Проблем с E39 540i 4,4i V8 - Запалване!
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
32 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- BMW318i-Матин
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 77
- Регистриран на: 7.07.2007
- Местоположение: Велико Търново
- Кара: Х5, ама друг път!
Проблем с E39 540i 4,4i V8 - Запалване!
Здравейте притежатели на Е39 
Имам следния проблем и силно се надявам да ми помогнете!
Преди време вземехме една Е39, 545i, V8, 286hp, 2000г. от Австрия, но ударена... Вече е оправена но имаме следния проблем!
Колата не е палена близо година, и като искаме да я запалим Имобилайзера дава грешка! Изчистваме грешката и отново не иска да запали!
Не ходи бензин до помпите и не иска да стартира двигателя...
Значи седяла е доста време без включен Акумулатор.
Голата е с борд и фабрична аларма!
Кажете как да я запалим? Има 40л бензин в нея...
Има ли някакъв фабричен код или и аз незнам... казват да я закараме в сервиз на БМВ ама нямаме тази възможност...
Помогнете моля Ви
Който може да пише...

Имам следния проблем и силно се надявам да ми помогнете!

Преди време вземехме една Е39, 545i, V8, 286hp, 2000г. от Австрия, но ударена... Вече е оправена но имаме следния проблем!
Колата не е палена близо година, и като искаме да я запалим Имобилайзера дава грешка! Изчистваме грешката и отново не иска да запали!
Не ходи бензин до помпите и не иска да стартира двигателя...
Значи седяла е доста време без включен Акумулатор.
Голата е с борд и фабрична аларма!
Кажете как да я запалим? Има 40л бензин в нея...
Има ли някакъв фабричен код или и аз незнам... казват да я закараме в сервиз на БМВ ама нямаме тази възможност...
Помогнете моля Ви

Който може да пише...
Последна промяна BMW318i-Матин на 03 Апр 2010, 12:55, променена общо 1 път

- im0tep
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 17.05.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: ше Е 39 520 98 г.
Re: Проблем с 545i, V8, 2000г.
Върти ли стартер когато се опитвате да запали? И щом изчиствате грешката за имобилайзера и тя после пак се появвя значи проблеа в имобилайзера си стои. Предполагам,че ще трябва да се синхронизира EWS-a(имобилайзера) с EKU (копютъра на колата)...но нека все пак тежката артилерия да си каже думата 

- blacksapphire
- ентусиаст
-
- Мнения: 1353
- Регистриран на: 5.05.2008
- Местоположение: Sofia
- Кара: G02 ///M40d
Re: Проблем с 545i, V8, 2000г.
Първо моделът е 540i
Пробвай с препрограмиране на ключа, реле на бенз помпа
Пробвай с препрограмиране на ключа, реле на бенз помпа
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Re: Проблем с 545i, V8, 2000г.
Много е важно, дали върти стартера. Ако върти стартера, трябва да се пусне синхронизация на EWS/DME с подходящ софтуер: DIS или INPA. Aко не върти и стартера, значи има проблем с транспондера и ще трябва да се ходи на ключар.
Каква грешка дава и с какъв софтуер сте я извадили тази грешка?
Каква грешка дава и с какъв софтуер сте я извадили тази грешка?
- BMW318i-Матин
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 77
- Регистриран на: 7.07.2007
- Местоположение: Велико Търново
- Кара: Х5, ама друг път!
Re: Проблем с 545i, V8, 2000г.
Стартера върти!
Как точно се прави синхронизацията?
Или спрециалист трябва?
Значи колата е поръчкова и е с мотор от Х5, 4.4i
Има 2 алуминиви бензинови помпи под купето, дълги околко 20см. Те не работят. Не отива ток до тях.
Има ли паник бутон? "При удар да изключва". Понеже колата имеше удар в предно ляво колело и врата!
Как точно се прави синхронизацията?
Или спрециалист трябва?
Значи колата е поръчкова и е с мотор от Х5, 4.4i
Има 2 алуминиви бензинови помпи под купето, дълги околко 20см. Те не работят. Не отива ток до тях.
Има ли паник бутон? "При удар да изключва". Понеже колата имеше удар в предно ляво колело и врата!

- blacksapphire
- ентусиаст
-
- Мнения: 1353
- Регистриран на: 5.05.2008
- Местоположение: Sofia
- Кара: G02 ///M40d
Re: Проблем с 545i, V8, 2000г.
E39 540i си е с мотор 4,4i V8 непоръчково M62B44TU в случая 

- BMW318i-Матин
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 77
- Регистриран на: 7.07.2007
- Местоположение: Велико Търново
- Кара: Х5, ама друг път!
Re: Проблем с 545i, V8, 2000г.
blacksapphire написа:E39 540i си е с мотор 4,4i V8 непоръчково M62B44TU в случая
Незнах

За първи път се интересувам от Е39


- M_krika
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 571
- Регистриран на: 1.10.2008
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
- Пол: Мъж
- Кара: E70 4.0d и F15 M50d
- Мечтае да кара: BMW
Re: Проблем с E39 540i 4,4i V8 - Запалване!
Има на + ендно като пиро патронче при удар искача и от там спира тока от +,предтавлява една малка черна кутиика.Трябва да я счупите и да пъхнете кабела + в нея.Аз имах такава букса и при мен така ста направих това което ти казвам и се оправи. 

Rise Of The Machines-Only The Strong Will Survive
- BMW318i-Матин
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 77
- Регистриран на: 7.07.2007
- Местоположение: Велико Търново
- Кара: Х5, ама друг път!
Re: Проблем с E39 540i 4,4i V8 - Запалване!
M_krika написа:Има на + ендно като пиро патронче при удар искача и от там спира тока от +,предтавлява една малка черна кутиика.Трябва да я счупите и да пъхнете кабела + в нея.Аз имах такава букса и при мен така ста направих това което ти казвам и се оправи.
Къде се намира това?
По двигаеля или?

- Ilko Ivanov
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3688
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: F02 750iL
Re: Проблем с E39 540i 4,4i V8 - Запалване!
Отзад на плюсовата клема на акумулатора е пиропатрона.
- im0tep
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 17.05.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: ше Е 39 520 98 г.
Re: Проблем с E39 540i 4,4i V8 - Запалване!
Е ако е гръмнал пиропатрона нали няма да има ток в колата и няма да върти на стартер???
- BMW318i-Матин
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 77
- Регистриран на: 7.07.2007
- Местоположение: Велико Търново
- Кара: Х5, ама друг път!
Re: Проблем с E39 540i 4,4i V8 - Запалване!
ivanov 530d написа:Отзад на плюсовата клема на акумулатора е пиропатрона.
Отивам да погледна... следмалко ще пиша пак


- Ilko Ivanov
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3688
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: F02 750iL
Re: Проблем с E39 540i 4,4i V8 - Запалване!
Няма да е от това проблема,защото когато гръмне той,има контакт но стартера не върти......
Закарай колата при някой който има ИНПА или ГТ-1 да ти направи синхронизацията.
Закарай колата при някой който има ИНПА или ГТ-1 да ти направи синхронизацията.
- BMW318i-Матин
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 77
- Регистриран на: 7.07.2007
- Местоположение: Велико Търново
- Кара: Х5, ама друг път!
Re: Проблем с E39 540i 4,4i V8 - Запалване!
im0tep написа:Е ако е гръмнал пиропатрона нали няма да има ток в колата и няма да върти на стартер???
Прав си...
Пиропатрона е гръмнал още при удара...
Колата върти стартера но на празен ход. Не пуска бензин до двигателя от помпите...
Как да излъжем имобилайзера? Или да го изкючим... Двигателя е напокътнат от удара... Няма забележки по него...
ivanov 530d написа:Няма да е от това проблема,защото когато гръмне той,има контакт но стартера не върти......
Закарай колата при някой който има ИНПА или ГТ-1 да ти направи синхронизацията.
Там е проблема че немога да я закарам. На село в гараж е

И в момента е там... на 50км от Търново... Затова питам ако има някакъв вариант!

- Ilko Ivanov
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3688
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: F02 750iL
Re: Проблем с E39 540i 4,4i V8 - Запалване!
Тогава търсиш някой който да доиде на място 

32 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани