ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от vld » 20 Мар 2010, 11:28

crazy_bitch1 написа:Имам BMW E36 наложи се да му сваля волана, защото стоеше накриво. След като го качих наново, ми светна лампата за Airbag-a. Някой знае ли как да я загася?

Tрябва да се изтрие грешката от модула на ербега, тоест диагностика.
Ако си в София мога да помогна.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1707
Регистриран на: 17.04.2008
Местоположение: Сливен
Пол: Мъж
Кара: E61 530d ; E46 330ci convertible
Мечтае да кара: Всичко що е BMW
Детайли за колата: E61 3.0d ++
E46 3.0i ++

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от Biogame » 21 Мар 2010, 18:13

Искам да попитам нещо колеги.
Днес си свалях кабелите и бубината,вадих и акумулатора,почистих си самата кутия и реших да зачистя и минусовия кабел или накратко масата където е хваната към купето че беше леко окислила.Почистих всичко и наново сглобих и стегнах всичко както трябва и когато запалих колата започна да прекъсва и да гърми в ауспуха.Това го прави и на бензин и на газ (с газов инжекцион Фобос съм).Двигателя е М43 1.6.
Някакви предположения какво може да съм бутнал около акумулатора.
Досега се оглеждах и всичко си е на мястото,нищо няма извадено или прекъсната.
Аз си мисля да не би кабелите на свещите ми да им е дошло времето.
:driving: :dunno: :driving:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1384
Регистриран на: 17.01.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: му се с шпер

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от Nikito_nn » 22 Мар 2010, 16:10

Biogame написа:Искам да попитам нещо колеги.
Днес си свалях кабелите и бубината,вадих и акумулатора,почистих си самата кутия и реших да зачистя и минусовия кабел или накратко масата където е хваната към купето че беше леко окислила.Почистих всичко и наново сглобих и стегнах всичко както трябва и когато запалих колата започна да прекъсва и да гърми в ауспуха.Това го прави и на бензин и на газ (с газов инжекцион Фобос съм).Двигателя е М43 1.6.
Някакви предположения какво може да съм бутнал около акумулатора.
Досега се оглеждах и всичко си е на мястото,нищо няма извадено или прекъсната.
Аз си мисля да не би кабелите на свещите ми да им е дошло времето.

Колега провери да не си разменил кабелите по погрешка, да не си сложил някой кабел на грешен цилиндър.
BMW - the POWER
Изображение - малолитражка
Изображение - М3
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1707
Регистриран на: 17.04.2008
Местоположение: Сливен
Пол: Мъж
Кара: E61 530d ; E46 330ci convertible
Мечтае да кара: Всичко що е BMW
Детайли за колата: E61 3.0d ++
E46 3.0i ++

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от Biogame » 22 Мар 2010, 19:15

Nikito_nn написа:
Biogame написа:Искам да попитам нещо колеги.
Днес си свалях кабелите и бубината,вадих и акумулатора,почистих си самата кутия и реших да зачистя и минусовия кабел или накратко масата където е хваната към купето че беше леко окислила.Почистих всичко и наново сглобих и стегнах всичко както трябва и когато запалих колата започна да прекъсва и да гърми в ауспуха.Това го прави и на бензин и на газ (с газов инжекцион Фобос съм).Двигателя е М43 1.6.
Някакви предположения какво може да съм бутнал около акумулатора.
Досега се оглеждах и всичко си е на мястото,нищо няма извадено или прекъсната.
Аз си мисля да не би кабелите на свещите ми да им е дошло времето.

Колега провери да не си разменил кабелите по погрешка, да не си сложил някой кабел на грешен цилиндър.

Това го проверих веднага колега.
Но той проблена вече е отстранен,оказа се че кабела на 4-ти цилиндър е бил прекъснат.Решението е нови кабели.
:driving: :dunno: :driving:

Потребител
Аватар
Мнения: 16
Регистриран на: 13.03.2009

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от tlilock » 25 Мар 2010, 18:04

Искам да попитам за 318tds - хубав ли е двигатела или е капризен като при е46 и за турбината то е ясно, че едва ли ще намеря с читава, но трудно ли се намират и приблизително колко струва една турбина за този двигател?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 556
Регистриран на: 7.02.2007
Местоположение: софия

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от nandrolon » 26 Мар 2010, 21:04

tlilock написа:Искам да попитам за 318tds - хубав ли е двигатела или е капризен като при е46 и за турбината то е ясно, че едва ли ще намеря с читава, но трудно ли се намират и приблизително колко струва една турбина за този двигател?

При е46 не знам как е , но при е36 какво и е на турбината?
Имаше митове че пукал иглави едно време са и за турбината ли има вече?
п.с. в раздел продава вървят по 200 лева , така че ако това те притеснява ...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 99
Регистриран на: 26.10.2004
Местоположение: София

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от bmw_m3 » 26 Мар 2010, 23:09

bmw_m3 написа:искам да си сложа пружини от м-тех с цел подобряване на визията, не целя по-добра стабилност или нещо от сорта, на стандартни амортесьори
предполага, че при това положение аморт. ще изкарат по-малко
какви други недостатъци има в тая моя замисъл :)

:roll:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1013
Регистриран на: 18.01.2009
Местоположение: София, ама съм от село
Пол: Мъж
Кара: 03'Е53 М62TUB44
Мечтае да кара: Е34 540/6 touring
Детайли за колата: Петица с много седмици

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от dan-dam » 26 Мар 2010, 23:16

crazy_bitch1 написа:Имам BMW E36 наложи се да му сваля волана, защото стоеше накриво. След като го качих наново, ми светна лампата за Airbag-a. Някой знае ли как да я загася?


Това, че волана стои на криво може и да се оправи само с реглаж. Първо това е трябвало да провериш, пък после да сваляш волана. А другия път, като сваляш бег-а и волана откачи акумолатора, за да нямаш проблеми :yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 366
Регистриран на: 17.10.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Volvo S60 ‘18, D4, e91 320dA

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от Тонката » 26 Мар 2010, 23:39

Искам да ви попитам, на какво налягане трябва да се помпат следните гуми 255/35/18 и 225/40/18?!
ИзображениеИзображениеИзображение
е36 318is M pack 96` -> e39 530d M pack sedan 01` -> e38 740i M60 96` -> e46 318d 03`-> e46 320d 04`-> e39 530dA M pack touring 02`

Потребител
Аватар
Мнения: 16
Регистриран на: 13.03.2009

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от tlilock » 27 Мар 2010, 9:19

nandrolon написа:
tlilock написа:Искам да попитам за 318tds - хубав ли е двигатела или е капризен като при е46 и за турбината то е ясно, че едва ли ще намеря с читава, но трудно ли се намират и приблизително колко струва една турбина за този двигател?

При е46 не знам как е , но при е36 какво и е на турбината?
Имаше митове че пукал иглави едно време са и за турбината ли има вече?
п.с. в раздел продава вървят по 200 лева , така че ако това те притеснява ...

Става въпрос, че колата си е на години и е нормално турбото да е заминало. Иначе не знам колко вървят турбините и затова попитах. Благодаря за отговора :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2871
Регистриран на: 11.10.2006
Местоположение: Ruse
Пол: Мъж

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от Le Transporteur » 27 Мар 2010, 11:25

bmw_m3 написа:
bmw_m3 написа:искам да си сложа пружини от м-тех с цел подобряване на визията, не целя по-добра стабилност или нещо от сорта, на стандартни амортесьори
предполага, че при това положение аморт. ще изкарат по-малко
какви други недостатъци има в тая моя замисъл :)

:roll:


Според мен няма да имаш проблеми, свалянето не е фрапиращо. Разбира се най-добре е пружини окомплектовани с амортесьори. Слагал съм 40/20 пружини на сток (нови) амортесьори Боге на седан М43, за две години културно шофиране не съм имал грижи.
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 606
Регистриран на: 14.12.2008
Местоположение: София
Кара: E30

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от zzuzi » 28 Мар 2010, 1:26

Здравейте,колеги!За да не пускам нова тема питам тук:Директно ли става маховик от м42 (компот без клима) на м44 (купе с клима)?Идеята е че на м42 без клима е с 2 кг. по лек.Та стартер,болтове и тн. еднакви ли са,защото за м44 излизат 2 стартера в реалоема,единият е като на м42,та да не са им различни зъбите за кола с и без клима?
Изображение Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 79
Регистриран на: 14.10.2008
Местоположение: София/Раковски
Пол: Мъж
Кара: '93 318 IS COUPE
Детайли за колата: '93 318 IS COUPE
M42B18

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от Gerch » 29 Мар 2010, 9:32

Здравейте колеги!
Имам един проблем с моя автомобил- М42 '93.
Значи, всеки път когато тръгвам и колата е студена при потегляне (в момента на зацепване на съединителя) се появява едно хъркане еднократно. Интересното е, че ако не включа на скорост не се появява - помпя си съединителя и всичко си е ОК, като потеглям и съм на полусъединител всичко пак е ОК, но отпусна ли докрай - храс. Не е силен шума глух е, прави го само веднъж. Имам спирачна течност. Съединителя отделя доста нависоко, може да е за смяна - не знам, но не ми приплъзва или нещо такова.
Ще се радвам на съвети.
Поздрави.
Изображение
Един път закрастиш ли се, няма оттърване !!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1707
Регистриран на: 17.04.2008
Местоположение: Сливен
Пол: Мъж
Кара: E61 530d ; E46 330ci convertible
Мечтае да кара: Всичко що е BMW
Детайли за колата: E61 3.0d ++
E46 3.0i ++

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от Biogame » 29 Мар 2010, 10:19

Gerch написа:Здравейте колеги!
Имам един проблем с моя автомобил- М42 '93.
Значи, всеки път когато тръгвам и колата е студена при потегляне (в момента на зацепване на съединителя) се появява едно хъркане еднократно. Интересното е, че ако не включа на скорост не се появява - помпя си съединителя и всичко си е ОК, като потеглям и съм на полусъединител всичко пак е ОК, но отпусна ли докрай - храс. Не е силен шума глух е, прави го само веднъж. Имам спирачна течност. Съединителя отделя доста нависоко, може да е за смяна - не знам, но не ми приплъзва или нещо такова.
Ще се радвам на съвети.
Поздрави.

А това само сутрин ли го прави???
През останалото време как е??Като я настъпиш и рязко вкараш 2 правили го пак?
:driving: :dunno: :driving:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 79
Регистриран на: 14.10.2008
Местоположение: София/Раковски
Пол: Мъж
Кара: '93 318 IS COUPE
Детайли за колата: '93 318 IS COUPE
M42B18

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от Gerch » 29 Мар 2010, 14:52

Biogame написа:
Gerch написа:Здравейте колеги!
Имам един проблем с моя автомобил- М42 '93.
Значи, всеки път когато тръгвам и колата е студена при потегляне (в момента на зацепване на съединителя) се появява едно хъркане еднократно. Интересното е, че ако не включа на скорост не се появява - помпя си съединителя и всичко си е ОК, като потеглям и съм на полусъединител всичко пак е ОК, но отпусна ли докрай - храс. Не е силен шума глух е, прави го само веднъж. Имам спирачна течност. Съединителя отделя доста нависоко, може да е за смяна - не знам, но не ми приплъзва или нещо такова.
Ще се радвам на съвети.
Поздрави.

А това само сутрин ли го прави???
През останалото време как е??Като я настъпиш и рязко вкараш 2 правили го пак?


здравей колега, когато я оставя за повече от 3-4 часа, т.е. когато е студена го прави. през останалото време няма никакви проблеми. Като я настъпя рязко и вкарам 2-ра няма проблеми.
Изображение
Един път закрастиш ли се, няма оттърване !!!!

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook