Добре заварили колеги.
Модератор: Технически модератори
24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Dragostiny
- Потребител
-
- Мнения: 31
- Регистриран на: 15.03.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 520i 24V
- Мечтае да кара: същото
- Детайли за колата: В перфектно състояние, всичко оригинално и без тунинг, както го е измислил германеца.
Добре заварили колеги.
Сдобих се с мечтаната ми E34-ка, такава исках от както шофирам.
520i 03/91г. Не е връхта на сладоледа, може и да не е последната, но за сега си ме радва.
Взех я на 173К+ км, почти без забележки, само драскотини и някоя друга дреболия.
Вече и управих датчика за външната температура (замърсен куплунг),
Сложиха ми добър газов инжекцион ( финанси, финанси
),
днес и смених свещите с хубави на beru, Едвам отвих едната стара, докато са мили двигателя беше влезнала вода и боклуци
, но почистих всичко хубаво и сложих графитна смазка на резбата на новите.
следва смяна на масло и филтри, 2 тампона, да разбера защо не ми бачка регулирането на фаровете и да си намеря джанти...
Благодаря, че ви има, от вас научавам много за тази красавица.
П.С: Вчера се разходих до Пловдив и направо намалих популацията на мухи по магистралата, затова повече снимки друг път.




520i 03/91г. Не е връхта на сладоледа, може и да не е последната, но за сега си ме радва.
Взех я на 173К+ км, почти без забележки, само драскотини и някоя друга дреболия.
Вече и управих датчика за външната температура (замърсен куплунг),
Сложиха ми добър газов инжекцион ( финанси, финанси

днес и смених свещите с хубави на beru, Едвам отвих едната стара, докато са мили двигателя беше влезнала вода и боклуци

следва смяна на масло и филтри, 2 тампона, да разбера защо не ми бачка регулирането на фаровете и да си намеря джанти...
Благодаря, че ви има, от вас научавам много за тази красавица.
П.С: Вчера се разходих до Пловдив и направо намалих популацията на мухи по магистралата, затова повече снимки друг път.
- Shishmanov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 225
- Регистриран на: 29.10.2009
- Местоположение: Stara Zagora
- Пол: Мъж
- Кара: E34 520i
Re: Добре заварили колеги.
Здравей колега и добре дошъл! Радвам се и се надявам да си попаднал на читава Е34-ка, за да останеш доволен от автомобила! Виждам че бобините ти всички са оригинални, не са сменяни, от което следва че е много вероятно колата ти да е наистина на тези реални 173 000 км. Относно фаровете - може колата да е удряна и да има нещо преправяно по механизма, или както беше при мен - единия регулиращ винт за късите беше превъртял, но го оправих. Форума наистина е много полезен, ако още не си се убедил в това, ще го разбереш скоро. Има много разбиращи, знаещи и коректни хора.
Поздрави!
Поздрави!
- methanol
- Бобо Дебелия
-
- Мнения: 509
- Регистриран на: 11.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E30/E36/E34
Re: Добре заварили колеги.
Честито колега колата излежда доста читава на снимките
Желая ти много безаварийни километри и само Bензин Mасло и Wода да и сипваш. 


- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Re: Добре заварили колеги.
Честита да ти е новата придобивка колега , карай я със здраве , радвай се на истинската техника и умната по пътищата
Георги Пенчев

Георги Пенчев
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Re: Добре заварили колеги.
Честита да ти е и само безаварийни километри! 

- Dragostiny
- Потребител
-
- Мнения: 31
- Регистриран на: 15.03.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 520i 24V
- Мечтае да кара: същото
- Детайли за колата: В перфектно състояние, всичко оригинално и без тунинг, както го е измислил германеца.
Re: Добре заварили колеги.
Благодаря ви колеги! Да съм част от тази общност е привилегия, която ценя.
Огледал съм я отвсякъде, не виждам да е удряна и да са сменяни/ремонтирани части.
Регулиращите винтове на решетката не съм ги пробвал още, имах в предвид копчето вътре в купето с което регулираш в 3 степени височината на късите (може би и дълги) при натоварена кола. Тези дни обаче ако остане време ще прочета в книжките какво пише (бушон, реле, моторчета) и ще тествам поне очевидните места, ако не се справя, ще ви помоля за съвет
Shishmanov написа:Относно фаровете - може колата да е удряна и да има нещо преправяно по механизма, или както беше при мен - единия регулиращ винт за късите беше превъртял, но го оправих.
Огледал съм я отвсякъде, не виждам да е удряна и да са сменяни/ремонтирани части.
Регулиращите винтове на решетката не съм ги пробвал още, имах в предвид копчето вътре в купето с което регулираш в 3 степени височината на късите (може би и дълги) при натоварена кола. Тези дни обаче ако остане време ще прочета в книжките какво пише (бушон, реле, моторчета) и ще тествам поне очевидните места, ако не се справя, ще ви помоля за съвет

- Alexch
- ентусиаст
-
- Мнения: 1212
- Регистриран на: 26.07.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше E39, сега Нисан 370z с 4 врати
- Мечтае да кара: Z8
Re: Добре заварили колеги.
Да ти е честита колега и само да те радва!!! Сигурен съм, че разбиращите колеги са насреща за всякакви въпроси! 

bai_ILIA написа:стига сте се депресирали с ремонти, наслаждавайте се на колите си и радостта от шофирането понеже те ще се развалят със сигурност
- ggb
- ентусиаст
-
- Мнения: 810
- Регистриран на: 13.08.2006
- Местоположение: Plovdiv
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Сбъдна мечтата си.....
- Детайли за колата: BMW E38 740 i black
Re: Добре заварили колеги.
Честит да ти е кораба милион безаварийни километри да му навъртиш.




Истинската мощност винаги ви спира дъха също като истинската красота.....

- Dragostiny
- Потребител
-
- Мнения: 31
- Регистриран на: 15.03.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 520i 24V
- Мечтае да кара: същото
- Детайли за колата: В перфектно състояние, всичко оригинално и без тунинг, както го е измислил германеца.
Re: Добре заварили колеги.
Днес смених маслото/масления филтър и сложих нови чистачки.
Радва ме колега и то много, друга толкова не ме е грабвала а съм сменил няколко.
На тази машинка толкова лесно и се сменя маслото, че направо мед ми капа от сърцето
Няма да мога да ремонтирам всичко сам обаче, придърпването в ниските обороти и неувереноста на празен ход си продължават и с новите свещи. Щом го прави и на газ и на бензин елиминирам дебитомера и ламбда сондата, а ако не е от моторчето или температурния датчик направо ще я водя на сервиз, компютърната диагностика няма да и навреди...
П.П: Утре ще се разхождам до Боровец, че празници идват. Весело изкарване на празниците колеги! Празнувайте, почивайте и красавиците поглезете
Alexch написа:Да ти е честита колега и само да те радва!!! Сигурен съм, че разбиращите колеги са насреща за всякакви въпроси!
Радва ме колега и то много, друга толкова не ме е грабвала а съм сменил няколко.
На тази машинка толкова лесно и се сменя маслото, че направо мед ми капа от сърцето

Няма да мога да ремонтирам всичко сам обаче, придърпването в ниските обороти и неувереноста на празен ход си продължават и с новите свещи. Щом го прави и на газ и на бензин елиминирам дебитомера и ламбда сондата, а ако не е от моторчето или температурния датчик направо ще я водя на сервиз, компютърната диагностика няма да и навреди...

П.П: Утре ще се разхождам до Боровец, че празници идват. Весело изкарване на празниците колеги! Празнувайте, почивайте и красавиците поглезете

- dan-dam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1013
- Регистриран на: 18.01.2009
- Местоположение: София, ама съм от село
- Пол: Мъж
- Кара: 03'Е53 М62TUB44
- Мечтае да кара: Е34 540/6 touring
- Детайли за колата: Петица с много седмици
Re: Добре заварили колеги.


- rottweiler
- ентусиаст
-
- Мнения: 898
- Регистриран на: 3.01.2007
- Пол: Мъж
- Кара: шлеп
Re: Добре заварили колеги.
честита да ти е колега и мн безаварийни километри.
пс: аз миналата седмица ремонтирах моторчето за регулиране на десния фар. Бяха му се счупили крачетата и с 2 болта и 2 шайби стана 6 точки.
пс: аз миналата седмица ремонтирах моторчето за регулиране на десния фар. Бяха му се счупили крачетата и с 2 болта и 2 шайби стана 6 точки.


- Alexch
- ентусиаст
-
- Мнения: 1212
- Регистриран на: 26.07.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше E39, сега Нисан 370z с 4 врати
- Мечтае да кара: Z8
Re: Добре заварили колеги.
Dragostiny написа:Днес смених маслото/масления филтър и сложих нови чистачки.Alexch написа:Да ти е честита колега и само да те радва!!! Сигурен съм, че разбиращите колеги са насреща за всякакви въпроси!
Радва ме колега и то много, друга толкова не ме е грабвала а съм сменил няколко.
На тази машинка толкова лесно и се сменя маслото, че направо мед ми капа от сърцето
Няма да мога да ремонтирам всичко сам обаче, придърпването в ниските обороти и неувереноста на празен ход си продължават и с новите свещи. Щом го прави и на газ и на бензин елиминирам дебитомера и ламбда сондата, а ако не е от моторчето или температурния датчик направо ще я водя на сервиз, компютърната диагностика няма да и навреди...![]()
П.П: Утре ще се разхождам до Боровец, че празници идват. Весело изкарване на празниците колеги! Празнувайте, почивайте и красавиците поглезете
Диагностика със сигурност няма да навреди, а може само да спести време. 90% според мен е от стъпковото моторче. Почисти го и да видим дали ще се оправи! Провери си и маркучите , да не смуче от някъде въздух. Пали ли трудно като е топла? Ако да, може да е и от температурния датчик. Весели празници на всички!!!

bai_ILIA написа:стига сте се депресирали с ремонти, наслаждавайте се на колите си и радостта от шофирането понеже те ще се развалят със сигурност
Re: Добре заварили колеги.
Колега да ти е честита и полека вначалото с дрифта
, че и аз на моя кораб мислех че съм го опознал достатъчно газ газ и на челно в бетонна стена, но всеки си пати от акъла
А колкото до проблема мисля, че правилно си се ориентирал. Но наистина най добре една диагностика може да отидеш в сервиз, а и можеш и тида си я направиш има теми във форума. Айде успех и без аварийно шофиране


А колкото до проблема мисля, че правилно си се ориентирал. Но наистина най добре една диагностика може да отидеш в сервиз, а и можеш и тида си я направиш има теми във форума. Айде успех и без аварийно шофиране

- Dragostiny
- Потребител
-
- Мнения: 31
- Регистриран на: 15.03.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 520i 24V
- Мечтае да кара: същото
- Детайли за колата: В перфектно състояние, всичко оригинално и без тунинг, както го е измислил германеца.
Re: Добре заварили колеги.
rottweiler написа:честита да ти е колега и мн безаварийни километри.
пс: аз миналата седмица ремонтирах моторчето за регулиране на десния фар. Бяха му се счупили крачетата и с 2 болта и 2 шайби стана 6 точки.
Радвам се, че си успял да си я пипнеш сам колега. Удоволствието да си поправиш сам красавицата е уникално.
Alexch написа:Пали ли трудно като е топла? Ако да, може да е и от температурния датчик. Весели празници на всички!!!
Пали от раз и студена и топла. Според теб това елиминира температурния датчик?
@2bar написа:по скоро е бобина. от моторчето се държи по друг начин.
Може да си прав колега, бобините са от завода още и има възможност на някоя да и е дошло времето.
godziliaz написа:Колега да ти е честита и полека вначалото с дрифта, че и аз на моя кораб мислех че съм го опознал достатъчно газ газ и на челно в бетонна стена, но всеки си пати от акъла
![]()
А колкото до проблема мисля, че правилно си се ориентирал. Но наистина най добре една диагностика може да отидеш в сервиз, а и можеш и тида си я направиш има теми във форума. Айде успех и без аварийно шофиране
Ахх, моите искрени съболезнования колега. Пожелавам ти да си намериш още по-добра Е34 и да я пазиш. Важното е ти да си жив и здрав. Колата е с отворен диф а и на мен, като че ли ми е минало времето за дрифт. Радва ме стабилното каране, не бързо, не бавно а с добра постоянна скорост. Комфортно да му е на човека до мен

След празниците отива на диагностика и ще пиша какво се е установило.
Христос Воскресе!
24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани