и пааак масло...
Модератор: bum_bum
75 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
- юзър
-
Trevor Wilkinson написа:jamie написа:ДаВолф, ако се погрижиш с маслен радиатор да държиш маслото в по-ниски температури - ще откриеш че няма никакъв смисъл да използваш най-скъпи масла
Не е баш така. Мотула си е ужасно добро масло и почти без конкуренция. Какъв вискозитет се иска за БМВ двигателите при работна температура? 60 не е ли малко дебело? Какви температури стават че карате с 60?
Аз също ползвам изцяло Мотул - макар и не Льо Ман вариантите.
Засегнал съм друг аспект - за температурата на маслото (все пак ДаВолф се оплака че прекалено бързо става на вода).
- Trevor Wilkinson
- Потребител
-
- Мнения: 40
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: Southampton
jamie написа:Аз също ползвам изцяло Мотул - макар и не Льо Ман вариантите.
Засегнал съм друг аспект - за температурата на маслото (все пак ДаВолф се оплака че прекалено бързо става на вода).
Каза за най-скъпите масла, и не те разбрах какво си имал впредвид. При мене почти всичките Мотул 300в масла са на 1 цена.
- rtzankov
- Ценко изложбения
-
- Мнения: 3813
- Регистриран на: 26.11.2003
- Местоположение: Регистриран на: 26 Ное 2003 | Мнения: 1117
- Пол: Мъж
- Кара: дългия да си плати входа !!!
- Alex 320i Cabrio
- Храбрият Свинар
-
- Мнения: 1060
- Регистриран на: 4.02.2002
- Местоположение: London
- Детайли за колата: Porsche 911 GT3 CS, Porsche 928 GTS 5spd, Porsche 928 RSR, Porsche 944 Turbo Cup, BMW540iA Touring, BMW E46 M3 SMG, Golf 3 GTI 16v, BMW Z4M Coupe (sold), BMW E61 M5 Touring (stolen),
Луд,
Аз моята 320iS я карах с Мотул 15w50 - 5 поредни обиколки на Ринга без почивка, оборотите горе в супата (5000-8000) нон-стоп, а термометъра за маслото стои закован на 105 градуса. Перфектно масло - спирачките прегряват, диференциалът пари, а масления радиатор е леко топъл
Сега карам 928GT Мобил 1 15w50 'щото нямаше Мотул. Засега е добре. Другата 928-ца е с Кастрол 10w40 - ебати пикнята...
Прави ми впечатление, че колите които се карат на ръчка горят масло. Ма те така са направени. На Поршето фабрично му дават 1.5 литра разход на 1000км
Никой не говори за това, че маслото се разрежда с бензин при каране на ръчка. По "дебелите" изцяло синтетични масла (Мотул, Мобил, Силколен, Амсойл, Фухс) са проектирани да издържат на това разреждане...
Цените на Златков са меко казани дебели - по-скъпо е от Англия!!!
Аз моята 320iS я карах с Мотул 15w50 - 5 поредни обиколки на Ринга без почивка, оборотите горе в супата (5000-8000) нон-стоп, а термометъра за маслото стои закован на 105 градуса. Перфектно масло - спирачките прегряват, диференциалът пари, а масления радиатор е леко топъл

Сега карам 928GT Мобил 1 15w50 'щото нямаше Мотул. Засега е добре. Другата 928-ца е с Кастрол 10w40 - ебати пикнята...
Прави ми впечатление, че колите които се карат на ръчка горят масло. Ма те така са направени. На Поршето фабрично му дават 1.5 литра разход на 1000км

Никой не говори за това, че маслото се разрежда с бензин при каране на ръчка. По "дебелите" изцяло синтетични масла (Мотул, Мобил, Силколен, Амсойл, Фухс) са проектирани да издържат на това разреждане...
Цените на Златков са меко казани дебели - по-скъпо е от Англия!!!
Power is Nothing Without Insanity
75 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани