Добре заварили колеги.

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 110
Регистриран на: 29.08.2009
Пол: Мъж

Re: Добре заварили колеги.

Мнение от godziliaz » 07 Апр 2010, 8:52

Вуистина воскресе!
Сега съм се наточил на малко още по големия мотор 3.5 или 4.4, но ще трябва още малко лев да посъбера :mhihi: и разбира се надявам се и аз да съм по събрал вече малко акъл, но наистина най важното е, че сме живи и здрави! Драсни един отговор кво е показала диагностиката.

Потребител
Аватар
Мнения: 31
Регистриран на: 15.03.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е34 520i 24V
Мечтае да кара: същото
Детайли за колата: В перфектно състояние, всичко оригинално и без тунинг, както го е измислил германеца.

Re: Добре заварили колеги.

Мнение от Dragostiny » 07 Апр 2010, 10:31

Диагностиката нищо не показа но @2bar се оказа прав. Ясен веднага хвана проблема - от 6 бобини 5 са много зле, лулуте също. Нали нямам опит и въобще не съм ги забелязал докато сменях свещите, майстор е трябвало да погледне. Идната седмица ще се сменят. За всеки случай ми почисти моторчето и замени 2-те най заминали лули с нови да закърпим положението до тогава.

godziliaz стискам палци за новия кораб, обаче със всичко се свиква дори с тези мощни мотори. Досега съм скачал от италиански бегачки на дръгели, джипове и други квалитетни или не автомобили и опитът ми е, че за месец - два здраво каране се свиква и с кола и с мощност. Така че карай с удоволствие дори да не е с голям мотор.

Поздрави.
Изображение

Here's my key philosophy. A freak like me just needs infinity

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1786
Регистриран на: 13.03.2006
Местоположение: София Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: E34TDS , CL 500, Е65

Re: Добре заварили колеги.

Мнение от klintan66 » 10 Апр 2010, 8:22

Хората тепърва купуват Е34 .... Класика !
20 годишни коли в отлично здраве .

Честито ,колега ! Отличен избор !
Хора, които много говорят, и не ви става ясно от първото изречение какво искат да кажат, обикновено искат пари, искат да ви излъжат или поне да ви заблудят !

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 225
Регистриран на: 29.10.2009
Местоположение: Stara Zagora
Пол: Мъж
Кара: E34 520i

Re: Добре заварили колеги.

Мнение от Shishmanov » 10 Апр 2010, 16:48

Колега, как устанихте че 5 от бобините не стават?

Потребител
Аватар
Мнения: 31
Регистриран на: 15.03.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е34 520i 24V
Мечтае да кара: същото
Детайли за колата: В перфектно състояние, всичко оригинално и без тунинг, както го е измислил германеца.

Re: Добре заварили колеги.

Мнение от Dragostiny » 10 Апр 2010, 23:17

Shishmanov написа:Колега, как устанихте че 5 от бобините не стават?

След почистване от прахта се вижда с просто око къде имат пукнатини, и белия "нагар" получил се от пробивите. Това не го установих аз а ми беше показано в сервиза.
Изображение

Here's my key philosophy. A freak like me just needs infinity

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 394
Регистриран на: 20.02.2010
Местоположение: с. Казичене
Кара: c220 diesel
Мечтае да кара: e30 m50b25

Re: Добре заварили колеги.

Мнение от brankovv » 15 Апр 2010, 14:03

Dragostiny написа:
Shishmanov написа:Колега, как устанихте че 5 от бобините не стават?

След почистване от прахта се вижда с просто око къде имат пукнатини, и белия "нагар" получил се от пробивите. Това не го установих аз а ми беше показано в сервиза.


самите бобини или лулите ? ще ми обясниш ли ако може че и аз хич не ги разбирам :oops: мойте лули всичките са с изолирбанд, би ли ми казал и горе доло колко струват бобина + лула
Изображение
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 31
Регистриран на: 15.03.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е34 520i 24V
Мечтае да кара: същото
Детайли за колата: В перфектно състояние, всичко оригинално и без тунинг, както го е измислил германеца.

Re: Добре заварили колеги.

Мнение от Dragostiny » 15 Апр 2010, 16:57

brankovv написа:самите бобини или лулите ? ще ми обясниш ли ако може че и аз хич не ги разбирам :oops: мойте лули всичките са с изолирбанд, би ли ми казал и горе доло колко струват бобина + лула


бобините колега, те се забелязват по трудно.

за лула: сваляш и натискайки и въртейки с 2 пръста върха на лулата, проверяваш за нацепване.


лула: 15-20лв.
бобина: 70-90лв.
В зависимост от марка и продавач.
Изображение

Here's my key philosophy. A freak like me just needs infinity

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 225
Регистриран на: 29.10.2009
Местоположение: Stara Zagora
Пол: Мъж
Кара: E34 520i

Re: Добре заварили колеги.

Мнение от Shishmanov » 15 Апр 2010, 21:14

Да разбирам че лулите се продават като резервна част отделно, а не вървят само с бобините така ли? Това е добра новина!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Re: Добре заварили колеги.

Мнение от tsb_bg » 15 Апр 2010, 21:20

Изображение

No2
Номенклатурен номер : 12139066468
Описание : БОБИНА
Ед.цена (с ДДС) : 131.58 BGN

No3
Номенклатурен номер : 12131730521
Описание : ЛУЛА СВЕЩ
Ед.цена (с ДДС) : 19.03 BGN

Предишна

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook