Tурбото се включва късно -към 3000 об. тдс
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- cls6666
- ентусиаст
-
- Мнения: 1327
- Регистриран на: 14.03.2009
- Местоположение: Бургас[Сливен]
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 525 tds '97
- Мечтае да кара: CL65 AMG
- Детайли за колата: дизел
Tурбото се включва късно -към 3000 об. тдс
Здравейте колеги,
странното е че от няколко седмици колата стана тромава и турбото се включва(усеща) към 3000 об. досега отдавах това че е от студа ,но се стопли
в събота преместих помпата малко към мотора и пали еднакво и топла и студена ,не тресе ,не прекъсва-работи гладко ,но преди беше като ракета
дебитомера е сменян(не изключвам вероятност да е спрял)ще доуточня утре
изчел съм форума по тия проблеми
колата е 525 тдс ,97г. дава доста добър разход извън града 7/100
мнения и съвети
странното е че от няколко седмици колата стана тромава и турбото се включва(усеща) към 3000 об. досега отдавах това че е от студа ,но се стопли
в събота преместих помпата малко към мотора и пали еднакво и топла и студена ,не тресе ,не прекъсва-работи гладко ,но преди беше като ракета
дебитомера е сменян(не изключвам вероятност да е спрял)ще доуточня утре
изчел съм форума по тия проблеми
колата е 525 тдс ,97г. дава доста добър разход извън града 7/100
мнения и съвети
- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: турбото се включва късно -към 3000 об. тдс
Дебитомер,Голям динамичен аванс,некоректна работа на МАП,ТУРБОКОМПРЕСОР,Вьздушен филтьр,та еитакива са причините
Направи една диагностика то ще излезе канарчето.Успех
Направи една диагностика то ще излезе канарчето.Успех
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Бензина служи за измиване на дизелови части.
- Ilko Ivanov
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3688
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: F02 750iL
Re: турбото се включва късно -към 3000 об. тдс
Според мен си се поулял със завъртането на помпата към мотора
Върния леко и трябва да и се върне силата 


- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
Re: турбото се включва късно -към 3000 об. тдс
Дебитомер.....
, ей този Преско разбира ги много, но първо си върни помпата на старото място ако си го белязал

- cls6666
- ентусиаст
-
- Мнения: 1327
- Регистриран на: 14.03.2009
- Местоположение: Бургас[Сливен]
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 525 tds '97
- Мечтае да кара: CL65 AMG
- Детайли за колата: дизел
Re: турбото се включва късно -към 3000 об. тдс
мисля че тук си прав ,но преди това пак нещо куцаше- имам съмнения за дебитомер
нямам за момента кабел да видя за грешки и да настроя горивото и затова гадая
между другото колата припушва черно мн. слабо
нямам за момента кабел да видя за грешки и да настроя горивото и затова гадая

между другото колата припушва черно мн. слабо
- cls6666
- ентусиаст
-
- Мнения: 1327
- Регистриран на: 14.03.2009
- Местоположение: Бургас[Сливен]
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 525 tds '97
- Мечтае да кара: CL65 AMG
- Детайли за колата: дизел
Re: турбото се включва късно -към 3000 об. тдс
след многото прочетени теми из форуми си мисля ,че трябва да погледна първо тънкото мъркуче на турбото
много колеги казват че се запушва.
преди реглажа на помпата пак беше се ''спънала''
как да разбера дали работи клапана на турбото?
много колеги казват че се запушва.
преди реглажа на помпата пак беше се ''спънала''
как да разбера дали работи клапана на турбото?
- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: турбото се включва късно -към 3000 об. тдс
cls6666 написа:след многото прочетени теми из форуми си мисля ,че трябва да погледна първо тънкото мъркуче на турбото
много колеги казват че се запушва.
преди реглажа на помпата пак беше се ''спънала''
как да разбера дали работи клапана на турбото?
Ако е запушен маркуча на МАП-а ,няма да има турборежим изобщо.Ако е запушен малкия маруч на баипаса долу,ще пренадува и ще плюе маркучите кьм и след кулера.
Дебитомере колко единици дава в реално време.Ако толкова е зор работата имам един дето се тьркаля в сервиза ела ще я настроим колата да вьрви,и ще го получиш на символична цена.Мога и повече да направя с едно допьлнително бутонче ,няма да си изка задните гуми.
Ако сьм ти далеч мога да ти дам кординати на колегата в Ямбол,но незнам какво може да помогне.
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Бензина служи за измиване на дизелови части.
- cls6666
- ентусиаст
-
- Мнения: 1327
- Регистриран на: 14.03.2009
- Местоположение: Бургас[Сливен]
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 525 tds '97
- Мечтае да кара: CL65 AMG
- Детайли за колата: дизел
Re: турбото се включва късно -към 3000 об. тдс
сега като заговорихме за мапа се сещам ,че маркуча от колектора беше запушен и аз го чистих и продухах,ама хич и не погледнах самия сензор колко му е да е пълен с гадости и да не работи
тя колата работи предимно в града вече 4-5 месеца
п.с. не толкова си ми далече колкото нямам свободно такова време
тя колата работи предимно в града вече 4-5 месеца
п.с. не толкова си ми далече колкото нямам свободно такова време
- iliew
- ентусиаст
-
- Мнения: 906
- Регистриран на: 19.07.2009
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото има..
- Мечтае да кара: .....
Re: турбото се включва късно -към 3000 об. тдс
Редовно чистя маркуча на мапа,но се питам как да се изчисти самия мап сензор или решението е смяната му!
- cls6666
- ентусиаст
-
- Мнения: 1327
- Регистриран на: 14.03.2009
- Местоположение: Бургас[Сливен]
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 525 tds '97
- Мечтае да кара: CL65 AMG
- Детайли за колата: дизел
Re: турбото се включва късно -към 3000 об. тдс
преди малко гледах маркуча-чист е
самия сензор какви данни дава ? наистина турбо режима сякаш липсва.
ще го сваля утре на работа и ще го пробвам с въздух и обезмаслител

самия сензор какви данни дава ? наистина турбо режима сякаш липсва.
ще го сваля утре на работа и ще го пробвам с въздух и обезмаслител
- bmwsport5
- Потребител
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: 6.05.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: TDS-a да пуши
Re: Tурбото се включва късно -към 3000 об. тдс
Къде е този маркуч и мап?
- cls6666
- ентусиаст
-
- Мнения: 1327
- Регистриран на: 14.03.2009
- Местоположение: Бургас[Сливен]
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 525 tds '97
- Мечтае да кара: CL65 AMG
- Детайли за колата: дизел
Re: Tурбото се включва късно -към 3000 об. тдс
в/у горивния филтър закрепен с едно болтче м5
другия край е в всмукателния колектор
другия край е в всмукателния колектор
- iliew
- ентусиаст
-
- Мнения: 906
- Регистриран на: 19.07.2009
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото има..
- Мечтае да кара: .....
Re: турбото се включва късно -към 3000 об. тдс
iliew написа:Редовно чистя маркуча на мапа,но се питам как да се изчисти самия мап сензор или решението е смяната му!
- cls6666
- ентусиаст
-
- Мнения: 1327
- Регистриран на: 14.03.2009
- Местоположение: Бургас[Сливен]
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 525 tds '97
- Мечтае да кара: CL65 AMG
- Детайли за колата: дизел
Re: Tурбото се включва късно -към 3000 об. тдс
мап-сензора е почистен,маркуча му също свалих филтърната кутия
гледах маркучите по турбото ,свалих тънкото също -всичко ок
когато откача буксата на дебитомера няма разлика
а преди беше спрял дебитомера и като свалих кабела и полудя,сложих друг и беше още по добре
и знам как е да е без дебитомер
мотора работи много тихо пали бързо и топъл и студен ,но продължава да е тромава след 2000 оборота
за проба ресетнах от 21 меню и ми се струва че работи по добре,въпреки че незнам какво общо има
в турбомаркучите има малко масло ама оста на турбината не хлопа,не свири и не пуши като върви
само като рязко подам обороти и за момент черно
какво мислите за размяната на маркучите на мапсензора ,турбото и колектора?
гледах маркучите по турбото ,свалих тънкото също -всичко ок
когато откача буксата на дебитомера няма разлика
а преди беше спрял дебитомера и като свалих кабела и полудя,сложих друг и беше още по добре
и знам как е да е без дебитомер
мотора работи много тихо пали бързо и топъл и студен ,но продължава да е тромава след 2000 оборота
за проба ресетнах от 21 меню и ми се струва че работи по добре,въпреки че незнам какво общо има
в турбомаркучите има малко масло ама оста на турбината не хлопа,не свири и не пуши като върви
само като рязко подам обороти и за момент черно
какво мислите за размяната на маркучите на мапсензора ,турбото и колектора?
- Se7ven
- ентусиаст
-
- Мнения: 887
- Регистриран на: 20.10.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5, Е60, Е30
- Мечтае да кара: с талон
- Детайли за колата: БМВ
Re: Tурбото се включва късно -към 3000 об. тдс
Бутни горивото малко да не би да е прекалено малко. Закачал ли си е да видиш на каква стойност ти е настроена?
23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани