Проблем - 20ката не ще да пали !!!!

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 403
Регистриран на: 21.12.2007
Местоположение: някъде в Оборище - педерастко сборище...
Пол: Мъж
Кара: e30 340, e34 530, e30 328, e87 120d
Мечтае да кара: E30 M3 Evo Touring ,E34 M5 Touring
Детайли за колата: E30 325 touring,сток беше М20Б25, после М50Б25, а сега вече е М60Б40,подготвена е за дрифт,изпускателната система е модифицирана и е 2Х60мм,средно оригинално Х - образно от е38 740i и задни проходни гърнета Крафт Моторспорт, ECU Megasquirt 3 PRO, модифицирана всмукателна система,въздушен филтър Green Racing Performance,полиуретанови тампони на цялата ходова част, Wisefab Lock Kit, окачване Raceland с Bilstein амортисиори ,седалка Промод Реисинг, колани Schrot,клетката е fullsize Крафт Моторспорт

Проблем - 20ката не ще да пали !!!!

Мнение от Mecho Puh » 11 Апр 2010, 20:54

Поаради разни причини спрях да я карам и само я местех пред блока наляво-надясно :confused: ,докато реших да отида с нея на работа,качвам се,почва да върти и нищо...Върти си нормално,но не иска да запали..първо се сетих за свещи ,бубини и искра,прегледах всичко,тоците са ок...после откачих захранващия с бензин маркуч обаче бензин не ще да тече,викам си ясно- помпата е аут.Да ,ама не - е*а ми се мамата докато я извадя от багажника и закачам и две кабелчета с ток и - върти,хвърля,та чак очите ми изми :mhihi: някои ми даде идеята че може да е датчика на коляновия вал,но вече ми се изчерпаха нервите и ми писна...ако някои има идеи,да казва... :banghead:
Едно не мога да разбера - хората все си чистят мухите от предните стъкла,а на мене все са ми отстрани
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 707
Регистриран на: 22.08.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: carefully

Re: Проблем - 20ката не ще да пали !!!!

Мнение от White 1913 Power » 11 Апр 2010, 21:31

Не са те излъгали за датчика на КВ.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 12.09.2008
Местоположение: майна

Re: Проблем - 20ката не ще да пали !!!!

Мнение от @2bar » 11 Апр 2010, 21:46

White 1913 Power написа:Не са те излъгали за датчика на КВ.


нищо подобно - без датчик няма искра.

или е помпа, или е нещо по нейната верига.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 169
Регистриран на: 23.11.2008
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: ше Е34

Re: Проблем - 20ката не ще да пали !!!!

Мнение от VINCHUN » 11 Апр 2010, 22:09

Колега щом помпата работи като и подадеш принудително напрежение,а след проверката си установил ,че не идва бензин по захранващия маркуч значи е някакъв проблем по ел.захранването на помпата.Провери релето на помпата,провери буксата която влиза в помпата.

Поздрави!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Re: Проблем - 20ката не ще да пали !!!!

Мнение от Ненко Вранков » 11 Апр 2010, 22:28

Колегата VINCHUN е прав! Няма какво да се мисли и гадае просто... проверяваш реле, предпазител, и ако са наред-мериш буксата отзад, дали стига ток до нея.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 12.09.2008
Местоположение: майна

Re: Проблем - 20ката не ще да пали !!!!

Мнение от @2bar » 11 Апр 2010, 22:39

dj_ennsy_1 написа:Колегата VINCHUN е прав! Няма какво да се мисли и гадае просто... проверяваш реле, предпазител, и ако са наред-мериш буксата отзад, дали стига ток до нея.


Колегата е горе - долу или да кажем 50% прав. Проблемът в цялата работа идва от начина на вадене на помпата - започва се едно голямо чукане по голямата пласмасова гайка, докато тръгне. В същото време това чукане се предава на самата помпа и в повечето случаи ако е била спряла самата помпа тръгва за определено време и пак спира. Та с две думи може и самата помпа да е. Mecho Puh е трябвало да измери консумацията по веригата или пада върху помпата за може да се каже със сигурност, кое от двете е.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 169
Регистриран на: 23.11.2008
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: ше Е34

Re: Проблем - 20ката не ще да пали !!!!

Мнение от VINCHUN » 11 Апр 2010, 22:52

Мда по принцип го има и този момент с почукването по помпата и тя да почне да работи докато не се загаси колата.
Така съм се прибирал от Варна :mhihi: ...с един чук в багажника и ако не ще да запали почуквам по капака в багажника и тя палеше,но не след дълго помпата отказа за винаги :mhihi: ...нова помпа Bosh 275лв. (преди 2 години)оригинална с една година гаранция .

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 403
Регистриран на: 21.12.2007
Местоположение: някъде в Оборище - педерастко сборище...
Пол: Мъж
Кара: e30 340, e34 530, e30 328, e87 120d
Мечтае да кара: E30 M3 Evo Touring ,E34 M5 Touring
Детайли за колата: E30 325 touring,сток беше М20Б25, после М50Б25, а сега вече е М60Б40,подготвена е за дрифт,изпускателната система е модифицирана и е 2Х60мм,средно оригинално Х - образно от е38 740i и задни проходни гърнета Крафт Моторспорт, ECU Megasquirt 3 PRO, модифицирана всмукателна система,въздушен филтър Green Racing Performance,полиуретанови тампони на цялата ходова част, Wisefab Lock Kit, окачване Raceland с Bilstein амортисиори ,седалка Промод Реисинг, колани Schrot,клетката е fullsize Крафт Моторспорт

Re: Проблем - 20ката не ще да пали !!!!

Мнение от Mecho Puh » 11 Апр 2010, 23:20

Засега мерси за идеите,утре след работа ще се занимая пак,само не знам как да проверя помпата дали е ок,т.е. дали дава необходимото количество бензин и налягане? п.п. вече е сваена :confused:
Едно не мога да разбера - хората все си чистят мухите от предните стъкла,а на мене все са ми отстрани
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: Проблем - 20ката не ще да пали !!!!

Мнение от cod-cdbp » 11 Апр 2010, 23:44

Мотроника не е толкова тъпо животно за колкото го смятате вие.
Има си защита - като не отчида датчика на коляновия вал спира искрата, дюзите и помпата за да не удави мотора.
Така че просто пробвай с датчик направо и не се занимавай, аз минах през същия филм и наистина се оказа датчик на Колянов вал.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 403
Регистриран на: 21.12.2007
Местоположение: някъде в Оборище - педерастко сборище...
Пол: Мъж
Кара: e30 340, e34 530, e30 328, e87 120d
Мечтае да кара: E30 M3 Evo Touring ,E34 M5 Touring
Детайли за колата: E30 325 touring,сток беше М20Б25, после М50Б25, а сега вече е М60Б40,подготвена е за дрифт,изпускателната система е модифицирана и е 2Х60мм,средно оригинално Х - образно от е38 740i и задни проходни гърнета Крафт Моторспорт, ECU Megasquirt 3 PRO, модифицирана всмукателна система,въздушен филтър Green Racing Performance,полиуретанови тампони на цялата ходова част, Wisefab Lock Kit, окачване Raceland с Bilstein амортисиори ,седалка Промод Реисинг, колани Schrot,клетката е fullsize Крафт Моторспорт

Re: Проблем - 20ката не ще да пали !!!!

Мнение от Mecho Puh » 13 Апр 2010, 13:42

Проблема е отсранен,оказа се все пак помпата,мамка и,трябваше да по експериментирам с няколко различни докато го хвана проблема :mhihi: ...сега пък изчезнаха чистачките,ел.стъклата и заключването,проверих вече бушоните,всички нса ок...
Едно не мога да разбера - хората все си чистят мухите от предните стъкла,а на мене все са ми отстрани
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: Проблем - 20ката не ще да пали !!!!

Мнение от cod-cdbp » 13 Апр 2010, 15:49

Mecho Puh написа:Проблема е отсранен,оказа се все пак помпата,мамка и,трябваше да по експериментирам с няколко различни докато го хвана проблема :mhihi: ...сега пък изчезнаха чистачките,ел.стъклата и заключването,проверих вече бушоните,всички нса ок...


а тези под седалката?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Проблем - 20ката не ще да пали !!!!

Мнение от zvetiko » 13 Апр 2010, 20:37

Около комфорт модула.Ако не е бушон разръчкай го и него. :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 718
Регистриран на: 14.02.2002
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е55

Re: Проблем - 20ката не ще да пали !!!!

Мнение от ZLATEN » 13 Апр 2010, 21:50

_65536_kb_sec_ написа:
Mecho Puh написа:Проблема е отсранен,оказа се все пак помпата,мамка и,трябваше да по експериментирам с няколко различни докато го хвана проблема :mhihi: ...сега пък изчезнаха чистачките,ел.стъклата и заключването,проверих вече бушоните,всички нса ок...


а тези под седалката?


що не му кажеш за тоя големия бушон, на дебелия + който едва ли сам ще намери, особенно с твойто лаконично обяснение. Този големия бушон при него мисля че е отпред, защото и акумулатора му е там.
Има си тяга 740i -> http://www.youtube.com/watch?v=Nt_ZPIrCdEg

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 12.09.2008
Местоположение: майна

Re: Проблем - 20ката не ще да пали !!!!

Мнение от @2bar » 13 Апр 2010, 23:25

Mecho Puh написа:Проблема е отсранен,оказа се все пак помпата,мамка и,трябваше да по експериментирам с няколко различни докато го хвана проблема :mhihi: ...сега пък изчезнаха чистачките,ел.стъклата и заключването,проверих вече бушоните,всички нса ок...


Пешо много рядко греши.... :yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 403
Регистриран на: 21.12.2007
Местоположение: някъде в Оборище - педерастко сборище...
Пол: Мъж
Кара: e30 340, e34 530, e30 328, e87 120d
Мечтае да кара: E30 M3 Evo Touring ,E34 M5 Touring
Детайли за колата: E30 325 touring,сток беше М20Б25, после М50Б25, а сега вече е М60Б40,подготвена е за дрифт,изпускателната система е модифицирана и е 2Х60мм,средно оригинално Х - образно от е38 740i и задни проходни гърнета Крафт Моторспорт, ECU Megasquirt 3 PRO, модифицирана всмукателна система,въздушен филтър Green Racing Performance,полиуретанови тампони на цялата ходова част, Wisefab Lock Kit, окачване Raceland с Bilstein амортисиори ,седалка Промод Реисинг, колани Schrot,клетката е fullsize Крафт Моторспорт

Re: Проблем - 20ката не ще да пали !!!!

Мнение от Mecho Puh » 14 Апр 2010, 10:38

ZLATEN написа:
_65536_kb_sec_ написа:
Mecho Puh написа:Проблема е отсранен,оказа се все пак помпата,мамка и,трябваше да по експериментирам с няколко различни докато го хвана проблема :mhihi: ...сега пък изчезнаха чистачките,ел.стъклата и заключването,проверих вече бушоните,всички нса ок...


а тези под седалката?


що не му кажеш за тоя големия бушон, на дебелия + който едва ли сам ще намери, особенно с твойто лаконично обяснение. Този големия бушон при него мисля че е отпред, защото и акумулатора му е там.

...Бате Марто прав се оказа,и аз тръгнах по системата и го намерих тоз Бишон :mhihi: отпред след акумулатора беше се леко постопил,сега на кораба пак всичко му върви :clap: само не знам как изглежда в деиствителност тоз бушон щото се оказа че при мене е 4мм2 медно телче :mhihi: и аз пак с такова го смених че нямах бушонче
Едно не мога да разбера - хората все си чистят мухите от предните стъкла,а на мене все са ми отстрани
Изображение

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook