Проблем с М50Б25ТУ
Модератор: Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
Проблем с М50Б25ТУ
Здравейте колеги 
От известно време имам следния проблем с колата - Обогатява съпер много горивната смес в следствие на което се получава голям разход и загуба на мощност.. до сега съм сменил ламда сондата пробвал съм с други бобини и свещи но резултата е нулев.Интересното е че при покачване на температурата на околната среда проблем са влушава (може и да си въоразявам но така ми се струва) . От време на време работи нормално но с течение на времето тези моменти станаха прекалено малко обаче пък не иска да се презака тотално и да спре за да си покаже проблема от къде е . Ходих на диагностика и единствения резултат е че ми взеха 50 лв и нищо друго.
Останаха ми няколко варианта единия от които е дебитомер (другите са датчици на разпределителния и коляновия валове и компютъра но ми се струват по-малко вероятни)
Молбата ми към вас е ако има някой с такъв дебитомер и има желание да помогне - да си ги разменим за 1 ден или няколко часа поне ( системата е бош а номера на дебитомера има номер 0280217502)
или пък ако някой има други идей или се е сблъсквал с този проблем моля да сподели

От известно време имам следния проблем с колата - Обогатява съпер много горивната смес в следствие на което се получава голям разход и загуба на мощност.. до сега съм сменил ламда сондата пробвал съм с други бобини и свещи но резултата е нулев.Интересното е че при покачване на температурата на околната среда проблем са влушава (може и да си въоразявам но така ми се струва) . От време на време работи нормално но с течение на времето тези моменти станаха прекалено малко обаче пък не иска да се презака тотално и да спре за да си покаже проблема от къде е . Ходих на диагностика и единствения резултат е че ми взеха 50 лв и нищо друго.
Останаха ми няколко варианта единия от които е дебитомер (другите са датчици на разпределителния и коляновия валове и компютъра но ми се струват по-малко вероятни)
Молбата ми към вас е ако има някой с такъв дебитомер и има желание да помогне - да си ги разменим за 1 ден или няколко часа поне ( системата е бош а номера на дебитомера има номер 0280217502)
или пък ако някой има други идей или се е сблъсквал с този проблем моля да сподели

- 6inline
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 137
- Регистриран на: 28.12.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Disco 300Tdi
Re: Проблем с М50Б25ТУ
Имам МАФ за проба, но си смени датчиците на коляновия и разпределителния вал. Най-вероятно е от тях..освен ако нямаш газова уредба, де.
'...engage your brain before difflocks...'
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Проблем с М50Б25ТУ
И аз съм за дебитомера, че ти е проблемен, по точно термодатчика му или е зацапана жичката му.

- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Re: Проблем с М50Б25ТУ
Провери и датчика за t* на въздуха (на всмукателния колектор).
- gi4o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 171
- Регистриран на: 24.02.2010
- Местоположение: Хисар
- Пол: Мъж
- Кара: -ше Е34 525 м50
Re: Проблем с М50Б25ТУ
пробвай да изключиш буксата на дебитомера. би трябвало да не нагряват реотаните. като е студена да работи нестабилно а при топъл двигател да се оправи.
- martyn
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 93
- Регистриран на: 28.03.2005
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: е34 525ix touring
- Мечтае да кара: м5
- ZLATEN
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 718
- Регистриран на: 14.02.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е55
Re: Проблем с М50Б25ТУ
как разбираш че е богата ? ако искаш мога да ти дам един здрав датчик за разпределителния вал да пробваш с него
и те съветвам този на коляновия вал да го смениш профилактично
и те съветвам този на коляновия вал да го смениш профилактично
Има си тяга 740i -> http://www.youtube.com/watch?v=Nt_ZPIrCdEg
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Проблем с М50Б25ТУ
Колега,премери или пробвай с друг датчик за температурата на антифриза или на загрял двигател извади буксата му-DME минава в авариен режим при,който сместа се бърка по таблични дани за топъл двигател.
- ZLATEN
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 718
- Регистриран на: 14.02.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е55
Re: Проблем с М50Б25ТУ
данните от този датчик може да се четат със софтуер за четене на живи данни по време на работа на колата.
аз даже се замислям за PC в колата с който да правя мониторинг на тези данни в движение
а ако някой иска да инвестира заедно с мен в самия уред ( ~ 340 лв беше по спомен )
получава вовеки диагностика без пара
аз даже се замислям за PC в колата с който да правя мониторинг на тези данни в движение
а ако някой иска да инвестира заедно с мен в самия уред ( ~ 340 лв беше по спомен )
получава вовеки диагностика без пара

Има си тяга 740i -> http://www.youtube.com/watch?v=Nt_ZPIrCdEg
Re: Проблем с М50Б25ТУ
Колеги благодаря за отговорите и за отзовалите се с части за проба (от които можеби ще ми се наложи да се възползвам ) 
Бях забравил един друг ефект който ми се е получавал няколко пъти и снощи стана та ми припомни - както си карам колата гасне или поне така ми се струва но си е гато изгаснала ... просто става за 2-3 секунди след което продължавам да си карам както съм си на скорост - заради това в понеделник ще си сменя първо датчика на коляновия вал, ако не е от него - на разпределителния и т.н.

Бях забравил един друг ефект който ми се е получавал няколко пъти и снощи стана та ми припомни - както си карам колата гасне или поне така ми се струва но си е гато изгаснала ... просто става за 2-3 секунди след което продължавам да си карам както съм си на скорост - заради това в понеделник ще си сменя първо датчика на коляновия вал, ако не е от него - на разпределителния и т.н.
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Re: Проблем с М50Б25ТУ
Колега, за това дето сеедно ти гасне колата, си провери големия бушон в кутийката при десния амортисьор! Но го огледай много добре!
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани