Лампа за масло готово
Модератор: Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
- \MITETO\ DSB
- ентусиаст
-
- Мнения: 1013
- Регистриран на: 9.05.2008
- Местоположение: Нови хан София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 525ТДС
- Мечтае да кара: Е 38 Дизел
- Детайли за колата: Снегорин
http://prntscr.com/c056ee
Лампа за масло готово
Колеги спря да ми свети лампата за маслото някои знае ли къде е датчика да видя да не е скъсан кабела. Крушката в таблото е здрава проверих я.
Колата е Е34тдс
Колата е Е34тдс
Последна промяна \MITETO\ DSB на 12 Апр 2010, 18:50, променена общо 1 път

- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Re: Лампа за масло
Точно на кутията на масления филтър, ама ще трябва да разбуташ малко преди да стигнеш до него.
- \MITETO\ DSB
- ентусиаст
-
- Мнения: 1013
- Регистриран на: 9.05.2008
- Местоположение: Нови хан София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 525ТДС
- Мечтае да кара: Е 38 Дизел
- Детайли за колата: Снегорин
http://prntscr.com/c056ee
- \MITETO\ DSB
- ентусиаст
-
- Мнения: 1013
- Регистриран на: 9.05.2008
- Местоположение: Нови хан София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 525ТДС
- Мечтае да кара: Е 38 Дизел
- Детайли за колата: Снегорин
http://prntscr.com/c056ee
Re: Лампа за масло
Колеги проблема е отстранен благодаря за бързите одговори.
Напръсках буксата с контактен спреи и се оправи.

Напръсках буксата с контактен спреи и се оправи.

- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Лампа за масло
\MITETO\ DSB написа:Колеги проблема е отстранен благодаря за бързите одговори.![]()
Напръсках буксата с контактен спреи и се оправи.
буксата на кой датчик обаче?
питам те във връзка с разговора по телефона?

- Sasho.85
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 404
- Регистриран на: 5.06.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Escort XR3i със задно; Е38 750
- Мечтае да кара: E34 М5
Re: Лампа за масло готово
Да не пиша нова тема ще използвам тази.
Някой знае ли какво съпротивление дава датчика на маслото на М20В20 мотора?
Днес сутринта ми светна лампата три четири минути след като съм запалил. Маслото е на максимума, а лампата свети при всички режими на работа на двигателя. От 600 оборота до пет и нещо. Така, че изключваме лагери (а и са нови), задръстена мрежа или повредена помпа.
Вечерта пак пробвах какво ще стане
Същата работа-палиш, караш-нищо и след няколко минути светва пак лампата.
Някой знае ли какво съпротивление дава датчика на маслото на М20В20 мотора?
Днес сутринта ми светна лампата три четири минути след като съм запалил. Маслото е на максимума, а лампата свети при всички режими на работа на двигателя. От 600 оборота до пет и нещо. Така, че изключваме лагери (а и са нови), задръстена мрежа или повредена помпа.
Вечерта пак пробвах какво ще стане

Re: Лампа за масло готово
Колега, датчика е ключ и като такъв има само две положения - включено и изключено. Или освен да разглеждаш нещата много теоретично и затова да питаш за съпротивление
Най - вероятно е скъсана жица.

Най - вероятно е скъсана жица.
- Sasho.85
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 404
- Регистриран на: 5.06.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Escort XR3i със задно; Е38 750
- Мечтае да кара: E34 М5
Re: Лампа за масло готово
Честно да ти кажа незнам как действа този датчик. Дали е само за налягане на маслото и е като обикновенните ( пружинка, буталце и контакт) или следи и ниво, дали той дава информация към Ойл Сервиза. Почти никаква информация не намерих. За скъсан кабел- не, защото лампата свети. Другата причина да светне е кабела да окъсява някъде на маса, но пък тогава защо ще светне лампата след точно определено време, а не веднага? Това ме навежда на мисълта, че датчика се влияе от температурата на маслото.
Re: Лампа за масло готово
Колега, май беше точно обратното (но не съм сигурен вече 100%), а имено - при откачена жица, светеше лампата. Датчика е само ключ 100%. Интервалите за смяна на маслото се смятат в таблото - в зависимост от темп. обороти, брой стартове и т.н. Ако нямаш чек контрол, нямаш и датчик за нивото на маслото, но той така или иначе е на друго място.
Ако си сигурен, че мотора държи налягане на маслото (мерил си го) най - вероятно проблемът е в самият датчик и започва да се бъзика от топлината.
Ако си сигурен, че мотора държи налягане на маслото (мерил си го) най - вероятно проблемът е в самият датчик и започва да се бъзика от топлината.
- Sasho.85
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 404
- Регистриран на: 5.06.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Escort XR3i със задно; Е38 750
- Мечтае да кара: E34 М5
Re: Лампа за масло готово
С манометър не съм го мерил. Нямам такъв. Разсъждавам така-ако са заминали лагери, налягане ще има само в ниските обороти, ако е заминала помпата-налягане ще има във високите, а лампата свети от минималните до 5000+
Re: Лампа за масло готово
ми да кажем, че ще и тропа вече, ако са лагери.
махни жицата, идваща от датчика и виж, какво става.
махни жицата, идваща от датчика и виж, какво става.
- MooNRideR
- Потребител
-
- Мнения: 25
- Регистриран на: 30.12.2007
- Местоположение: Габрово
- Кара: черна 20-ка :)
Re: Лампа за масло готово
Може ли задам и аз едно въпросче да не правя нова тема? Автомобила е е36 с м50b20 мотор.Появи ми се странен за мен проблем с въпросната лампа за маслото.При стартиране на двг лампата свети около 30тина секунди и изгасва.След това си светва без значение дали мотора е на празен ход или натоварен.Смених си маслото и филтъра обаче няма промяна.Съмнявам се в датчика обаче не знам кой точно е.Също така да питам може ли да се дължи на това че таблото ми е от 4 цилиндрово бмв ?
Ако паднеш духом - напий се та да паднеш и тялом!
Човек сам се ражда и сам умира, а през останалото време някакви хора непрекъснато се опитват да му досаждат.
Човек сам се ражда и сам умира, а през останалото време някакви хора непрекъснато се опитват да му досаждат.
13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани