Е34 Бензин не пали студена
Модератор: Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
Е34 Бензин не пали студена
Здравейте колеги,
ще имам нуждата от вашите опит и знания. Наскоро взех Е34 '88г. 2000 куб.см. бензин/газ. Още когато я взимах (зимата) много трудно запали студена (на бензин). Същия ден, тръгнах от София за Пазарджик с нея. Спрях по средата на пътя на една бензиностанция и още с пускането на свободна изгасна. След това, запалих много трудно, въпреки че беше топла. След посещение в сервиза ми смениха датчик за температурата, но това не реши проблема. Бившият собственик на автомобила ме посъветва да сменя моторчето за празния ход. Преди време той имал същия проблем и след почистване на моторчето нещата се оправяли. По моргите не можах да намеря подходящо моторче, затова го разглобих, за да го почистя. Имаше една изкривена четка (преди мен два пъти са го разглабяли да го чистят), която изправихме. След сглабяне замерихме съпротивлението -ок. Пробвахме го - отваря, затваря без никакви проблеми. Когато дам контакт моторчето вибрира (както го пише по книгите). При палене, го виждам как отваря. 100% съм сигурен, че проблема не е в него. Но нещата си продължават по старому. Сутрин пали след много въртене. След това, като я изгася веднага (без да я чакам да загрее) пали нормално. И така цял ден. Нека не ви заблуждава заглавието на темата - не пали студена. Случвало се е (дажи имам чувството, че е закономерно) два пъти вече, като спра на магистралата с нея, след това да пали много трудно. Не знам дали си въобразявам или наистина е така, но сякаш има някакъв пиниз при първото палене. Като завъртиш първия път, може да въртиш докато падне акумулатора и да не запали. Обаче, ако завъртиш известно време първия път, изгасиш и след това завъртиш повторно - след известни увещания запалва. Очаквам вашите съвети.
ПС: Винаги паля на бензин. Газта я изключвам като възможен проблем.
ще имам нуждата от вашите опит и знания. Наскоро взех Е34 '88г. 2000 куб.см. бензин/газ. Още когато я взимах (зимата) много трудно запали студена (на бензин). Същия ден, тръгнах от София за Пазарджик с нея. Спрях по средата на пътя на една бензиностанция и още с пускането на свободна изгасна. След това, запалих много трудно, въпреки че беше топла. След посещение в сервиза ми смениха датчик за температурата, но това не реши проблема. Бившият собственик на автомобила ме посъветва да сменя моторчето за празния ход. Преди време той имал същия проблем и след почистване на моторчето нещата се оправяли. По моргите не можах да намеря подходящо моторче, затова го разглобих, за да го почистя. Имаше една изкривена четка (преди мен два пъти са го разглабяли да го чистят), която изправихме. След сглабяне замерихме съпротивлението -ок. Пробвахме го - отваря, затваря без никакви проблеми. Когато дам контакт моторчето вибрира (както го пише по книгите). При палене, го виждам как отваря. 100% съм сигурен, че проблема не е в него. Но нещата си продължават по старому. Сутрин пали след много въртене. След това, като я изгася веднага (без да я чакам да загрее) пали нормално. И така цял ден. Нека не ви заблуждава заглавието на темата - не пали студена. Случвало се е (дажи имам чувството, че е закономерно) два пъти вече, като спра на магистралата с нея, след това да пали много трудно. Не знам дали си въобразявам или наистина е така, но сякаш има някакъв пиниз при първото палене. Като завъртиш първия път, може да въртиш докато падне акумулатора и да не запали. Обаче, ако завъртиш известно време първия път, изгасиш и след това завъртиш повторно - след известни увещания запалва. Очаквам вашите съвети.
ПС: Винаги паля на бензин. Газта я изключвам като възможен проблем.
- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Re: Е34 Бензин не пали студена
Никаква идея, само диагностиката ако покаже нещо.
- 6inline
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 137
- Регистриран на: 28.12.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Disco 300Tdi
Re: Е34 Бензин не пали студена
papanov написа:Здравейте колеги,
ще имам нуждата от вашите опит и знания. Наскоро взех Е34 '88г. 2000 куб.см. бензин/газ. Още когато я взимах (зимата) много трудно запали студена (на бензин). Същия ден, тръгнах от София за Пазарджик с нея. Спрях по средата на пътя на една бензиностанция и още с пускането на свободна изгасна. След това, запалих много трудно, въпреки че беше топла. След посещение в сервиза ми смениха датчик за температурата, но това не реши проблема. Бившият собственик на автомобила ме посъветва да сменя моторчето за празния ход. Преди време той имал същия проблем и след почистване на моторчето нещата се оправяли. По моргите не можах да намеря подходящо моторче, затова го разглобих, за да го почистя. Имаше една изкривена четка (преди мен два пъти са го разглабяли да го чистят), която изправихме. След сглабяне замерихме съпротивлението -ок. Пробвахме го - отваря, затваря без никакви проблеми. Когато дам контакт моторчето вибрира (както го пише по книгите). При палене, го виждам как отваря. 100% съм сигурен, че проблема не е в него. Но нещата си продължават по старому. Сутрин пали след много въртене. След това, като я изгася веднага (без да я чакам да загрее) пали нормално. И така цял ден. Нека не ви заблуждава заглавието на темата - не пали студена. Случвало се е (дажи имам чувството, че е закономерно) два пъти вече, като спра на магистралата с нея, след това да пали много трудно. Не знам дали си въобразявам или наистина е така, но сякаш има някакъв пиниз при първото палене. Като завъртиш първия път, може да въртиш докато падне акумулатора и да не запали. Обаче, ако завъртиш известно време първия път, изгасиш и след това завъртиш повторно - след известни увещания запалва. Очаквам вашите съвети.
ПС: Винаги паля на бензин. Газта я изключвам като възможен проблем.
Това са симптоми на заминала бензинова помпа.
'...engage your brain before difflocks...'
Re: Е34 Бензин не пали студена
Ники, диагностиката показа само изгорял температурен датчик (даже се съмнявам, че е бил изгорял). Лошото е, че я качиха на компютъра веднага след като пристигнах в сервиза, а тя тогава си пали. Не знам, ако я оставя да преспи в сервиза и я качат на диагностиката студена дали ще покаже нещо различно
Ако не успея да намеря проблема, ще пробвам и това.
6inline, ще проверя бензиновата помпа. Истина е, че от сервиза ми препоръчаха да се почисти, а аз реших, че просто си търсят мющерии.
Не знам доколко това има значение, но колата не беше карана дълго време, преди да я взема.
Благодаря за съветите.

6inline, ще проверя бензиновата помпа. Истина е, че от сервиза ми препоръчаха да се почисти, а аз реших, че просто си търсят мющерии.
Не знам доколко това има значение, но колата не беше карана дълго време, преди да я взема.
Благодаря за съветите.
- VINCHUN
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 169
- Регистриран на: 23.11.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е34
Re: Е34 Бензин не пали студена
И на мен ми се струва ,че е започнала да си отива бензиновата помпа или може би регулатора на налягането на горивото.
- gi4o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 171
- Регистриран на: 24.02.2010
- Местоположение: Хисар
- Пол: Мъж
- Кара: -ше Е34 525 м50
Re: Е34 Бензин не пали студена
ако е регулаторът, и не допуска да създаде достатъчно налягане, не би ли трябвало да няма достатъчно мощност...не разбрах да има такъв симптом. когато очакваш да запали много трудно и бавно, помоли като почваш да въртиш на стартер някой да ритне няколко пъти резервоара, където е бензиновата помпа...вероятността да тръгне веднага е голяма
...ако е така, значи сменяй докато е време, че ще те остави. ако не - диагностика!
...ако я караш на газ, а палиш винаги на бензин, виж си дюзите...

...ако я караш на газ, а палиш винаги на бензин, виж си дюзите...
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Е34 Бензин не пали студена
Е какво оправи ли се?
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Re: Е34 Бензин не пали студена
Zubcho, нямам време сега да се занимавам с нея. Стои на един паркинг до офиса. При първа възможност ще я сритам
Събота или неделя ще се пробвам да разглобя помпата и да я почистя. Ако не стане, отива пак в сервиза. Като имам някакъв резултат ще пиша.

Re: Е34 Бензин не пали студена

- shesticata
- Потребител
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: 13.12.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 м20b20 живата легенда
- Мечтае да кара: Е34m20b20
Re: Е34 Бензин не пали студена
според мен може да е регулатора за налягането ,а колкото до помпата това може да се провери, когато се извади маркуча на връщашото и в рамките на 30 сек. по време на стартиране трябва да изхвурли оттам около 500 мл. бензин ако това е така значи няма проблем с помпата
Re: Е34 Бензин не пали студена
Онзи ден я взех от сервиза. Казаха, че са чистили дюзите. Сякаш се е оправила. То вярно, че и времето се стопли доста, но сякаш наистина това е бил проблема. Ще видим. Звука на двигателя се е променил някак странно. Не е така равномерен както преди.
Преди месец смених почти всичко по ходовата част и след като я взех от сервиза пак нещо ми тропаше. Накарах ги тези сега, да я погледнат отново. Смениха ми задните биалетки, а уж бяха сменени. Тия от предния сервиз при монтажа разменили носачите.
Чудя се аз що стърже така при пълен ляв/десен и си мисля, че е защото сложих другите джанти, а то що било.
Нямам думи просто.



Преди месец смених почти всичко по ходовата част и след като я взех от сервиза пак нещо ми тропаше. Накарах ги тези сега, да я погледнат отново. Смениха ми задните биалетки, а уж бяха сменени. Тия от предния сервиз при монтажа разменили носачите.


12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани