Ключ
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- kalobrana
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 109
- Регистриран на: 16.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Квото намери
Ключ
Ще попитам по опитните в тави област
Нормално ли е след държане на лимитатор 325-ца 3-4 мин.да чукат повдигачи.А като се охлади маторя само 1-2 се чуват.Не е прегряван и не надува маркучите,а само малко Power-1 чивт 15-ки заминаха.
и то без шперц 

Нормално ли е след държане на лимитатор 325-ца 3-4 мин.да чукат повдигачи.А като се охлади маторя само 1-2 се чуват.Не е прегряван и не надува маркучите,а само малко Power-1 чивт 15-ки заминаха.


Последна промяна kalobrana на 12 Апр 2010, 22:27, променена общо 1 път
Бирата е доказателство че Бог съществува!
- Nedko Bozadzhiev
- Потребител
-
- Мнения: 31
- Регистриран на: 7.05.2008
Re: След прекъсвач чукане в повдигачите
Сложи по хубаво масло и няма да има проблем. По принцип това го има като проблем при М50 и М52 моторите, просто си прегряват маслото. За да е сигурно че това няма да се случва никога ти трябва маслено охлаждане от М3. Естествено винаги остава шанса и повдигачите да са пълни с боклуци и за това да чукат клапаните, но според мен е от маслото.
- DANGER
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 75
- Регистриран на: 14.11.2008
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: за кеф
- jakson
- ентусиаст
-
- Мнения: 1361
- Регистриран на: 13.06.2009
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: E38
- Детайли за колата: Седан , 1993 , 1.6 I , М40
Re: След прекъсвач чукане в повдигачите
Колега с какво масло караш ? Аз на моята съм и сложил 5W40 защото такова и дават по каталог . В един сайт обаче четах , че трябва 5W50 .
Re: След прекъсвач чукане в повдигачите
сменяте си маслото по-честичко ис по-хубавичко, не се лъжете с наливни БМВ масла или некви гадни кастроли 

Re: След прекъсвач чукане в повдигачите
Колегите наистина са прави "хубаво масло и това е" логично е като си я държал 3 -4 мин. да е загряло маслото и да започнат да чукат клапаните.
- samokoveca
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 110
- Регистриран на: 12.01.2010
- Пол: Мъж
Re: След прекъсвач чукане в повдигачите
кажи колега с какво масло караш да не направи грешка и някои друг
- iliew
- ентусиаст
-
- Мнения: 906
- Регистриран на: 19.07.2009
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото има..
- Мечтае да кара: .....
Re: След прекъсвач чукане в повдигачите
И моите почукваха ,смених го с мобил и поутихна! 

Re: След прекъсвач чукане в повдигачите
Са ко са случва, когато зобим колата без значение ква е и къв е матора, маслото са загряя,ама мноу са загряаа, те затва башбегачките си имат маслени радиатори с термостати. Та кат са загряя тоя ми ти маргарин и си гуми по-голямата част от свойствата и са поразрежда, кат са поразреди малко леко му са нарушава мазането,ама му са нарушава и вискозитета плътността. Та кат са нарушат тия ми ти мтъсни термини и в мотора стаа мешана салата с маслини и варени яйца, та един от призначите кат нямаме уреди е хидравличните повдигачи, те са разтракват, разтракали се повдигач след назобен матор, не търсете друга повреда,първото нещо са масло и маслен филтър. Не се лъжете, че фирменото маасло е истинско. Всяка компания работи с външни пройзводители,един от тх е пройзводителят и доставчик на масло. Лично аз БМВ масло не бих си сипал,първо затова, че е външна поръчка и второ,че все пак съм сервиз и малко ги виждам нещата. Всяка известна и комерсиална марка си имаменте ЩО? Ми щото се търси. Навремето като си купувах масло, отивах в магазиа и гледах къде е пройзведено маслото.Не гледах марката а къде е правено и като пише МАДЕ ИН ЕУ и викам бегай оттук, значи е туркиш. За момента в Европа май единственото масло дет нема менте е YACCO. Поради простата причина,че се прави в един единствен завод и няма износ напроизводство у жълти и резани дестинации. Другото което е, треа се вслушваме в тия де ги изпитват маслата на собствения си гръб. ама не дедо дето турилмаслото ама кара до две иляди оборота, а тоз де тормози колата как треа. Преди карах с лики моли с молибден,адското малсо,амазанормално каране,на зоб нему издържа молибдена. Прилъгаха ма да тура кастрол, великото магнетек 10/40,малемайкомила 296км и го изхвърлих,кане си поломих матаретката неам идея. Разлопа са разтропа са, мамата си еба. Са карам с яко и нема ядове,зор,лом тормоз, нема мърдане не лопа,не тропа и газ до метала.
- DANGER
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 75
- Регистриран на: 14.11.2008
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: за кеф
Re: След прекъсвач чукане в повдигачите
Да ви кажа и аз само за Yacco знам че няма ментета и масово се ползва за спортните автомобили, та и аз ще съм с такова следващия път и ще споделя впечатленията си.
- BiTurbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1654
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: PB/HD
- Пол: Мъж
- Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
- Мечтае да кара: '96 BMW M3
Re: След прекъсвач чукане в повдигачите
sonny написа: За момента в Европа май единственото масло дет нема менте е YACCO. Поради простата причина,че се прави в един единствен завод и няма износ напроизводство у жълти и резани дестинации.
спокойно, ше се разпространи и то, ще се направят и ментаци, ти сам го каза, като стане известно и има търсене има потенциал за направата на ментак

Ше тряя да го пробвам и аз тва масло най-накрая, aма аз така или иначе не зоба

Re: След прекъсвач чукане в повдигачите
BiTurbo написа:sonny написа: За момента в Европа май единственото масло дет нема менте е YACCO. Поради простата причина,че се прави в един единствен завод и няма износ напроизводство у жълти и резани дестинации.
спокойно, ше се разпространи и то, ще се направят и ментаци, ти сам го каза, като стане известно и има търсене има потенциал за направата на ментак![]()
Ше тряя да го пробвам и аз тва масло най-накрая, aма аз така или иначе не зоба
Скоро няма да е ,защото от завода производител, не дават на всеки, имат по един официален вносител на страна, и ако им пишеш за варел да си купиш от тях или за представтилество, ти казват, че има в страната такова и те пращат там. Другото е, че много строго следят за вноса износа и транспорта. Реално ако се появи менте, остават да е от вносителя, а това са Гераджиеви, ти мислиш ли, че състезател с дълга практика и история, ще се измангари толкоз? Остава такива кат мен дето си взимаме варели и си продаваме в сервизите да слагаме некво друго за да изкараме некой лев отгоре, е аз казвам, че лично за себе си нема как да стане, първо щото от таа мангасария, ше изкарам точно 2лв отгоре на това което изкарвам от маслото и второ, че и да го направя, рано или късно ше се разбере и после кур тате баница клиенти, а и разбере ли се, ше ме резнат и вносителтие на това масло. Е са мчи кажи, има ли смисъл.
- BiTurbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1654
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: PB/HD
- Пол: Мъж
- Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
- Мечтае да кара: '96 BMW M3
Re: След прекъсвач чукане в повдигачите
sonny написа:BiTurbo написа:sonny написа: За момента в Европа май единственото масло дет нема менте е YACCO. Поради простата причина,че се прави в един единствен завод и няма износ напроизводство у жълти и резани дестинации.
спокойно, ше се разпространи и то, ще се направят и ментаци, ти сам го каза, като стане известно и има търсене има потенциал за направата на ментак![]()
Ше тряя да го пробвам и аз тва масло най-накрая, aма аз така или иначе не зоба
Скоро няма да е ,защото от завода производител, не дават на всеки, имат по един официален вносител на страна, и ако им пишеш за варел да си купиш от тях или за представтилество, ти казват, че има в страната такова и те пращат там. Другото е, че много строго следят за вноса износа и транспорта. Реално ако се появи менте, остават да е от вносителя, а това са Гераджиеви, ти мислиш ли, че състезател с дълга практика и история, ще се измангари толкоз? Остава такива кат мен дето си взимаме варели и си продаваме в сервизите да слагаме некво друго за да изкараме некой лев отгоре, е аз казвам, че лично за себе си нема как да стане, първо щото от таа мангасария, ше изкарам точно 2лв отгоре на това което изкарвам от маслото и второ, че и да го направя, рано или късно ше се разбере и после кур тате баница клиенти, а и разбере ли се, ше ме резнат и вносителтие на това масло. Е са мчи кажи, има ли смисъл.


Дано си прав в случая, ще се радвам да го пробвам това масло, щото съм ти чел и други постове за него, а и на друго хора и дори половината неща от тия дето ги възхвалявате за това масло са вярни, то определено ще му стана вечен клиент. Аз до сега това дето съм пробвал е Тексако 10/40 уж от вносителя оригинално, не беше зле, ама ми гореше 1л. на 10 000км някъде, после дойдох в Германия и тука отидох на една станция дето само масла сменят и с нищо друго не се занимават, викам аре няма да се мъча аз да го сменя там, та там 2 смени с Мобил 10/40 ама не Special, а с Formula S, това го гореше 500гр. на 10 000км. и също бях доволен, с него направих една обиколка на Нюрбургринг даже под 3000об не падна, после нямаше чук, няма пук...... и сега реших да сложа Кастрол 5/40 Магнатек, естествено закупен от Германия и за сега 3000км не го е барнало и като цяло разлика от Мобила не виждам. Това е което мога да споделя като опит с маслата, но като се прибера на бг и дойде време за смяна, може да опитам тва ЯКО да го видим колко е яко. Аз и по принцип не зоря колата, а си карам спокойно, то на тва М43 просто няма какво да му се зори

- kalobrana
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 109
- Регистриран на: 16.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Квото намери
Re: След прекъсвач чукане в повдигачите
Маслото е 10w40 полусинтетика марка ERG италианско-бившите Texaco.От 3г. го ползвам и нямам проблеми,ама явно не държи на повечко зоб.Ся ще почистя повдигачите или направо смяна пък ще мисля за др.масло,още чувам 2-3 да щракат леко.
Благодарско за инфото.
Благодарско за инфото.
Бирата е доказателство че Бог съществува!
Re: След прекъсвач чукане в повдигачите
sonny написа:Са ко са случва, когато зобим колата без значение ква е и къв е матора, маслото са загряя,ама мноу са загряаа, те затва башбегачките си имат маслени радиатори с термостати. Та кат са загряя тоя ми ти маргарин и си гуми по-голямата част от свойствата и са поразрежда, кат са поразреди малко леко му са нарушава мазането,ама му са нарушава и вискозитета плътността. Та кат са нарушат тия ми ти мтъсни термини и в мотора стаа мешана салата с маслини и варени яйца, та един от призначите кат нямаме уреди е хидравличните повдигачи, те са разтракват, разтракали се повдигач след назобен матор, не търсете друга повреда,първото нещо са масло и маслен филтър. Не се лъжете, че фирменото маасло е истинско. Всяка компания работи с външни пройзводители,един от тх е пройзводителят и доставчик на масло. Лично аз БМВ масло не бих си сипал,първо затова, че е външна поръчка и второ,че все пак съм сервиз и малко ги виждам нещата. Всяка известна и комерсиална марка си имаменте ЩО? Ми щото се търси. Навремето като си купувах масло, отивах в магазиа и гледах къде е пройзведено маслото.Не гледах марката а къде е правено и като пише МАДЕ ИН ЕУ и викам бегай оттук, значи е туркиш. За момента в Европа май единственото масло дет нема менте е YACCO. Поради простата причина,че се прави в един единствен завод и няма износ напроизводство у жълти и резани дестинации. Другото което е, треа се вслушваме в тия де ги изпитват маслата на собствения си гръб. ама не дедо дето турилмаслото ама кара до две иляди оборота, а тоз де тормози колата как треа. Преди карах с лики моли с молибден,адското малсо,амазанормално каране,на зоб нему издържа молибдена. Прилъгаха ма да тура кастрол, великото магнетек 10/40,малемайкомила 296км и го изхвърлих,кане си поломих матаретката неам идея. Разлопа са разтропа са, мамата си еба. Са карам с яко и нема ядове,зор,лом тормоз, нема мърдане не лопа,не тропа и газ до метала.
Браво колега!!! Подкрепям те, защото имам приятел който има сервиз та същата работа хвалеха му и хвалеха някъв наливен валволин и кво стана като го сложи един френд да го пробва изкара към 6000км и ся кво мислите като свали картера пълно със стружки. А сега е на основен ремонт. Така че евтиното понякой път и не само, почти винаги излиза ама много мног по скъпо...
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани