Газов инжекцион и грешка при изпарителя
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Газов инжекцион и грешка при изпарителя
Здравей колега
Аз отскоро съм с газов инжекцион. Обаче ми се появи проблем...не знам дали е заради самата газова или просто тогава се получи. Парното от шофиорската страна винаги духа топло в краката и на прозореца. Може като са слагали отоплението на изпарителя да са объркали на кои точно маркучи да го вържат, заради ония прословути клапи на парното и вместо горещия антифриз да се спира от клапите да минава през изпарителя и после в радиатора на парното.
Аз съм с две клапи на парното и входа и изхода на изпарителя са вързани към двата маркуча, които излизат зад клапите(между самите клапи и шофиорската седалка да речем). Дали това е правилен вариянт за връзване? Не ми изглежда логичен.
Аз отскоро съм с газов инжекцион. Обаче ми се появи проблем...не знам дали е заради самата газова или просто тогава се получи. Парното от шофиорската страна винаги духа топло в краката и на прозореца. Може като са слагали отоплението на изпарителя да са объркали на кои точно маркучи да го вържат, заради ония прословути клапи на парното и вместо горещия антифриз да се спира от клапите да минава през изпарителя и после в радиатора на парното.
Аз съм с две клапи на парното и входа и изхода на изпарителя са вързани към двата маркуча, които излизат зад клапите(между самите клапи и шофиорската седалка да речем). Дали това е правилен вариянт за връзване? Не ми изглежда логичен.
- im0tep
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 17.05.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: ше Е 39 520 98 г.
Re: Газов инжекцион и грешка при изпарителя
Ако не ти се затопля правилно изпарителя няма да има втечняване на газта и ще замръзва,дефакто няма да ти работи изобщо колата.Относно парното,винаги в краката и на прозореца духа топло а по средата си духа както го нагласиш от средната конзола на парното на синьо/червено.Ако само от едната страна ти духа студено навсякъде а от другата топло в краката и на прозореца,значи имаш проблем с циркулационната помпа на парното и клапанчетата към нея.Има и вероятно да не ти е обезвъздушена добре охладителната система.Губи ли парнотп(топлото) в ниски обороти на празен ход?
Re: Газов инжекцион и грешка при изпарителя
Изпарителя се затопля винаги...при него циркулация има...с газта проблем няма
Въпроса е че на краката и на прозореца от шофьорската страна винаги духа горещо независимо на колко съм нагласил килматроника. Даже при пуснат климатик и 16 градуса на дисплея в краката ми и на прозореца духа топло. А от пасажерската страна духа студ
От средните духалки духа колкото му кажа от врътката 
Въпроса е такъв, че дали при тази схема както те са вързали изпарителя водата да заобикаля клапите и да бие байпас към радиатора на шофьорската страна
Въпроса е че на краката и на прозореца от шофьорската страна винаги духа горещо независимо на колко съм нагласил килматроника. Даже при пуснат климатик и 16 градуса на дисплея в краката ми и на прозореца духа топло. А от пасажерската страна духа студ


Въпроса е такъв, че дали при тази схема както те са вързали изпарителя водата да заобикаля клапите и да бие байпас към радиатора на шофьорската страна

- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
Re: Газов инжекцион и грешка при изпарителя
пич смени си клапанчетата на парното и ще си решиш проблема
Барай шишарката Минкеее ....
Re: Газов инжекцион и грешка при изпарителя
Пич...преди да сложат газовата нямах тоя проблем...карах я колата така над 3000км преди да сложа газовия инжекцион.
- im0tep
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 17.05.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: ше Е 39 520 98 г.
Re: Газов инжекцион и грешка при изпарителя
Sherman написа:Пич...преди да сложат газовата нямах тоя проблем...карах я колата така над 3000км преди да сложа газовия инжекцион.
Ми пич...като си сигурен тогава,че е от това,защо искаш други мнения??? Отиди при газаджиите да ти погледнат пак изпарителя ако мислиш,че е грешно вързан за охл. система.Но според мен ако го вържат грешно,колата изобщо няма да работи на газ
- Ilko Ivanov
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3688
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: F02 750iL
Re: Газов инжекцион и грешка при изпарителя
Гледайте само да не се стига до скандали 

Re: Газов инжекцион и грешка при изпарителя
Сандали нема да има...не сме тука да се караме...и да отида при газаджиите те нали се сещаш кво ще кажат...че изпарителя е вързан добре и да си сменя клапите...затва утре следобед съм се разбрал с едни други пичовци газаджии да я видят 
Пуснах я тая тема с идеята някой, който е в час с движението на водите, да каже как точно да се вържат маркучите.

Пуснах я тая тема с идеята някой, който е в час с движението на водите, да каже как точно да се вържат маркучите.
- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
Re: Газов инжекцион и грешка при изпарителя
сега обяснявам ти го с прости думи водата преди клапаните както и да вързана от където и да е прекарано за изпарителя трасето пак няма вариант да ти духа топло в купето единственото което има връзка с топло и студено на купето са клапаните на парното те са 2 единия да не затваря и се получава твоя случай ама ако искаш пообиколи газаджии лошо няма ...........
Барай шишарката Минкеее ....
Re: Газов инжекцион и грешка при изпарителя
А според тебе няма ли вариянт клапаните да затварят, а водата да минава байпасно покрай тях през изпарителя?
- NAPSTERS
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
Re: Газов инжекцион и грешка при изпарителя
Sherman написа:А според тебе няма ли вариянт клапаните да затварят, а водата да минава байпасно покрай тях през изпарителя?
това също е много възможна причина, изпарителя се явявя баипас на клапаните , и така винаги имаш цирколация на антифриз през радиатора на парното. а клапаните дори и да си работят коректно, нищо не се променя. огледаи хубаво начина на свързване на изпарителя и ако видиш нещо нередно се обърни към хората които са ти поставяли уредбата, които би трябвало да знаят какво правят или досега са слагали газови на жигули

Re: Газов инжекцион и грешка при изпарителя
NAPSTERS написа:Sherman написа:А според тебе няма ли вариянт клапаните да затварят, а водата да минава байпасно покрай тях през изпарителя?
това също е много възможна причина, изпарителя се явявя баипас на клапаните , и така винаги имаш цирколация на антифриз през радиатора на парното. а клапаните дори и да си работят коректно, нищо не се променя. огледаи хубаво начина на свързване на изпарителя и ако видиш нещо нередно се обърни към хората които са ти поставяли уредбата, които би трябвало да знаят какво правят или досега са слагали газови на жигули
точно това се опитвам да обясня на anzak...
досега не намирам време да разлгедам хубаво циркулацията на антифриза. Утре преди да я закарам на другите газаджии ще разгледам хубаво за какво иде реч

- jbankov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1346
- Регистриран на: 11.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e46 M54 '01
- im0tep
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 17.05.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: ше Е 39 520 98 г.
Re: Газов инжекцион и грешка при изпарителя
Sherman написа:Вече парното ми духа и студено
Е кажи как се оправи де,нека и на някой друг да помогне тая тема !!!
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани