Бензин в маслото м50б25 :(
Модератор: Технически модератори
51 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
Re: Бензин в маслото м50б25 :(
Веднъж много отдавна мисля, че беше колегата kirililiev, беше написал, че е виждал пробито бутало без да му личи на двигателя (оборотите) особено много...
Ако имаш пробито бутало, то инжекторът ще си църка направо в картера...
Ако имаш пробито бутало, то инжекторът ще си църка направо в картера...

- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Бензин в маслото м50б25 :(
ddddk написа:Веднъж много отдавна мисля, че беше колегата kirililiev, беше написал, че е виждал пробито бутало без да му личи на двигателя (оборотите) особено много...
Ако имаш пробито бутало, то инжекторът ще си църка направо в картера...
е това е анатема направо, да не са били две пробитите бутала?

- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Re: Бензин в маслото м50б25 :(
еми единия цилиндър не работи,дали точно на този цилиндър инжектора не затваря и пъска постоянно?,може колата да е карана така доста време и на въпросния цилиндър вече да не са останали сегменти и луфта на буталото да е 5мм вече
мери една компресия,изкарай рейката ако трябва,включи помпата принудително....намери начин да видиш дали някоя дюза не пикае...незнам вече.
при леко спукано бутало на тихи обороти цилиндъра не бачка,на по високи почти не се усеща,обаче от маркуча за картерна вентилация духа здраво и от ауспуха пуши доста неприятно

при леко спукано бутало на тихи обороти цилиндъра не бачка,на по високи почти не се усеща,обаче от маркуча за картерна вентилация духа здраво и от ауспуха пуши доста неприятно

- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Re: Бензин в маслото м50б25 :(
Така...
След като регулатора на налягането ти е здрав, следващото което трябва да направиш е да отидеш да премериш компресията на мотора! Така веднага ще разбереш в какво състояние ти е бутало-цилиндровата група и клапаните съответно. Чак когато си сигурен в изправността им, можеш да продължиш нататък.
След като регулатора на налягането ти е здрав, следващото което трябва да направиш е да отидеш да премериш компресията на мотора! Така веднага ще разбереш в какво състояние ти е бутало-цилиндровата група и клапаните съответно. Чак когато си сигурен в изправността им, можеш да продължиш нататък.
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Бензин в маслото м50б25 :(
Така...
След като регулатора на налягането ти е здрав, следващото което трябва да направиш е да отидеш да премериш компресията на мотора! Така веднага ще разбереш в какво състояние ти е бутало-цилиндровата група и клапаните съответно. Чак когато си сигурен в изправността им, можеш да продължиш нататък.
Мисля че още в началото ти казах да премериш компресията ама то да има кой да слуша.Почвай от по лесното към по сложното.
След като регулатора на налягането ти е здрав, следващото което трябва да направиш е да отидеш да премериш компресията на мотора! Така веднага ще разбереш в какво състояние ти е бутало-цилиндровата група и клапаните съответно. Чак когато си сигурен в изправността им, можеш да продължиш нататък.
Мисля че още в началото ти казах да премериш компресията ама то да има кой да слуша.Почвай от по лесното към по сложното.
- brankovv
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 394
- Регистриран на: 20.02.2010
- Местоположение: с. Казичене
- Кара: c220 diesel
- Мечтае да кара: e30 m50b25
Re: Бензин в маслото м50б25 :(
Вчера смених маслото, и прибрах колата до връщи (карана е около 2 км) и ми загрея малко над средата (това според мен се дължи на въздух в системата понеже ми е пукнат радиатора) стремейки се към червено веднага угасих колата, днес я паля и дори без да подавам газ се усеща неприятната миризма на неизгорял бензин когато подам газ отзад прави бяло(според мен) кълбо и мирише отвратително, несмея да я запаля
и друго което се сетих сега в ауспуха събира вода, няма на кой да я заракам да ми провери компресията

- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Re: Бензин в маслото м50б25 :(
не беше споменал, че и радиатора е спукан... а маркучите "надува" ли ги?
така както говориш не ми звучи на добре работата... прилича ми на гарнитура/глава... Няма какво да го умуваш-карай я да видите компресията!
така както говориш не ми звучи на добре работата... прилича ми на гарнитура/глава... Няма какво да го умуваш-карай я да видите компресията!
- brankovv
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 394
- Регистриран на: 20.02.2010
- Местоположение: с. Казичене
- Кара: c220 diesel
- Мечтае да кара: e30 m50b25
Re: Бензин в маслото м50б25 :(
dj_ennsy_1 написа:не беше споменал, че и радиатора е спукан... а маркучите "надува" ли ги?
така както говориш не ми звучи на добре работата... прилича ми на гарнитура/глава... Няма какво да го умуваш-карай я да видите компресията!
До преди тази несе бях качвал в БМВ да не говорим за моторите ... ходих при един познат дето има БМВ и ми каза че било нормално да надува маркучите понеже моторите на бмв работели под налягане както и да е тоест надува маркучите, е хайде де да я карам ама няма при кой в наше село има само на едно място където мерят компресия, но ми заявиха че по-рано от края на другата седмица няма варянт ... Чакам Дилян той да я види, но му нямало компресора ... може ли да се кара така колата говорим за 40-50 км ( да я закарам и да си я прибера)
- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
Re: Бензин в маслото м50б25 :(
к`о да я мери... тя вече родила...
колега, виж как е новото масло - да не е боза.
Ако е добре, го разкарай този радиатор барабар с термостата и помпата и ремъка и ролката и обтегача и антифриза.
Обезвъздуши и да видим какво ще стане.
Ако имаш бозичка в моторетката, пиши и да почнем пак вечната полемика: "ремонт на стария мотор или друг ново-стар мотор"
Поздрави, успех и стискам палци да минеш само със сервиз на охладителната система!
Д
колега, виж как е новото масло - да не е боза.
Ако е добре, го разкарай този радиатор барабар с термостата и помпата и ремъка и ролката и обтегача и антифриза.
Обезвъздуши и да видим какво ще стане.
Ако имаш бозичка в моторетката, пиши и да почнем пак вечната полемика: "ремонт на стария мотор или друг ново-стар мотор"

Поздрави, успех и стискам палци да минеш само със сервиз на охладителната система!
Д

- s_kolev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 204
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София/Силистра
- Пол: Мъж
- Кара: e36 318ti
- Мечтае да кара: всичко
- Детайли за колата: М42б18 '94
Re: Бензин в маслото м50б25 :(
_65536_kb_sec_ написа:А аз искам да си сверя часовника за въпросния вакуум - Когато колата е на празен ход, вакуума който се създава е по-малък => връщащия бензин е свободно отворе, и обратното когато се дава газ, се създава повече вакуум и връщащия бензин се затваря малко по малко.
Правилни ли са тези разсъждения по картинка???
На празен ход вакуума след дросела е по - голям и засмуква мембранката назад, което предизвиква спад в налягането на рейката с гориво с цел икономия и да не се дави колата. Когато дросела се отвори налягането зад дросела се увеличава, вакуума намалява и пружинката в клапана за налягането натиска мембраната като по този начин налягането се вдига. Мисля че варираше с около 0.2 бара, но не съм 100% сигурен.

- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
Re: Бензин в маслото м50б25 :(
s_kolev написа:На празен ход вакуума след дросела е по - голям ... Когато дросела се отвори налягането зад дросела се увеличава, вакуума намалява ...
Колега, ти сигурен ли в това, което си написъл и, ако е така може ли да кажеш източникът ти на тази информация.
Поздрави,
Д

- georgipass
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 30.09.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E38 M62B44TU
- Мечтае да кара: Сбъднах си мечтата
- Детайли за колата: DF85926
Re: Бензин в маслото м50б25 :(
ddddk написа:s_kolev написа:На празен ход вакуума след дросела е по - голям ... Когато дросела се отвори налягането зад дросела се увеличава, вакуума намалява ...
Колега, ти сигурен ли в това, което си написъл и, ако е така може ли да кажеш източникът ти на тази информация.
Поздрави,
Д
В този ред на мисли вакума си е налягагане ама подналягане


- brankovv
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 394
- Регистриран на: 20.02.2010
- Местоположение: с. Казичене
- Кара: c220 diesel
- Мечтае да кара: e30 m50b25
Re: Бензин в маслото м50б25 :(
дефинирай боза, иначе маслото как да го видя какво е като е на 3км +- няколко метра дърпах пръчката маслото е като ново, ще пробвам да мина само с радиатор и обезвъздушаване иначе нов-стар мотор неми трябва аз това БМВ го взех та да му служа маторя в е30 иначе неми трябва, но каква е връзката с охладителната система и неизгорелия бензин 

- s_kolev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 204
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София/Силистра
- Пол: Мъж
- Кара: e36 318ti
- Мечтае да кара: всичко
- Детайли за колата: М42б18 '94
Re: Бензин в маслото м50б25 :(
ddddk написа:s_kolev написа:На празен ход вакуума след дросела е по - голям ... Когато дросела се отвори налягането зад дросела се увеличава, вакуума намалява ...
Колега, ти сигурен ли в това, което си написъл и, ако е така може ли да кажеш източникът ти на тази информация.
Поздрави,
Д
Не помня как се казваше темата, но съм го чел от форума. При отворен дросел налягането във всмукателите се стреми да се изравни с атмосферното, като същевременно задоволи нуждите на въздух на мотора от там и по - високата скорост на потока и по - малко подналягане. При бензинов двигател от количеството въздух зависят оборотите ( съответно в смес с гориво) , при празен ход въздуха не стига, мотора държи ниски обороти, при отворен дросел налягането във всмукателите се повишава, повече въздух = повече обороти .

Re: Бензин в маслото м50б25 :(

Вакуумната камера на горивния регулатор е "сложена там", за да се гарантира по всяко време, че разликата в наляганията на горивото пред иглата на инжектора (в рейката) и след иглата на инжектора (в пълнителния колектор) е постоянна - т.е. ако базовото налягане на регулатора е 3,0 бара, при напълно отворена дроселна клапа инжекторите впръскват горивото при разлика в налягането грубо 3 бара (приемайки, че в колектора налягането е атмосферното - ако не се отчита пада на налягане след въздушния филтър). На празен ход, когато налягането в колектора е горе долу половината от атмосферното (половин бар абсолютно, половин бар вакуум - все е вярно), налягането на горивото пада до 2,5 бара (3,5 бара абсолютно) и отново разликата в налягането пред и след иглата е 3 бара.
Причината да се прави това, е че 3ms (милисекунди) дължина към инжектора отговарят на еднакво количество впръснато гориво без значение какво е налягането в колектора (газ докрай или празен ход), което количество при различна разлика в наляганията би било различно. Ако не беше така, ЕКУ-то трябваше да има още поне една корекция на дължината на импулсите към инжекторите според налягането в колектора, а по този начин това се елиминира. Преди години, в зората на електронното управление на двигателя, една корекция по-малко е означавало много, предвид параметрите на електрониката използвана тогава... сега вече не е точно така и затова много двигатели, на които регулатора им е в резервоара при помпата (и нямат тръбопровод за обратно гориво - само 1 маркуч отива към рейката), нямат вакуумна корекция на налягането на горивото, а тя се поема от ЕКУ-то.
51 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани