След влажно време пали когато си поиска?

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 136
Регистриран на: 2.05.2009
Пол: Мъж
Кара: 318i '00
Мечтае да кара: BMW E65

След влажно време пали когато си поиска?

Мнение от mittko » 14 Апр 2010, 12:37

Здравейте колеги, става нещо странно с колата ми.. Напоследък след като превали малко и като се кача на колата и завъртя ключа и тя не пали.. Всъщност пали и както вдигне оборотите така гасне, забелязах че светва и АСЦ-то и по някой път изтропва нещо отпред.. На диагностика показва някакъв датчик и след като се изтрие грешката 2-3 дни е добре и пак същото.. Двигателя ми е след основен ремонт и нямам представа дали може да е нещо от това? Ако някой има представа от какво може да е ще съм ви много благодарен :)
Последна промяна mittko на 14 Апр 2010, 14:48, променена общо 1 път
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 422
Регистриран на: 21.07.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Е90

Re: Пали когато си поиска?

Мнение от majstorapetkov » 14 Апр 2010, 12:58

Само с триене няма как да стане, трябва може би и смяна на въпросния датчик. Виж и самата букса на същия датчик нещо да не е окислена, хлабава или да влиза влага. Важно е и ремонта как е направен.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 136
Регистриран на: 2.05.2009
Пол: Мъж
Кара: 318i '00
Мечтае да кара: BMW E65

Re: Пали когато си поиска?

Мнение от mittko » 14 Апр 2010, 14:46

Понеже съм без кора от долу и забелязах че това го прави само когато мокро времето може ли да е нещо от това? Въпреки че този датчик е доста високо, но може ли нещо друго да се мокри или пък влагата да оказва влияние на датчика?
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 103
Регистриран на: 22.11.2009
Пол: Мъж

Re: След влажно време пали когато си поиска?

Мнение от fastv6 » 14 Апр 2010, 17:57

Кой е въпросния датчик?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 136
Регистриран на: 2.05.2009
Пол: Мъж
Кара: 318i '00
Мечтае да кара: BMW E65

Re: След влажно време пали когато си поиска?

Мнение от mittko » 14 Апр 2010, 19:12

като я закачихме сега на диагностика показа някакъв датчик който е точно пред мотора и някакъв отзад.. също така показа и някаква грешка в АСЦ-то (както бях споменал и АСЦ-то ми свети) казаха ми че ако е този датчик пред мотора колата няма хич да пали.. и все още нищо не е ясно.. а ако има вода в резервоара има ли шанс да прави този номер? преди време един приятел ми отвори бензиновата помпа и се нагълта без да иска с бензин и каза че имам събрана вода там..
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 136
Регистриран на: 2.05.2009
Пол: Мъж
Кара: 318i '00
Мечтае да кара: BMW E65

Re: След влажно време пали когато си поиска?

Мнение от mittko » 16 Апр 2010, 22:50

Буксата на въпросния датчик беше зацапана и след като я почиситхме и изтрихме грешката всичко заспа... :)
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 53
Регистриран на: 19.04.2010
Кара: BMW e90 320d

Re: След влажно време пали когато си поиска?

Мнение от Isys » 15 Яну 2012, 18:50

колега кой е тоя датчик колата ми прави същия номер!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 417
Регистриран на: 30.10.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 318is, E46 328ci

Re: След влажно време пали когато си поиска?

Мнение от CTORH » 16 Яну 2012, 10:31

Най-вероятно за датчика на коляновия вал става въпрос.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: След влажно време пали когато си поиска?

Мнение от Gqbriel » 16 Яну 2012, 11:29

CTORH написа:Най-вероятно за датчика на коляновия вал става въпрос.


Баш тва е датчика - crankshaft sensor - няма да стане номера с чистене на грешка,тя се самоизчиства от само себе си при 8 паления.Отделно,колата не работи както трябва нито върви как трябва - до колегата по-добре го смени,че не е особено приятно в един момент просот няма да запалиш :yes:
Не е кой-знае колко скъп датчика,по спомен мисля къмто 150лв :yes:
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1909
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Miami
Кара: G05 xdrive 40i
Мечтае да кара: трезвен

Re: След влажно време пали когато си поиска?

Мнение от S7 » 16 Яну 2012, 19:46

mittko написа:Понеже съм без кора от долу и забелязах че това го прави само когато мокро времето може ли да е нещо от това? Въпреки че този датчик е доста високо, но може ли нещо друго да се мокри или пък влагата да оказва влияние на датчика?

По евтино ще излезе ако си сложите въпросната кора ако я нямате ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 288
Регистриран на: 16.12.2010
Пол: Мъж

Re: След влажно време пали когато си поиска?

Мнение от гумата » 16 Яну 2012, 20:46

И на мен ми даваше грешка, но ми обясниха, че с триене на грешка нищо не става или само се отлага решението и не се отстранява проблема. Колата гасне в движение и представлява реална опасност за абсолютно всички. Затова е уместно опознаването на този проблем да получава подкрепата на колкото може повече хора. Няма нищо страшно в разглеждането и решаването на проблема с двата основни датчика.
Смених датчик на колянов вал, а после /след два месеца/ датчик на разпределителен вал. Таман да се сдухам напълно от теоретична подготовка, след като всички релета , компютри и датчици проверих с верни приятели, защото спорех, че не е компютъра, а датчика и накрая стигнахме до датчика. Проверката на цялата кола помага да се опознае смисъла на проблема. В you tube се вижда как работи датчика на разпределителния вал и какъв сигнал дава. Датчикът дава сигнал към компютъра за оборотите и получава сигнал от компютъра , както и ток. Датчикът има три извода. По това разбрахме, че компа е здрав и няма сигнал от датчика към компютъра.
Получава се грешка при диагностиката, която е за 10 минути, която показва липса на работа на датчика. При всяко триене, компа се рестартира и после дава здрава система,двигателят заработва до следващия път, пълна амнезия за малко, но неработещия датчик натрупва отново грешка, защото е импулсен и при следващ импулс се отразява неработеща система/грешка/. Когато температурата се вдигне датчикът не може да работи, затова при студена кола тази грешка не се проявява и колата не гасне.
Не е от влажното време или от падащата температура.
На 200 000 датчиците и двата си отиват сякаш като по часовник.Със сигурност няма шаване. Моят съвет е марката да е сименс, заради качеството. Боли , но решава проблема със сигурност. Всеки компромис само удължава агонията и разноските по нея.

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook