 | Мнения: 1117
Пол: Мъж
Кара: дългия да си плати входа !!!

Мнение от rtzankov » 02 Окт 2005, 23:37

На какви пари го зимате тоз Мотул 20х60 :?:
Изображение
Изображение
R.I.P Landikar


Аватар
Мнения: 2141
Регистриран на: 19.01.2002
Местоположение: Враца

Мнение от DA WOLF » 03 Окт 2005, 0:52

62лв 2 литра (метална кутия)
иначе 26лв/литъра наливно
цена с ддс
DaWolf
ИзображениеИзображениеИзображение
:bowdown::bowdown::bowdown: forced induction M42B18

т-т-т-тузар
Аватар
Мнения: 3389
Регистриран на: 6.01.2004

Мнение от GaD » 04 Окт 2005, 6:00

DA WOLF написа:62лв 2 литра (метална кутия)
иначе 26лв/литъра наливно
цена с ддс


то без пари направо ве... хехе ша дам 62лв за 2 литра масло.. ей ся :mhihi: :mhihi: :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 907
Регистриран на: 1.06.2003
Местоположение: София

Мнение от landikar » 05 Окт 2005, 21:35

Тези масла няма смисъл да се ползват на нормална кола.Трябва да се ползват при богати смеси,ковани бутала,големи налягания и т.н.


Аватар
Мнения: 2141
Регистриран на: 19.01.2002
Местоположение: Враца

Мнение от DA WOLF » 06 Окт 2005, 9:08

мойта отдавна не е нормална :mhihi: :mhihi: :mhihi:
DaWolf
ИзображениеИзображениеИзображение
:bowdown::bowdown::bowdown: forced induction M42B18

Храбрият Свинар
Аватар
Мнения: 1060
Регистриран на: 4.02.2002
Местоположение: London
Детайли за колата: Porsche 911 GT3 CS, Porsche 928 GTS 5spd, Porsche 928 RSR, Porsche 944 Turbo Cup, BMW540iA Touring, BMW E46 M3 SMG, Golf 3 GTI 16v, BMW Z4M Coupe (sold), BMW E61 M5 Touring (stolen),

Мнение от Alex 320i Cabrio » 06 Окт 2005, 12:51

Луд,

Аз моята 320iS я карах с Мотул 15w50 - 5 поредни обиколки на Ринга без почивка, оборотите горе в супата (5000-8000) нон-стоп, а термометъра за маслото стои закован на 105 градуса. Перфектно масло - спирачките прегряват, диференциалът пари, а масления радиатор е леко топъл :)

Сега карам 928GT Мобил 1 15w50 'щото нямаше Мотул. Засега е добре. Другата 928-ца е с Кастрол 10w40 - ебати пикнята...

Прави ми впечатление, че колите които се карат на ръчка горят масло. Ма те така са направени. На Поршето фабрично му дават 1.5 литра разход на 1000км :help:

Никой не говори за това, че маслото се разрежда с бензин при каране на ръчка. По "дебелите" изцяло синтетични масла (Мотул, Мобил, Силколен, Амсойл, Фухс) са проектирани да издържат на това разреждане...

Цените на Златков са меко казани дебели - по-скъпо е от Англия!!!
Power is Nothing Without Insanity

ентусиаст
Аватар
Мнения: 907
Регистриран на: 1.06.2003
Местоположение: София

Мнение от landikar » 06 Окт 2005, 15:37

DA WOLF написа:мойта отдавна не е нормална :mhihi: :mhihi: :mhihi:

То аз немам предвид тебе. ;)

ПредишнаСледваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook