Отоплението в купето
Модератор: Технически модератори
32 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
От "Стиви Ауто" на Раковска,преди Козлодуй вдясно.Росен ми ги препоръча
Като гледам в касовата бележка май е струвал 43 лв.

Като гледам в касовата бележка май е струвал 43 лв.
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
- Azrail
- UFO Pilot
-
- Мнения: 2752
- Регистриран на: 2.08.2004
- Местоположение: In a galaxy far, far away...
- Пол: Мъж
Айде да не пускам нова тема, пък и нали за термостати се заговорихте...
Случаят е следният : колата колкото и дълго да я карам, каквато и да е газ да и раздавам (
) стрелката за температурата си седи на около милиметър преди средата. Това не е нормално, пределно ми е ясно, та въпросата ми е : от термостата ли идва проблемата?! Следващо питане : духалките, които са за тези, дето седят отзад (намират се между двете предни седалки) постоянно духат студено. Дори имам чувството, че като изключа климатика и пусна парното на мах колкото по-топло духа от предните, толкова по-студено духа от задните, че даже дори си мисля, че и климатика се включва специално за задните духалки
Та, решение някакво? Сблъсквали ли сте се с този проблем преди и ако да - как го решихте? Или просто си караме бъгави БМВта? 
Случаят е следният : колата колкото и дълго да я карам, каквато и да е газ да и раздавам (



MORE BEER!
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
ЕЕЕ ама духалките отзад духат винаги студено
Те са поставяни само на колите с климатична инсталация и когато не работи тя в купето оттам влиза въздух отвън
Като започнеш да се движиш в трафик не застава ли стрелката точно на чертичката в средата
Георги Пенчев


Като започнеш да се движиш в трафик не застава ли стрелката точно на чертичката в средата

Георги Пенчев
- ivantchoG
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1956
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 1985 BMW E30 M10B18
Azrail, ти си с т.нар. "летен" термостат - 88 градуса. Ако сложиш 92 - стрелката ще стои на "12 и 1"ICE написа:... Дару кар ...
... термостат 88 градуса...
... термостат 92 градуса...
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!

Бате Сашо - Пази имената!

- Azrail
- UFO Pilot
-
- Мнения: 2752
- Регистриран на: 2.08.2004
- Местоположение: In a galaxy far, far away...
- Пол: Мъж
Хубаво де, на тия бьнгии не може ли стрелката да им седи точно по средата? Мойта преди да я дам zа прьв пьт на сервиз стрелката и беше точно по средата... Т.е. преди да я ударя де
Уж сьм с нов радиатор, ма така като гледам схемите термостата ми не се сменя с радиатора zаедно... Начи сигурно се е прецакал
П.П. Не, колкото и да карам, както и да карам, стрелката си седи на "11 и 59"



П.П. Не, колкото и да карам, както и да карам, стрелката си седи на "11 и 59"

MORE BEER!
- ivantchoG
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1956
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 1985 BMW E30 M10B18
А виското сменя ли ?Azrail написа:Хубаво де, на тия бьнгии не може ли стрелката да им седи точно по средата? Мойта преди да я дам zа прьв пьт на сервиз стрелката и беше точно по средата... Т.е. преди да я ударя деУж сьм с нов радиатор, ма така като гледам схемите термостата ми не се сменя с радиатора zаедно... Начи сигурно се е прецакал
![]()
П.П. Не, колкото и да карам, както и да карам, стрелката си седи на "11 и 59"
Моята я карах без перка и виско, и стрелката стоеше на "12 и 1" твърдо (с термостат 92"). При последното каране (из София) бях сложил перката (с блокирано виско), и стрелката се движеше преди "12" (но без да го преминава).
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!

Бате Сашо - Пази имената!

- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
теутанчета - Какво означава тази дума ?
Винаги ми е било интересно като чуя как някой с Е34-ка каже,че стрелката на температурата му седи малко преди/след средната чертичка
Сега като сменя термостата с 92 градусов ще видя какво ще стане
Георги Пенчев

Винаги ми е било интересно като чуя как някой с Е34-ка каже,че стрелката на температурата му седи малко преди/след средната чертичка

Сега като сменя термостата с 92 градусов ще видя какво ще стане

Георги Пенчев
- ivantchoG
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1956
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Представям си го като "реотанчета", ама сигурно не съм правPenchev написа:теутанчета - Какво означава тази дума ?...

".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!

Бате Сашо - Пази имената!

- Breyton
- ентусиаст
-
- Мнения: 1021
- Регистриран на: 8.02.2002
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: E34
Тези реотанчета са подобни на дебитомера и командват клапанчетата на парното.Според това колко въздух минава през тях те се нагряват или охлаждат.
Когато колата се движи бързо в купето навлиза повече затоплен въздух и за да не стане като сауна клапанчетата намалят притока на гореща охладителна течност към радиаторчето на парното.Именно затова при по ниска скорост духа по-топло.
Когато колата се движи бързо в купето навлиза повече затоплен въздух и за да не стане като сауна клапанчетата намалят притока на гореща охладителна течност към радиаторчето на парното.Именно затова при по ниска скорост духа по-топло.
- Azrail
- UFO Pilot
-
- Мнения: 2752
- Регистриран на: 2.08.2004
- Местоположение: In a galaxy far, far away...
- Пол: Мъж
Виското мисля, че и то се беше прецакало, мисля че и то е сменяно. Ама колко са го сменили/оправили, един Господ знае. Хубаво де, ще го погледна от кво е точно някой ден. Полеzно инфо все пак, благодаря 

MORE BEER!
- Bavarishe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3117
- Регистриран на: 9.08.2004
- Местоположение: СофиА
- Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
- Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31
след 1 месец ще мога да кажа как е точно с нов термотат,виско и водна помпа,но ми прави впечатление ония ден в студа,че загравя за няма и 3 км
ТДС - Турбо Див Селянин
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Ама твойта е с М40 двигател и там със сигурност има разлика ...
Аз утре купувам термостата и живот и здраве във Вторник ще го сменям,че толкова път на един дъх ме чака - няма да мръзнем я
Като имам впечатления ще пиша
Георги Пенчев
Аз утре купувам термостата и живот и здраве във Вторник ще го сменям,че толкова път на един дъх ме чака - няма да мръзнем я

Като имам впечатления ще пиша

Георги Пенчев
32 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани