Добре заварили колеги.
Модератор: Технически модератори
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Re: Добре заварили колеги.
Вуистина воскресе!
Сега съм се наточил на малко още по големия мотор 3.5 или 4.4, но ще трябва още малко лев да посъбера
и разбира се надявам се и аз да съм по събрал вече малко акъл, но наистина най важното е, че сме живи и здрави! Драсни един отговор кво е показала диагностиката.
Сега съм се наточил на малко още по големия мотор 3.5 или 4.4, но ще трябва още малко лев да посъбера

- Dragostiny
- Потребител
-
- Мнения: 31
- Регистриран на: 15.03.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 520i 24V
- Мечтае да кара: същото
- Детайли за колата: В перфектно състояние, всичко оригинално и без тунинг, както го е измислил германеца.
Re: Добре заварили колеги.
Диагностиката нищо не показа но @2bar се оказа прав. Ясен веднага хвана проблема - от 6 бобини 5 са много зле, лулуте също. Нали нямам опит и въобще не съм ги забелязал докато сменях свещите, майстор е трябвало да погледне. Идната седмица ще се сменят. За всеки случай ми почисти моторчето и замени 2-те най заминали лули с нови да закърпим положението до тогава.
godziliaz стискам палци за новия кораб, обаче със всичко се свиква дори с тези мощни мотори. Досега съм скачал от италиански бегачки на дръгели, джипове и други квалитетни или не автомобили и опитът ми е, че за месец - два здраво каране се свиква и с кола и с мощност. Така че карай с удоволствие дори да не е с голям мотор.
Поздрави.
godziliaz стискам палци за новия кораб, обаче със всичко се свиква дори с тези мощни мотори. Досега съм скачал от италиански бегачки на дръгели, джипове и други квалитетни или не автомобили и опитът ми е, че за месец - два здраво каране се свиква и с кола и с мощност. Така че карай с удоволствие дори да не е с голям мотор.
Поздрави.
- klintan66
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1786
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: София Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: E34TDS , CL 500, Е65
Re: Добре заварили колеги.
Хората тепърва купуват Е34 .... Класика !
20 годишни коли в отлично здраве .
Честито ,колега ! Отличен избор !
20 годишни коли в отлично здраве .
Честито ,колега ! Отличен избор !
Хора, които много говорят, и не ви става ясно от първото изречение какво искат да кажат, обикновено искат пари, искат да ви излъжат или поне да ви заблудят !
- Shishmanov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 225
- Регистриран на: 29.10.2009
- Местоположение: Stara Zagora
- Пол: Мъж
- Кара: E34 520i
Re: Добре заварили колеги.
Колега, как устанихте че 5 от бобините не стават?
- Dragostiny
- Потребител
-
- Мнения: 31
- Регистриран на: 15.03.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 520i 24V
- Мечтае да кара: същото
- Детайли за колата: В перфектно състояние, всичко оригинално и без тунинг, както го е измислил германеца.
Re: Добре заварили колеги.
Shishmanov написа:Колега, как устанихте че 5 от бобините не стават?
След почистване от прахта се вижда с просто око къде имат пукнатини, и белия "нагар" получил се от пробивите. Това не го установих аз а ми беше показано в сервиза.
- brankovv
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 394
- Регистриран на: 20.02.2010
- Местоположение: с. Казичене
- Кара: c220 diesel
- Мечтае да кара: e30 m50b25
Re: Добре заварили колеги.
Dragostiny написа:Shishmanov написа:Колега, как устанихте че 5 от бобините не стават?
След почистване от прахта се вижда с просто око къде имат пукнатини, и белия "нагар" получил се от пробивите. Това не го установих аз а ми беше показано в сервиза.
самите бобини или лулите ? ще ми обясниш ли ако може че и аз хич не ги разбирам

- Dragostiny
- Потребител
-
- Мнения: 31
- Регистриран на: 15.03.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 520i 24V
- Мечтае да кара: същото
- Детайли за колата: В перфектно състояние, всичко оригинално и без тунинг, както го е измислил германеца.
Re: Добре заварили колеги.
brankovv написа:самите бобини или лулите ? ще ми обясниш ли ако може че и аз хич не ги разбираммойте лули всичките са с изолирбанд, би ли ми казал и горе доло колко струват бобина + лула
бобините колега, те се забелязват по трудно.
за лула: сваляш и натискайки и въртейки с 2 пръста върха на лулата, проверяваш за нацепване.
лула: 15-20лв.
бобина: 70-90лв.
В зависимост от марка и продавач.
- Shishmanov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 225
- Регистриран на: 29.10.2009
- Местоположение: Stara Zagora
- Пол: Мъж
- Кара: E34 520i
Re: Добре заварили колеги.
Да разбирам че лулите се продават като резервна част отделно, а не вървят само с бобините така ли? Това е добра новина!
Re: Добре заварили колеги.

No2
Номенклатурен номер : 12139066468
Описание : БОБИНА
Ед.цена (с ДДС) : 131.58 BGN
No3
Номенклатурен номер : 12131730521
Описание : ЛУЛА СВЕЩ
Ед.цена (с ДДС) : 19.03 BGN
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани