пак с таблото да ви занимая колеги...
Модератор: Технически модератори
29 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Re: пак с таблото да ви занимая колеги...
Абсолютно нищо няма да стане.
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: пак с таблото да ви занимая колеги...
До колкото знам тия чипове имат опцията заключване за четене, но до сега от малкия ми опит в тази насока не съм попадал на такива.
Иначе самия чип е ясен какъв е и наистина струва смешни пари.
Иначе самия чип е ясен какъв е и наистина струва смешни пари.

- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
Re: пак с таблото да ви занимая колеги...
Здравейте колеги,
Така...
Темата зацикли и нека поне да дам информация на колегата @2bar с извинение, че го отрязах така лошо, дано не се е засегнал
.
Така: Варна карс имаше по едно време промоция - безплатна диагностика всякаква на всичко. И един ден реших да закача колата да видим какво ще изпише, ей тъй на без проблем, просто да си уплътня 1 час време, нали е фри
Записах час, вкараха колата и след една цигара време я изкараха с думите:
"Нещо дава ерор при закачане и не може да се разпознае колата. Някой нещо е пипал някъде и ще струва много пари да се открие белята. По-добре карай така докато спре, видимо и няма нищо, мотора е "часовник".
Така и направих.
"Не щеш ли" един ден (след няколко месеца) колата спря
. (camshaft sensor)
След като знам, че във Варна Карс ще струва човал пари тръгнах да търся друг вариант за диагностика.
Тук благодарности на Петьо
ме заведе при един сериозен човек, който си игра 3 часа, но уви "греда".
Тогава с Митко и Петьо
отидохме при Иво
, който се обади във Варна Карс и помоли да обърнат сериозно внимание на тази кола.
2 часа по-късно излезе от вътре майстора с думите:
"Направихме диагностика, проблема е в camshaft sensor, трябва да се подмени. Еди колко си пари всичко."
1 час по-късно си тръгнах ДОВОЛЕН
Преди да тръгна проведох следния разговор със специалистите във Варна Карс:
ВЪПРОС: Къде беше проблема с диагностиката?
ОТГОВОР: В таблото с уредите. Или е повредено при опит за човъркане или нещо друго.
ВЪПРОС: Сега вече може ли да се прави диагностика нормално?
ОТГОВОР: Сега вече НИЕ можем винаги да правим диагностика. За други сервизи гаранция не даваме.
Не съм пробвал на друго място.
Месеци по-късно със случайно четене на стари теми из форума и питане на Вас, колеги
установих, че таблото ми е подменено с такова от М20.
В отговор на вечния въпрос за файдата от форума, аз смело мога да заявя, че благодарение на този форум се познавам със страхотни хора, които ми помагат изключително за колата и как и кога ще се реванширам напрааавооо незнам!
Живи, здрави да сме
В заключение следва разходка до Варна Карс с питане за прекодиране на стар кодинг плъг или други варианти, които те предложат на разумни цени.
Аз лично очаквам отговор "карай така, няма смисъл", но поживьом - увидим.
Поздрави,
Д
Така...
Темата зацикли и нека поне да дам информация на колегата @2bar с извинение, че го отрязах така лошо, дано не се е засегнал

Така: Варна карс имаше по едно време промоция - безплатна диагностика всякаква на всичко. И един ден реших да закача колата да видим какво ще изпише, ей тъй на без проблем, просто да си уплътня 1 час време, нали е фри

Записах час, вкараха колата и след една цигара време я изкараха с думите:
"Нещо дава ерор при закачане и не може да се разпознае колата. Някой нещо е пипал някъде и ще струва много пари да се открие белята. По-добре карай така докато спре, видимо и няма нищо, мотора е "часовник".
Така и направих.
"Не щеш ли" един ден (след няколко месеца) колата спря

След като знам, че във Варна Карс ще струва човал пари тръгнах да търся друг вариант за диагностика.
Тук благодарности на Петьо

Тогава с Митко и Петьо


2 часа по-късно излезе от вътре майстора с думите:
"Направихме диагностика, проблема е в camshaft sensor, трябва да се подмени. Еди колко си пари всичко."
1 час по-късно си тръгнах ДОВОЛЕН

Преди да тръгна проведох следния разговор със специалистите във Варна Карс:
ВЪПРОС: Къде беше проблема с диагностиката?
ОТГОВОР: В таблото с уредите. Или е повредено при опит за човъркане или нещо друго.
ВЪПРОС: Сега вече може ли да се прави диагностика нормално?
ОТГОВОР: Сега вече НИЕ можем винаги да правим диагностика. За други сервизи гаранция не даваме.
Не съм пробвал на друго място.
Месеци по-късно със случайно четене на стари теми из форума и питане на Вас, колеги

В отговор на вечния въпрос за файдата от форума, аз смело мога да заявя, че благодарение на този форум се познавам със страхотни хора, които ми помагат изключително за колата и как и кога ще се реванширам напрааавооо незнам!
Живи, здрави да сме

В заключение следва разходка до Варна Карс с питане за прекодиране на стар кодинг плъг или други варианти, които те предложат на разумни цени.
Аз лично очаквам отговор "карай така, няма смисъл", но поживьом - увидим.
Поздрави,
Д

- Shishmanov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 225
- Регистриран на: 29.10.2009
- Местоположение: Stara Zagora
- Пол: Мъж
- Кара: E34 520i
Re: пак с таблото да ви занимая колеги...
Интересно как само заради таблото с уредите не иска да разчете колата на диагностиката
А таблото на М20 различава ли се визуално по някакъв начин?

А таблото на М20 различава ли се визуално по някакъв начин?
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Re: пак с таблото да ви занимая колеги...
брояча за изминатите километражи се върти, като на лада...
- Shishmanov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 225
- Регистриран на: 29.10.2009
- Местоположение: Stara Zagora
- Пол: Мъж
- Кара: E34 520i
Re: пак с таблото да ви занимая колеги...
dj_ennsy_1 написа:брояча за изминатите километражи се върти, като на лада...
Какво ще рече се върти като на лада? Искаш да кажеш че е механичен а не електронен така ли?
Значи и моята е със сменяно табло от м20

- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
Re: пак с таблото да ви занимая колеги...
М20

М50

На ладата е със жило, а тук е индуктивно - демек няма жило, DME получава сигнал от датчика на диференциала и праща сигнал на таблото. Стрелката е един вид ампермер. На същия принцип, но червячна предавка се върти и брояча - както на старите декове засичахме колко са дълги песните на касетката
и старите електромери са на същия принцип
Това е.
Поздрави,
Д

М50
На ладата е със жило, а тук е индуктивно - демек няма жило, DME получава сигнал от датчика на диференциала и праща сигнал на таблото. Стрелката е един вид ампермер. На същия принцип, но червячна предавка се върти и брояча - както на старите декове засичахме колко са дълги песните на касетката

Това е.
Поздрави,
Д

- Shishmanov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 225
- Регистриран на: 29.10.2009
- Местоположение: Stara Zagora
- Пол: Мъж
- Кара: E34 520i
Re: пак с таблото да ви занимая колеги...
Знам че на БМВто километража е електронен, а не с жило. Ама брояча na M20 си е същия като на жигули
Моето табло е като на първата снимка

Моето табло е като на първата снимка
- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
Re: пак с таблото да ви занимая колеги...
извади го, обърни го и виж на кодиг-плъга има VIN. Ако е твоят всичко е ОК, ако е друг значи и ти си в моя филм
Поздрави,
Д
P.S.: Тук ( в този подфорум) съм изчел много негативи за Сименс управлението и за ВАНОС системата, но след 5 месечно търсене по морги и подфорум "продава" се оказва, че няма нито една ВАНОС-СИМЕНС нарязана Е34-ка (20-ка). Уж са много "калпави" пък всичките са в движение.



Поздрави,
Д
P.S.: Тук ( в този подфорум) съм изчел много негативи за Сименс управлението и за ВАНОС системата, но след 5 месечно търсене по морги и подфорум "продава" се оказва, че няма нито една ВАНОС-СИМЕНС нарязана Е34-ка (20-ка). Уж са много "калпави" пък всичките са в движение.




- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
- Shishmanov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 225
- Регистриран на: 29.10.2009
- Местоположение: Stara Zagora
- Пол: Мъж
- Кара: E34 520i
Re: пак с таблото да ви занимая колеги...
А защо ти е "сименс" - не си ли доволен от бош-а?
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Re: пак с таблото да ви занимая колеги...
Защото той е със Siemens 

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: пак с таблото да ви занимая колеги...
ddddk написа:Здравейте колеги,
Така...
Темата зацикли и нека поне да дам информация на колегата @2bar с извинение, че го отрязах така лошо, дано не се е засегнал.
Така: Варна карс имаше по едно време промоция - безплатна диагностика всякаква на всичко. И един ден реших да закача колата да видим какво ще изпише, ей тъй на без проблем, просто да си уплътня 1 час време, нали е фри![]()
Записах час, вкараха колата и след една цигара време я изкараха с думите:
"Нещо дава ерор при закачане и не може да се разпознае колата. Някой нещо е пипал някъде и ще струва много пари да се открие белята. По-добре карай така докато спре, видимо и няма нищо, мотора е "часовник".
Така и направих.
"Не щеш ли" един ден (след няколко месеца) колата спря. (camshaft sensor)
След като знам, че във Варна Карс ще струва човал пари тръгнах да търся друг вариант за диагностика.
Тук благодарности на Петьоме заведе при един сериозен човек, който си игра 3 часа, но уви "греда".
Тогава с Митко и Петьоотидохме при Иво
, който се обади във Варна Карс и помоли да обърнат сериозно внимание на тази кола.
2 часа по-късно излезе от вътре майстора с думите:
"Направихме диагностика, проблема е в camshaft sensor, трябва да се подмени. Еди колко си пари всичко."
1 час по-късно си тръгнах ДОВОЛЕН![]()
Преди да тръгна проведох следния разговор със специалистите във Варна Карс:
ВЪПРОС: Къде беше проблема с диагностиката?
ОТГОВОР: В таблото с уредите. Или е повредено при опит за човъркане или нещо друго.
ВЪПРОС: Сега вече може ли да се прави диагностика нормално?
ОТГОВОР: Сега вече НИЕ можем винаги да правим диагностика. За други сервизи гаранция не даваме.
Не съм пробвал на друго място.
Месеци по-късно със случайно четене на стари теми из форума и питане на Вас, колегиустанових, че таблото ми е подменено с такова от М20.
В отговор на вечния въпрос за файдата от форума, аз смело мога да заявя, че благодарение на този форум се познавам със страхотни хора, които ми помагат изключително за колата и как и кога ще се реванширам напрааавооо незнам!
Живи, здрави да сме![]()
В заключение следва разходка до Варна Карс с питане за прекодиране на стар кодинг плъг или други варианти, които те предложат на разумни цени.
Аз лично очаквам отговор "карай така, няма смисъл", но поживьом - увидим.
Поздрави,
Д
Колега,шегували са се с теб-просто Сименс електрониката е доста




- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Re: пак с таблото да ви занимая колеги...
Shishmanov написа:dj_ennsy_1 написа:брояча за изминатите километражи се върти, като на лада...
Какво ще рече се върти като на лада? Искаш да кажеш че е механичен а не електронен така ли?
Значи и моята е със сменяно табло от м20
Първите М50 са с механичното табло т.е. от 03.1989 до 09.1990 г. са с механимни броячи след това им слагат електронните.Та ако твойта кола е произведена в тоя период свичко и е наред

29 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани