проблем с ламбда-сонда
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
36 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Re: проблем с ламбда-сонда
Почти съм сигурен, че съсска от клапана, виждал съм го поне на 5 коли това! Може и да е маркуч, ама .....
Re: проблем с ламбда-сонда
Провери това, което ти казват колегите.
Иначе аз не смея да твърдя, че съм диагностик.
Имам жици имам нотбук и малко опит с колата.
Това, което мога да направя за тебе е да я прочета, да ти кажа кое е сходно с моята и с на другите и от там нататък сам да решаваш кое да правиш кое не.
За пари нищо няма да ти струва, аз нямам нито гараж нито нищо.
Хубаво обаче е да я видим като светне, така може би само ще гадаем.
Все пак обади се, ще ти помогна с каквото мога :-)
Иначе аз не смея да твърдя, че съм диагностик.
Имам жици имам нотбук и малко опит с колата.
Това, което мога да направя за тебе е да я прочета, да ти кажа кое е сходно с моята и с на другите и от там нататък сам да решаваш кое да правиш кое не.
За пари нищо няма да ти струва, аз нямам нито гараж нито нищо.
Хубаво обаче е да я видим като светне, така може би само ще гадаем.
Все пак обади се, ще ти помогна с каквото мога :-)
Re: проблем с ламбда-сонда
Еми... лампичката светна. Вече не смея да отида при този диагностик, при когото ходих, защото май само ме насмита. Мисля да дойда при теб, дай ми някакви координати и кажи кога ти е удобно, ако искаш и на ЛС.
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: проблем с ламбда-сонда
Провери ли за паразитен въздух?
Re: проблем с ламбда-сонда
Смених маркуча, който води до клапана на картерните газове с обикновен маслоустойчив. Не виждам смисъл да купувам оригинален маркуч, затова сложих обикновен - същата работа върши. Прочистих инжекциона (алуминиевото тяло, захванато за стъпковото моторче + самото моторче). Вчера ходих до Монтана и настъпвах повече, в следствие на което лампичката изгасна; разходът е нормален- 9-10 газ. Оборотите не се менят вече, но се вдигнаха - седят малко над 1000, а колата върви до 3000 (няма бензин, няма газ), после не набира. Когато е студена на бензин не работи както трябва.
След всички почиствания и промени, така изглеждат оборотите
След всички почиствания и промени, така изглеждат оборотите

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: проблем с ламбда-сонда
Ти с това трябваше да почнеш, че имаш газова уредба на колата, та по тази причина има вероятност всичките ти проблеми да идват от това, че ако не е настроена уредбата като хората казвам ти го от личен опит и ходене по мъките една година и аз като теб смених един куп работи без причина и най-накрая всичко се оправи като ходих да ми настроят газовия инжекцион.
Проблема идва в това, че когато караш на газ колата си адаптира горивната смес в продължение на 50км и запаметява и когато запалиш нали винаги пали на бензин ако не са същите настройки на газовата както на бензина говорим по ланда сонда колата пак тръгва да адаптира сместа в продължение на 50км и това нещо се повтаря и компа се побърква, а когато газта е направаена както на бензин колата си върви по същия начин както на бензи и разхода е почти същия на мен на дълго с климатроник и 120-140км ми дава 8, а когато не беше настроена 9-10 и постоянно менеше обороти и забиваше на студен двигател и гърмеше.
А за оборотите, че са толкова високи провери дали всичко си закачил след като си свалял да чистиш дросела и на моторчето за празен ход има една гарнитурка ако си я скъсал дърпа възух от там и затова са ти толкова високи.
Проблема идва в това, че когато караш на газ колата си адаптира горивната смес в продължение на 50км и запаметява и когато запалиш нали винаги пали на бензин ако не са същите настройки на газовата както на бензина говорим по ланда сонда колата пак тръгва да адаптира сместа в продължение на 50км и това нещо се повтаря и компа се побърква, а когато газта е направаена както на бензин колата си върви по същия начин както на бензи и разхода е почти същия на мен на дълго с климатроник и 120-140км ми дава 8, а когато не беше настроена 9-10 и постоянно менеше обороти и забиваше на студен двигател и гърмеше.
А за оборотите, че са толкова високи провери дали всичко си закачил след като си свалял да чистиш дросела и на моторчето за празен ход има една гарнитурка ако си я скъсал дърпа възух от там и затова са ти толкова високи.
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: проблем с ламбда-сонда
nikolae написа:С какъв ГИ си ?
Аз също брах много ядове, докато оправим нещата.
Сим Газ, той си е много добър ама няма добри майстори които да го настроят и най-накрая обиколих всички от гаранционната карти и един пич срещу бизнес център сердика го нагласи и вече 1 година без грам проблем, иначе беше ад и никой не можеше да я оправи.
Re: проблем с ламбда-сонда
Аз също съм с такъв - това е този българския на старгаз, където всичко италиано маркучи, дюзи и т.н. на валтек а компа и изпарителя са български, за едно и също ли говорим ?
Дай някакви координати на този в Сердика.
При мене последния ефект, който е негативен, е че свети чека, но грешките са в ламбдите - deviation rich, което мисля не е проблем.
Търся сега начин автоматично да се трият, знам че има такива емулатори, но не знам на каква цена, а мисля, че в последната им версия на старгаз има опция автоматично да трие грешките.
Дай някакви координати на този в Сердика.
При мене последния ефект, който е негативен, е че свети чека, но грешките са в ламбдите - deviation rich, което мисля не е проблем.
Търся сега начин автоматично да се трият, знам че има такива емулатори, но не знам на каква цена, а мисля, че в последната им версия на старгаз има опция автоматично да трие грешките.
Re: проблем с ламбда-сонда
Моята газова уредба е екогаз, италианска уж. Ако карам със 100км/ч харчи 8. Вчера доста се порових из темите за подобни на моя проблем и реших днес да пробвам да откача буксата на дебитомера - колата полетя. С почистване дали ще се реши проблема? А може ли да се поправя или трябва нов? Колко ще ми струва, някой ориентиран? А за стъпковото моторче - скъсах гарнитурата без да искам, сега трябва нова или силиконче
Колега, дай адреса на твоя човек с газовите уредби да се допитаме до неговото мнение.

Колега, дай адреса на твоя човек с газовите уредби да се допитаме до неговото мнение.
Re: проблем с ламбда-сонда
Преди да си дадеш парите за каквато и да е част по електронното управление на автомобила, отиди на диагностика и то в сервиз на БМВ, а ремонта си го прави където решиш. Аз така веднъж си мислих, че е сонда, а то бе съвсем друго... От опит ти казвам 

- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: проблем с ламбда-сонда
Колеги това е адреса на човека - кв. "Сердика" ул. "Охридско езеро" 5
тел.: 089/8490902 - Веселин Манолов.
Иначе ГИ е на СИМ ГАЗ /стар газ/.
Не знам дали има софтуер за други инжекциони трябва да се пита, а за колега nikolae на който му свети чека и дава грешка в сондите така както си написал това е богата смес и не ти трябва емулатори или други неща да я трият автоматично ако е настроен ГИ като хората не би трябвало да смети чека и да дава грешки нали за това е ГИ ако ти трябваха емулатори щеше да си с обикновенна уредба.
Просто с ГИ понеже е с компютър и софтуер може да се направи прецизна настройка и да не дава абсолютно никакви грешки, поне при мен беше така чека непрекъснато светеше трия грешката карам 40,50 км и светва и пак трия и вече карах с постоянно включен компютър към колата с ДИС зада гледам какво става и така разбрах, че проблема е в газовата.
Но това е човека ходете при мен направи само веднъж настройка и всичко се реши от раз вече 1 година карам без светещи лампи а колата върви като на бензин е почти.
тел.: 089/8490902 - Веселин Манолов.
Иначе ГИ е на СИМ ГАЗ /стар газ/.
Не знам дали има софтуер за други инжекциони трябва да се пита, а за колега nikolae на който му свети чека и дава грешка в сондите така както си написал това е богата смес и не ти трябва емулатори или други неща да я трият автоматично ако е настроен ГИ като хората не би трябвало да смети чека и да дава грешки нали за това е ГИ ако ти трябваха емулатори щеше да си с обикновенна уредба.
Просто с ГИ понеже е с компютър и софтуер може да се направи прецизна настройка и да не дава абсолютно никакви грешки, поне при мен беше така чека непрекъснато светеше трия грешката карам 40,50 км и светва и пак трия и вече карах с постоянно включен компютър към колата с ДИС зада гледам какво става и така разбрах, че проблема е в газовата.
Но това е човека ходете при мен направи само веднъж настройка и всичко се реши от раз вече 1 година карам без светещи лампи а колата върви като на бензин е почти.
Re: проблем с ламбда-сонда
Аз дълго време имах проблем със сместа.
Накрая карам с бета компютър + бета софтуер на старгаз/симгаз
Колата върви, не прави старите мизерии
А за Веселин... чувам наистина добри отзиви.
От старгаз ме пращат при него дори :-)
Ще го потърся :-)
Накрая карам с бета компютър + бета софтуер на старгаз/симгаз
Колата върви, не прави старите мизерии
А за Веселин... чувам наистина добри отзиви.
От старгаз ме пращат при него дори :-)
Ще го потърся :-)
Re: проблем с ламбда-сонда
като се замисля, в/у поста ти
преди като имах мизериите с газта - точно това беше , когато види повече натоварване 1-2 мин по баира /когато ми забиваше мисфайър/
тогава на инпата гледах, че стигаше до -20 -25 на ламбдите
Скоро ще си направя пак тестове, зора е че този чек сега за deviation rich свети когато си иска, минавал съм по 150км по магистрала и нищо, минавал съм и 10 в града и се е обаждал.
Веселин е човека :-)
преди като имах мизериите с газта - точно това беше , когато види повече натоварване 1-2 мин по баира /когато ми забиваше мисфайър/
тогава на инпата гледах, че стигаше до -20 -25 на ламбдите
Скоро ще си направя пак тестове, зора е че този чек сега за deviation rich свети когато си иска, минавал съм по 150км по магистрала и нищо, минавал съм и 10 в града и се е обаждал.
Веселин е човека :-)
36 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани