АЛТЕРНАТОР
Модератор: Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
АЛТЕРНАТОР
Колеги,имам прооблем с зареждането смених четки,интеграл.Акумулаторът е на 1год.Повече от 13 не зарежда.Става въпрос за Е 34 2400 ТД.
- ///MILEN
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 555
- Регистриран на: 14.07.2006
- Местоположение: Русе
- Кара: E30 31? , E34 525 TDS , E34 525 IX
- martyn
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 93
- Регистриран на: 28.03.2005
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: е34 525ix touring
- Мечтае да кара: м5
- golov_bg
- ентусиаст
-
- Мнения: 1204
- Регистриран на: 24.04.2008
- Местоположение: Пловдив,Поповица
- Пол: Мъж
- Кара: Е38-ца
Re: АЛТЕРНАТОР
колега при мен се оказа релето,ако и то не е проблема ще да е в динамото
Dirty Hands are a Sign of Clean Money
- dokie
- ентусиаст
-
- Мнения: 862
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
- Мечтае да кара: Е60 М5
Re: АЛТЕРНАТОР
Наистина ако релето така го дава - слагай ново ново... ама гледай какво взимаш, че един приятел сложи чисто ново и след седмица му даваше 15+ волта с консуматори
, а старото му даваше 13.5 Волта и не искаха да му заверят гаранцията на акумулатора. ("високоволтовото" бе HUGO)

- golov_bg
- ентусиаст
-
- Мнения: 1204
- Регистриран на: 24.04.2008
- Местоположение: Пловдив,Поповица
- Пол: Мъж
- Кара: Е38-ца
Re: АЛТЕРНАТОР
аз съм със 2,4тд,моето динамо е 60А(motorola) предишния майстор ми сложил реле за 50А и ми светеше лампата(а зарежда)
Dirty Hands are a Sign of Clean Money
- dokie
- ентусиаст
-
- Мнения: 862
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
- Мечтае да кара: Е60 М5
Re: АЛТЕРНАТОР
golov_bg написа:аз съм със 2,4тд,моето динамо е 60А(motorola) предишния майстор ми сложил реле за 50А и ми светеше лампата(а зарежда)
Не съм толкова в час по електотехника, но доколкото знам не определя максималния ампераж релето, а по-скоро статора... пък и като гледам и по реалоем излиза едно и също реле и за 90А и за 140А...така че се съмнявам да е от "ампеража" на релето... а иначе принципа на лампичката за зареждането е следния (поне при по-старите машини - при новите не знам може и през компа да минава, ама смисъл не виждам голям) при контакт се подава на лампата (+) на едната и жичка, а другата е свързана с алтернатора/релето/четките/колектора и т.н. и от там взима (-) , а когато започне да зарежда се подава на нея + (нали се върти алтернатора и генерира ток

ПС: докато писах това се замислих и не мога да се сетя - като се откачи малкото кабелче като че ли светеше лампата... но ако е така то явно нещо куца в теорията на майстора или по-скоро аз нещо пак не съм разбрал правилно

- golov_bg
- ентусиаст
-
- Мнения: 1204
- Регистриран на: 24.04.2008
- Местоположение: Пловдив,Поповица
- Пол: Мъж
- Кара: Е38-ца
Re: АЛТЕРНАТОР
със едното реле което беше чисто ново светеше лампата със другото като го смених не светеше по номера двете са различни,а са от един и същи магазин
Dirty Hands are a Sign of Clean Money
- Shishmanov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 225
- Регистриран на: 29.10.2009
- Местоположение: Stara Zagora
- Пол: Мъж
- Кара: E34 520i
Re: АЛТЕРНАТОР
През лампата се пуска възбуждане на статора, за да може алтернатора да произвежда ток. Ако лампата е изгоряла, няма да зарежда, понеже веригата минава през нея. Ако е изключена клема d+ на алтернатора т.е. възбуждането на статора, то тогава също няма да зарежда.
Иначе колегата да смени четки и/или реле и предполагам че проблема с недостатъчното зареждане ще се реши. Освен ако няма укъсили намотки на статора или ротора.
Иначе колегата да смени четки и/или реле и предполагам че проблема с недостатъчното зареждане ще се реши. Освен ако няма укъсили намотки на статора или ротора.
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани