Tурбото се включва късно -към 3000 об. тдс

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1327
Регистриран на: 14.03.2009
Местоположение: Бургас[Сливен]
Пол: Мъж
Кара: Е39 525 tds '97
Мечтае да кара: CL65 AMG
Детайли за колата: дизел

Tурбото се включва късно -към 3000 об. тдс

Мнение от cls6666 » 15 Мар 2010, 22:32

Здравейте колеги,
странното е че от няколко седмици колата стана тромава и турбото се включва(усеща) към 3000 об. досега отдавах това че е от студа ,но се стопли
в събота преместих помпата малко към мотора и пали еднакво и топла и студена ,не тресе ,не прекъсва-работи гладко ,но преди беше като ракета
дебитомера е сменян(не изключвам вероятност да е спрял)ще доуточня утре
изчел съм форума по тия проблеми
колата е 525 тдс ,97г. дава доста добър разход извън града 7/100
мнения и съвети
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1932
Регистриран на: 1.02.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 730д
Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5

Re: турбото се включва късно -към 3000 об. тдс

Мнение от Пресиян Василев » 15 Мар 2010, 22:46

Дебитомер,Голям динамичен аванс,некоректна работа на МАП,ТУРБОКОМПРЕСОР,Вьздушен филтьр,та еитакива са причините
Направи една диагностика то ще излезе канарчето.Успех
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.

некъв ентусиаст
Аватар
Мнения: 3688
Регистриран на: 29.03.2009
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: F02 750iL

Re: турбото се включва късно -към 3000 об. тдс

Мнение от Ilko Ivanov » 15 Мар 2010, 22:51

Според мен си се поулял със завъртането на помпата към мотора :D Върния леко и трябва да и се върне силата ;)


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Re: турбото се включва късно -към 3000 об. тдс

Мнение от milennyc » 15 Мар 2010, 22:52

Дебитомер..... :), ей този Преско разбира ги много, но първо си върни помпата на старото място ако си го белязал

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1327
Регистриран на: 14.03.2009
Местоположение: Бургас[Сливен]
Пол: Мъж
Кара: Е39 525 tds '97
Мечтае да кара: CL65 AMG
Детайли за колата: дизел

Re: турбото се включва късно -към 3000 об. тдс

Мнение от cls6666 » 15 Мар 2010, 22:55

мисля че тук си прав ,но преди това пак нещо куцаше- имам съмнения за дебитомер
нямам за момента кабел да видя за грешки и да настроя горивото и затова гадая :oops:
между другото колата припушва черно мн. слабо
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1327
Регистриран на: 14.03.2009
Местоположение: Бургас[Сливен]
Пол: Мъж
Кара: Е39 525 tds '97
Мечтае да кара: CL65 AMG
Детайли за колата: дизел

Re: турбото се включва късно -към 3000 об. тдс

Мнение от cls6666 » 23 Мар 2010, 20:22

след многото прочетени теми из форуми си мисля ,че трябва да погледна първо тънкото мъркуче на турбото
много колеги казват че се запушва.
преди реглажа на помпата пак беше се ''спънала''
как да разбера дали работи клапана на турбото?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1932
Регистриран на: 1.02.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 730д
Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5

Re: турбото се включва късно -към 3000 об. тдс

Мнение от Пресиян Василев » 23 Мар 2010, 20:48

cls6666 написа:след многото прочетени теми из форуми си мисля ,че трябва да погледна първо тънкото мъркуче на турбото
много колеги казват че се запушва.
преди реглажа на помпата пак беше се ''спънала''
как да разбера дали работи клапана на турбото?

Ако е запушен маркуча на МАП-а ,няма да има турборежим изобщо.Ако е запушен малкия маруч на баипаса долу,ще пренадува и ще плюе маркучите кьм и след кулера.
Дебитомере колко единици дава в реално време.Ако толкова е зор работата имам един дето се тьркаля в сервиза ела ще я настроим колата да вьрви,и ще го получиш на символична цена.Мога и повече да направя с едно допьлнително бутонче ,няма да си изка задните гуми.
Ако сьм ти далеч мога да ти дам кординати на колегата в Ямбол,но незнам какво може да помогне.
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1327
Регистриран на: 14.03.2009
Местоположение: Бургас[Сливен]
Пол: Мъж
Кара: Е39 525 tds '97
Мечтае да кара: CL65 AMG
Детайли за колата: дизел

Re: турбото се включва късно -към 3000 об. тдс

Мнение от cls6666 » 23 Мар 2010, 21:07

сега като заговорихме за мапа се сещам ,че маркуча от колектора беше запушен и аз го чистих и продухах,ама хич и не погледнах самия сензор колко му е да е пълен с гадости и да не работи
тя колата работи предимно в града вече 4-5 месеца
п.с. не толкова си ми далече колкото нямам свободно такова време
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 906
Регистриран на: 19.07.2009
Местоположение: Благоевград
Пол: Мъж
Кара: Каквото има..
Мечтае да кара: .....

Re: турбото се включва късно -към 3000 об. тдс

Мнение от iliew » 24 Мар 2010, 23:37

Редовно чистя маркуча на мапа,но се питам как да се изчисти самия мап сензор или решението е смяната му!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1327
Регистриран на: 14.03.2009
Местоположение: Бургас[Сливен]
Пол: Мъж
Кара: Е39 525 tds '97
Мечтае да кара: CL65 AMG
Детайли за колата: дизел

Re: турбото се включва късно -към 3000 об. тдс

Мнение от cls6666 » 25 Мар 2010, 19:32

преди малко гледах маркуча-чист е :|
самия сензор какви данни дава ? наистина турбо режима сякаш липсва.
ще го сваля утре на работа и ще го пробвам с въздух и обезмаслител
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 6.05.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: TDS-a да пуши

Re: Tурбото се включва късно -към 3000 об. тдс

Мнение от bmwsport5 » 25 Мар 2010, 22:43

Къде е този маркуч и мап?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1327
Регистриран на: 14.03.2009
Местоположение: Бургас[Сливен]
Пол: Мъж
Кара: Е39 525 tds '97
Мечтае да кара: CL65 AMG
Детайли за колата: дизел

Re: Tурбото се включва късно -към 3000 об. тдс

Мнение от cls6666 » 25 Мар 2010, 23:27

в/у горивния филтър закрепен с едно болтче м5
другия край е в всмукателния колектор
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 906
Регистриран на: 19.07.2009
Местоположение: Благоевград
Пол: Мъж
Кара: Каквото има..
Мечтае да кара: .....

Re: турбото се включва късно -към 3000 об. тдс

Мнение от iliew » 26 Мар 2010, 1:41

iliew написа:Редовно чистя маркуча на мапа,но се питам как да се изчисти самия мап сензор или решението е смяната му!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1327
Регистриран на: 14.03.2009
Местоположение: Бургас[Сливен]
Пол: Мъж
Кара: Е39 525 tds '97
Мечтае да кара: CL65 AMG
Детайли за колата: дизел

Re: Tурбото се включва късно -към 3000 об. тдс

Мнение от cls6666 » 28 Мар 2010, 13:41

мап-сензора е почистен,маркуча му също свалих филтърната кутия
гледах маркучите по турбото ,свалих тънкото също -всичко ок
когато откача буксата на дебитомера няма разлика
а преди беше спрял дебитомера и като свалих кабела и полудя,сложих друг и беше още по добре
и знам как е да е без дебитомер
мотора работи много тихо пали бързо и топъл и студен ,но продължава да е тромава след 2000 оборота
за проба ресетнах от 21 меню и ми се струва че работи по добре,въпреки че незнам какво общо има
в турбомаркучите има малко масло ама оста на турбината не хлопа,не свири и не пуши като върви
само като рязко подам обороти и за момент черно

какво мислите за размяната на маркучите на мапсензора ,турбото и колектора?
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 887
Регистриран на: 20.10.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW X5, Е60, Е30
Мечтае да кара: с талон
Детайли за колата: БМВ

Re: Tурбото се включва късно -към 3000 об. тдс

Мнение от Se7ven » 28 Мар 2010, 14:00

Бутни горивото малко да не би да е прекалено малко. Закачал ли си е да видиш на каква стойност ти е настроена?

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook