E30 m20b20 бензин - не пали || Излекувана
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
51 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- batgecko
- Потребител
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: 18.12.2009
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e46
- Мечтае да кара: BMW
Re: E30 m20b20 бензин - не пали
Приятел почти винаги причината се оказва мн.проста провери си кабелите и бушоните.Тука ги чета коментарите повече от половината незнаят какво говорят
Успех !!

- cargo22
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 225
- Регистриран на: 3.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: bmw 316 84г. м10б18
- Мечтае да кара: на рали съзтезание :)
Re: E30 m20b20 бензин - не пали
batgecko написа:Приятел почти винаги причината се оказва мн.проста провери си кабелите и бушоните.Тука ги чета коментарите повече от половината незнаят какво говорятУспех !!
Евала експерта! те баш разбирачите се въздържат да дават съвети защото знаят че може да е от 1000 неща.Ти бушоните знаеш ли как действат? че нещо не ми е ясно как ще пали един път, после не иска и пак пали след време.
- Azidaha
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 512
- Регистриран на: 6.07.2007
- Местоположение: гр.Троян
- Кара: зеленият крокодил Лакоста
Re: E30 m20b20 бензин - не пали
Успях да си прибера колата вкъщи, където ми е значително по-удобно да и се прави оглед,
макар и не на самоход. Нещата, които успях да проверя "пред блока" в София са следните:
Наистина е така, но уви - не пали.
Да, горивото достига.
Ще се замери в близките няколко дена, но все пак така от нищото да изгуби...
Малко невероятно ми се вижда, макар и да не ми е голяма компетенцията.
Колега, моля те, обърни внимание на това което казах още в началото. Студент съм в София,
обърни внимание от къде съм.
През деня съм в по-голямата (светлата) част от него зает. На място, където нямам дори ключе 10 съм.
Не си нося всичките инстументи в колата винаги. Все пак..не се чупи често.
Колега, да приемем, че при -20 е нормално да не пали (въпреки, че въобще не е, за бензинов мотор).
Тук обаче идва въпроса, какво прави когато околната температура е 12-15градуса и тя пак не пали...
Само лятото ли ще я карам? Да беше поне кабрио, ама тя комби..
Проверих свещите - всичко е нормално. Зачистих ги - пак не.
Иначе, аз я "сръчквах", но тя не приемаше. Педала до "долу" тя работи на 300-500оборота и въобще неотреагирва.
За електрониката..не знам честно казано.
Колега, дано наистина да е нещо просто. Кабелите са наред, бушоните също. В същност, имах един изгорял - на запалката и си го подмених...
Колегите просто нахвърлят идеи, за които им благодаря от все сърце.
Опитват се да направят каквото могат, не ги виня грам, дори напротив.
Ще пиша пак, когато имам някакъв напредък.
Благодаря на всички включили се до момента, помогнахте ми много.
Поне зачерквах доста неща от списъка...Малко останаха, надявам се когато се уверя и в тях,
милата ми тя, отново да се върне в света на живите!
Поздрави!
макар и не на самоход. Нещата, които успях да проверя "пред блока" в София са следните:
6estaka написа:И с изключен напълно дебитомер мотроника трябва да запали
Наистина е така, но уви - не пали.
Alexbmw написа:Бензин до рейката с дюзите идва ли или не![]()
![]()
![]()
Да, горивото достига.
assen_g написа:Аз пък мисля,че няма компресия маторя
Ще се замери в близките няколко дена, но все пак така от нищото да изгуби...
Малко невероятно ми се вижда, макар и да не ми е голяма компетенцията.
Мармот написа:И какво, ще се надпреварвате да давате идеи от какво не пали(а причините може да са наистина много и банални) при положение, че автора не проверява нищо от това което го съветвате, а само пише "какво и е на колата"....Май няма да има скоро решение така проблема...
Колега, моля те, обърни внимание на това което казах още в началото. Студент съм в София,
обърни внимание от къде съм.
През деня съм в по-голямата (светлата) част от него зает. На място, където нямам дори ключе 10 съм.
Не си нося всичките инстументи в колата винаги. Все пак..не се чупи често.

assen_g написа:Ти си изтрештел тип,какви мнения ве,моита е саштата.5 компресия показа на 2 цилиндара и кога е студено е така вартиш и а да запали и неште.Като сгрее ше е сила
Колега, да приемем, че при -20 е нормално да не пали (въпреки, че въобще не е, за бензинов мотор).
Тук обаче идва въпроса, какво прави когато околната температура е 12-15градуса и тя пак не пали...
Само лятото ли ще я карам? Да беше поне кабрио, ама тя комби..
cargo22 написа:Колега както един друг колега е написал, провери си свещите дали са в ред, това на колко км. са е без значение, ако си ги зацапал няма да пали, сам казваш че е палела и е работила не както трябва.
Може електрониката да е сдухала нещо и да е пуснала повечко гориво и да ги е навлажнила, признак за подобно нещо е че след като си изчакал пак е запалила.
Няма как да разбереш без да ги свалиш!
И следващия път, ако припали я сръчкай малко не и давай да угасне, ако изгасне да знаеш че нещо или Екуто е сдало или някое кабелче на датчик.
Не съм специалист и нямам наблюдения върху този двигател.
Проверих свещите - всичко е нормално. Зачистих ги - пак не.
Иначе, аз я "сръчквах", но тя не приемаше. Педала до "долу" тя работи на 300-500оборота и въобще неотреагирва.
За електрониката..не знам честно казано.
batgecko написа:Приятел почти винаги причината се оказва мн.проста провери си кабелите и бушоните.Тука ги чета коментарите повече от половината незнаят какво говорятУспех !!
Колега, дано наистина да е нещо просто. Кабелите са наред, бушоните също. В същност, имах един изгорял - на запалката и си го подмених...
Колегите просто нахвърлят идеи, за които им благодаря от все сърце.
Опитват се да направят каквото могат, не ги виня грам, дори напротив.
Ще пиша пак, когато имам някакъв напредък.
Благодаря на всички включили се до момента, помогнахте ми много.
Поне зачерквах доста неща от списъка...Малко останаха, надявам се когато се уверя и в тях,
милата ми тя, отново да се върне в света на живите!
Поздрави!

- BMW_DRIVER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 356
- Регистриран на: 24.01.2007
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: 328ci & E30 327Ti
- Мечтае да кара: която вкачи
Re: E30 m20b20 бензин - не пали
Azidaha........
бая работи си проверил при твойте условия на работа.както аз си викам или е ток или бензин виж датчиците на к.вал и пробвай с друго ЕКУ 
п.п. пиши да разбереш каде е бил проблема


п.п. пиши да разбереш каде е бил проблема

http://www.youtube.com/watch?v=P0XCgzj6 ... e=youtu.be неделни развлечения-бог да дава живот на шперо 
2 ГОДИНИ ПО-КЪСНО..... https://www.youtube.com/watch?v=oeH1F_oxzbw

2 ГОДИНИ ПО-КЪСНО..... https://www.youtube.com/watch?v=oeH1F_oxzbw
Re: E30 m20b20 бензин - не пали
То хубаво стига бензин до рейката с дюзите,но налягането достатъчно силно ли е ?
Че и при мен на М40ката бензин имаше до рейката,ток на кабелите имаше/така ме изпляска
/ ама не палеше.
Бензиновата помпа беше дала фира,монтирах друга и си запали като пич.Налягането на горивото след бенз.филтър трябва да е около 2.8-3 бара,но не съм напълно сигурен!!Имаше някъде таблица с наляганията на различните двигатели.
Успех!
Че и при мен на М40ката бензин имаше до рейката,ток на кабелите имаше/така ме изпляска

Бензиновата помпа беше дала фира,монтирах друга и си запали като пич.Налягането на горивото след бенз.филтър трябва да е около 2.8-3 бара,но не съм напълно сигурен!!Имаше някъде таблица с наляганията на различните двигатели.
Успех!

Re: E30 m20b20 бензин - не пали
Хубаво ще е ако може да се провери дава ли нужното налягане помпата,а другото което се сещам е дали самите дюзи получават сигнал за отваряне...ако след въртене продължително на стартер извадиш свещ и тя е мокра от бензин или пък през ауспуха замирисва на бензин значи дюзите пръскат

- Vasko_E30
- Потребител
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: 14.11.2009
- Местоположение: софия
- Кара: Глезана
- Мечтае да кара: m20
Re: E30 m20b20 бензин - не пали
6estaka написа:Хубаво ще е ако може да се провери дава ли нужното налягане помпата,а другото което се сещам е дали самите дюзи получават сигнал за отваряне...ако след въртене продължително на стартер извадиш свещ и тя е мокра от бензин или пък през ауспуха замирисва на бензин значи дюзите пръскат
колегата е много прав ако не пръскат дюзите има две релета в жабката до ЕКУ то едното е за бензиновата помпа другото е за дюзите провери ги

Успех и поздрави

objects in mirror are closer than they appear
Re: E30 m20b20 бензин - не пали
Vasko_E30 написа:6estaka написа:Хубаво ще е ако може да се провери дава ли нужното налягане помпата,а другото което се сещам е дали самите дюзи получават сигнал за отваряне...ако след въртене продължително на стартер извадиш свещ и тя е мокра от бензин или пък през ауспуха замирисва на бензин значи дюзите пръскат
колегата е много прав ако не пръскат дюзите има две релета в жабката до ЕКУ то едното е за бензиновата помпа другото е за дюзите провери ги![]()
Успех и поздрави
...само че при него тия релета са на лявото бомбе

- VaLy0
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 669
- Регистриран на: 3.07.2007
- Местоположение: Sliven
- Пол: Мъж
- Кара: S50 @_@
Re: E30 m20b20 бензин - не пали
Ебатти компетентните мнения
абе хора, като не сте се занимавали с М20 защо изобщо пишете......
Брат, най-добре е някой твой познат или ако не да намериш някой човек който се е занимавал с такъв мотор да дойде и да погледне колата на място като да си носи някой по важни неща- манометър за налягане на бензина, компресомер, мултицет и магнит с който да провери датчика на коляновия вал
не са 1000 нещата както някой се изказа малко по назад, басси М20-ката..... има 5-6 неща дето трябва да се проверят с точност и ще се разбере, не да вадиш един кабел и да му видиш искрата само на него а на всички, капачката и палеца виж, центровката на ремъка както казаха, налягането на бензина, датчика на коляновия вал, еку-то, компресия за "всеки случай" и толкоз
ама ги проверете качествено не отгоре отгоре
за датчика на коляновия вал ако не знаеш как става с магнита пиши ми щи обясня

абе хора, като не сте се занимавали с М20 защо изобщо пишете......
Брат, най-добре е някой твой познат или ако не да намериш някой човек който се е занимавал с такъв мотор да дойде и да погледне колата на място като да си носи някой по важни неща- манометър за налягане на бензина, компресомер, мултицет и магнит с който да провери датчика на коляновия вал


ама ги проверете качествено не отгоре отгоре

за датчика на коляновия вал ако не знаеш как става с магнита пиши ми щи обясня

- cargo22
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 225
- Регистриран на: 3.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: bmw 316 84г. м10б18
- Мечтае да кара: на рали съзтезание :)
Re: E30 m20b20 бензин - не пали
VaLy0 написа:Ебатти компетентните мнения![]()
абе хора, като не сте се занимавали с М20 защо изобщо пишете......
има 5-6 неща дето трябва да се проверят с точност и ще се разбере, не да вадиш един кабел и да му видиш искрата само на него а на всички, капачката и палеца виж, центровката на ремъка както казаха, налягането на бензина, датчика на коляновия вал, еку-то, компресия за "всеки случай" и толкоз![]()
Начи може М20 да има некви специални "тайни" ,ама ти си му изброил абсолютно нормалните процедури за бензинови двигатели от 40 години насам.
- VaLy0
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 669
- Регистриран на: 3.07.2007
- Местоположение: Sliven
- Пол: Мъж
- Кара: S50 @_@
- cargo22
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 225
- Регистриран на: 3.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: bmw 316 84г. м10б18
- Мечтае да кара: на рали съзтезание :)
Re: E30 m20b20 бензин - не пали
Минал е покрай космически кораб
Имах предвид че всеки двигател си има некви индивидуални спецификации, от сорта къде минава кабел, маслена магистрала, болче за еди какво си и тн. ,които могат да се скапят с две думи слабите места.



Имах предвид че всеки двигател си има некви индивидуални спецификации, от сорта къде минава кабел, маслена магистрала, болче за еди какво си и тн. ,които могат да се скапят с две думи слабите места.

- VaLy0
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 669
- Регистриран на: 3.07.2007
- Местоположение: Sliven
- Пол: Мъж
- Кара: S50 @_@
- cargo22
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 225
- Регистриран на: 3.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: bmw 316 84г. м10б18
- Мечтае да кара: на рали съзтезание :)
Re: E30 m20b20 бензин - не пали
VaLy0 написа::OT:
ти май наистина си пилусра темата на човека.......
Тоа коментар можеше да си го запазиш за тебе или на лично , а не да "усираш" темата на човека.
Тя па една тема, извинявам се 10000 мнения и съвети и 2 отговора на човека който я е пуснал през 2 седмици щом не пише начи се е оправил.Просто не виждаш ли че тука повечето хора им е интересно и искат да помогнат, затова и чакат да видят некво развитие по някоя определена тема.
Реално и в първият ти коментар си казал, казани неща в темата дали е било нужно още веднъж да се казват.
Нищо лично колега

- e30_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 106
- Регистриран на: 13.11.2009
- Пол: Мъж
- Кара: E30 Turbo
- Мечтае да кара: горе посоченото
- Детайли за колата: E30 Turbo
Re: E30 m20b20 бензин - не пали
колега виж да не би от някъде дасмучи въздух, на мен така ми се разказа играта то не бяха датчици,свещи,налиагания абе секви глупости и на края се оказа че смучи въздух от маркуча след дебитомера - не биях стегнал скобата и беше излезнал долния край.




51 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани