пак с таблото да ви занимая колеги...

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Re: пак с таблото да ви занимая колеги...

Мнение от Ненко Вранков » 26 Мар 2010, 0:01

Абсолютно нищо няма да стане.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: пак с таблото да ви занимая колеги...

Мнение от cod-cdbp » 26 Мар 2010, 1:59

До колкото знам тия чипове имат опцията заключване за четене, но до сега от малкия ми опит в тази насока не съм попадал на такива.
Иначе самия чип е ясен какъв е и наистина струва смешни пари.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1419
Регистриран на: 6.08.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E65

Re: пак с таблото да ви занимая колеги...

Мнение от ddddk » 26 Мар 2010, 10:56

Здравейте колеги,

Така...

Темата зацикли и нека поне да дам информация на колегата @2bar с извинение, че го отрязах така лошо, дано не се е засегнал :bchug: .

Така: Варна карс имаше по едно време промоция - безплатна диагностика всякаква на всичко. И един ден реших да закача колата да видим какво ще изпише, ей тъй на без проблем, просто да си уплътня 1 час време, нали е фри :mhihi:

Записах час, вкараха колата и след една цигара време я изкараха с думите:
"Нещо дава ерор при закачане и не може да се разпознае колата. Някой нещо е пипал някъде и ще струва много пари да се открие белята. По-добре карай така докато спре, видимо и няма нищо, мотора е "часовник".

Така и направих.

"Не щеш ли" един ден (след няколко месеца) колата спря :banghead: . (camshaft sensor)
След като знам, че във Варна Карс ще струва човал пари тръгнах да търся друг вариант за диагностика.
Тук благодарности на Петьо :bchug: ме заведе при един сериозен човек, който си игра 3 часа, но уви "греда".

Тогава с Митко и Петьо :bchug: отидохме при Иво :bchug: , който се обади във Варна Карс и помоли да обърнат сериозно внимание на тази кола.

2 часа по-късно излезе от вътре майстора с думите:
"Направихме диагностика, проблема е в camshaft sensor, трябва да се подмени. Еди колко си пари всичко."
1 час по-късно си тръгнах ДОВОЛЕН :bchug:

Преди да тръгна проведох следния разговор със специалистите във Варна Карс:
ВЪПРОС: Къде беше проблема с диагностиката?
ОТГОВОР: В таблото с уредите. Или е повредено при опит за човъркане или нещо друго.
ВЪПРОС: Сега вече може ли да се прави диагностика нормално?
ОТГОВОР: Сега вече НИЕ можем винаги да правим диагностика. За други сервизи гаранция не даваме.

Не съм пробвал на друго място.

Месеци по-късно със случайно четене на стари теми из форума и питане на Вас, колеги :bchug: установих, че таблото ми е подменено с такова от М20.

В отговор на вечния въпрос за файдата от форума, аз смело мога да заявя, че благодарение на този форум се познавам със страхотни хора, които ми помагат изключително за колата и как и кога ще се реванширам напрааавооо незнам!

Живи, здрави да сме :bchug:

В заключение следва разходка до Варна Карс с питане за прекодиране на стар кодинг плъг или други варианти, които те предложат на разумни цени.
Аз лично очаквам отговор "карай така, няма смисъл", но поживьом - увидим.

Поздрави,
Д
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 225
Регистриран на: 29.10.2009
Местоположение: Stara Zagora
Пол: Мъж
Кара: E34 520i

Re: пак с таблото да ви занимая колеги...

Мнение от Shishmanov » 31 Мар 2010, 21:25

Интересно как само заради таблото с уредите не иска да разчете колата на диагностиката :shock:
А таблото на М20 различава ли се визуално по някакъв начин?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Re: пак с таблото да ви занимая колеги...

Мнение от Ненко Вранков » 31 Мар 2010, 22:03

брояча за изминатите километражи се върти, като на лада...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 225
Регистриран на: 29.10.2009
Местоположение: Stara Zagora
Пол: Мъж
Кара: E34 520i

Re: пак с таблото да ви занимая колеги...

Мнение от Shishmanov » 31 Мар 2010, 22:12

dj_ennsy_1 написа:брояча за изминатите километражи се върти, като на лада...


Какво ще рече се върти като на лада? Искаш да кажеш че е механичен а не електронен така ли?
Значи и моята е със сменяно табло от м20 :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1419
Регистриран на: 6.08.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E65

Re: пак с таблото да ви занимая колеги...

Мнение от ddddk » 01 Апр 2010, 8:18

М20
Изображение


М50
Изображение

На ладата е със жило, а тук е индуктивно - демек няма жило, DME получава сигнал от датчика на диференциала и праща сигнал на таблото. Стрелката е един вид ампермер. На същия принцип, но червячна предавка се върти и брояча - както на старите декове засичахме колко са дълги песните на касетката :mhihi: и старите електромери са на същия принцип

Това е.

Поздрави,
Д
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 225
Регистриран на: 29.10.2009
Местоположение: Stara Zagora
Пол: Мъж
Кара: E34 520i

Re: пак с таблото да ви занимая колеги...

Мнение от Shishmanov » 01 Апр 2010, 11:07

Знам че на БМВто километража е електронен, а не с жило. Ама брояча na M20 си е същия като на жигули :mhihi:
Моето табло е като на първата снимка

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1419
Регистриран на: 6.08.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E65

Re: пак с таблото да ви занимая колеги...

Мнение от ddddk » 01 Апр 2010, 12:10

извади го, обърни го и виж на кодиг-плъга има VIN. Ако е твоят всичко е ОК, ако е друг значи и ти си в моя филм :banghead:
:mhihi:

Поздрави,
Д

P.S.: Тук ( в този подфорум) съм изчел много негативи за Сименс управлението и за ВАНОС системата, но след 5 месечно търсене по морги и подфорум "продава" се оказва, че няма нито една ВАНОС-СИМЕНС нарязана Е34-ка (20-ка). Уж са много "калпави" пък всичките са в движение. :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Re: пак с таблото да ви занимая колеги...

Мнение от Ненко Вранков » 01 Апр 2010, 12:49

Не... просто бързо ги изкупуват Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 225
Регистриран на: 29.10.2009
Местоположение: Stara Zagora
Пол: Мъж
Кара: E34 520i

Re: пак с таблото да ви занимая колеги...

Мнение от Shishmanov » 01 Апр 2010, 12:56

А защо ти е "сименс" - не си ли доволен от бош-а?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Re: пак с таблото да ви занимая колеги...

Мнение от Ненко Вранков » 01 Апр 2010, 12:58

Защото той е със Siemens :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: пак с таблото да ви занимая колеги...

Мнение от zvetiko » 01 Апр 2010, 13:39

ddddk написа:Здравейте колеги,

Така...

Темата зацикли и нека поне да дам информация на колегата @2bar с извинение, че го отрязах така лошо, дано не се е засегнал :bchug: .

Така: Варна карс имаше по едно време промоция - безплатна диагностика всякаква на всичко. И един ден реших да закача колата да видим какво ще изпише, ей тъй на без проблем, просто да си уплътня 1 час време, нали е фри :mhihi:

Записах час, вкараха колата и след една цигара време я изкараха с думите:
"Нещо дава ерор при закачане и не може да се разпознае колата. Някой нещо е пипал някъде и ще струва много пари да се открие белята. По-добре карай така докато спре, видимо и няма нищо, мотора е "часовник".

Така и направих.

"Не щеш ли" един ден (след няколко месеца) колата спря :banghead: . (camshaft sensor)
След като знам, че във Варна Карс ще струва човал пари тръгнах да търся друг вариант за диагностика.
Тук благодарности на Петьо :bchug: ме заведе при един сериозен човек, който си игра 3 часа, но уви "греда".

Тогава с Митко и Петьо :bchug: отидохме при Иво :bchug: , който се обади във Варна Карс и помоли да обърнат сериозно внимание на тази кола.

2 часа по-късно излезе от вътре майстора с думите:
"Направихме диагностика, проблема е в camshaft sensor, трябва да се подмени. Еди колко си пари всичко."
1 час по-късно си тръгнах ДОВОЛЕН :bchug:

Преди да тръгна проведох следния разговор със специалистите във Варна Карс:
ВЪПРОС: Къде беше проблема с диагностиката?
ОТГОВОР: В таблото с уредите. Или е повредено при опит за човъркане или нещо друго.
ВЪПРОС: Сега вече може ли да се прави диагностика нормално?
ОТГОВОР: Сега вече НИЕ можем винаги да правим диагностика. За други сервизи гаранция не даваме.

Не съм пробвал на друго място.

Месеци по-късно със случайно четене на стари теми из форума и питане на Вас, колеги :bchug: установих, че таблото ми е подменено с такова от М20.

В отговор на вечния въпрос за файдата от форума, аз смело мога да заявя, че благодарение на този форум се познавам със страхотни хора, които ми помагат изключително за колата и как и кога ще се реванширам напрааавооо незнам!

Живи, здрави да сме :bchug:

В заключение следва разходка до Варна Карс с питане за прекодиране на стар кодинг плъг или други варианти, които те предложат на разумни цени.
Аз лично очаквам отговор "карай така, няма смисъл", но поживьом - увидим.

Поздрави,
Д


Колега,шегували са се с теб-просто Сименс електрониката е доста :bang: :kuku: :no: и не винаги успява диагностикага да се свърже с нея.И при мен беше така-един път става веднага,друг път след хиляди рестартирания,да не говорим че датчика на коляновият вал едва го хвана-нали е датчик на Хол с полупроводников елемент и понякога работи ,понякога не.В чипа на таблото се запаметяват километрите-от там между другото се променят 8) и нужните данни за ОВС когато е без кодиращ щекер.


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Re: пак с таблото да ви занимая колеги...

Мнение от dinozab » 01 Апр 2010, 14:45

Shishmanov написа:
dj_ennsy_1 написа:брояча за изминатите километражи се върти, като на лада...


Какво ще рече се върти като на лада? Искаш да кажеш че е механичен а не електронен така ли?
Значи и моята е със сменяно табло от м20 :mhihi:

Първите М50 са с механичното табло т.е. от 03.1989 до 09.1990 г. са с механимни броячи след това им слагат електронните.Та ако твойта кола е произведена в тоя период свичко и е наред ;)

Предишна

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook