Проблем - 20ката не ще да пали !!!!
Модератор: Технически модератори
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Mecho Puh
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 403
- Регистриран на: 21.12.2007
- Местоположение: някъде в Оборище - педерастко сборище...
- Пол: Мъж
- Кара: e30 340, e34 530, e30 328, e87 120d
- Мечтае да кара: E30 M3 Evo Touring ,E34 M5 Touring
- Детайли за колата: E30 325 touring,сток беше М20Б25, после М50Б25, а сега вече е М60Б40,подготвена е за дрифт,изпускателната система е модифицирана и е 2Х60мм,средно оригинално Х - образно от е38 740i и задни проходни гърнета Крафт Моторспорт, ECU Megasquirt 3 PRO, модифицирана всмукателна система,въздушен филтър Green Racing Performance,полиуретанови тампони на цялата ходова част, Wisefab Lock Kit, окачване Raceland с Bilstein амортисиори ,седалка Промод Реисинг, колани Schrot,клетката е fullsize Крафт Моторспорт
Проблем - 20ката не ще да пали !!!!
Поаради разни причини спрях да я карам и само я местех пред блока наляво-надясно
,докато реших да отида с нея на работа,качвам се,почва да върти и нищо...Върти си нормално,но не иска да запали..първо се сетих за свещи ,бубини и искра,прегледах всичко,тоците са ок...после откачих захранващия с бензин маркуч обаче бензин не ще да тече,викам си ясно- помпата е аут.Да ,ама не - е*а ми се мамата докато я извадя от багажника и закачам и две кабелчета с ток и - върти,хвърля,та чак очите ми изми
някои ми даде идеята че може да е датчика на коляновия вал,но вече ми се изчерпаха нервите и ми писна...ако някои има идеи,да казва... 



- White 1913 Power
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 707
- Регистриран на: 22.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: carefully
Re: Проблем - 20ката не ще да пали !!!!
Не са те излъгали за датчика на КВ.
Re: Проблем - 20ката не ще да пали !!!!
White 1913 Power написа:Не са те излъгали за датчика на КВ.
нищо подобно - без датчик няма искра.
или е помпа, или е нещо по нейната верига.
- VINCHUN
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 169
- Регистриран на: 23.11.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е34
Re: Проблем - 20ката не ще да пали !!!!
Колега щом помпата работи като и подадеш принудително напрежение,а след проверката си установил ,че не идва бензин по захранващия маркуч значи е някакъв проблем по ел.захранването на помпата.Провери релето на помпата,провери буксата която влиза в помпата.
Поздрави!!!
Поздрави!!!
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Re: Проблем - 20ката не ще да пали !!!!
Колегата VINCHUN е прав! Няма какво да се мисли и гадае просто... проверяваш реле, предпазител, и ако са наред-мериш буксата отзад, дали стига ток до нея.
Re: Проблем - 20ката не ще да пали !!!!
dj_ennsy_1 написа:Колегата VINCHUN е прав! Няма какво да се мисли и гадае просто... проверяваш реле, предпазител, и ако са наред-мериш буксата отзад, дали стига ток до нея.
Колегата е горе - долу или да кажем 50% прав. Проблемът в цялата работа идва от начина на вадене на помпата - започва се едно голямо чукане по голямата пласмасова гайка, докато тръгне. В същото време това чукане се предава на самата помпа и в повечето случаи ако е била спряла самата помпа тръгва за определено време и пак спира. Та с две думи може и самата помпа да е. Mecho Puh е трябвало да измери консумацията по веригата или пада върху помпата за може да се каже със сигурност, кое от двете е.
- VINCHUN
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 169
- Регистриран на: 23.11.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е34
Re: Проблем - 20ката не ще да пали !!!!
Мда по принцип го има и този момент с почукването по помпата и тя да почне да работи докато не се загаси колата.
Така съм се прибирал от Варна
...с един чук в багажника и ако не ще да запали почуквам по капака в багажника и тя палеше,но не след дълго помпата отказа за винаги
...нова помпа Bosh 275лв. (преди 2 години)оригинална с една година гаранция .
Така съм се прибирал от Варна


- Mecho Puh
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 403
- Регистриран на: 21.12.2007
- Местоположение: някъде в Оборище - педерастко сборище...
- Пол: Мъж
- Кара: e30 340, e34 530, e30 328, e87 120d
- Мечтае да кара: E30 M3 Evo Touring ,E34 M5 Touring
- Детайли за колата: E30 325 touring,сток беше М20Б25, после М50Б25, а сега вече е М60Б40,подготвена е за дрифт,изпускателната система е модифицирана и е 2Х60мм,средно оригинално Х - образно от е38 740i и задни проходни гърнета Крафт Моторспорт, ECU Megasquirt 3 PRO, модифицирана всмукателна система,въздушен филтър Green Racing Performance,полиуретанови тампони на цялата ходова част, Wisefab Lock Kit, окачване Raceland с Bilstein амортисиори ,седалка Промод Реисинг, колани Schrot,клетката е fullsize Крафт Моторспорт
Re: Проблем - 20ката не ще да пали !!!!
Засега мерси за идеите,утре след работа ще се занимая пак,само не знам как да проверя помпата дали е ок,т.е. дали дава необходимото количество бензин и налягане? п.п. вече е сваена 

- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Проблем - 20ката не ще да пали !!!!
Мотроника не е толкова тъпо животно за колкото го смятате вие.
Има си защита - като не отчида датчика на коляновия вал спира искрата, дюзите и помпата за да не удави мотора.
Така че просто пробвай с датчик направо и не се занимавай, аз минах през същия филм и наистина се оказа датчик на Колянов вал.
Има си защита - като не отчида датчика на коляновия вал спира искрата, дюзите и помпата за да не удави мотора.
Така че просто пробвай с датчик направо и не се занимавай, аз минах през същия филм и наистина се оказа датчик на Колянов вал.

- Mecho Puh
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 403
- Регистриран на: 21.12.2007
- Местоположение: някъде в Оборище - педерастко сборище...
- Пол: Мъж
- Кара: e30 340, e34 530, e30 328, e87 120d
- Мечтае да кара: E30 M3 Evo Touring ,E34 M5 Touring
- Детайли за колата: E30 325 touring,сток беше М20Б25, после М50Б25, а сега вече е М60Б40,подготвена е за дрифт,изпускателната система е модифицирана и е 2Х60мм,средно оригинално Х - образно от е38 740i и задни проходни гърнета Крафт Моторспорт, ECU Megasquirt 3 PRO, модифицирана всмукателна система,въздушен филтър Green Racing Performance,полиуретанови тампони на цялата ходова част, Wisefab Lock Kit, окачване Raceland с Bilstein амортисиори ,седалка Промод Реисинг, колани Schrot,клетката е fullsize Крафт Моторспорт
Re: Проблем - 20ката не ще да пали !!!!
Проблема е отсранен,оказа се все пак помпата,мамка и,трябваше да по експериментирам с няколко различни докато го хвана проблема
...сега пък изчезнаха чистачките,ел.стъклата и заключването,проверих вече бушоните,всички нса ок...

- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Проблем - 20ката не ще да пали !!!!
Mecho Puh написа:Проблема е отсранен,оказа се все пак помпата,мамка и,трябваше да по експериментирам с няколко различни докато го хвана проблема...сега пък изчезнаха чистачките,ел.стъклата и заключването,проверих вече бушоните,всички нса ок...
а тези под седалката?

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Проблем - 20ката не ще да пали !!!!
Около комфорт модула.Ако не е бушон разръчкай го и него. 

- ZLATEN
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 718
- Регистриран на: 14.02.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е55
Re: Проблем - 20ката не ще да пали !!!!
_65536_kb_sec_ написа:Mecho Puh написа:Проблема е отсранен,оказа се все пак помпата,мамка и,трябваше да по експериментирам с няколко различни докато го хвана проблема...сега пък изчезнаха чистачките,ел.стъклата и заключването,проверих вече бушоните,всички нса ок...
а тези под седалката?
що не му кажеш за тоя големия бушон, на дебелия + който едва ли сам ще намери, особенно с твойто лаконично обяснение. Този големия бушон при него мисля че е отпред, защото и акумулатора му е там.
Има си тяга 740i -> http://www.youtube.com/watch?v=Nt_ZPIrCdEg
Re: Проблем - 20ката не ще да пали !!!!
Mecho Puh написа:Проблема е отсранен,оказа се все пак помпата,мамка и,трябваше да по експериментирам с няколко различни докато го хвана проблема...сега пък изчезнаха чистачките,ел.стъклата и заключването,проверих вече бушоните,всички нса ок...
Пешо много рядко греши....

- Mecho Puh
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 403
- Регистриран на: 21.12.2007
- Местоположение: някъде в Оборище - педерастко сборище...
- Пол: Мъж
- Кара: e30 340, e34 530, e30 328, e87 120d
- Мечтае да кара: E30 M3 Evo Touring ,E34 M5 Touring
- Детайли за колата: E30 325 touring,сток беше М20Б25, после М50Б25, а сега вече е М60Б40,подготвена е за дрифт,изпускателната система е модифицирана и е 2Х60мм,средно оригинално Х - образно от е38 740i и задни проходни гърнета Крафт Моторспорт, ECU Megasquirt 3 PRO, модифицирана всмукателна система,въздушен филтър Green Racing Performance,полиуретанови тампони на цялата ходова част, Wisefab Lock Kit, окачване Raceland с Bilstein амортисиори ,седалка Промод Реисинг, колани Schrot,клетката е fullsize Крафт Моторспорт
Re: Проблем - 20ката не ще да пали !!!!
ZLATEN написа:_65536_kb_sec_ написа:Mecho Puh написа:Проблема е отсранен,оказа се все пак помпата,мамка и,трябваше да по експериментирам с няколко различни докато го хвана проблема...сега пък изчезнаха чистачките,ел.стъклата и заключването,проверих вече бушоните,всички нса ок...
а тези под седалката?
що не му кажеш за тоя големия бушон, на дебелия + който едва ли сам ще намери, особенно с твойто лаконично обяснение. Този големия бушон при него мисля че е отпред, защото и акумулатора му е там.
...Бате Марто прав се оказа,и аз тръгнах по системата и го намерих тоз Бишон



22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани