Бензин в маслото м50б25 :(

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1419
Регистриран на: 6.08.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E65

Re: Бензин в маслото м50б25 :(

Мнение от ddddk » 30 Мар 2010, 10:30

Веднъж много отдавна мисля, че беше колегата kirililiev, беше написал, че е виждал пробито бутало без да му личи на двигателя (оборотите) особено много...

Ако имаш пробито бутало, то инжекторът ще си църка направо в картера...
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: Бензин в маслото м50б25 :(

Мнение от cod-cdbp » 30 Мар 2010, 10:33

ddddk написа:Веднъж много отдавна мисля, че беше колегата kirililiev, беше написал, че е виждал пробито бутало без да му личи на двигателя (оборотите) особено много...
Ако имаш пробито бутало, то инжекторът ще си църка направо в картера...


е това е анатема направо, да не са били две пробитите бутала?
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Re: Бензин в маслото м50б25 :(

Мнение от kirililiev » 30 Мар 2010, 12:40

еми единия цилиндър не работи,дали точно на този цилиндър инжектора не затваря и пъска постоянно?,може колата да е карана така доста време и на въпросния цилиндър вече да не са останали сегменти и луфта на буталото да е 5мм вече :mhihi:мери една компресия,изкарай рейката ако трябва,включи помпата принудително....намери начин да видиш дали някоя дюза не пикае...незнам вече.
при леко спукано бутало на тихи обороти цилиндъра не бачка,на по високи почти не се усеща,обаче от маркуча за картерна вентилация духа здраво и от ауспуха пуши доста неприятно :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Re: Бензин в маслото м50б25 :(

Мнение от Ненко Вранков » 30 Мар 2010, 15:22

Така...
След като регулатора на налягането ти е здрав, следващото което трябва да направиш е да отидеш да премериш компресията на мотора! Така веднага ще разбереш в какво състояние ти е бутало-цилиндровата група и клапаните съответно. Чак когато си сигурен в изправността им, можеш да продължиш нататък.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3729
Регистриран на: 27.01.2010
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: Tesla Y

Re: Бензин в маслото м50б25 :(

Мнение от adovet » 30 Мар 2010, 17:14

Така...
След като регулатора на налягането ти е здрав, следващото което трябва да направиш е да отидеш да премериш компресията на мотора! Така веднага ще разбереш в какво състояние ти е бутало-цилиндровата група и клапаните съответно. Чак когато си сигурен в изправността им, можеш да продължиш нататък.


Мисля че още в началото ти казах да премериш компресията ама то да има кой да слуша.Почвай от по лесното към по сложното.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 394
Регистриран на: 20.02.2010
Местоположение: с. Казичене
Кара: c220 diesel
Мечтае да кара: e30 m50b25

Re: Бензин в маслото м50б25 :(

Мнение от brankovv » 01 Апр 2010, 20:26

Вчера смених маслото, и прибрах колата до връщи (карана е около 2 км) и ми загрея малко над средата (това според мен се дължи на въздух в системата понеже ми е пукнат радиатора) стремейки се към червено веднага угасих колата, днес я паля и дори без да подавам газ се усеща неприятната миризма на неизгорял бензин когато подам газ отзад прави бяло(според мен) кълбо и мирише отвратително, несмея да я запаля :help: и друго което се сетих сега в ауспуха събира вода, няма на кой да я заракам да ми провери компресията
Изображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Re: Бензин в маслото м50б25 :(

Мнение от Ненко Вранков » 01 Апр 2010, 20:30

не беше споменал, че и радиатора е спукан... а маркучите "надува" ли ги?
така както говориш не ми звучи на добре работата... прилича ми на гарнитура/глава... Няма какво да го умуваш-карай я да видите компресията!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 394
Регистриран на: 20.02.2010
Местоположение: с. Казичене
Кара: c220 diesel
Мечтае да кара: e30 m50b25

Re: Бензин в маслото м50б25 :(

Мнение от brankovv » 01 Апр 2010, 20:35

dj_ennsy_1 написа:не беше споменал, че и радиатора е спукан... а маркучите "надува" ли ги?
така както говориш не ми звучи на добре работата... прилича ми на гарнитура/глава... Няма какво да го умуваш-карай я да видите компресията!

До преди тази несе бях качвал в БМВ да не говорим за моторите ... ходих при един познат дето има БМВ и ми каза че било нормално да надува маркучите понеже моторите на бмв работели под налягане както и да е тоест надува маркучите, е хайде де да я карам ама няма при кой в наше село има само на едно място където мерят компресия, но ми заявиха че по-рано от края на другата седмица няма варянт ... Чакам Дилян той да я види, но му нямало компресора ... може ли да се кара така колата говорим за 40-50 км ( да я закарам и да си я прибера)
Изображение
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1419
Регистриран на: 6.08.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E65

Re: Бензин в маслото м50б25 :(

Мнение от ddddk » 01 Апр 2010, 20:42

к`о да я мери... тя вече родила...

колега, виж как е новото масло - да не е боза.
Ако е добре, го разкарай този радиатор барабар с термостата и помпата и ремъка и ролката и обтегача и антифриза.

Обезвъздуши и да видим какво ще стане.

Ако имаш бозичка в моторетката, пиши и да почнем пак вечната полемика: "ремонт на стария мотор или друг ново-стар мотор" :mhihi:

Поздрави, успех и стискам палци да минеш само със сервиз на охладителната система!

Д
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 204
Регистриран на: 26.04.2009
Местоположение: София/Силистра
Пол: Мъж
Кара: e36 318ti
Мечтае да кара: всичко
Детайли за колата: М42б18 '94

Re: Бензин в маслото м50б25 :(

Мнение от s_kolev » 01 Апр 2010, 20:46

_65536_kb_sec_ написа:А аз искам да си сверя часовника за въпросния вакуум - Когато колата е на празен ход, вакуума който се създава е по-малък => връщащия бензин е свободно отворе, и обратното когато се дава газ, се създава повече вакуум и връщащия бензин се затваря малко по малко.
Правилни ли са тези разсъждения по картинка??? :dunno:



На празен ход вакуума след дросела е по - голям и засмуква мембранката назад, което предизвиква спад в налягането на рейката с гориво с цел икономия и да не се дави колата. Когато дросела се отвори налягането зад дросела се увеличава, вакуума намалява и пружинката в клапана за налягането натиска мембраната като по този начин налягането се вдига. Мисля че варираше с около 0.2 бара, но не съм 100% сигурен. ;)
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1419
Регистриран на: 6.08.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E65

Re: Бензин в маслото м50б25 :(

Мнение от ddddk » 01 Апр 2010, 21:14

s_kolev написа:На празен ход вакуума след дросела е по - голям ... Когато дросела се отвори налягането зад дросела се увеличава, вакуума намалява ...


Колега, ти сигурен ли в това, което си написъл и, ако е така може ли да кажеш източникът ти на тази информация.

Поздрави,
Д
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 638
Регистриран на: 30.09.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E38 M62B44TU
Мечтае да кара: Сбъднах си мечтата
Детайли за колата: DF85926

Re: Бензин в маслото м50б25 :(

Мнение от georgipass » 01 Апр 2010, 21:47

ddddk написа:
s_kolev написа:На празен ход вакуума след дросела е по - голям ... Когато дросела се отвори налягането зад дросела се увеличава, вакуума намалява ...


Колега, ти сигурен ли в това, което си написъл и, ако е така може ли да кажеш източникът ти на тази информация.

Поздрави,
Д


В този ред на мисли вакума си е налягагане ама подналягане ;) :OT:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 394
Регистриран на: 20.02.2010
Местоположение: с. Казичене
Кара: c220 diesel
Мечтае да кара: e30 m50b25

Re: Бензин в маслото м50б25 :(

Мнение от brankovv » 02 Апр 2010, 0:46

дефинирай боза, иначе маслото как да го видя какво е като е на 3км +- няколко метра дърпах пръчката маслото е като ново, ще пробвам да мина само с радиатор и обезвъздушаване иначе нов-стар мотор неми трябва аз това БМВ го взех та да му служа маторя в е30 иначе неми трябва, но каква е връзката с охладителната система и неизгорелия бензин :?:
Изображение
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 204
Регистриран на: 26.04.2009
Местоположение: София/Силистра
Пол: Мъж
Кара: e36 318ti
Мечтае да кара: всичко
Детайли за колата: М42б18 '94

Re: Бензин в маслото м50б25 :(

Мнение от s_kolev » 02 Апр 2010, 1:11

ddddk написа:
s_kolev написа:На празен ход вакуума след дросела е по - голям ... Когато дросела се отвори налягането зад дросела се увеличава, вакуума намалява ...


Колега, ти сигурен ли в това, което си написъл и, ако е така може ли да кажеш източникът ти на тази информация.

Поздрави,
Д



Не помня как се казваше темата, но съм го чел от форума. При отворен дросел налягането във всмукателите се стреми да се изравни с атмосферното, като същевременно задоволи нуждите на въздух на мотора от там и по - високата скорост на потока и по - малко подналягане. При бензинов двигател от количеството въздух зависят оборотите ( съответно в смес с гориво) , при празен ход въздуха не стига, мотора държи ниски обороти, при отворен дросел налягането във всмукателите се повишава, повече въздух = повече обороти . :confused:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1331
Регистриран на: 10.09.2003
Местоположение: София

Re: Бензин в маслото м50б25 :(

Мнение от Postman » 02 Апр 2010, 8:29

:OT:
Вакуумната камера на горивния регулатор е "сложена там", за да се гарантира по всяко време, че разликата в наляганията на горивото пред иглата на инжектора (в рейката) и след иглата на инжектора (в пълнителния колектор) е постоянна - т.е. ако базовото налягане на регулатора е 3,0 бара, при напълно отворена дроселна клапа инжекторите впръскват горивото при разлика в налягането грубо 3 бара (приемайки, че в колектора налягането е атмосферното - ако не се отчита пада на налягане след въздушния филтър). На празен ход, когато налягането в колектора е горе долу половината от атмосферното (половин бар абсолютно, половин бар вакуум - все е вярно), налягането на горивото пада до 2,5 бара (3,5 бара абсолютно) и отново разликата в налягането пред и след иглата е 3 бара.
Причината да се прави това, е че 3ms (милисекунди) дължина към инжектора отговарят на еднакво количество впръснато гориво без значение какво е налягането в колектора (газ докрай или празен ход), което количество при различна разлика в наляганията би било различно. Ако не беше така, ЕКУ-то трябваше да има още поне една корекция на дължината на импулсите към инжекторите според налягането в колектора, а по този начин това се елиминира. Преди години, в зората на електронното управление на двигателя, една корекция по-малко е означавало много, предвид параметрите на електрониката използвана тогава... сега вече не е точно така и затова много двигатели, на които регулатора им е в резервоара при помпата (и нямат тръбопровод за обратно гориво - само 1 маркуч отива към рейката), нямат вакуумна корекция на налягането на горивото, а тя се поема от ЕКУ-то.

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook