Иновации от IAA 2005
Модератор: Общи модератори
23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Иновации от IAA 2005
Както всички вече знаем на автосалона във Франкфурт тази година бяха представени много и различни модели от водещите и не само водещи автомобилни фирми от целия свят.
Това до момента,което ми направи най-силно впечатление е изложено на щанда на Volkswagen.Става въпрос за новия Golf GT - съзнавам,че "се излагам на риск" за това,че се отклонявам от БМВ и то в нова тема ,тук, в основния форум,но на това което видях и попрочетох нямаше как да не ме накара да понапиша някой друг ред ...
Инженерите на VW са използвали една почти не използвана в серийното производство схема за "надув" на двигателя а именно от механичен компресор в комбинация с турбо компресор
Тази технология е използвана в средата на 80-те години на миналия век от Lancia в група Б (Delta S4).
Благодарение на тази прогресивна технология от горепосочената фирма са успяли да извлекат от стандартния 1,4 литров FSI двигател с база 66 KW/90 PS (код EA111 - за четящите от VW форума) и директно впръскване на горивото 125KW/170PS
Значи интересвното е ,че с тези си характерискита модела се нарежда веднага след ужасяващия Bugatti Veyron по литрова мощност от 121PS/litre ( по-големия "брат" "вади 125 PS/litre информативно
Въртящият момент е също абсолютно гигантски за безинов двигател в класа си
240 Nm/1750 min-1 и остава в тази стойност чак до 4500 min-1
Най-общо компресора работи с 1,8 Bar налягане от ниските честоти на въртене и с повишаване на честотата на въртене,чрез специялни клапани след 2400 min-1 се "отпушва" и турбо компресора а след 3500 min-1 остава да работи само той.
Разхода на гориво на автомобила е много нисък
около 7,2 литре средно,което го прави и най-икономичния в класа си.
Сега остава да се види как ще се дъжи тази конструкция напред в годините.Наскоро имаше тест на базовия модел с 90 PS двигател като беше разглабян след 200 К и 300 К км ,като не са били намерени никакви следи от по-сериозни износвания.
Може би са си поставили за цел следващото издание на "Двигател на годината" да бъде спечелено именно от VW
На мен лично това не ми се вярва - има една фирма,която доказа,че докато земното кълбо се върти ,няма да има кой да я измести
... или поне не в това хилядолетие
Георги Пенчев
Това до момента,което ми направи най-силно впечатление е изложено на щанда на Volkswagen.Става въпрос за новия Golf GT - съзнавам,че "се излагам на риск" за това,че се отклонявам от БМВ и то в нова тема ,тук, в основния форум,но на това което видях и попрочетох нямаше как да не ме накара да понапиша някой друг ред ...
Инженерите на VW са използвали една почти не използвана в серийното производство схема за "надув" на двигателя а именно от механичен компресор в комбинация с турбо компресор

Тази технология е използвана в средата на 80-те години на миналия век от Lancia в група Б (Delta S4).
Благодарение на тази прогресивна технология от горепосочената фирма са успяли да извлекат от стандартния 1,4 литров FSI двигател с база 66 KW/90 PS (код EA111 - за четящите от VW форума) и директно впръскване на горивото 125KW/170PS


Въртящият момент е също абсолютно гигантски за безинов двигател в класа си

Най-общо компресора работи с 1,8 Bar налягане от ниските честоти на въртене и с повишаване на честотата на въртене,чрез специялни клапани след 2400 min-1 се "отпушва" и турбо компресора а след 3500 min-1 остава да работи само той.
Разхода на гориво на автомобила е много нисък

Сега остава да се види как ще се дъжи тази конструкция напред в годините.Наскоро имаше тест на базовия модел с 90 PS двигател като беше разглабян след 200 К и 300 К км ,като не са били намерени никакви следи от по-сериозни износвания.
Може би са си поставили за цел следващото издание на "Двигател на годината" да бъде спечелено именно от VW

На мен лично това не ми се вярва - има една фирма,която доказа,че докато земното кълбо се върти ,няма да има кой да я измести



... или поне не в това хилядолетие

Георги Пенчев
- Silver_arrow
- Потребител
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: 24.04.2003
http://www.vwvortex.com/artman/publish/ ... 1496.shtml
и на мен ми е интересно колко е издръжлив, иначе данните са впечатляващи
и на мен ми е интересно колко е издръжлив, иначе данните са впечатляващи
- WeiSTD
- главен сектант :)
-
- Мнения: 2511
- Регистриран на: 3.01.2004
- Местоположение: Лондон
- Пол: Мъж
- Кара: E36 325i
- Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета
Абе голф, голф, ама като е добър защо не?
А 7.2/100км е разход дето бензиново БМВ ще види само ако се спуска на долу по хълм с загасен мотор
А все пак има разлика между Голф 1чка с сини пръскалки и Голф 5.
А 7.2/100км е разход дето бензиново БМВ ще види само ако се спуска на долу по хълм с загасен мотор

А все пак има разлика между Голф 1чка с сини пръскалки и Голф 5.

БИАД Авто-Пазар Тийм
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
........да разликата има
.......но само в сините пръскалки 


Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
.
Последна промяна steeN на 01 Май 2021, 18:26, променена общо 1 път
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Иво
- шПерко
-
- Мнения: 7623
- Регистриран на: 25.04.2003
- Местоположение: Банкя/София/Перник
- Пол: Мъж
- Кара: '90 BMW 316i
- Мечтае да кара: Платноходка
- Детайли за колата: Шпер 4.27 Точка! :)
- rtzankov
- Ценко изложбения
-
- Мнения: 3813
- Регистриран на: 26.11.2003
- Местоположение: Регистриран на: 26 Ное 2003 | Мнения: 1117
- Пол: Мъж
- Кара: дългия да си плати входа !!!
- Breyton
- ентусиаст
-
- Мнения: 1021
- Регистриран на: 8.02.2002
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: E34
Само една малка поправка-модела е TSI а не FSI!
FSI е обозначение за дизелови агрегати мисля че при Ситроен или Пежо!
FSI е обозначение за дизелови агрегати мисля че при Ситроен или Пежо!
- rtzankov
- Ценко изложбения
-
- Мнения: 3813
- Регистриран на: 26.11.2003
- Местоположение: Регистриран на: 26 Ное 2003 | Мнения: 1117
- Пол: Мъж
- Кара: дългия да си плати входа !!!
- SlipKnoT
- devildriver
-
- Мнения: 4054
- Регистриран на: 21.04.2002
- Пол: Мъж
- Кара: E30
- Мечтае да кара: McLaren F1
rtzankov написа:Щото па вътре е хубав ! За мен върха на "Голф" поколенията е 4-ката !
Оууууууууууу как го каза.. за мене па най големия кенеф е 4ката... ебахти грозотията.., а пък вътре с това синьото.. е ако има по гнусна кола.. само мултиплата може би.. 5цата е в пъти по красив.. за мен де.. пък и продажбите го доказват.. да не говорим, че в петицата може да се говори за някаква возия.. а при 4ката това е мноо относително понятие.., а като и бутнат и оня 1.9 тди 90 коня дето го има още в 2ките..



- viper
- Crash Master
-
- Мнения: 1883
- Регистриран на: 22.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '86 316; '89 520i
- Мечтае да кара: Е28 М5
- Georgieff
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 649
- Регистриран на: 29.11.2004
- Местоположение: Европа
- Кара: Е91 325i N53
WeiSTD написа:Абе голф, голф, ама като е добър защо не?
А 7.2/100км е разход дето бензиново БМВ ще види само ако се спуска на долу по хълм с загасен мотор![]()
А все пак има разлика между Голф 1чка с сини пръскалки и Голф 5.
Като идваш другия път към България се обади да ти покажа как гори 7.2 при движение с 90 км/ч по равен път без да гася двигателя.
Тоест при по-спокойно каране нямаш проблем. Друг въпрос е как карам аз, а и колегите, и колко ни горят колите реално

Хич не си предствям обаче как някой с Голф ГТ ще го кара с 90, че да му гори 7.2.
- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Ааааа Вайпъре тва за "ВЪНШЕН КЕНЕФ" ме разби
Вече няма да се казва "ще ходя да покарам голфа" а
"ще ходя по вънка" бухахахахаха


Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани