След влажно време пали когато си поиска?
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
- mittko
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 136
- Регистриран на: 2.05.2009
- Пол: Мъж
- Кара: 318i '00
- Мечтае да кара: BMW E65
След влажно време пали когато си поиска?
Здравейте колеги, става нещо странно с колата ми.. Напоследък след като превали малко и като се кача на колата и завъртя ключа и тя не пали.. Всъщност пали и както вдигне оборотите така гасне, забелязах че светва и АСЦ-то и по някой път изтропва нещо отпред.. На диагностика показва някакъв датчик и след като се изтрие грешката 2-3 дни е добре и пак същото.. Двигателя ми е след основен ремонт и нямам представа дали може да е нещо от това? Ако някой има представа от какво може да е ще съм ви много благодарен 

Последна промяна mittko на 14 Апр 2010, 14:48, променена общо 1 път
- majstorapetkov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 422
- Регистриран на: 21.07.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е90
Re: Пали когато си поиска?
Само с триене няма как да стане, трябва може би и смяна на въпросния датчик. Виж и самата букса на същия датчик нещо да не е окислена, хлабава или да влиза влага. Важно е и ремонта как е направен.
- mittko
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 136
- Регистриран на: 2.05.2009
- Пол: Мъж
- Кара: 318i '00
- Мечтае да кара: BMW E65
Re: Пали когато си поиска?
Понеже съм без кора от долу и забелязах че това го прави само когато мокро времето може ли да е нещо от това? Въпреки че този датчик е доста високо, но може ли нещо друго да се мокри или пък влагата да оказва влияние на датчика?
- mittko
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 136
- Регистриран на: 2.05.2009
- Пол: Мъж
- Кара: 318i '00
- Мечтае да кара: BMW E65
Re: След влажно време пали когато си поиска?
като я закачихме сега на диагностика показа някакъв датчик който е точно пред мотора и някакъв отзад.. също така показа и някаква грешка в АСЦ-то (както бях споменал и АСЦ-то ми свети) казаха ми че ако е този датчик пред мотора колата няма хич да пали.. и все още нищо не е ясно.. а ако има вода в резервоара има ли шанс да прави този номер? преди време един приятел ми отвори бензиновата помпа и се нагълта без да иска с бензин и каза че имам събрана вода там..
- mittko
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 136
- Регистриран на: 2.05.2009
- Пол: Мъж
- Кара: 318i '00
- Мечтае да кара: BMW E65
Re: След влажно време пали когато си поиска?
Буксата на въпросния датчик беше зацапана и след като я почиситхме и изтрихме грешката всичко заспа... 

- CTORH
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 417
- Регистриран на: 30.10.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318is, E46 328ci
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: След влажно време пали когато си поиска?
CTORH написа:Най-вероятно за датчика на коляновия вал става въпрос.
Баш тва е датчика - crankshaft sensor - няма да стане номера с чистене на грешка,тя се самоизчиства от само себе си при 8 паления.Отделно,колата не работи както трябва нито върви как трябва - до колегата по-добре го смени,че не е особено приятно в един момент просот няма да запалиш

Не е кой-знае колко скъп датчика,по спомен мисля къмто 150лв

bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- S7
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1909
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Miami
- Кара: G05 xdrive 40i
- Мечтае да кара: трезвен
Re: След влажно време пали когато си поиска?
mittko написа:Понеже съм без кора от долу и забелязах че това го прави само когато мокро времето може ли да е нещо от това? Въпреки че този датчик е доста високо, но може ли нещо друго да се мокри или пък влагата да оказва влияние на датчика?
По евтино ще излезе ако си сложите въпросната кора ако я нямате

Re: След влажно време пали когато си поиска?
И на мен ми даваше грешка, но ми обясниха, че с триене на грешка нищо не става или само се отлага решението и не се отстранява проблема. Колата гасне в движение и представлява реална опасност за абсолютно всички. Затова е уместно опознаването на този проблем да получава подкрепата на колкото може повече хора. Няма нищо страшно в разглеждането и решаването на проблема с двата основни датчика.
Смених датчик на колянов вал, а после /след два месеца/ датчик на разпределителен вал. Таман да се сдухам напълно от теоретична подготовка, след като всички релета , компютри и датчици проверих с верни приятели, защото спорех, че не е компютъра, а датчика и накрая стигнахме до датчика. Проверката на цялата кола помага да се опознае смисъла на проблема. В you tube се вижда как работи датчика на разпределителния вал и какъв сигнал дава. Датчикът дава сигнал към компютъра за оборотите и получава сигнал от компютъра , както и ток. Датчикът има три извода. По това разбрахме, че компа е здрав и няма сигнал от датчика към компютъра.
Получава се грешка при диагностиката, която е за 10 минути, която показва липса на работа на датчика. При всяко триене, компа се рестартира и после дава здрава система,двигателят заработва до следващия път, пълна амнезия за малко, но неработещия датчик натрупва отново грешка, защото е импулсен и при следващ импулс се отразява неработеща система/грешка/. Когато температурата се вдигне датчикът не може да работи, затова при студена кола тази грешка не се проявява и колата не гасне.
Не е от влажното време или от падащата температура.
На 200 000 датчиците и двата си отиват сякаш като по часовник.Със сигурност няма шаване. Моят съвет е марката да е сименс, заради качеството. Боли , но решава проблема със сигурност. Всеки компромис само удължава агонията и разноските по нея.
Смених датчик на колянов вал, а после /след два месеца/ датчик на разпределителен вал. Таман да се сдухам напълно от теоретична подготовка, след като всички релета , компютри и датчици проверих с верни приятели, защото спорех, че не е компютъра, а датчика и накрая стигнахме до датчика. Проверката на цялата кола помага да се опознае смисъла на проблема. В you tube се вижда как работи датчика на разпределителния вал и какъв сигнал дава. Датчикът дава сигнал към компютъра за оборотите и получава сигнал от компютъра , както и ток. Датчикът има три извода. По това разбрахме, че компа е здрав и няма сигнал от датчика към компютъра.
Получава се грешка при диагностиката, която е за 10 минути, която показва липса на работа на датчика. При всяко триене, компа се рестартира и после дава здрава система,двигателят заработва до следващия път, пълна амнезия за малко, но неработещия датчик натрупва отново грешка, защото е импулсен и при следващ импулс се отразява неработеща система/грешка/. Когато температурата се вдигне датчикът не може да работи, затова при студена кола тази грешка не се проявява и колата не гасне.
Не е от влажното време или от падащата температура.
На 200 000 датчиците и двата си отиват сякаш като по часовник.Със сигурност няма шаване. Моят съвет е марката да е сименс, заради качеството. Боли , но решава проблема със сигурност. Всеки компромис само удължава агонията и разноските по нея.
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани