ъпгрейди по М42Б18 и компакт е36
Модератор: bum_bum
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- mitko_dd
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 305
- Регистриран на: 16.08.2009
- Местоположение: Кюстендил-София
- Пол: Мъж
- Кара: e30 m3
ъпгрейди по М42Б18 и компакт е36
преди две седмици смених мотора на компакта с ис-ков
мислех да не го пипам и да си го карам стоков
но се случи нещо
преди 3 дни смеша водата и маслото
мислех ,че е заминала гарнитурата на главата понеже видя зор 3 дни подред (гръмна 10 чифта гуми
) но се оказа ,че проблема е от гуменото уплатнение над водната помпа което беше се разяло от котлен камък (явно е била карана на вода преди) и от там при веригата
и от тук се започна:
като свалих главата паснахме клапаните и свалихме нагара ,разпилихме и полирахме смукателните и изпускателните канали на главата и всички стандарни неща - нови гумички гарнитура и тн
сега ще правим нови смукателни колектори съвсем скоро ще са на лице
предстои ми и смяна на съединител
всичко което направя ще показвам в темата
досега ъпгрейдите са:
спортно регулируемо окачване bilstein b14 pps
шпер които още не е качен
мотор м42
това което предстои
нови смукателни колектори
съединител
спирачки
попринцип има и замисал за турбо но засега все още е на заден план
сега ми трябват малко съвети относно съеднителя
мотора ми е с по-лекия маховик -9,5 кила
ще има ли разлика при олекотяването (3 кила ще са в случая) или не си заслужава средства
също и какъв съединител да си взема :
за керамичните знам ,че не е за кола която се кара всекидневно
чувал съм за някакви кевларени и за някакви "полу керамични" които са по-меки и при тях ги няма проблема при тръгването както при керамичния - може и да греша или да си взема някакав хубав феродов
помогнете
мислех да не го пипам и да си го карам стоков
но се случи нещо
преди 3 дни смеша водата и маслото
мислех ,че е заминала гарнитурата на главата понеже видя зор 3 дни подред (гръмна 10 чифта гуми

и от тук се започна:
като свалих главата паснахме клапаните и свалихме нагара ,разпилихме и полирахме смукателните и изпускателните канали на главата и всички стандарни неща - нови гумички гарнитура и тн
сега ще правим нови смукателни колектори съвсем скоро ще са на лице
предстои ми и смяна на съединител
всичко което направя ще показвам в темата
досега ъпгрейдите са:
спортно регулируемо окачване bilstein b14 pps
шпер които още не е качен
мотор м42
това което предстои
нови смукателни колектори
съединител
спирачки
попринцип има и замисал за турбо но засега все още е на заден план
сега ми трябват малко съвети относно съеднителя
мотора ми е с по-лекия маховик -9,5 кила
ще има ли разлика при олекотяването (3 кила ще са в случая) или не си заслужава средства
също и какъв съединител да си взема :
за керамичните знам ,че не е за кола която се кара всекидневно
чувал съм за някакви кевларени и за някакви "полу керамични" които са по-меки и при тях ги няма проблема при тръгването както при керамичния - може и да греша или да си взема някакав хубав феродов
помогнете
Re: ъпгрейди по М42Б18 и компакт е36
Колега, за съединител погледни тази тема viewtopic.php?f=62&t=131746&hilit=%D0%BE%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D0%BE%D1%82%D1%8F%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%B5+%D0%BC%D0%B0%D1%85%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D0%BA%D0%B0
Моят съвет е маховик и съединител от М20(като втория вариант от темата)
Какви смукателни колектори ще правиш?
Какви спирачки мислиш да ползваш?Колата ти не е ли била с барабани отзад?
Успех
Моят съвет е маховик и съединител от М20(като втория вариант от темата)

Какви смукателни колектори ще правиш?
Какви спирачки мислиш да ползваш?Колата ти не е ли била с барабани отзад?
Успех

- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
Re: ъпгрейди по М42Б18 и компакт е36
Nightmare написа:Моят съвет е маховик и съединител от М20(като втория вариант от темата)![]()
ако е от М20-ка да е 6.5 - килограмовия , за другия не си заслужава !
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
- mitko_dd
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 305
- Регистриран на: 16.08.2009
- Местоположение: Кюстендил-София
- Пол: Мъж
- Кара: e30 m3
Re: ъпгрейди по М42Б18 и компакт е36
ако ще е ,ще е 6,5 килограмовия
за колекторите още премислям
щото ако сложа турбото няма смисал да се занимавам
но иначе ще е нещо подобно

сега е на дневен ред 17-ките които ще са налице до няколко дни
за колекторите още премислям
щото ако сложа турбото няма смисал да се занимавам
но иначе ще е нещо подобно

сега е на дневен ред 17-ките които ще са налице до няколко дни
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
- mitko_dd
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 305
- Регистриран на: 16.08.2009
- Местоположение: Кюстендил-София
- Пол: Мъж
- Кара: e30 m3
Re: ъпгрейди по М42Б18 и компакт е36
мисля да го правя
но пак казвам няма да е точно това
това което мисля да направя е следното:
оригиналния колектор се реже на около 5-10 см от началото му ,с цел да се запазят отворите и захващането на дюзите
след като го срежа ще залепя правоъгълна алуминиева шина (ще ъаприлича на челото което се захваща към главата )
там вече ще се захваща новия колектор
ще го правя или от карбон или от стъклоплат като ще ползвам епоксидна смола която ползвам за карбоновите гърнета (издържа на 150 градуса ) макар ,че не там няма да загрее повече от 100 градуса
още не съм почнал
почна ли го обещавам повечко снимки
искам да питам дали смукателните колектори на м43б16 и тези на м42б18 са еднакви в началото зада ползвам за целта колекторите от стария мотор или да търся от м42б18
с този колектор мисля ,че ще "задиша" много по-добре мотора като се има в предви завоите на оригиналния и множеството малки шупли в халуниния в следствие на които се получава много завихряне на въздуха
но пак казвам няма да е точно това
това което мисля да направя е следното:
оригиналния колектор се реже на около 5-10 см от началото му ,с цел да се запазят отворите и захващането на дюзите
след като го срежа ще залепя правоъгълна алуминиева шина (ще ъаприлича на челото което се захваща към главата )
там вече ще се захваща новия колектор
ще го правя или от карбон или от стъклоплат като ще ползвам епоксидна смола която ползвам за карбоновите гърнета (издържа на 150 градуса ) макар ,че не там няма да загрее повече от 100 градуса
още не съм почнал
почна ли го обещавам повечко снимки
искам да питам дали смукателните колектори на м43б16 и тези на м42б18 са еднакви в началото зада ползвам за целта колекторите от стария мотор или да търся от м42б18
с този колектор мисля ,че ще "задиша" много по-добре мотора като се има в предви завоите на оригиналния и множеството малки шупли в халуниния в следствие на които се получава много завихряне на въздуха
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: ъпгрейди по М42Б18 и компакт е36
Само си мислиш. Мен ако питаш не пипай оригиналния колектор, ако не знаеш какво правиш, само ще влошиш нещата. Има изисквания за форма, обем, дължина, разположение на рънърите и пленума, ъгъл, разтояние, положение на инжекторите, начин на захват и т.н и т.н.
- mitko_dd
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 305
- Регистриран на: 16.08.2009
- Местоположение: Кюстендил-София
- Пол: Мъж
- Кара: e30 m3
Re: ъпгрейди по М42Б18 и компакт е36
аз затова искам да запазя оригуналния колектор до там кадето се захващат дюзите
и съм намерил подробни данни на този колектор
нищо няма да ми коства да пробвам
аз няма да си развалям оригиналния колектор
затова питах за колекторите от м43 дали са с еднакво захващане към главата
ако не стане не стане здраве да е
и съм намерил подробни данни на този колектор
нищо няма да ми коства да пробвам
аз няма да си развалям оригиналния колектор
затова питах за колекторите от м43 дали са с еднакво захващане към главата
ако не стане не стане здраве да е
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: ъпгрейди по М42Б18 и компакт е36
Дюзите са само една част. Дължината на рънърите определя кога ти е пика на въртящия момент, обема на пленума е важен, мястото от където постъпва въздуха също, формата на рънърите, където влизат в пленума. Не случайно колектора, който си показал на снимката струва близо 2к долара 

- mitko_dd
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 305
- Регистриран на: 16.08.2009
- Местоположение: Кюстендил-София
- Пол: Мъж
- Кара: e30 m3
Re: ъпгрейди по М42Б18 и компакт е36
бум бум съгласен съм с теб
пак казвам просто искам да опитам няма да изгубя нищо
просто малко заигравка
пак казвам просто искам да опитам няма да изгубя нищо
просто малко заигравка
- mitko_dd
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 305
- Регистриран на: 16.08.2009
- Местоположение: Кюстендил-София
- Пол: Мъж
- Кара: e30 m3
Re: ъпгрейди по М42Б18 и компакт е36
и в краина сметка еднакви ли са са в началото(от захващането към главата до стоиката за дюзите) смукателните колектори на м42б16 и м43б18
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
Re: ъпгрейди по М42Б18 и компакт е36
тоя колектор е от с14ка



С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: ъпгрейди по М42Б18 и компакт е36
От С14 нали става на ис- ка или бъркам? А от 16-ка на 18- ка май няма да пасне ама като ги имаш и двата най-добре пробвай.
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
Re: ъпгрейди по М42Б18 и компакт е36
дроселите не са плъг енд плей,като при модификация на м50 с дросели от с50

С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- ясен николов
- ентусиаст
-
- Мнения: 822
- Регистриран на: 18.01.2009
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: само бмв та
- Детайли за колата: много бърза
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани