защо така пише в книжката на БМВ

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2523
Регистриран на: 21.11.2004
Местоположение: Sofiq

защо така пише в книжката на БМВ

Мнение от BAYRON » 30 Сеп 2005, 19:18

Значи чета и всеки път като тръгна да им вярвам и си мисля че не е така ;)
Цитирам: По-добре е да тръгнете веднагас умерени обороти от колокото да подгрявате дригателя на място......................???????????????????????????
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 312
Регистриран на: 29.05.2003

Мнение от deliveryman » 30 Сеп 2005, 19:23

заради екологията...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2523
Регистриран на: 21.11.2004
Местоположение: Sofiq

Мнение от BAYRON » 30 Сеп 2005, 19:33

ако е само за това няма повече да ги слушам
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1041
Регистриран на: 15.08.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Citroen Xsara 05' и X9 500cc
Мечтае да кара: нещо с турбо
Детайли за колата: телефон

Мнение от Turboman » 30 Сеп 2005, 19:38

Палиш и караш,това да не ти е дядо ти москвича та да подгряваш преди да караш

ентусиаст
Аватар
Мнения: 870
Регистриран на: 14.01.2004

Мнение от vlad0 » 30 Сеп 2005, 19:54

ами обяснявано е из форума, та значи, то не е точно екология, а защото в началото се отделят най-вредните емисии, но не само за околната среда, ами и за двигателя ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 756
Регистриран на: 11.11.2004
Местоположение: София

Мнение от kam_tod » 30 Сеп 2005, 20:06

каквото ще да пише, винаги е по-добре да изчакаш на място да загрее баварчо и тогава да тръгваш. предполагам (само), че са искали да кажат, че не е голем яд ако тръгнеш и без да чакаш, щото двигателите им са най-убави. така например се пукат глави, като я изюриш дзверски преди да е загрела и малко дори... то има и малко реклама у тия книжки. ама сега като помисля, може и заради компа да е, за да може да изчете адекватно датчиците, при различните състояния на двигателя, може да си праи и некъв селф тест или тест на датчиците при различна температура и натоварване, знам ли? ? ?
Тунинго мъ кефи и изпълва душата ми с тиха радост, умиление и неизкореним апломб!
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com

бай печатар
Аватар
Мнения: 2207
Регистриран на: 26.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34 525tds-A
Мечтае да кара: Е38 728i

Мнение от NeoPrint » 30 Сеп 2005, 21:29

Не бих разсъждавал толкова,щом са го написали гномовете от Мюнхен значи има защо. Едвали са по-тъпи от нас,нали? ;) Ако не им вярвате защо карате БМВ ;)
Сега по-сериозно, колата загрява по-бързо и масло се качва веднага навсякъде ако почти веднага потеглите след старта. Естествено само нееееежно галене докато загрее. Мое си мнение.

...и то хидравличен :)
Аватар
Мнения: 3314
Регистриран на: 1.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: джата
Мечтае да кара: на Ринга
Детайли за колата: Двете 2и2ки

Мнение от krika » 01 Окт 2005, 3:13

И аз така мисля (но не ми се отдава често :!: ) че е най-добре :arrow: паля, слаам кастфона и патеглям :D

АЗ СЪМ ТОЛЕРИРАН :)
Аватар
Мнения: 6034
Регистриран на: 15.09.2003
Местоположение: БИАД. Снощи най-културно си излизах от там и някой ме настъпи по ръката
Пол: Мъж
Кара: E53 Х5 3.0d
Мечтае да кара: по пътища без дупки

Мнение от X-citer » 01 Окт 2005, 3:51

Паля, дърпам една половика, пия 1/2 Джеймсън, тегла една дълга на вси1ки и съм аз!
Изображение

главен сектант :)
Аватар
Мнения: 2511
Регистриран на: 3.01.2004
Местоположение: Лондон
Пол: Мъж
Кара: E36 325i
Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета

Мнение от WeiSTD » 01 Окт 2005, 9:48

Докат ми се дигне антената за радиото, вече съм на светофара.

Първо защото тука температурите никога не стигат некви минуси да се стегне маслото, второ защото не ми се чака, и трето защото съм сигурен че са го изчислили и че ако я карам лекичко преди да е загряла нищо няма да и стане лошо.
БИАД Авто-Пазар Тийм

You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 01 Окт 2005, 11:04

обсъждано...
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... c&start=11 ;)
Колата много бавно загрява когато работи на празни обороти, особено пък зимата е в пъти повече...
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 01 Окт 2005, 12:41

Това е вярно - на место може да чакаш 15 мин на празен ход да работи двигателя и пак няма да е стигнал нормалната температура!
Като я подкараш и караш лекично на няма и 5-тата минута и вече е загрял до нормална температура ;)
Замисляли ли сте се кое по хубаво: Да работи двигателя 15 мин студен или да работи 5 мин :idea:
Като имате в предвид че всеки двигател има нормална работна температура на охладителната течност и тя е около 90 градуса за бензиновите двигатели, то освен нормална работна температура на охладителната течност и маслото има такава работна температура и всеки един от частите на двигателя като колянов вал, лагери, бутала, сегменти, бутални болтове, разпределителен вал, повдигачи и всичко каквото може да се сетите :idea: :arrow: изчислени са да работят в нормална работна температура която за някой части е доста висока та мисълта ми е че когато всеки един от тея възли не е в нормалната си работна температура това не е благопроятен режим на работа и предизвиква износване и т.н.
Най малкото което е двигателят ви работи на място при ниски обороти и се маже със масло което не е достигнало нормалната си работна температура и не си върши работата пълноценно от което страда двигателя ви :idea: :roll: следователно и вие ;)

Това разбира се не може да се каже че е пагубно но с течение на времето си оказва влиянието :roll:

Същото нещо важи и за "ръчкането" на студен двигател - крайно нежелателно :idea:

Дилян Пенчев
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 01 Окт 2005, 12:42

you are the man :)
добре написано
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook