колко струва присаждане на двигател????
Модератор: Технически модератори
48 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
- bobeca111
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 234
- Регистриран на: 2.04.2010
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Lincoln Navigator 5.4 w210 E320
- Мечтае да кара: пак Е38
колко струва присаждане на двигател????
Агенти някол правил ли е тая схема.В случея става дума за Е34 с М50Б20,и мисълта ми е колко излиза труда,какво точно се сменя освен мотора,колко горе долу струва читав М50Б25 или по голям....и накрая струва ли си цялата галимация? Ей това ми е питането!Ще се радвам да обменят мнение хора запознати с тази интервенция...или сблъсквали се с нея! Мерси.
- Нено Б.
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 130
- Регистриран на: 7.01.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Омега А '86; E53 3.0d '06
Re: колко струва присаждане на двигател????
На мен ми взеха 700 лв за труд-смяна матор, ск.кутия, кардан, диф...спирачки, окачване.
Съветвам те да разпиташ някой, който е в час да ти каже дали става само да сложиш мотора и всичко назад да пасне, щото и аз взех само мотор и после търчах за части, дето не съм и предполагал, че няма да паснат.
Твоята кутия пасва ли на б25 мотора(предполагам, че б25 има по-голям съединител и маховик, оттам и по-голям кожух на самата кутия). Ако смениш и кутията, дали караданът ти не е по-тънък от на б25...може и да не е с толкова дупки. Оттам и дифа...
Виж дали тампоните на двигателя на б25 са на същото място и дали ще стане с твоето магаре, може да иска творене.
Ще иска друга бензинова помпа, по-голям радиатор(предполагам) и поне предните пружини на б25 за по-тежкия матор. Спирачките също ги смени...а виж и дали виското на б25 не е по-голямо.
Виж дали съединителите са на един принцип, в смисъл на мен стария ми беше с жило, а на новият е хидравличен.
Ако се стигне до смяна на ск.кутия,ще иска и километраж от б25, ако искаш да ти показва точно оборотите.
Ако смениш диф, полуоските му може да са по-дебели и да не влизат в чашките на главините, ще ти трябват и задни главини от б25.
Компютър, генерация и изпускателен колектор задължително.
За такива работи ти казвам да разбереш на първо време.
Съветвам те да разпиташ някой, който е в час да ти каже дали става само да сложиш мотора и всичко назад да пасне, щото и аз взех само мотор и после търчах за части, дето не съм и предполагал, че няма да паснат.
Твоята кутия пасва ли на б25 мотора(предполагам, че б25 има по-голям съединител и маховик, оттам и по-голям кожух на самата кутия). Ако смениш и кутията, дали караданът ти не е по-тънък от на б25...може и да не е с толкова дупки. Оттам и дифа...
Виж дали тампоните на двигателя на б25 са на същото място и дали ще стане с твоето магаре, може да иска творене.
Ще иска друга бензинова помпа, по-голям радиатор(предполагам) и поне предните пружини на б25 за по-тежкия матор. Спирачките също ги смени...а виж и дали виското на б25 не е по-голямо.
Виж дали съединителите са на един принцип, в смисъл на мен стария ми беше с жило, а на новият е хидравличен.
Ако се стигне до смяна на ск.кутия,ще иска и километраж от б25, ако искаш да ти показва точно оборотите.
Ако смениш диф, полуоските му може да са по-дебели и да не влизат в чашките на главините, ще ти трябват и задни главини от б25.
Компютър, генерация и изпускателен колектор задължително.
За такива работи ти казвам да разбереш на първо време.
rwd фен
- bobeca111
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 234
- Регистриран на: 2.04.2010
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Lincoln Navigator 5.4 w210 E320
- Мечтае да кара: пак Е38
Re: колко струва присаждане на двигател????
благодаря брат.....изключително изчерпателен!!!Оказва се ,че точно както си мислех икак няма да лесно.Ти какъв мотор и сложи на твоята.и колко ти излязоха Всичките части като дръпнеш чертата?
- LiTtLeRoCk
- СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
-
- Мнения: 5434
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е38 740IL
Re: колко струва присаждане на двигател????
Нено Б. написа:На мен ми взеха 700 лв за труд-смяна матор, ск.кутия, кардан, диф...спирачки, окачване.
Съветвам те да разпиташ някой, който е в час да ти каже дали става само да сложиш мотора и всичко назад да пасне, щото и аз взех само мотор и после търчах за части, дето не съм и предполагал, че няма да паснат.
Твоята кутия пасва ли на б25 мотора(предполагам, че б25 има по-голям съединител и маховик, оттам и по-голям кожух на самата кутия). Ако смениш и кутията, дали караданът ти не е по-тънък от на б25...може и да не е с толкова дупки. Оттам и дифа...
Виж дали тампоните на двигателя на б25 са на същото място и дали ще стане с твоето магаре, може да иска творене.
Ще иска друга бензинова помпа, по-голям радиатор(предполагам) и поне предните пружини на б25 за по-тежкия матор. Спирачките също ги смени...а виж и дали виското на б25 не е по-голямо.
Виж дали съединителите са на един принцип, в смисъл на мен стария ми беше с жило, а на новият е хидравличен.
Ако се стигне до смяна на ск.кутия,ще иска и километраж от б25, ако искаш да ти показва точно оборотите.
Ако смениш диф, полуоските му може да са по-дебели и да не влизат в чашките на главините, ще ти трябват и задни главини от б25.
Компютър, генерация и изпускателен колектор задължително.
За такива работи ти казвам да разбереш на първо време.
Кой съединител е с жило?
Обяснявам ти така твоята кутия става,маховика със съединителя също,ако си с бош инсталация и мотора който ще слагаш също е с бош инсталация,инсталацията няма нужда да се сменя,естествено ползваш компа и дебитомера от 25цата,генерацията на 25цата,двигателя си влиза като у тях без никакви проблеми.Не е задължително да сменяш кутия,кардан и диф,че и табло.
- bobeca111
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 234
- Регистриран на: 2.04.2010
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Lincoln Navigator 5.4 w210 E320
- Мечтае да кара: пак Е38
Re: колко струва присаждане на двигател????
Това вече е по-обнадеждаващо 

- BULL3T
- ентусиаст
-
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 29.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
- Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R
Re: колко струва присаждане на двигател????
Първо дали си струва е много относителен въпрос. Моя случай е следния. Имам м20б25 който е гробница. Върви колкото м20б20 аз се чудех с месеци какво да правя и какъв двг да сложа на негово място. Исках м30б35 но цената му не малка и главоболията по слагането не знам какви са. За това тука наскоро бай стоян ми намери една цяла е32ка 730 за 700 лв колата разбира се не прилича на нищо двгто не пали и сигурно е същата гробница като мойта,но поне има повече потенциал. За това аз си взех 730ката и сега ще правя двгто.Следкато го направя ще го сложа на мойта кола. Въпроса при мен е с много лесен отговор скоростите и всичко назад ми пасва.Демек трябва само да сменя някакъв датчик на дебитомера,щото 7мака е със автомат! И тогава слагам двгто на мойте скорости и всичко останало.
През 'сичките тия месеци през които търсех подходящ двг ми стана ясно едно. С донор излиза най-лесно и най-безболезнено,защото каквото ти трябва го взимаш от другата кола. Без донор е много трудно ,защото трябва да се тръсят един милион части. Но мерак и пари имаш ли ще стане работата. Също така недей се доверява на некфи никфи майстори! Трябва да е майстор който го е правил преди,а не някакъв дето ще се учи на твоята кола! Моя съвет е да отидеш при Кольо "архитекта".Аз съм много доволен от него и той ще прави моята трансплантация. От както го познавам поне 3 пъти е свалял и качвал м50б25 от кола а също така има и много опит със другите м50тки! За мен той е човека.Ако искаш ще ти дам телефон и ти ще се свържеш с него той ще ти каже цена и какво може да се очаква.
През 'сичките тия месеци през които търсех подходящ двг ми стана ясно едно. С донор излиза най-лесно и най-безболезнено,защото каквото ти трябва го взимаш от другата кола. Без донор е много трудно ,защото трябва да се тръсят един милион части. Но мерак и пари имаш ли ще стане работата. Също така недей се доверява на некфи никфи майстори! Трябва да е майстор който го е правил преди,а не някакъв дето ще се учи на твоята кола! Моя съвет е да отидеш при Кольо "архитекта".Аз съм много доволен от него и той ще прави моята трансплантация. От както го познавам поне 3 пъти е свалял и качвал м50б25 от кола а също така има и много опит със другите м50тки! За мен той е човека.Ако искаш ще ти дам телефон и ти ще се свържеш с него той ще ти каже цена и какво може да се очаква.

"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"
Re: колко струва присаждане на двигател????
Абе само между другото - как преди няколко теми един пиклив мотор не можете да запалите, а след няколко теми, започвате да давате препоръки за читав майстор? Не, че плюя по Архитекта (даже и не го познавам, може да е свястно момче) просто ми е интересно? Лично аз мога да направя оценка на някой на работата, ако и аз мога да я свърша същата. Ама така, хем не мога и си нямам понятие от цялата работа, хем да кажа, че е супер?
Пък и тоя В25, файда не е кой знае колко голяма от него, ако се кара само градско. Дали В20 или В25 разход и вървене при градско каране не са кой знае колко различни. Файдата идва ако се кара през повечето време на магистрала, там се усеща разлика.

Пък и тоя В25, файда не е кой знае колко голяма от него, ако се кара само градско. Дали В20 или В25 разход и вървене при градско каране не са кой знае колко различни. Файдата идва ако се кара през повечето време на магистрала, там се усеща разлика.
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: колко струва присаждане на двигател????
@2bar написа:Абе само между другото - как преди няколко теми един пиклив мотор не можете да запалите, а след няколко теми, започвате да давате препоръки за читав майстор? Не, че плюя по Архитекта (даже и не го познавам, може да е свястно момче) просто ми е интересно? Лично аз мога да направя оценка на някой на работата, ако и аз мога да я свърша същата. Ама така, хем не мога и си нямам понятие от цялата работа, хем да кажа, че е супер?![]()
Пък и тоя В25, файда не е кой знае колко голяма от него, ако се кара само градско. Дали В20 или В25 разход и вървене при градско каране не са кой знае колко различни. Файдата идва ако се кара през повечето време на магистрала, там се усеща разлика.
Точно на градско където постоянно потеглям и изпреварвам ми трябва В25.


За Архитекта само хубави работи-изпипва ги нещата,ако нещо не може или не знае ти казва-бях говорил с него за подобна трансплантация преди няколко месеца и ми каза ,че двигателя механично ще го смени ,но не е убеден дали ще се справи с електрониката -аз искам да си оставя автоматика.
Re: колко струва присаждане на двигател????
Нали не сравняваме М20В25 и М50В20?
Не знам, как ги карате тези коли, лично аз при нормално градско каране повече от 3500 об/мин я мина, я не. До към 3000 об/мин и двата мотора М50В20 и М50В25 се държат по един начин - леко мудни. Развъртат се леко, но до към 3000 об/мин не се усеща да "теглят". Самото "теглене" започва след 3000 об/мин. На магистрала усещам липсата на мощност, когато от 140 км/ч трябва да ускорявам и ме мързи да слезна на 4 та. Да не говорим, че пък ако слезна мотора е доста шумен и се усеща, че му се взима акъла.
Както и да е. Да не съм съвсем
Минаването от М50В20 към М50В25 протича съвсем леко - може да се смени само мотора (кутия, суединител и т.н. си остават). Недостатък или предимство (зависи, кой как го гледа, е че мотора започва да работи в други режими заради пред. числа и сътоветно разхода на бензин е друг.
Комп. задължително се сменят (кабели също, освен ако не се преправят), защото единия е на Сименс, другият на Бош. Датчиците за темп. на таблото също се сменят, защото имат различни характеристики. Ако се сменя само мотора повече от 4 часа работа не е. Всеки сам да си прави сметка, колко струва. Освен всичко и генерацията също се сменя.
Не знам, как ги карате тези коли, лично аз при нормално градско каране повече от 3500 об/мин я мина, я не. До към 3000 об/мин и двата мотора М50В20 и М50В25 се държат по един начин - леко мудни. Развъртат се леко, но до към 3000 об/мин не се усеща да "теглят". Самото "теглене" започва след 3000 об/мин. На магистрала усещам липсата на мощност, когато от 140 км/ч трябва да ускорявам и ме мързи да слезна на 4 та. Да не говорим, че пък ако слезна мотора е доста шумен и се усеща, че му се взима акъла.
Както и да е. Да не съм съвсем

Минаването от М50В20 към М50В25 протича съвсем леко - може да се смени само мотора (кутия, суединител и т.н. си остават). Недостатък или предимство (зависи, кой как го гледа, е че мотора започва да работи в други режими заради пред. числа и сътоветно разхода на бензин е друг.
Комп. задължително се сменят (кабели също, освен ако не се преправят), защото единия е на Сименс, другият на Бош. Датчиците за темп. на таблото също се сменят, защото имат различни характеристики. Ако се сменя само мотора повече от 4 часа работа не е. Всеки сам да си прави сметка, колко струва. Освен всичко и генерацията също се сменя.
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: колко струва присаждане на двигател????
До към 3000 об/мин и двата мотора М50В20 и М50В25 се държат по един начин - леко мудни.
Леко мудни или еднакво мудни-отговора е важен за да знам дали да влизам и аз в това приключение или да мисля за друг двигател като В35,но все пак Nm на В20 и В25 са доста различни и би трябвало да има осезателна разлика.

- bobeca111
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 234
- Регистриран на: 2.04.2010
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Lincoln Navigator 5.4 w210 E320
- Мечтае да кара: пак Е38
Re: колко струва присаждане на двигател????
Оф като чета мненията тук...честно казано съм леко на кантар.В смисъл дали си струва да е Б25,или като ще се почва да сложи нещо наистина по сериозно.Има бая гнилоци от Англия,направо цяла да се вземе и газ!Но пък гледам доста отвас са се замисляли да правят трансплантация....така че всичко коедто се изпише по темата ще е от полза.
Между другото съм от Варна...така че ако препоръчвате майстори по възможност да са от там.Като цяло Е34ката е много добра машина.Лично съм доволен....само и трябва нещо по големичко под капака(разбираемо защо).Имал съм Е36 325 купе,там нещата са други..за това мамка му се чудя на тия кила струва ли си Б25.Верно по лесно ще стане...но пук все си мисля че иска по големо животно!!!!
Между другото съм от Варна...така че ако препоръчвате майстори по възможност да са от там.Като цяло Е34ката е много добра машина.Лично съм доволен....само и трябва нещо по големичко под капака(разбираемо защо).Имал съм Е36 325 купе,там нещата са други..за това мамка му се чудя на тия кила струва ли си Б25.Верно по лесно ще стане...но пук все си мисля че иска по големо животно!!!!
- BULL3T
- ентусиаст
-
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 29.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
- Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R
Re: колко струва присаждане на двигател????
@2bar написа:Абе само между другото - как преди няколко теми един пиклив мотор не можете да запалите, а след няколко теми, започвате да давате препоръки за читав майстор? Не, че плюя по Архитекта (даже и не го познавам, може да е свястно момче) просто ми е интересно? Лично аз мога да направя оценка на някой на работата, ако и аз мога да я свърша същата. Ама така, хем не мога и си нямам понятие от цялата работа, хем да кажа, че е супер?![]()
Пък и тоя В25, файда не е кой знае колко голяма от него, ако се кара само градско. Дали В20 или В25 разход и вървене при градско каране не са кой знае колко различни. Файдата идва ако се кара през повечето време на магистрала, там се усеща разлика.
Господин 2бар! Ако обичаш ми кажи каква е причината за леееекинкото ти заяждане?!
п.п. Искам само да ти кажа,че правихме пред около 6 месеца отчаяни опити да запалим моята м20 и нищо не стана. Закарах я на архитекта и колата работи без проблеми от тогава! Файда има много голяма от б25 било то на градско или не! А давам съвети защото вече няколко месеца си блъскам главата с темата "смяна на двг" и прочетох и рапитах доста за да мога да дам съвет. Така че моля те отговори ми на въпроса по-горе ако обичаш!

"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"
Re: колко струва присаждане на двигател????
Не се заяждам, нито искам да те обиждам, само зададох въпрос.
Просто М20 не е някакво чудо на техниката и диагностиката му при един такъв лек случай като твоят - не пали, трае макс. 30 мин. След като не си успял да се справиш, значи просто това не е за теб и си отишъл, както и всички правят на майстор. Просто се опитвам да кажа, че трудно би могъл да дадеш оценка на свършената работа (респ. дали майстора е бил супер или не) от гледна точка на това дали проблемът е бил сложен за намиране, отстраняване, защо се е появил и дали евентуално ще има последици и за други агрегати. Като клиент единствено можеш да дадеш оценка на това, дали колата е станала бързо и дали ремонта е бил скъп. Като скъп не означава дали на теб ти се е видяло скъпо, а дали е било по - скъпо или по - евтино от това, което нормално се плаща.
Каква е файдата от по - голям мотор....няма смисъл да обсъждаме. Всеки си решава сам за себе си. При положение, че повечето време от карането стоиш в задръсване и мотора работи в най - неблагоприятният режим - празен ход, съвсем простата и идеализира сметка е следната - двата мотора работят с ламбда 1 => по - големият мотор съответно се нуждае от повече бензин.
@zvetiko,
почти еднакво мудни. Каква е файдата да се върнеш с около 30 г. назад? И да се започне с другите проблеми - развиващи се винтове на маслената помпа, износващи се разп. валове, чупещи се кобилици?
Просто М20 не е някакво чудо на техниката и диагностиката му при един такъв лек случай като твоят - не пали, трае макс. 30 мин. След като не си успял да се справиш, значи просто това не е за теб и си отишъл, както и всички правят на майстор. Просто се опитвам да кажа, че трудно би могъл да дадеш оценка на свършената работа (респ. дали майстора е бил супер или не) от гледна точка на това дали проблемът е бил сложен за намиране, отстраняване, защо се е появил и дали евентуално ще има последици и за други агрегати. Като клиент единствено можеш да дадеш оценка на това, дали колата е станала бързо и дали ремонта е бил скъп. Като скъп не означава дали на теб ти се е видяло скъпо, а дали е било по - скъпо или по - евтино от това, което нормално се плаща.
Каква е файдата от по - голям мотор....няма смисъл да обсъждаме. Всеки си решава сам за себе си. При положение, че повечето време от карането стоиш в задръсване и мотора работи в най - неблагоприятният режим - празен ход, съвсем простата и идеализира сметка е следната - двата мотора работят с ламбда 1 => по - големият мотор съответно се нуждае от повече бензин.
@zvetiko,
почти еднакво мудни. Каква е файдата да се върнеш с около 30 г. назад? И да се започне с другите проблеми - развиващи се винтове на маслената помпа, износващи се разп. валове, чупещи се кобилици?
- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: колко струва присаждане на двигател????
Тая работа си я правиш сам, ако не можеш си купи кола с мотора който искаш особено ако сменяш концепцията м20->м30->м50->м60 или70.
Днес пак ходих да прибирам една с трансплантация от именит майстор

Днес пак ходих да прибирам една с трансплантация от именит майстор



- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Re: колко струва присаждане на двигател????
BULL3T написа:Първо дали си струва е много относителен въпрос. Моя случай е следния. Имам м20б25 който е гробница. Върви колкото м20б20 аз се чудех с месеци какво да правя и какъв двг да сложа на негово място. Исках м30б35 но цената му не малка и главоболията по слагането не знам какви са. За това тука наскоро бай стоян ми намери една цяла е32ка 730 за 700 лв колата разбира се не прилича на нищо двгто не пали и сигурно е същата гробница като мойта,но поне има повече потенциал. За това аз си взех 730ката и сега ще правя двгто.Следкато го направя ще го сложа на мойта кола. Въпроса при мен е с много лесен отговор скоростите и всичко назад ми пасва.Демек трябва само да сменя някакъв датчик на дебитомера,щото 7мака е със автомат! И тогава слагам двгто на мойте скорости и всичко останало.
През 'сичките тия месеци през които търсех подходящ двг ми стана ясно едно. С донор излиза най-лесно и най-безболезнено,защото каквото ти трябва го взимаш от другата кола. Без донор е много трудно ,защото трябва да се тръсят един милион части. Но мерак и пари имаш ли ще стане работата. Също така недей се доверява на некфи никфи майстори! Трябва да е майстор който го е правил преди,а не някакъв дето ще се учи на твоята кола! Моя съвет е да отидеш при Кольо "архитекта".Аз съм много доволен от него и той ще прави моята трансплантация. От както го познавам поне 3 пъти е свалял и качвал м50б25 от кола а също така има и много опит със другите м50тки! За мен той е човека.Ако искаш ще ти дам телефон и ти ще се свържеш с него той ще ти каже цена и какво може да се очаква.
само че кутията ти няма да пасне на м30,трябва да търсиш маховик и съединител също

48 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани