Въпрос за помпа в резервоара на ТДС Компакт.
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Въпрос за помпа в резервоара на ТДС Компакт.
Здравейте,Колеги!Пак влязъх в някакъв трилър с неочакван край...Въпросът ми е следният:Помпата онзи ден дочух,че не бръмчи.Изчетох каквото намерих с търсачката и се ориентирах,че при повечко ниво на гориво в резервоара тази помпа не оказва влияние при палене при престои от 3,4 часа и повече(в момента имам към 30литра).Да,ама при мен неще да запали.
.Та преди пак да тръгна по майстори(един ми загуби планката на ГНП-то,друг ми превъртя резбата на блока дето се захваща помпата,трети ми прави центровката на ГНП на око...И накрая пак в отричаният "Супер Дизел" я направиха с/у 80лв.) искам да питам има ли някакъв клапан в самото ГНП,който да задържа горивото?Тази помпа(в резервоара)от отделно реле ли се командва или от това,което командва свещите(май имаше някъде схема на някакво реле,което се намира при бушоните)?Благодаря предварително за търпението!Поздрави от мен! 


Re: Въпрос за помпа в резервоара на ТДС Компакт.
Колега не знам как си я чул че не работи като ти ако не я изкараш не можеш да я видиш или чуеш!Ако искаш да я провериш развий тапата дай на контакт и трябва да те изкъпе , поне при мене беша така.
п.с. мойта си работи и пак колата гасне под 10 кила нафта .
Айде дерзай

п.с. мойта си работи и пак колата гасне под 10 кила нафта .
Айде дерзай



- ShibinG
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 542
- Регистриран на: 25.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39tdsA "97
- Мечтае да кара: c63amg
Re: Въпрос за помпа в резервоара на ТДС Компакт.
Скоро и аз сменях въпросната помпа, при подаване на контакт си сложи ухото на дясната задна седалка и се чува помпата трябва да работи около 10-15 секунди след подаването на контакт,цената е на някаква италянска уж е около 200лв . Моята палеше и без тая помпа ама не ми се рискуваше да не остави някъде иначе предния собственик беше слагал някакви невъзвратни клапани под седалката по маркучите от резервоара.
Пробвай да подгрееш колата 2-3 пъти преди да запалиш при мен изгоря свещ и така пали иначе неще макар и с нова помпа
Пробвай да подгрееш колата 2-3 пъти преди да запалиш при мен изгоря свещ и така пали иначе неще макар и с нова помпа

6>4
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Въпрос за помпа в резервоара на ТДС Компакт.
Е как да не се чува, много ясно се чува 10-15 секунди след подаване на контакт.

Re: Въпрос за помпа в резервоара на ТДС Компакт.
Значи днес с един приятел и дадохме ток директно от акумулатора(на въпросната помпа) и се чуваше съвсем леко.Свалих маркуча след гор.филтър(този който отива към ГНП-то),дадох на контакт и потече гориво...
Баси дилемата!!!Има вариант да не работи релето на свещите(понеже Г-Н ЯСЕН каза че моето не работи и ми взе 100 лв. за друго).Та вече яко съм се хванал за главата. 


Re: Въпрос за помпа в резервоара на ТДС Компакт.
niko74 написа:Значи днес с един приятел и дадохме ток директно от акумулатора(на въпросната помпа) и се чуваше съвсем леко.Свалих маркуча след гор.филтър(този който отива към ГНП-то),дадох на контакт и потече гориво...Баси дилемата!!!Има вариант да не работи релето на свещите(понеже Г-Н ЯСЕН каза че моето не работи и ми взе 100 лв. за друго).Та вече яко съм се хванал за главата.
Как и подадохте ток?
Директно на помпата или през бушона. До помпата достига постоянна маса и + от бушон 18.
Провери кабелите до помпата и бушона.
Re: Въпрос за помпа в резервоара на ТДС Компакт.
Директно на сивият куплунг,другия(жълтия)не знам за какво е.Мислех че е за датчика за горивото,ама като го откачих пак си отчита на таблото...Бушона си е здрав,проверих го,за релето не знам.Но не е ли логично щом тече нафта от горивния филтър помпата да работи?Или не изпомпва с достатъчно налягане?Странна работа... 

Re: Въпрос за помпа в резервоара на ТДС Компакт.
niko74 написа:Директно на сивият куплунг,другия(жълтия)не знам за какво е.Мислех че е за датчика за горивото,ама като го откачих пак си отчита на таблото...Бушона си е здрав,проверих го,за релето не знам.Но не е ли логично щом тече нафта от горивния филтър помпата да работи?Или не изпомпва с достатъчно налягане?Странна работа...
Въпроса е дали достига ток до сивата букса. Като дадеш на контакт трябва да има ток.
Жълтата букса е за горивомера. Като го изключиш уреда на таблото взима информация само от втория нивомер, и затова стрелката мърда, като дадеш на контакт.
Re: Въпрос за помпа в резервоара на ТДС Компакт.
Колега "bmw325tds ",Мн.Благодаря че обръщаш внимание на моя проблем!!!
Дали стига ток може да се разбере само с лампа и два кабела или мултицет,а аз нямам под ръка.Лошото е че се чува да бръмчи,ама не както преди(чуваше се мн.добре,няколко секунди преди да щтракне релето на свещите).Озадачава ме,че хвърля нафта към ГНП-то(не знам дали е достатъчно) и пак неще и неще да запали.

- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: Въпрос за помпа в резервоара на ТДС Компакт.
Щом изкарва гориво до филтъра - значи работи,тая помпа е само да подкачи гориво и по спомени трябва да прави около 0.5 бара. Провери дали стига ток на буксата както каза предния колега. Провери и дали стига ток до свещите и дали те са здрави.
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Re: Въпрос за помпа в резервоара на ТДС Компакт.
Би трябвало да има клапан горе преди филтъра който да не позволява на нафтата да се връща към резервоара. До сега имало ли ги е тези проблеми да не иска да запали при студен мотор. Ако си купил колата скоро, да не би да има проблем с веригата и от там да е пипана помпата за да опрашчт топлич старт, а на студен мотор да не иска да запали.
БМВ не е страст, а диагноза!!!
Re: Въпрос за помпа в резервоара на ТДС Компакт.
колега,отвий гайките на дюзите и виш далистига нафта до там и си замери свештите,че може да са изгорели.а може и самите дюзи да не впръскват като хората и тях ги тествай не помя на колко бара впръскват!
- arr0gance
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 683
- Регистриран на: 8.01.2008
- Местоположение: 30 метра над земята
- Пол: Мъж
- Кара: й, и утре е ден.
- Мечтае да кара: Active Autowerke.
Re: Въпрос за помпа в резервоара на ТДС Компакт.
Аз зимата патих,колата въртеше с минути преди да запали /на 5 до -5гр/.До самия край не мислех,че са свещи/защото всичко стана от днес за утре,днес пали утре не/ докато не ги смених,проблема с въртенето с минути изчезна,а колата започна да пали на четвърт....
п.п не съм 100% сигурен че помпата ми не работи,но никога не съм чувал бръмчене/жужене и тн от нея,предполагам,че е фира,но проблеми не съм имал....Късмет.
п.п не съм 100% сигурен че помпата ми не работи,но никога не съм чувал бръмчене/жужене и тн от нея,предполагам,че е фира,но проблеми не съм имал....Късмет.

Някой остаряхме, някой си станахте направо дърти.
Re: Въпрос за помпа в резервоара на ТДС Компакт.
Ето я,както се казва РАЗВРЪЗКАТА....Оказаха се 3(ТРИ) неработещи свещи!!!Да се чудиш "Великият"(поне някой колеги тук така го определят) "МАЙСТОР" Ясен какво ми е проверявал.По негови твърдения свещите ми са били "като нови",релето било заминало...Айде 100лв. за реле.Само господ и самия той знаят какво е станало...
.Дали е сменил въобще релето,дали ги е гледал свещите???Явно той не ги обича пипкавите работи,джаста-праста и дай парите...Не е много хубаво това,тоя форум не е за пре..ване на другите...Благодаря за вниманието и мненията на Колегите!!!
И още нещо.Убедих се,че евтиното винаги ти излиза мн.по-скъпо...


И още нещо.Убедих се,че евтиното винаги ти излиза мн.по-скъпо...
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани